جستجو

بهترین سایت‌های ارائه خدمات وبلاگ

(17 رای)
به روز رسانی: 28 مرداد 1398 ساعت 20:32:51
تاریخ ثبت: 20 مرداد 1398 ساعت 04:34:22
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/16133
بهترین سایت‌های سرویس‌دهی وبلاگ یکی از مهم‌ترین مواردی است که هنگام  تصمیم به وبلاگ نویسی باید به آن توجه کنید. انتخاب سایتی که سرویس‌دهی خوبی برای وبلاگ شما ارائه کند، ممکن است که در نظر اول  برای شما مشکل باشد. زیرا در حال حاضر تعداد این سایت‌ها روز به‌روز افزایش می‌یابد  و تحقیقات درباره‌ی این امر مشکل‌تر می‌شود. در گذشته که افراد کمتری به وبلاگ نویسی علاقه داشتند، بنا به تقاضای کم تعداد سایت‌های سرویس‌دهی کمتر از حال حاضر بود و معمولاً یک یا دو سایت برای انتخاب وجود داشت. امروزه  سایت‌های مختلفی وجود دارد اما بعضی از این سایت‌ها نوپا هستند و  ممکن است از پایداری کمتری برخوردار باشند.  یکی از عواملی که در انتخاب بهترین سایت‌های سرویس‌دهی وبلاگ دارای اهمیت ویژه است، را می­توان سابقه فعالیت یک سایت یا شرکت اعلام کرد.  سایت‌هایی که پایداری بیشتری دارند و در سالیانی که فعالیت داشتند از خوش نامی و سابقه درخشانی برخوردار هستند، مطمئنا کاربران وفادارتری هم خواهند داشت. در ایران چندین وب‌سایت وبلاگ دهی با خدمات متفاوت وجود دارد که شما با توجه به نیازهایی خود می‌توانید یکی از آن‌ها را استفاده کنید. سایت‌های خارجی که بیرون از ایران مستقر هستند نیز در صورت تمایل انتخاب دیگری برای شما خواهد بود. البته سایت‌های ایرانی به دلیل اینکه پشتیبانی بهتر و دسترسی نزدیکتری دارند، بیشتر مورد استفاده وبلاگ نویسان داخل ایران قرار می­گیرند.  برای اینکه بتوانید با این سایت‌ها بیشتر آشنا شوید و این قدم مهم را به درستی بگذارید، برای شما بهترین سایت‌های سرویس‌دهی وبلاگ  را در ادامه معرفی  کردیم تا به آسانی بتوانید از آن‌ها استفاده کنید و برای وبلاگ خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

این مقاله شامل سرفصل‌های زیر است :

  • خدماتی که سایت‌های پشتیبانی  به مشتریان خود می­دهند

  • بهترین سایت‌های ایرانی برای سرویس‌دهی وبلاگ

  • بهترین سایت‌های غیر ایرانی برای سرویس‌دهی وبلاگ


خدماتی که  سایت‌های پشتیبانی به مشتریان خود می­دهند

خدمات وبلاگ

به منظور سهولت و راحتی برای قرار دادن مطالب بهتر است که سایت‌هایی را برای سرویس‌دهی انتخاب کنید، که بتواند بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.

راه اندازی وبلاگی که کمترین مشکل را برای شما ایجاد می‌کند به آسانی صورت می‌گیرد به شرطی که انتخاب مناسبی برای خدمات پشتیبانی انتخاب کنید.  با این انتخاب شما کمتر با مسائل فنی روبرو می‌شوید و به راحتی می‌توانید مطالبی را که علاقه دارید در وبلاگ شخصی خود قرار دهید.  سایت‌های سرویس‌دهی برای انجام امور فنی وبلاگ شما ساخته شده‌اند  که با کمک  پیشرفته‌ترین  فناوری‌های روز وب بتوانند مشکلات احتمالی  را از پیش روی شما بردارند.

بهترین سایت‌های سرویس‌دهی وبلاگ  این امکان را به شما می‌دهند تا شما بتوانید  وبلاگ خود را با کمترین هزینه و بهترین امکانات به صورت مرحله‌ای بسازید و مدیریت کنید.

یکی از مهم‌ترین امکاناتی که این سایت‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد ایجاد فضایی برای ذخیره‌سازی مطالب شماست.  این ویژگی در همه  سایت‌های سرویس‌دهی مشترک است . اما از طرف دیگر  سایت‌های سرویس‌دهی هرکدام برای شما خدمات متفاوتی را در نظر گرفته‌اند که با توجه به استانداردهایی که در این زمینه وجود دارد شباهت‌هایی با هم دارند . این شباهت‌ها  می‌تواند در آینده برای شما مفید باشد، مثلاً اگر شما بخواهید  از پرشین  بلاگ به بلاگفا  منتقل شوید نگران تغییر فضای وبلاگ خود نیستید و  بعد از مدت کوتاهی می‌توانید به  محیط جدید  عادت کنید  و از ابزارهای آن استفاده کنید.

خدمات وبلاگ

یکی دیگر از امکاناتی که این سایت‌ها در اختیار شما قرار می‌دهند، یک نشانی است که به صورت زیر دامنه از دامنه اصلی سایت است. این زیر دامنه‌ها در بعضی از سایت‌های پشتیبانی بدون محدودیت هستند و بعضی از سایت‌ها برای شما محدودیتی قرار می‌دهند تا بیشتر از تعدادی که برای شما معین‌ شده زیر دامنه نداشته باشید. البته ساخت دامنه‌های متعدد می‌تواند برای شما دردسرساز باشد زیرا هنگامی‌که بخواهید سایت خدمات‌رسانی خود را تغییر دهید احتمال مشکل‌آفرینی آن بالا می‌رود.

یکی از بیشترین تفاوت‌هایی که سایت‌های خدمات وبلاگ با هم دارند در سایت‌های خارجی و داخلی ایران مشاهده می­شود. این  سایت‌ها با هم قابل‌مقایسه نیستند و سایت‌های خارج از ایران دارای امکانات پیشرفته‌تری است. البته به دلیل فیلترینگ از این سایت‌ها کمتر استفاده می‌شود و دسترسی به آن‌ها با مشکلاتی مواجه است. قابل‌ذکر است که سایت‌های ایرانی دارای بهترین امکانات موجود هستند که برای کاربران خود بهترین خدمات را ارائه می‌دهند.
بهترین سایت‌های سرویس‌دهی وبلاگ باید به گونه ­ای باشد که نیازهای اولیه شما را با بهترین امکانات رفع ‌کند.

بهترین سایت‌های ایرانی برای  سرویس‌دهی وبلاگ

خدمات وبلاگ

  1. بلاگفا: یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین سایت‌های سرویس‌دهی ایرانی است. این سایت از سال 83 تاکنون پابرجاست که  تا مدتی برای کاربران خود امکانات به‌روز شده‌ای نداشت. البته در طی این سالها‌ با نیازهای کاربران خود بیشتر آشنا شده و امکانات  بیشتری را در اختیار آن‌ها قرار داده است. از امکاناتی که این سایت در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد می‌توان به : صفحه بندی برای همه مطالب وبلاگ، نسخه موبایلی  وبلاگ، به‌روز شدن rssوبلاگ‌هایی که دامنه به آن متصل شده است، اتصال به live writer   و نسخه پشتیبان وبلاگ اشاره کرد.  از مشکلاتی که این سایت برای کاربران خود دارد نیز می‌توان به نداشتن مدیریت برای چند وبلاگ برای یک اکانت، قالب‌ساز وبلاگ، نداشتن فضایی برای آپلود مستقیم عکس‌ها و  عدم وجود سرویس آماری تعداد بازدیدکننده ها در وبلاگ،  اشاره کرد.

  2. میهن بلاگ: این سایت یکی از بهترین سایت‌های سرویس‌دهی وبلاگ محسوب می‌شود و همچنین پربازدید‌ترین سایت ایرانی است. این سایت از سال 83 شروع به کار کرده و تاکنون بهترین سایت ایرانی محسوب می‌شود. یکی از امکانات منحصر به فرد این سایت، «فروشگاه من» است. با این امکان بلاگرها  می‌توانند با وبلاگ خود کسب درآمد داشته باشند. از دیگر امکانات این سایت می‌توان به مدیریت صفحات جانبی، سیستم پشتیبان گیری، مدیریت متمرکز نظرات، ارسال لینک‌های روزانه توسط بازدیدکنندگان،  سیستم آمار بازدید پیشرفته، سیستم مدیریت فایل و بسیاری دیگر اشاره کرد. از کمبودهایی که در این سایت به چشم می‌خورد را می­توان نبود فضایی برای آپلود عکس به صورت مستقیم و همچنین  متصل نبودن  آن به live writer   اعلام کرد.

  3. بلاگ اسکای: سایت بلاگ اسکای می‌تواند بهترین سایت سرویس‌دهی وبلاگ برای مشتریان خو د باشد. این سایت  در سال 82 کار خود را آغاز کرد و در سال 88 توانست چهاردهمین سایت پربازدید فارسی درزمینه دامنه را از آن خود کند.  سرورهای سایت بلاگ اسکای هم‌اکنون در کشور المان قرار دارد و فقط به زبان فارسی فعالیت می‌کند. در این سایت می‌توانید امکاناتی شامل مدیریت چندین اکانت با یک وبلاگ، دسترسی آسان با موبایل و قابلیت آپلود عکس به صورت مستقیم  بیابید.  از محدودیت‌هایی که این سایت دارد، نداشتن سرویس آمار بازدید وبلاگ، متصل نشدن به livewriter  و همچنین  نداشتن نسخه پشتیبان برای  وبلاگ اشاره کرد.  این سایت در گذشته به هر دو زبان انگلیسی و فارسی  فعالیت می‌کرد که  بعد از مدتی زبان انگلیسی آن حذف شد.

  4. پرشین بلاگ: سایت پرشین بلاگ یکی از سایت‌های پایدار و پیشرو در امر سرویس‌دهی وبلاگ است. این سایت سال 81 تأسیس شد و بعد از گذشت چهار سال از فعالیت خود تعداد زیادی کاربر را به خود جذب کرد. قابلیت‌هایی که این سایت را محبوب کرده : شامل سیستم پسندیدن پست‌ها و آمار بازدیدکننده‌ها، مدیریت نظرات، مدیریت صفحات جانبی و چندین وبلاگ با یک اکانت،  نسخه پشتیبان وبلاگ، فضایی برای آپلود عکس به صورت مستقیم، اتصال به livewriter ، قالب‌ساز وبلاگ، مدیریت نویسندگان و بسیاری دیگر است. از محدودیت‌های این سایت می‌توان به نداشتن نسخه موبایل برای وبلاگ اشاره کرد.


بهترین سایت سرویس‌دهی وبلاگ با توجه به امکاناتی که در نظر دارید متفاوت است و سایت‌های ایرانی می‌تواند برای شما گزینه مناسبی باشد.

بهترین سایت‌های غیر ایرانی برای سرویس‌دهی بلاگ

خدمات وبلاگ

برخی از بلاگرهای ایرانی علاقه دارند که با سایت‌های غیر ایرانی  همکاری کنند و از امکانات آن‌ها بهره‌مند شوند.  برای اینکه بتوانید از این امکانات استفاده کنید باید در ابتدا از فیلترینگ ایران عبور کنید تا سایت‌های خارجی در دسترستان قرار گیرد. در زیر سایت‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهیم که بتوانید از میان آن‌ها سایتی که بهترین سرویس‌دهی وبلاگ را انجام می‌دهد انتخاب کرده و از امکانات آن‌ها استفاده کنید. البته مانند سایت‌های ایرانی این سایت‌ها تعداد بی‌شماری دارند که ما در این قسمت به دو سایت پرطرفدار و محبوب ورد پرس و وبلاگر می‌پردازیم . امروزه این دو سایت دارای بیشترین کاربر هستند و امکانات بسیاری دارند.

  1. ورد پرس: در این سایت می‌توانید به راحتی وبلاگ خود را طراحی کنید و از امکانات پشتیبانی آن بهره‌مند شوید. در ورد پرس امکانات بسیاری وجود دارد که ازجمله آن­ها می‌توان به سئو گذاری وبلاگ ، اختصاص یک آدرس اینترنتی به وبلاگ، مدیریت کردن یک وبلاگ به‌ وسیله چند کاربر، ایجاد بی‌نهایت وبلاگ از طریق یک کاربر، ثبت  وبلاگ در تمامی موتورهای جستجوگر،  فضای 5 مگابایتی برای آپلود عکس و  سیستم آمارگیری پیشرفته  ذکر کرد.

  2. بلاگر: این  سیستم می‌تواند برای افرادی که می‌خواهند به راحتی از وبلاگ نویسی لذت ببرند بسیار مناسب باشد. در بلاگر می‌توانید به‌ وسیله آدرس جیمیل خود  وارد این سایت شده و از امکانات آن استفاده کنید. بلاگر یکی از امکاناتی است که شرکت گوگل برای کاربران خود ارائه داده تا بتوانند از هر جایی که هستند از خدمات آن استفاده کنند و با موبایل وبلاگ خود را مدیریت کنند. از دیگر امکانات این سایت اختصاص 3 مگابایت فضا برای آپلود عکس است که کاملاً رایگان است.


در مقیاس جهانی بهترین سایت سرویس‌دهی وبلاگ، بلاگر و ورد پرس است که به شما این امکان را می‌دهد که وبلاگی کاملاً حرفه‌ای داشته باشید.
در این مقاله به شما بهترین سایت‌های سرویس‌دهی وبلاگ را معرفی کردیم . در سال‌های اخیر به دلیل علاقه تعداد زیادی از مردم به نوشتن وبلاگ تعداد این سایت‌ها رو به افزایش رفته است. هرکدام از این سایت‌هایی که برای معرفی در این مقاله ذکر شد دارای بهترین و پرکاربرترین سایت‌های موجود هستند. در قدم اول باید نیازهایی که برای ساخت وبلاگ به آن‌ها احتیاج دارید را بشناسید و با توجه به آن نیازها  امکاناتی که هر سایت برای کاربران خود در اختیار دارد را در نظر بگیرید  و سپس اقدام به تصمیم‌گیری کنید. برای ساخت وبلاگی که مدنظر دارید شناخت این نیازها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به امید اینکه بهترین سایت سرویس‌دهی را انتخاب کنید و از لذت بلاگر بودن بهره‌مند شوید.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

بهترین سایت سازهای رایگان

در این مقاله قصد داریم به چند مورد از بهترین سایت سازهای رایگان ایرانی و خارجی بپردازیم. برای دانستن اطلاعات بیشتر...

با بهترین سایت سازهای خارجی آشنا شوید و سایت خود را رایگان بسازید

سایت سازهای خارجی به شما اجازه می‌دهند سایت خود را کاملا حرفه‌ای بسازید. در واقع، صرف نظر از این که یک کسب و کار...

بهترین بازی های اندروید

امروزه بازی های موبایل بهتر از هر تکنولوژی دیگری که قبل از انها بودند، ارتقا پیدا کرده اند. در ادامه این مقاله قرار...

خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی از چه زمانی مورد توجه قرار گرفت؟ این سوالی است که ممکن است بارها برای ما پیش...

بهترین کتاب بازاریابی

برای اینکه بتوانید در زمینه بازاریابی به مهارت دست پیدا کنید و یک بازاریاب حرفه ای شوید، هیچ چیزی به اندازه مطالعه...

بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ برای طیف وسیعی از کالاها و خدمات قابل کاربرد است. با گسترش روز افزون دنیای دیجیتال و اینترنت و...

بهترین سایت ها برای خرید مانتو

امروزه با ارتقای سطح سواد و فرهنگ حاکم بر جامعه ما، بسیاری از زنان از سنین بلوغ متناسب با علاقه و تحصیلات خود مشغول...

بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ

  دیجیتال مارکتینگ یکی از مهارت هایی است که این روزها در سراسر جهان گسترش پیدا کرده است و افراد زیادی از این...

بهترین روش فروش اینترنتی

براساس تحقیقات جهانی، فروش اینترنتی از وب سایت های تجارت الکترونیکی در سال 2020 به 2.3 تریلیون دلار خواهد رسید. وقتی...

بهترین مشاغل در ایام کرونا

آیا می دانید چه مشاغلی در دوران کرونا در صدر بهترین ها قرار گرفته اند؟ آیا از راز موفقیت شان اطلاعی دارید؟ پس با...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد