جستجو

ایده های کسب و کار اینترنتی

(15 رای)
به روز رسانی: 02 شهریور 1398 ساعت 19:08:41
تاریخ ثبت: 26 مرداد 1398 ساعت 17:58:13
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/16422
ایده های کسب و کار اینترنتی گستره و دامنه بسیار وسیعی دارند و با توجه به تخصص افراد می توان پیشنهادات ویژه ای برای هر یک داشت. نکته مهم در شروع کسب و کار اینترنتی داشتن صبر و تلاش زیاد و دوری از هر گونه نا امیدی می باشد. چون اگر ایده های کسب و کار اینترنتی را با دقت بررسی و بهترین را انتخاب کنید، بعد از تلاش پی در پی و طی کردن راه نسبتا طولانی در نهایت به نتایج بسیار مطلوب دست پیدا خواهید کرد.

نکات مهم در ایده های کسب و کار اینترنتی


قبل از انتخاب هر یک از راه های کسب درآمد از طریق اینترنت باید چند سوال مهم را در ذهنتان پاسخ دهید تا در نهایت بتوانید انتظار بازخورد مثبت از این شیوه کسب و کار را داشته باشید. از مهم ترین سوالات در شروع کسب و کارهای اینترنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در روز چند ساعت می توانید برای راه اندازی و توسعه کسب و کارتان زمان بگذارید؟

  • در چه زمینه هایی تخصص دارید؟

  • چقدر می توانید هزینه و سرمایه گذاری کنید؟

  • قصد دارید به تنهایی کسب و کارتان را راه اندازی کنید یا تیم دارید؟

  • با موتورها جستجو و سئو آشنایی دارید؟


در ادامه ایده های کسب و کاری اینترنتی را برایتان مطرح می کنیم و این شما هستید که با توجه به پاسخ های هر یک از این سوالات باید بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

ایده های کسب و کار آنلاین

ایده های کسب و کار اینترنتی برای سرمایه داران


راه اندازی فروشگاه های اینترنتی محصولات فیزیکی


اگر می توانید برای شروع کار سرمایه و هزینه اختصاص دهید، راه اندازی فروشگاه های اینترنتی می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. در اینجا منظور از فروشگاه اینترنتی، سایتی برای فروش محصولات فیزیکی است. این گروه از کسب و کارهای اینترنتی بیشتر برای افرادی مناسب است که در دنیای واقعی مغازه یا فروشگاه دارند و می خواهند در شیوه کسب درآمد خود تغییر ایجاد نمایند و فعالیت خود را توسعه دهند.

اجاره آنلاین خودرو


اجاره خودرو مخصوصا در شهرهای توریستی یکی از پر درآمدترین کارهایی می باشد که می توانید انجام دهید. اما برای شروع این کار نیاز به تعداد زیاد خودرو دارید و بهترین کار در این شرایط راه اندازی سایت هایی می باشد که افرادی با شرایط مشابه شما در شهرهای مختلف خودروهای خود را آنلاین اجازه دهند. با راه اندازی این سایت ها می توانید از اعضای گروه حق عضویت دریافت کنید و بخشی از درآمد از طریق تبلیغات روی سایت تامین میشود.

برای راه اندازی این گونه مشاغل بهتر است ابتدا از شهر محل سکونت خود شروع کنید و به مرور و با نیاز سنجی و رفع مشکلات و محدودیت ها شهرهای بیشتری را پوشش دهید.

روش های راه اندازی کسب و کار آنلاین

ایده های کسب و کار اینترنتی برای هنرمندان


یکی از موفق ترین افراد در کسب و کارهای اینترنتی، هنرمندان و افرادی می باشند که در یکی از زمینه های هنری مانند عکاسی، آشپزی، نقاشی، گرافیک و غیره مهارت دارند. این گروه از افراد می توانند از یکی از روش های زیر برای کسب درآمد استفاده کنند:

فروش عکس


بسیاری از افرادی که در عکاسی مهارت دارند می توانند عکس های خود را برای سایت های فروش عکس ارسال و از این طریق به درآمد برسند. علاوه بر ارسال عکس برای این سایت ها، با راه اندازی سایت و یا فعالیت در شبکه های اجتماعی نیز می توان هنر خود را به دیگران معرفی و از این طریق به درآمد برسید.

آموزش کارهای هنری


انسان و هنر دو جز جدا نشدنی از هم هستند و اغلب افراد به یکی از شاخه های هنری گرایش دارند. نبود زمان کافی و همچنین در دسترس نبودن منابع کافی برای آموزش هنر در شهرهای مختلف، زمینه ساز یکی از ایده های کسب و کار اینترنتی می باشد. شما می توانید آموزش های تصویری و ویدئویی و حتی صوتی را برای آموزش نقاشی، موسیقی، آشپزی، خیاطی و غیره تهیه و بفروشید. برای این کار کافیست ابتدا سایت خود را راه اندازی کنید و با تبلیغات در شبکه های اجتماعی و سایر وبلاگ و سایت ها بازدید کنندگان خود را افزایش دهید.

بهترین کار برای شروع این نوع کسب و کارهای اینترنتی، ارائه آموزش های با کیفیت و ناب و رایگان می باشد. به مرور می توانید آموزش های تخصصی تر را تهیه و به فروش برسانید. فروش محتوای آموزشی یکی از پردرآمدترین راه ها در کسب و کارهای آنلاین می باشد.

راه های کسب درآمد اینترنتی

فروش محصولات هنری


صنایع دستی و کارهای هنری برای تمام افراد؛ مخصوصا خانم ها یکی از بهترین شیوه های کسب درآمد می باشد. برای شروع این نوع کسب و کار می توانید راه اندازی صفحات فعال و برنامه ریزی شده در شبکه های اجتماعی مختلف از قبیل فیسبوک و اینستاگرام را در اولویت قرار دهید. به مرور سایت و فروشگاه اینترنتی را راه اندازی و کاربران را به شیوه های مختلف به سایت خود جذب و فروش را افزایش دهید.

ایده های کسب و کار اینترنتی برای نویسندگان


بیشترین درآمد را در دنیای مجازی نویسندگان خلاق می توانند بدست آورند. برای این دسته از افراد ایده های زیادی وجود دارد و نسبت به سایر مشاغل از سرمایه اولیه کمتری خواهند داشت.

نویسنده سایر سایت ها باشید


راه اندازی سایت نقطه شروع یک کسب و کار می باشد و بعد از این مرحله، نوع محتوای روی آن است که می تواند حرفه ای و مفید بودن یا نبودن سایت را مشخص کند. تولید محتوا نیاز به ذهن های خلاق و قلم های زیبا دارد. اگر این دو را در وجود خود احساس می کنید می توانید به عنوان نویسنده سایر سایت ها فعالیت کنید. همچنین می توانید با ایده پردازی در تولید محتوای جذاب در بخش تبلیغات برندهای مختلف فعالیت داشته باشد. به عبارت دیگر می توانید ایده های خلاقانه برای تبلیغات بدهید و پول بگیرید.

داشتن پروفایل حرفه ای و رزومه قوی برای شروع فعالیت در این حوزه کافیست و بعد از آن باید بتوانید با پشتکار و مسئولیت پذیری و صدقات و عدم کپی مطالب دیگران، هر روز به تعداد مشتریانتان بیفزایید.

وبلاگ تخصصی داشته باشید


راه اندازی سایت و وبلاگ های تخصصی که در آن محتوای حرفه ای ارائه دهید می تواند یکی از بهترین ایده های کسب و کار اینترنتی باشد. راه اندازی این نوع سایت ها کار سختی نیست و می توانید بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و با وردپرس سایت خود را راه اندازی کنید. بعد از راه اندازی سایت، کافیست در روز چند ساعت از وقت خود را به مطالعه و تولید محتوای منحصر به فرد اختصاص دهید. در مدت زمان کوتاه متوجه خواهید شد که کاربران و خوانندگان به سمت سایت شما جذب خواهند شد.

این گونه سایت ها به مرور و با افزایش اعتبار خود می توانند از طریق تبلیغات و همچنین فروش محتوای آموزشی و تخصصی به درآمد خوبی دست پیدا کنند. البته باید توجه داشته باشید که این کار نیاز به صبر و تلاش زیادی دارد و نباید نا امید شد.

راه اندازی کسب و کار آنلاین

ایده های کسب و کار اینترنتی برای برنامه نویسان


برنامه نویسان برای قدم گذاشتن در شروع کسب و کارهای آنلاین راه هموارتری پیش رو دارند، چون نیاز به پرداخت هزینه به دیگران برای راه اندازی سایت ندارند. این دسته از افراد با توجه به مهارت و میزان تخصص خود می توانند در یکی از کسب و کارهای زیر شروع به فعالیت کنند:

راه اندازی اپلیکیشن های کاربردی


برنامه و اپلیکیشن های تلفن همراه اگر با ایده ای ناب و جذاب همراه باشد در مدت زمان کم می تواند شما را به درآمد خوبی برسانند. برای فعالیت در این حوزه ابتدا باید زمان کافی برای ایده پردازی و مقایسه برنامه های مشابه در نمونه های داخلی و خارجی اختصاص دهید سپس شروع به طراحی برنامه کنید. با مشاهده آمار موجود در کافه بازار کاملا متوجه میزان درآمد کسب شده از طریق برنامه های مفید و متفاوت خواهید شد.

بهینه سازی سایت ها برای موتورهای جستجو یا سئو


با رشد و توسعه کسب و کارهای آنلاین میزان رقابت در این زمینه نیز به شدت رو به افزایش است و همه در تلاشند تا به رتبه های خوبی در نتایج موتورهای جستجو دست پیدا کنند. متخصصان سئو از جمله افرادی هستند که در این بازار می توانند با بالا بردن دانش و بروز بودن اطلاعات به درآمد خوبی دست پیدا کنند. داشتن نمونه کارهای موفق در این زمینه لازمه موفقیت بیشتر خواهد بود و علاوه براین، باید بدانید که سئو فرآیندی زمان بر می باشد و صبر و پشتکار را نباید فراموش کرد.

بازی های آنلاین طراحی کنید


تمام گروه های سنی به بازی های کامپیوتری علاقه مند هستند و به همین خاطر در نمونه های داخلی و خارجی شاهد تنوع بالا در آنها هستیم. اگر دانش و تخصص در طراحی بازی دارید، بهتر است ایده پردازی کنید و بازی های آنلاین را جدی بگیرید. طراحان بازی های کامپیوتری از جمله گروه هایی هستند که در چند سال اخیر به درآمدهای هنگفتی دست پیدا کرده اند.

راه اندازی کسب و کار آنلاین

سایت طراحی کنید


شبکه های اجتماعی در سالهای مختلف با تغییر زیادی در سطح محبوبیت مواجه هستند و در هر دوره زمانی یکی از آنها مورد توجه کاربران قرار میگیرد. در نتیجه نباید تنها به فعالیت در آنها اکتفا کرد و باید به دنبال خانه ای دائمی برای برند بود. به همین خاطر تمام کسب و کارهای آنلاین نیاز به سایت دارند و اگر علم آن را دارید می توانید با تبلیغ و ارائه نمونه کرهای موفق به درآمد خوبی در این زمینه دست پیدا کرد.

افراد فعال در این زمینه همچنین می توانند تم های مختلف برای سایت های وردپرس طراحی کنند و با فروش آنها به درآمدهای خوبی دست پیدا کنند.

سایر ایده های کسب و کار اینترنتی


از دیگر راه های کسب درآمد آنلاین می توان به همکاری در فروش اشاره کرد. در این شیوه کسب درآمد شما محصولی برای فروش ندارید در نتیجه نیاز به سرمایه گذاری اولیه در این شیوه وجود ندارد. بلکه با فروش محصولات دیگران می توانید درصدی از فروش را به عنوان پورسانت دریافت کنید.

تدریس آنلاین، ترجمه متون به زبان های مختلف، راه اندازی سایت و پرتال های ثبت نظرات، سایت های مقایسه کالا و محصولات، راه اندازی خبرنامه های تخصصی و راه اندازی سایت های حراج آنلاین از دیگر ایده های کسب و کار اینترنتی می باشند. هر یک از این ایده ها دارای چندین زیر شاخه هستند و با کمی تحقیق و جستجو براحتی می توانید ایده ای کاملا منحصر به فرد را عملی و به درآمد برسانید.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

چرا خرید بک لینک کار اشتباهی است

دلایلی را کشف کنید که چرا خرید بک ‌لینک اشتباه است و تأثیر منفی آن را بر رتبه سایت شما در موتورهای جستجو بررسی کنید....

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

نحوه کار با وب سایت

(دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد)

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

چطور میتونم ویدیوهای آموزشی و فایل های دیجیتالی خودم رو بفروشم؟

فروش ویدیوهای آموزشی در هر حوزه و فایل های دیجیتالی از طریق سایت رایگان بفروش (سلفری)

کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی

در حال حاضر تغییر چشمگیری در دنیای دیجیتال رخ داده است. از آنجایی که دیگر مانند گذشته، مصرف کننده ها جذب هر محتوایی...

رپورتاژ خبری چیست و چگونه به بهبود کسب و کار کمک می کند؟

همه ما عبارت رپورتاژ خبری را بارها و بارها شنیده ایم. اما واقعا می دانیم که رپورتاژ آگهی چیست و چرا در دنیای تجارت...

قوانین فروشگاه های اینترنتی (قوانین فروش آنلاین کالا)

قوانین فروشگاه های اینترنتی به اندازه کالایی که ارائه می دهند مهم است. در واقع یکی از مهم ترین مواردی که یک کسب...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد