جستجو

چگونه فالوور اینستاگرام را افزایش دهیم؟

(11 رای)
به روز رسانی: 18 آذر 1399 ساعت 12:44:47
تاریخ ثبت: 05 مهر 1399 ساعت 18:44:56
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/38102

افزایش فالوور در اینستاگرام می تواند تأثیر بسیار مثبتی را روی رونق کسب و کار شما بگذارد. شما به عنوان یک عضو فعال در اینستاگرام جهت کسب درآمد باید فالوور های خود را افزایش دهید. افزایش فالوور یکی از معضل های بزرگ یک ادمین اینستاگرام است. پیشنهاد می کنیم جهت افزایش فالوور این مقاله را مطالعه فرمایید.



اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پر طرفدار


شبکه اجتماعی

برای کسب درآمد از این شبکه اجتماعی راه های زیادی وجود دارد. شبکه های اجتماعی و اینترنت جزء اولین فضا های پر درآمد و پر طرفدار است. افراد زیادی در این فضا ها فعالیت می کنند؛ اما اهداف آنها برای حضور در این فضا متفاوت می‌ باشد. برخی از افراد به دنبال کسب درآمد، برخی دیگر جهت ایجاد یک فضای شاد برای مردم، عده ای دیگر برای سرگرمی و ... در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند.

شبکه های اجتماعی مزایا و معایبی دارد. از مزایای شبکه های اجتماعی می ‌توان به رونق کسب و کار و ایجاد فضای شاد برای مردم اشاره کرد. در مقابل شبکه های اجتماعی معایبی همچون هدر دادن وقت و ... را به دنبال دارد. در سال های اخیر اینستاگرام با موج عجیبی از طرفداران خود رو به رو شده است. اخیراً اینستاگرام با عنوان یک منبع محبوب و سرگرم کننده تبدیل شده است.


اینستاگرام مکانی است که افراد می توانند یک دیگر را ملاقات کرده و از تجربیات و خاطرات خود مطلع شوند. اتمام این مطالب در قالب عکس و کلیپ های کوتاه تهیه می شوند. در سال های اخیر نتایج جدول های رتبه بندی شبکه های اجتماعی تغییر بسیاری کرده است. در سال 2004 فیس بوک جزء پر طرفدار ترین شبکه های اجتماعی در جهان بود؛ که پس از آن یوتیوب و واتساپ در رده های دوم و سوم قرار گرفتند. پس از دو سال توییتر در جایگاه یوتیوب قرار گرفت. پس از وارد شدن تلگرام و اینستاگرام به شبکه های اجتماعی تغییرات بسیاری در جدول شبکه های اجتماعی برتر رخ داد. ابتدا تلگرام در رده اول قرار گرفت، و پس از رقابتی سنگین با اینستاگرام جای خود را به این شبکه اجتماعی پر طرفدار سپرد. اکنون اینستاگرام، تلگرام، فیس بوک، واتساپ، یوتیوب و توییتر به ترتیب از اول تا رده ششم جدول برترین شبکه های اجتماعی قرار گرفتند.


همانطور که در بخش فوق اشاره شد، اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بسیار محبوب است. شما برای کسب درآمد و فعالیت حرفه ای در اینستاگرام به فالوور نیاز دارید. فالوور به معنای دنبال کننده است؛ هر چه تعداد دنبال کننده های صفحه اینستاگرام شما بیشتر باشد شانس بیشتری در رونق و افزایش کسب وکار خود دارید.



20 عامل که باعث افزایش فالوور در اینستاگرام می شود :


افزایش فالوور های اینستاگرام


  1. همیشه به عنوان یک کاربر فعال در این شبکه فعالیت کنید. برای افزایش فالوور اینستاگرام باید دائماً پست قرار دهید. به خصوص ساعت های شلوغ، پست های شما بیشتر در معرض دید کاربران قرار می گیرد. یک کاربر فعال باید حداقل سه پست را در شبکه های اجتماعی خود منتشر کند.



  2. اگر سایت دارید، از دکمه های شبکه اجتماعی استفاده کنید. بهترین مکان برای قرار دادن دکمه های شبکه اجتماعی در پایین مقالات است؛ زیرا کاربر با دیدن دکمه های شبکه اجتماعی می تواند مطلب مورد نظر را در این شبکه ها به اشتراک بگذارد.

  3. اگر وب سایتی را جهت کسب درآمد و معرفی محصولات خود طراحی کرده اید پیشنهاد می کنید در یک نقطه پر بازدید بنری از اینستاگرام خود را با عنوان ما را دنبال کنید قرار دهید. مخاطبین پس از مشاهده این بنر به صفحه شخصی شما در اینستاگرام مراجعه کرده و در صورت رضایت شما را فالوو می کنند.

  4. حساب های کاربری اینستاگرام خود را در بخش ایمیل هایتان قرار دهید. با انجام این کار مردم را تشویق به فالوو کردن خود می کنید. این مسئله اصولاً در روابط کاری و تجاری شما تأثیر گذار است.

  5. در نام های تجاری و کارت های ویزیت خود نام اینستاگرام تان را درج نمایید. این عمل باعث می شود نام تجاری و صفحه اینستاگرام شما بین افراد بیشتری منتشر یابد.

  6. از هشتگ های مناسب استفاده کنید. بسیاری از افرادی که در اینستاگرام مشغول به فعالیت هستند از هشتگ استفاده می کنند. هشتگ ها همانند کلید واژه هایی هستند که برای سرچ گوگل ضروری اند؛ با این تفاوت که از هشتگ در شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می شود. برای مثال: «بازی های آنلاین» وقتی شما در بخش سرچ اینستاگرام این عبارت را سرچ می کنید تمام پست های مربوط به این هشتگ برای تان نمایش داده می شود. بنابراین استفاده از هشتگ های مناسب و کاربردی می توانید تأثیر مثبتی را روی پست ها و فالوور های شما بگذارد.

  7. دوستان خود را تگ کنید. زمانی که شما پستی را انتشار کرده و افرادی را تگ می کنید. در اصل باعث می شود تا افراد دیگر پست را مشاهده کرده و در صورت رضایت شما را فالوو کند. به این ترتیب تگ کردن افراد موجب افزایش فالوور در اینستاگرام می شود.

  8. اگر قصد دارید در شبکه های اجتماعی معروف شوید پیشنهاد می کنیم با مردم به طور دائم در ارتباط باشید. بهتر است با فالوور های خود با افراد دیگر و به گفتگو و مشورت بپردازید. سعی کنید از طریق اکانت خود تبلیغاتی را از افراد صاحب کسب و کار های بزرگ دریافت کرده و در صفحه اینستاگرام خود قرار دهید. این امر موجب افزایش فالوور در اینستاگرام می شود.

  9. بخش بیوگرافی و عکس پروفایل را به روز کنید. حتماً اطلاعات خود را از جمله شماره تماس، وب سایت و ایمیل خود را قرار دهید تا افراد در صورت نیاز بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند.

  10. سعی کنید افرادی را فالوو کنید که با شما در زمینه کسب و کار مشترک هستند. با انجام این کار، دنبال کنندگان افرادی که در این زمینه مشارکت دارند تشویق به فالوو کردن صفحه اینستاگرام شما می شوند.

  11. از عکس های با کیفیت در محتوا و پست های خود استفاده کنید. اشتراک گذاری محتوا و پست تأثیر مثبتی را روی افزایش فالوور دارد. سعی کنید با عکس های با کیفیت افراد بیشتری را به خود جذب کنید.

  12. در رویداد هایی که در تاریخ ثبت شده است شرکت کنید و مسابقاتی را در رابطه با رویداد پیش آمده اجرا کنید. مردم دوستدار مسابقه و جایزه های آن هستند. سعی کنید مسابقه هایی را طراحی کنید که مخاطب پسند و جذاب باشند. فالوور های واقعی در اینستاگرام

  13. از ویدئو استفاده کنید. اینستاگرام قابلیت قرار دادن کلیپ هایی را به صورت کوتاه شده در اپ خود قرار داده است. همانطور که می دانید ویدئو ها تعامل بیشتری را با مشتری برقرار می کند. مردم ویدئو را بیشتر از متن های طولانی و خسته کننده دوست دارند. بنابراین استفاده از کلیپ های کوتاه در صفحه اینستاگرام باعث افزایش فالوور می شود.

  14. رقابتی را در صفحه اینستاگرام خود ایجاد کنید. طبق آمار تشویق کاربران جهت شرکت در مسابقات ایجاد شده در صفحه اینستاگرام باعث می شود تا افراد بیشتری به پیج شما وارد شوند و شما را فالوو کنند. یکی از اساسی ترین عوامل در افزایش فالوور ایجاد رقابت در شبکه های اجتماعی است.

  15. برای کسب درآمد بیشتر و رونق شغل تان باید یک اکانت فیس بوک داشته باشید. پروفایل فیس بوک خود را به صفحه اینستاگرام متصل کنید. با انجام این کار می توانید پست های انتشار شده در شبکه های اجتماعی را میان افراد بیشتری به اشتراک بگذارید.

  16. اگر سایتی جهت رونق کسب و کارتان طراحی کرده اید پیشنهاد می کنید، پست های انتشار یافته در سایت تان را به پروفایل اینستاگرام خود متصل نمایید. به عبارت دیگر باید هنگام انتشار یک پست در سایت، عکس آن را ضمیمه پروفایل اینستاگرام کنید. با انجام این عمل شما تأثیر بسیار مثبتی را در افزایش فالوور می گذارید.

  17. از افرادی که شما را لایک کرده اند و برای تان کامنت های محبت آمیز ارسال کردند تشکر کنید. با انجام این عمل شما یک حرکت دوستانه با مخاطبان خود انجام داده اید.

  18. هرگز از روش های اسپم جهت جذب فالوور استفاده نکنید؛ زیرا این عمل باعث می شود تا افرادی که فالوور های واقعی شما هستند، UnFollow ‌کنند. همچنین در تلاش باشید تا به صورت شفاف با مخاطبان تان در ارتباط باشید.

  19. یک لیست کامل از مطالب مفید مربوط به حوزه کاری خود تهیه کنید. بالا بودن کیفیت پیام ها و پست ها بسیار حائز اهمیت است.

  20. پیشنهاد های ویژه ای را برای فالوور های خود قرار دهید. شرکت های بزرگ معمولاً به دنبال جذب فالوور در اینستاگرام هستند. بنابراین پیشنهاد های ویژه به همراه تخفیفات ویژه به عنوان جایزه مسابقات قرار می دهند. این امر موجب افزایش فالوور در اینستاگرام می شود.


امیدواریم توانسته باشیم شمارا در این مقاله با چگونگی افزایش فالوور در اینستاگرام آشنا کرده باشیم.

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

چگونه بک لینک بسازیم

بک لینک سازی و دریافت بک لینک با کیفیت یکی از مهمترین تکنیک ها در بهبود رتبه در موتور جست و جو است اما چطور این کر...

رپورتاژ خبری چیست و چگونه به بهبود کسب و کار کمک می کند؟

همه ما عبارت رپورتاژ خبری را بارها و بارها شنیده ایم. اما واقعا می دانیم که رپورتاژ آگهی چیست و چرا در دنیای تجارت...

افزایش بازدید آگهی در سایت ها درج آگهی

راه های افزایش بازدید آگهی در سایت های درج آگهی، مختلف است. هر روز تعداد کاربرانی که از اینترنت استفاده می کنند...

با ساخت ربات اینستاگرام در دنیا دیده شوید

با ساخت ربات اینستاگرام می توان به راحتی کسب و کار اینترنتی خود را توسعه داد. فالوورهای بیشتری جذب و درآمد بالاتری...

نحوه بازیابی رمز اینستاگرام چطور است؟

آیا تاکنون برایتان پیش آمده است که رمز اکانت اینستاگرام خود را فراموش کنید؟ این اتفاق ممکن هنگام عوض کردن گوشی...

روش های افزایش فروش اینترنتی

افزایش فروش اولین دغدغه و مشکل برای فروشگاه های آنلاین است. آن ها باید سعی کنند محصولات خود را به صورت آنلاین به...

چگونه وب سایت پر درآمد داشته باشیم؟

امروزه مدیریت یک سایت پر درآمد و تبدیل کردن آن به منبع درآمد کمی دشوار شده است. شما می توانید با رعایت اصول و نکات...

چگونه بازدید پست های اینستاگرام را افزایش دهیم؟

افزایش بازدید اینستاگرام یکی از موارد حائز اهمیت برای افراد، شرکت ها و سازمان ها است زیرا امروزه اینستاگرام به...

بازیابی رمز اینستاگرام با ایمیل

بازیابی رمز عبور اینستاگرام از طریق ایمیل یکی از مسائلی است که افراد بسیاری با آن مواجه شده اند. شاید این مسئله...

ساخت فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام

در حال حاضر قابلیت ساخت فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام، یک مزیت فوق العاده برای کسب و کار های تجاری محسوب می شود...

اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

اینستاگرام مارکتینگ یا بازاریابی اینستاگرام امروزه بسیار معروف شده است. در واقع می توان گفت بازاریابی اینستاگرام...

آنفالویاب اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین نرم افزارهای اندروید و ios است که افراد بسیاری در رنج های مختلف سنی از آن استفاده می...

دانلود استوری اینستاگرام

اینستاگرام از سال 2016 ویژگی استوری را به بستر خود اضافه کرده که طرفداران زیادی دارد و دانلود استوری اینستاگرام یکی...

نحوه تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام روشی است برای تبلیغ محصولات شما در بستر اینستاگرام برای دسترسی به مخاطبان بیش تر و هدفمند. در...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد