جستجو

بازاریابی برای دیجی کالا

(16 رای)
به روز رسانی: 12 آبان 1399 ساعت 15:05:36
تاریخ ثبت: 12 آبان 1399 ساعت 15:05:36
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/41723
 

به طور کلی بازاریابی آنلاین یا بازاریابی اینترنتی به هر ابزار، استراتژی و روشی گفته می‌شود که باعث معرفی بیشتر نام کسب‌وکار و برند در فضای آنلاین شود. نکته اصلی در بازاریابی آنلاین استفاده از ابزارهای اینترنتی برای معرفی کسب‌ و کار و محصولات به مشتریان بالقوه و ترغیب آن‌ها به خرید محصولات است.

بازاریابی برای دیجی کالا

دیجی کالا Digikala بزرگترین و معروفترین و همچنین پرچمدار فروشگاه ها و کسب و کارهای اینترنتی ایران چیزی حدود 2 سال است که سیستم چند فروشندگی همچون آمازون را راه اندازی کرده است و فروشنده بسیاری از اجناس موجود در دیجی کالا دیگر خودش نیست!

این مساله باعث افزایش تعداد محصولات دیجی کالا شده به نحوی که تولید محتوای با ارزش برای همه این محصولات امری غیر ممکن می باشد.

همکاری در فروش دیجی ‌کالا راهی سریع برای کسب درآمد آنلاین است که می‌توان با روش‌هایی سریع از آن کسب درآمد کرد و بدون راه‌اندازی کسب ‌و ‌کار اینترنتی به درآمدهای قابل توجهی رسید.

 

سیستم بازاریابی دی جی کالا در کل به صورت همکاری در فروش و یا همان افیلیت مارکتینگ    (Affiliate Marketing)  می باشد.

بازاریابی برای دیجی کالا

 

سیستم همکاری در فروش یک مدل بازاریابی است که در آن هم فروشنده هم کسی که محصولات فروشنده را معرفی و تبلیغ می‌کند، منفعت کسب می‌کنند. از طرفی فروشنده فقط زمانی هزینه می‌کند که کالایی فروش رفته باشد و از طرف دیگر کسانی که در فروش همکاری می‌کنند، با معرفی محصولات فروشنده‌های مختلف، درآمد خوبی کسب می‌کنند.

افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marketing) یعنی اینکه شما محصولی را تبلیغ کنید و در صورت فروخته شدن آن محصول به شما کمیسیون تعلق گیرد. افیلیت مارکتینگ یکی از  روش‌های آسان کسب درآمد اینترنتی است و اگر راه و روش صحیح آن را بیاموزید می‌توانید درآمد زیادی از این طریق به دست آورید.

 

افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marketing) جزء روش‌های بازاریابی است که می‌تواند تأثیر مستقیم بر روی فروش محصولات داشته باشد. درواقع این نوع بازاریابی توسط افرادی خارج از کسب‌وکار انجام می‌شود. به بیان ساده در افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی پورسانتی پیشنهاد خرید یا معرفی محصول بر روی وب‌سایت و یا وبلاگ ناشر افیلیت قرار داده می‌شود و اگر این تبلیغات منجر به فروش محصول شود، مبلغی از طرف صاحب محصول به ناشر افیلیت که بازاریابی محصول را انجام داده، پرداخت می‌شود.

سیستم کسب درآمد (بازاریابی) دیجی کالا از فروردین سال ۹۷ آغاز به کار کرده است و تاکنون بیش از ۵۰,۰۰۰ کاربر در این سیستم ثبت نام کرده‌اند و این کاربران به بیش از ۲۳,۰۰۰ رسانه ثبت کرده‌اند که بیش از نیمی از آنها مربوط به شبکه های اجتماعی است.

این سیستم شامل چهار بخش است:

سایت یا شبکه اجتماعی همکار: اولین قسمت سایت یا صفحه شبکه اجتماعی شما است. شما به عنوان بازاریاب محصولی را در رسانه خود معرفی می‌کنید؛ بیننده جذب آن می‌شود و به قصد بررسی و خرید روی لینک کلیک می‌کند.

دیجی کالا: شخص خریدار از سایت همکار به سایت اصلی منتقل می‎شود. سیستم به سایت دیجی کالا (که محصول در آن قرار دارد) کمک می‌کند سایتی که خریدار را فرستاده پیدا کند.

خریدار: کسی که محصول را می‌خرد.

کمیسیون: شرکت اصلی به سایت معرفی کننده محصول، درصدی به عنوان کمیسیون پرداخت می‌کند.

در حال حاضر به چهار شیوه مختلف می‌توان در فروش با دیجی کالا همکاری کرد:

پیشنهاد ویژه: تبلیغات بنری از جمله پایه‌ای‌ترین نوع تبلیغات به شمار می‌رود. در این روش می‌توان کد هر گروه کالایی که مایل بودید را روی سایت ود قرار دهید و به ازای کلیک‌هایی که منجر به خرید می‌شوند کمیسیون دریافت کنید.

تبلیغات همسان: در این شیوه کالایی که به نمایش در می‌آید با بادی سایت شما همسان می‌شود. ویژگی این روش این است که می‌توان از آن‌ در تعداد زیادی پست استفاده کرد و مطمئن بود که بدون نیاز به مدیریت دائمی به خوبی به کار خود ادامه می‌دهد.

ساخت لینک اختصاصی: این شیوه هم مناسب کسانی است که در شبکه‌های اجتماعی عضو هستند. با ساخت لینک اختصاصی برای یک کالا و قراردادن این لینک به صورت کال تو اکشن در پست‌های خود می‌توانید در فروش این کالاها همکاری کنید.

ساخت فروشگاه اینترنتی:‌ این روش هم مناسب کسانی است که قصد دارند بدون درگیر شدن با فراید فروش و تحویل کالا، کالاهای مرتبط با موضوع فعالیت خود را مستقیما روی وب‌سایت خود به فروش برسانند. در این حالت بدون درگیر شدن با تامین کالا می‌توانید کالاهای مورد نظرتان را روی سایت خود به فروش برسانید.

 

میزان درآمد ماهیانه در سیستم همکاری در فروش (بازاریابی) دیجی‌کالا

میزان درآمدی که شما از این سیستم کسب می‌کنید به عوامل مختلفی از جمله رسانه ثبت شده، میزان فعالیت روزانه، محصولاتی که به تبلیغ آنها می‌پردازید و … بستگی دارد. زمانی که فعالیت خود را در سیستم آغاز می‌کنید سطح رسانه شما برنزی خواهد بود و اگر تعداد سفارشاتی که از طریق رسانه شما ثبت می‌شوند به میزان مشخصی در ماه برسد، سطح شما تغییر خواهد کرد و میزان کمیسیونی که به شما تعلق میگیرد و همچنین درآمد شما افزایش خواهد یافت. بنابراین به همان نسبت که برای فعالیت و افزایش بازدید رسانه خود تلاش کنید میزان درآمدی که از این طریق کسب می‌کنید افزایش خواهد یافت. درآمدهایی که تاکنون از طریق این سیستم کسب شده است از ماهیانه ۲۰۰ هزار تومان تا ماهیانه ۷۰ میلیون تومان گزارش شده است که این میزان به صورت مستقیم با نوع رسانه کاربر در ارتباط است.

مزیت سیستم کسب درآمد (بازاریابی) دیجی‌کالا

از جمله مزایایی که سیستم کسب درآمد برای بازاریابان خود فراهم می‌کند عبارتند از:

انجام این کار نیاز به محل کار ثابت ندارد.

فرد بازاریاب بدون اینکه در ساخت و نگهداری محصولات مسئولیتی داشته باشد به فروش آن می‌پردازد و سود زیادی کسب می‌کند.

از دیگر فواید این کار ساعت کاری منعطف است. در هر زمان و هر مکانی می‎توانید کارتان را انجام دهید؛ تنها چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر متصل به شبکه اینترنت است.

برای شروع این کار نیاز به سرمایه اولیه زیاد ندارید!

 

 

 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

پندهای لقمان حکیم برای خریدی هوشمندانه!

لقمان حکیم، یکی از شخصیت‌های برجسته تاریخ و حکمت، همواره به عنوان یک معلم و مشاور در زمینه‌های مختلف زندگی شناخته...

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

سایت مزایده آنلاین کالا

امکان برگزاری مزایده آنلاین در سایت سلفری

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

سیستم های مدیریت محتوای رایگان برای طراحی سایت

هنگامی که صحبت از ساخت وب سایت هایی می شود که متمرکز بر محتوا هستند، بهترین گزینه معمولاً انتخاب سیستم مدیریت محتوا...

وب سایت یا اینستاگرام، کدام یک برای کسب و کار بهتر است؟

در این مقاله می خواهیم به تفاوت استفاده از اینستاگرام و وب سایت در کسب و کار بپردازیم، چون اخیرا شایعه ای مبنی بر...

زبان برنامه نویسی برای طراحی وب سایت

طراحی وبسایت یکی از موضوعاتی هست که در سال‌های اخیر بسیار داغ بوده است. زبان‌های طراحی وب سایت زبان‌های برنامه...

ارزان‌ترین روش بازاریابی به‌صورت آنلاین

آنلاین شدن کسب‌وکارها در این روزگار تبدیل به واقعیتی جدانشدنی شده است. به‌طورکلی در مقایسه با تبلیغات آفلاین...

نحوه فروش کالا های دسته دوم در اینترنت

خرید و فروش کالا های دست دوم در اینترنت به یک منبع کسب درآمد تبدیل شده است. گاهی اوقات شما کالا هایی را که نو نیستند...

خرید کالا های دست دوم در اینترنت

در این مقاله قصد داریم شما را با کاربرد های خرید کالاهای دست دوم در اینترنت آشنا کنیم. گاهی اوقات شرایط باعث می شود...

خرید عمده کالا از اینترنت

خرید عمده کالا از اینترنت یکی از اصطلاحاتی است که این روزها زیاد به گوش می خورد. اما منظور از این عبارت چیست؟ چه...

بازاریابی موتورهای جست و جو

بازاریابی موتورهای جست و جو توسط دنی سالیوان در سال ۲۰۰۱ عنوان شد. او یک کارآفرین آمریکایی است. سالیوان در یکی از...

خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی از چه زمانی مورد توجه قرار گرفت؟ این سوالی است که ممکن است بارها برای ما پیش...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد