جستجو

اینترنت یکی از راه های کاهش آلودگی هوا

(14 رای)
به روز رسانی: 27 دی 1398 ساعت 17:29:55
تاریخ ثبت: 12 دی 1398 ساعت 06:49:06
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/23489
امروزه، در کشورمان ایران، مخصوصا استان های پر جمعیت هوایی که نفس می‌کشند پر از آلاینده‌های خطرناک و سمی است. آلودگی محیط‌ زیست، زیبایی و تنوع زیستی طبیعت را بر هم زده است. هر سال میلیون‌ها نفر در کشور به علت مشکلات ناشی از آلودگی هوا دچار بیماری های تنفسی، بیماری های قلبی و انواع سرطان می شوند که حتی بعد مدت کوتاهی جان خود را از دست می‌دهند. آلودگی هوا حتی آثار بدی بر روی سلامت جنین و مادر باردار می‌گذارد. در این مطلب می‌خواهیم به بررسی یکی از راه های کاهش آلودگی هوا از طریق استفاده از اینترنت بپردازیم، با ما همراه باشید،

رازِ داشتن یک زندگی سالم در شناسایی منابع آلودگی هوا و انجام کارهایی است که می‌توان به کمک آنها آلودگی هوا را متوقف نمود. اگر می‌خواهید در این جنبش زیست‌محیطی نقشی داشته باشید، باید به دنبال روش‌های مختلفی باشید که به یاری آنها از بزرگتر شدن مشکلات آلودگی جلوگیری کنید. یکی از این روش ها اینترنت است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید اینترنت چگونه می تواند باعث کاهش آلودگی هوا شود پس با مشارکت و تفکر درباره این مطالب، وظیفه شهروندی خودتان را در مقابل کشورتان انجام دهید.

در دنیای امروزه اثرات اینترنت بر زندگی ما و هم چنین بر کسب و کارها پوشیده بر هیچ کس نیست. همه ما به وضوح شاهد این هستیم که کسب و کارهای اینترنتی بسیار این روزها رونق گرفته است و درآمد نسبتا خوبی نسبت به سایر شغل ها رقم زده است. بنابراین بسیاری از مردم به کسب و کارهای اینترنتی روی آورده اند ازمهم ترین امتیاز کسب و کارهای اینترنتی، کار در منزل است و همین موجب شده است که افراد در بیرون از منزل تردد نداشته باشند و کمتر از اتومبیل خود برای رفت های روزانه به محل کار استفاده کنند.  بدین ترتیب  با اضافه نکردن اتومبیل خود به جمع سایر آلاینده‌ها، از همکاری در ایجاد مشکلات آب‌و‌هوایی خودداری می شود.

اینترنت یکی از راه های کاهش آلودگی هوا

ممکن است همین حالا با خود فکر کنید به جز کسب و کار اینترنتی که صاحب کار را ملزم به خانه نشینی کرده است و باعث شده یکی از شهروندانی شود که به کاهش آلودگی هوا کمک کرده است دیگر اینترنت برای کاهش آلودگی هوا چه می کند؟

در مورد راه‌های مقابله با آلودگی هوا به دوستان و آشنایان خود اطلاع‌رسانی کنید مثلا به آنها یادآور شوید که برای کاهش آلودگی هوا و قرار نگرفتن در معرض این دود و دم های مضر بهتر است خریدهای خود را اینترنتی انجام دهند.  وقتی خرید اینترنتی باشد دیگر مختص به یک زمان و مکان خاص نمی باشد بنابراین شما می توانید در کمترین اوج آلودگی هوا سفارش خود را انجام دهید تا هم شخص تحویل دهنده اجناس، در معرض آلودگی هوا نباشد و هم در ساعات شلوغی رانندگی نکند و بر آلودگی بیشتر دامن نزند.

 

از آنجایی که ما می دانیم مهمترین  علت آلودگی هوای شهرهای بزرگ کشور بعد از  بخش صنعت و سوخت در واقع میزان تردد خودروهای فرسوده و غیرفرسوده در سطح شهر است بنابراین بهتر است برای حل این مشکل بعنوان یکی از مدافعان وطن از کسب و کارهای اینترنتی به جای هجوم بردن به بخش صنعت استفاده کنیم و یا همانطور که در مطلب بالا هم اشاره کردیم از خریدهای اینترنتی به جای خریدهای حضوری استفاده کنیم. همین طور به جای رفت آمد های خانوادگی بیش از حد با استفاده از اپلیکیشن هایی مثل واتساپ تماس تصویری برقرار کنید و رفت و آمدهای خودتان را برای جلوگیری از تردد در سطح شهر به حداقل برسانید.

صرفا جهت اطلاع:

با انجام این کارها در واقع ما به اینترنت فرصتی برای مبارزه با کاهش آلودگی هوا داده ایم . اگر مایل به مشارکت در پاکسازی آلودگی هوا در محل زندگی خود هستید، به این گروه ها بپیوندید و نظرات و ایده‌های خود را در این خصوص به اشتراک بگذارید. کار خود را گسترش دهید و از دیگران نیز بخواهید که در این دست فعالیت‌ها سهیم شوند.

 

 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

چطور میتونم ویدیوهای آموزشی و فایل های دیجیتالی خودم رو بفروشم؟

فروش ویدیوهای آموزشی در هر حوزه و فایل های دیجیتالی از طریق سایت رایگان بفروش (سلفری)

قوانین فروشگاه های اینترنتی (قوانین فروش آنلاین کالا)

قوانین فروشگاه های اینترنتی به اندازه کالایی که ارائه می دهند مهم است. در واقع یکی از مهم ترین مواردی که یک کسب...

سیستم های مدیریت محتوای رایگان برای طراحی سایت

هنگامی که صحبت از ساخت وب سایت هایی می شود که متمرکز بر محتوا هستند، بهترین گزینه معمولاً انتخاب سیستم مدیریت محتوا...

بزرگترین شرکت های استارت آپی ایران

امروزه در عصر تکنولوژی زندگی می کنیم. دنیایی که درآمد افراد از کسب و کارهای اینترنتی به دست می آید. استارت آپ کسب...

خرید کالای اساسی از اینترنت

اگر به یکی از فروشگاه های اینترنتی بزرگ کشور مراجعه کنید، خواهید دید که در بخشی از آن قسمتی وجود دارد که می توانید...

راه اندازی کسب و کار آنلاین

راه اندازی کسب و کار به صورت آنلاین یکی از پر طرفدارترین راه ها برای شروع کار به صورت آنلاین است. شروع یک تجارت آنلاین...

درج آگهی در سایت های تبلیغاتی

عصر حاضر را عصر تکنولوژی و فناوری نامیده‌اند و قطعاً در این عصر یکی از بهترین روش‌های افزایش مشتری از طریق تبلیغات...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد