جستجو

بهترین سایت های آموزش آنلاین کدامند

(17 رای)
به روز رسانی: 13 مهر 1399 ساعت 18:48:14
تاریخ ثبت: 11 مهر 1399 ساعت 13:26:16
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/38761

بهترین سایت های آموزش آنلاین کدامند


اگه شما هم مثل من از حضور توی کلاس های آموزشی فیزیکی بیزار هستید، یا به هر دلیلی علاقه دارید آموزش از راه دور رو تجربه کنید، این مقاله میتونه کمک دهنده باشه. لیستی از بهترین سایتای آموزش آنلاین ایرانی، همراه با گزارشی از امکانات و ابتکاراتی که در طراحی این سایت های آموزشی به کار گرفته شده.

 

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان


بنیاد آموزش مجازی ایرانیان حول موضوعات بسیار متنوع و کاربردی، آموزش های خودشو ارائه میده. مراحل استفاده از خدمات این سایت بسیار ساده است. در ابتدا باید دوره ی آموزشی مد نظرتون رو انتخاب کنید. در قسمت لیست دوره ها، از دوره های مجازی بازرگانی و مالی، آموزش مجازی برق و الکترونیک، آموزش مجازی بهداشت و سلامت، تا دوره هایی مثل آموزش مجازی مربیگری و تدریس قابل مشاهده است. مسلما هر بخش دارای زیر مجموعه ها و سطوح مختلف آموزشیه.

به طور مثال بخش دوره ی آموزش غیر حضوری کامپیوتر و اینترنت شامل دوره های متنوعی هست مثل: طراحی محصول دیجیتال، رایانه کار جامع ویژه ی سازمان ها و ارگان ها  آموزش پیشرفته ی نور پردازی تری دی مکس و الی آخر.

 

ارسال بسته های آموزشی درب منزل و ارائه ی گواهی های معتبر


پیش از ثبت نام برای هر دوره، مجددا شما قادرید اطلاعاتی درباره ی محتوای هر دوره، کتاب های آموزشی و تعداد صفحاتشون، سرفصل ها و مهارت های هر دوره و ویدیو های آموزشی ارائه شده در هر دوره مطلع بشید. در پایان توضیحات هر دوره هم فیلد نظرات وجود داره که میشه از طریق این نظرات به تجربه ی افرادی که از این دوره ها استفاده کردن، دسترسی پیدا کنید.

بعد از ثبت نام آنلاین، محتوای آموزشی در قالب یک بسته ی آموزشی به درب منزل شما ارسال میشه و دوره ی مطالعه ی شما عملا آغاز. ارزیابی پایانی پس از مدت زمان تعیین شده از طریق ارسال پروژه یا آزمون آنلاین انجام میشه و در صورت موفقیت قادر به دریافت مدرک مربوطه خواهید شد. با این اوصاف، میشه سایت آموزش مجازی ایرانیان رو جزو بهترین سایت های آموزش آنلاین دسته بندی کرد.

سایت های آموزش مجازی


 

سایت آموزش مجازی مکتب خونه


سایت بعدی در زمینه ی آموزش آنلاین، سایت مکتب خونه است. این سایت آموزشی از سال 1390 فعالیت خودشو شروع کرده و تنوع دروسش تا به امروز در حوزه ی 400 درس هست. در بخش دروس دانشگاهی سایت مکتب خونه، شما به صورت رایگان به ویدیو های دروس بهترین دانشگاه های کشور دسترسی دارید. بخش مکتب پلاس، دوره های تعاملی کاربردی و کوتاه مدتو برای ورود افراد به بازار کار ارائه میده.

برای شروع آموزش آنلاین، لازمه که به عضویت این سایت در بیاید و بعد از طریق دسته بندی ها، موضوعات مختلف این سایت رو مشاهده کنید. این قسمت 7 زیر مجموعه داره، شامل: برنامه نویسی زبان های خارجی، مدیریت و کسب و کار، مهندسی، علوم پایه و پزشکی، علوم انسانی و هنر.

مجددا با کلیک روی هر بخش، تعدادی زیر مجموعه ظاهر میشه. از بخش علوم انسانی وارد بخش روانشناسی میشیم. بخش روانشناسی شامل 4 زیر مجموعه است. در بخش علوم شناختی، 16 دوره وجود داره. برخی از این دوره ها رایگان و برخی نیاز به پرداخت دارن. به طور مثال بسته ی آموزشی رفتار شناسی با مدل Disc رایگان نیست.

من وارد دوره ی آموزش آنلاین رایگانی با این اسم میشم: دوره ی زیست بهتر در شرایط بحران کرونا با بهره گیری از دانش علوم اعصاب شناختی. در قسمت بالای صفحه، اولین ویدیوی این دوره ی آموزش آنلاین قرار داده شده. استاد این دوره جلوی دوربین حاضر شده و اطلاعات جانبی این دوره مثل تعداد جلسات، هدف و زمان ایجاد این دوره و سر فصل های هر جلسه قرار داده شده. هر جلسه به تنهایی چند زیر مجموعه داره و زمان کلی ویدیو ها مشخص شده. در ادامه ی این توضیحات، فیلد نظرات قرار داده شده که کاربرای سایت از تجربه ی خودشون از این دوره ی آموزش آنلاین و میزان رضایتشون گفتن. پس اگر به محتوای ویدیویی علاقه دارید، سایت آموزشی مکتب خونه منبع بسیار مناسبی خواهد بود.

 

سایت فرادرس، بزرگترین سایت آموزش مجازی ایرانیان


سایت بعدی در زمینه ی آموزش آنلاین، سایت  فرادرس هست. بیاید با هم وارد این سایت بشیم تا ببینیم چه امکانات و قابلیت هایی داره. بخش دسته بندی موضوعی رو انتخاب میکنم. برنامه نویسی، آموزش های دانشگاهی و تخصصی، هوش مصنوعی، هنر، آموزش های عمومی و غیره. از نظر تنوع بسیار عالیه. برای نمونه بخش مهارت های دانشگاهی رو انتخاب میکنم. از نظر زیر مجموعه پنج بخش متفاوت داره: نگارش متون آکادمیک، مهارت های ارائه، برنامه نویسی، زبان های خارجی، آفیس. از بین تیتر های موجود، بخش مهارت های ارائه رو انتخاب میکنم.

اینجا اطلاعات دقیقی می بینیم از تعداد شرکت کنندگان این دوره ی آموزش آنلاین، تعداد دقیقه های پرداختن دانشجویان به دروس ارائه شده، مدت زمان آموزش های این صفحه و تعداد عناوین آموزشی. این بخش شش زیر مجموعه داره. من بخش آموزش شیوه ی ارائه ی علمی رو انتخاب میکنم.

کل مدت زمان این تدریس دو ساعت و چهل و شیش دقیقه است. شامل ویدیو، فایل پی دی اف و جزوه و مراجع و فایل های جانبی مرتبط با آموزش. همچنین توضیحات مفصل و کاملی در رابطه با محتوا و سرفصل های این دوره ی  آموزش آنلاین ارائه  شده. هزینه ی این بسته ی آموزشی 18 هزار تومن هست و در پایان صفحه هم نظرات کاربرای سایت و افرادی که این دوره رو خریداری کردن در دسترسه.

آموزش از راه دور

آموزشگاه مجازی پارس


سایت بعدی که قصد دارم بهتون معرفی کنم، تاکید خاصی روی مجوز ها و گواهی های خودش داره. ایده ی سایت آموزش مجازی پارس با نظرات کارشناسان دانشگاه صنعتی امیر کبیر و دانشگاه اشتنبایس برلین به دست اومده. فعالیت این سایت محدود به فارسی زبان ها و ایرانیان نیست و هدفشون حضور در یک رقابت جهانیه. وقتی وارد این سایت شدم، پشتیبان فورا پیامی فرستاد، البته نه یکبار، بلکه دو بار و ازم پرسید که چطور میتونم بهتون کمک کنم. هر بار هم با ادبیاتی متفاوت که این اتفاق عجیبی بود.

تیتر اول این سایت به مناسبت 11 سالگی مرکز آموزش مجازی پارس درج شده. به بخش بسته های آموزشی سایت میریم. جهانگردی و گردشگری، حسابداری، حقوق، هنر و غیره. به بخش زبان خارجی میرم. هشت زیر مجموعه وجود داره. هزینه ی ثبت نام دوره ی آموزش زبان انگلیسی متوسط، هشتاد هزار تومنه. نحوه ی آموزش کاملا مجازیه و دارای گواهینامه ی ملی هست.

 

سایت فرانش، یادگیری بدون توقف


تکیه ی این سایت هم بیشتر روی محتوای ویدیویی هست. وقتی وارد این سایت میشیم، روی تم آبی و بنفش رنگش،مدت زمان آموزش کاربردی، تعداد دوره های آموزشی و تعداد ثبت نام کننده های دوره، قابل مشاهده است. دسته بندی های این سایت شامل چند رسانه ای، فناوری و نرم افزار، زبان های خارجی، سبک زندگی، طراحی و مدرسه و دانشگاه هست. من به بخش طراحی این سایت میرم.

بعضی از دوره های این سایت رایگاه هستن. مثل دوره ی مقدماتی آموزش ایلوستریتور، اسکن سه بعدی به روش فتوگرامری و ... من به بخش آموزش رایگان ساخت سیارات سه بعدی با orb plugin در افتر افکتس میرم. مدت این دوره 41 دقیقه است و شامل 2 ویدیو. در ادامه توضیحات و سرفصل های این دوره نوشته شده و در پایان صفحه هم نظرات و تجارب کاربران در دسترسه.

 

سایت نماتک، دانش حقیقی ، آموزش تخصصی در حوزه ی صنعت


سایت نماتک، در زمینه ی آموزش آنلاین، قشر خاصی رو هدف قرار داده. آموزش های این سایت در قالب متن و تصویر، فیلم و بسته های جامع آموزشی هستن. در واقع این سایت، آموزش های خودشو با سه نوع دسته بندی ارائه میده. بخش اول، محتوای متنی و  تصویری هست. آموزش های این بخش چندان تخصصی نیستن اما رایگان در دسترس شما قرار میگیرن. بخش دوم سایت شامل محتوای ویدیویی آموزش آنلاین هست که این بخش هم اطلاعات جامع و کاملی درباره ی موضوع مورد نظر شما ارائه نمیده اما مثل بخش اول رایگانه.

بخش سوم که بخش تخصصی و جامع و البته غیر رایگان آموزش آنلاین سایت هست، شامل بسته های آموزشیه. برای خرید یکی از این بسته ها به بخش بسته های جامع میرم. بسته ی آموزش آنلاین پمپ های سانتریفیوژ با تدریس مهندس اصغر اسکندرلو، زمان محتوای آموزشی: 60 ساعت. در بخش توضیحات این بسته، تعداد بخش ها، کیفیت ویدیو، افراد و تخصص هایی که تهیه ی این بسته براشون مناسبه و اطلاعاتی در مورد مدرس این دوره ی آموزشی وجود داره.

 

 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

بک لینک چیست و چرا وب سایت به آن نیاز دارد

با کشف اهمیت بک لینک‌ها برای رشد وب‌سایت خود. یاد بگیرید بک لینک‌ها چیستند و چرا وب‌سایت شما نمی‌تواند بدون آن‌ها...

نحوه کار با وب سایت

(دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد)

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد