جستجو

چگونه بازدید پست های اینستاگرام را افزایش دهیم؟

(12 رای)
به روز رسانی: 13 آذر 1399 ساعت 14:53:22
تاریخ ثبت: 14 مهر 1399 ساعت 08:08:47
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/39150
افزایش بازدید اینستاگرام یکی از موارد حائز اهمیت برای افراد، شرکت ها و سازمان ها است زیرا امروزه اینستاگرام به عنوان یک برنامه پرکاربرد و پرطرفدار به شمار می آید. بسیاری از افراد از این برنامه برای کسب و کار خود استفاده می کنند. ممکن است اینفلوئنسر باشند یا این که مطلبی را آموزش دهند یا تبلیغاتی را انجام دهند.

هر چه افراد بیشتری از پست ها دیدن کنند، شهرت و محبوبیت آن صفحه بیشتر می شود و افزایش فروش را در پی خواهد داشت در نتیجه رونق کسب و کار آن افزایش می یابد. اما آیا تا به حال اندیشیده اید که چگونه بازدید پست های اینستاگرام را افزایش دهیم؟ چگونه افراد بیشتری را جذب کنیم؟ در ادامه راه و روش هایی را معرفی می کنیم که باعث افزایش بازدید اینستاگرام می شوند.

بازدید اینستاگرام چیست؟


اگر در اینستاگرام عکس یا ویدیویی ارسال کرده باشید حتما عددی که در زیر این پست نمایش داده می شود را بارها مشاهده کرده اید. این عدد که در کنار کلمه بازدید یا به انگلیسی View قرار گرفته است نمایان گر تعداد دفعاتی است که افراد این پست را مشاهده کرده اند. هر چه صفحه اینستاگرام مشهورتر باشد این اعداد و ارقام هم بالاتر می روند. در ادامه برخی از اصطلاحاتی که ضروری است با آن ها آشنا شوید را قبل از نحوه افزایش بازدید پست های اینستاگرام، معرفی می کنیم.

  • Reach

  • Impression

  • Profile visits


در ابتدا افراد باید موقعیت صفحه خود را بر اساس این سه معیار تشخیص دهند و سپس با تکنیک هایی که در ادامه توضیح داده می شود به افزایش بازدید اینستاگرام خود اقدام کنند. خود اینستاگرام این سه معیار اصلی را برای صفحه هایی که جنبه تجاری دارند، ارائه کرده است. این سه معیار نتیجه هایی را برای هر پست و خود صفحه به صورت جدا جدا در اختیار افراد قرار می دهند.

برای این که این سه معیار را پیدا کنید باید در صفحه اصلی یا منوی کناری صفحه گزینه Insight  و در قسمت بعد گزینه Activity را انتخاب کنید. در بخش Discovery دو گزینه Impression و Reach قابل مشاهده هستند.

گزینه Reach مجموع تعداد حساب هایی که پست صفحه را مشاهده کرده اند را نشان می دهد. اما نکته ای که وجود دارد این است اگر یک حساب چندین بار صفحه را مشاهده کرده باشد، یک بار محسوب می شود. گزینه Impression نیز مجموع تعداد حساب هایی که پست صفحه را مشاهده کرده اند را نشان می دهد اما بر خلاف Reach اگر یک حساب چندین بار صفحه را مشاهده کرده باشد، همه دفعات محسوب می شود. بر طبق این مقایسه Impression نسبت به Reach عدد بزرگتری را نشان می دهد.

گزینه Profile visits در قسمت Interaction قابل مشاهده است. این گزینه هم کاملا مشخص است که تعداد دفعاتی را که افراد پروفایل شما را مشاهده کرده اند، نشان می دهد. این اعدادی که در این قسمت ها وجود دارند، در طول یک هفته و به صورت تخمینی محاسبه شده اند.

چند روش موثر برای افزایش بازدید پست های اینستاگرام


مرتب سازی پست ها در اینستاگرام بر حسب علایق دنبال کنندگان افراد صورت می گیرد، بنابراین این امکان وجود دارد که همه پست های افراد به دنبال کنندگانشان نمایش داده نشود. این یعنی افزایش تعداد دنبال کنندگان لزوما به معنای افزایش بازدید پست ها نیست. برای افزایش بازدید اینستاگرام در حالت کلی دو روش ارگانیک یا طبیعی و غیر ارگانیک یا غیر طبیعی وجود دارد.

روش های ارگانیک یا طبیعی


روش های ارگانیک شامل استفاده مفید از استوری های اینستاگرام، استفاده از لایو اینستاگرام، تطابق محتوای پست شده با محتویات اینستاگرام و ... هستند. در ادامه برخی از این روش ها که باعث افزایش بازدید اینستاگرام می شوند، معرفی شده اند.

1. زمان مناسبی را برای انتشار پست انتخاب کنید.


زمان انتشار یک پست تاثیر چشمگیری در بازدید آن دارد. سعی داشته باشید زمانی را برای انتشار پست در صفحه خود انتخاب کنید که اکثر کاربران اینستاگرام در آن بازه زمانی فعال هستند. بارها و بارها باید امتحان کنید تا این زمان مناسب را پیدا کنید. اگرچه کمی سخت به نظر می رسد اما در پایان تشخیص خواهید داد که چه زمانی را برای انتشار پست انتخاب کنید که افزایش بازدید اینستاگرام را در پی داشته باشد.

2. سعی کنید بیشتر از این که عکس منتشر کنید از ویدیو استفاده کنید.


بررسی ها نشان می دهد که برای کاربران اینستاگرام ویدئوها از عکس ها جذاب تر هستند. دلیل این مسئله این گونه مطرح می شود که برای کاربران لایک از کامنت گذاری راحت تر است و مخاطبان برای ویدئوها بیشتر کامنت و برای عکس ها لایک می گذارند. کامنت گذاری با این که سخت تر است اما برای ویدیوها این کار را انجام می دهند زیرا برایشان ویدیوها جذاب تر هستند.

3. با مخاطب تعامل بیشتری داشته باشید.


با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. از آنها بخواهید پست های شما را لایک کنند و برای شما کامنت بگذارند. هرچه بیشتر ارتباط بگیرید و کاربران را تشویق کنید، بازدیدهای پست شما بیشتر خواهد شد. طراحی کمپین، ایجاد مسابقه، پرسش یک سوال از راهکارهای افزایش تعامل مخاطبان و در نتیجه افزایش بازدید اینستاگرام است.

4. از محتوایی که توسط مخاطب تهیه شده، استفاده کنید.


اگر از پست هایی استفاده کنید که به وسیله مخاطبان شما ساخته شده اند، علاوه بر این که آن ها را جذب می کنید، این پست برای افرادی که شما را دنبال نمی کنند نیز توسط این مخاطبان ارسال می شود. به این ترتیب پست شما توسط افراد زیادی مشاهده می شود.

5. به کیفیت پست ها نسبت به کمیت اهمیت بیشتری دهید.


افزایش بازدید یک فرآیند زمان بر و نیازمند حوصله است. برای پستی که منتشر می کنید وقت و انرژی لازم را صرف کنید برای این که کار با کیفیتی برای مخاطبان خود ارائه دهید. ایجاد پست های زیاد اما بی کیفیت بازدید صفحه و پست های شما را پایین می آورد.

6. در اینستاگرام به صورت حرفه ای فعالیت کنید.


حرفه ای عمل کردن در اینستاگرام به معنای آن است که به مخاطبان خود احترام بگذارید. احترام به مخاطبان، جذب آن ها و بازدید هر چه بیشتر پست ها را در پی خواهد داشت. از لایک، کامنت با معنی و دنبال کردن صفحات دیگر به خصوص صفحات مرتبط با کسب و کارتان غافل نشوید.

7. از شبکه های اجتماعی دیگر درست استفاده کنید.


اگر در فضاهای اجتماعی دیگر مخاطبانی دارید حتما صفحه اینستاگرام خود را به آن ها معرفی کنید و آن ها را ترغیب کنید که پست های شما را ببینند و نظرات خود را بیان کنند. اگر در دیگر شبکه های اجتماعی محبوبیت داشت باشید، محبوبیت در اینستاگرام و افزایش بازدید اینستاگرام برای شما راحت تر خواهد بود.

روش غیر طبیعی یا غیر ارگانیک


از دیگر روش های افزایش بازدید اینستاگرام روش های غیر طبیعی است. این روش به این صورت است که در ازای پرداخت پول به آمار بازدیدکننده ها اضافه می شود. روش غیر ارگانیک بسیار سریع تر جواب می دهد . بسیاری از افراد و شرکت ها خدماتی از این قبیل را ارائه می دهند. خدماتی چون خرید بازدید لایو، بازدید اینستاگرام، بازدید پست و بازدید استوری.

برای این که بتوانید این شرکت ها و افراد را پیدا کنید، در اینترنت سرچ ساده ای انجام دهید. آن ها در ارائه این خدمات بسیار سریع عمل می کنند و آن چه که مورد نظر افراد است را مهیا می سازند. افراد بر اساس سرمایه ای که دارند، قادر خواهند بود از این روش به راحتی استفاده کنند.

نتیجه گیری


در زمان های گذشته نحوه تبلیغات برای فروش محصولات و یا اهداف دیگر متفاوت از روش های امروزی بود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و وجود برنامه هایی مانند اینستاگرام تبلیغات روش متفاوتی به خود گرفته است. افراد به راحتی می توانند با قرار دادن پست و استوری های گوناگون به تبلیغات حرفه خود بپردازند.

یکی از مسائل مورد توجه برای کسب و کارهای مجازی افزایش بازدید اینستاگرام است. هر چه قدر افراد موفق شوند این آمار را افزایش دهند در کار خود موفق خواهند بود که این افزایش آمار به جذب مشتریان بیشتر و فروش بیشتر منجر می شود. برای دستیابی به افزایش بازدید حتما برخی از روش های ذکر شده در این مطلب را انجام دهید.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

چگونه بک لینک بسازیم

بک لینک سازی و دریافت بک لینک با کیفیت یکی از مهمترین تکنیک ها در بهبود رتبه در موتور جست و جو است اما چطور این کر...

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

چطور میتونم ویدیوهای آموزشی و فایل های دیجیتالی خودم رو بفروشم؟

فروش ویدیوهای آموزشی در هر حوزه و فایل های دیجیتالی از طریق سایت رایگان بفروش (سلفری)

رپورتاژ خبری چیست و چگونه به بهبود کسب و کار کمک می کند؟

همه ما عبارت رپورتاژ خبری را بارها و بارها شنیده ایم. اما واقعا می دانیم که رپورتاژ آگهی چیست و چرا در دنیای تجارت...

قوانین فروشگاه های اینترنتی (قوانین فروش آنلاین کالا)

قوانین فروشگاه های اینترنتی به اندازه کالایی که ارائه می دهند مهم است. در واقع یکی از مهم ترین مواردی که یک کسب...

سیستم های مدیریت محتوای رایگان برای طراحی سایت

هنگامی که صحبت از ساخت وب سایت هایی می شود که متمرکز بر محتوا هستند، بهترین گزینه معمولاً انتخاب سیستم مدیریت محتوا...

افزایش بازدید آگهی در سایت ها درج آگهی

راه های افزایش بازدید آگهی در سایت های درج آگهی، مختلف است. هر روز تعداد کاربرانی که از اینترنت استفاده می کنند...

با ساخت ربات اینستاگرام در دنیا دیده شوید

با ساخت ربات اینستاگرام می توان به راحتی کسب و کار اینترنتی خود را توسعه داد. فالوورهای بیشتری جذب و درآمد بالاتری...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد