جستجو

بهترین سایت های خرید و فروش اینترنتی

(14 رای)
به روز رسانی: 07 دی 1398 ساعت 14:10:40
تاریخ ثبت: 03 دی 1398 ساعت 19:32:32
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/22843
مدتی است که سایت های خرید و فروش اینترنتی جایگاه خوبی در بازاریابی اینترنتی ایرانی کسب کرده اند. این روزها ورود به دنیای تجارت آنلاین دیگر محدود به کسب و کارهای بزرگ نیست چرا که در سال های اخیر شاهد رشد چشمگیر کسب و کارهای کوچک و تجارت های نوپا و ورود آن ها به عرصه ارتباطات و دنیای مجازی نیز هستیم. اما این دنیای دیجیتالی فقط محدود به صاحبان مشاغل و کسب و کارها نشده و  به واسطه ی پایه گذاری سایت های اینترنتی خرید و فروش، پای تک تک افراد و اقشار جامعه را نیز به دنیای اینترنت باز کرده است.

به همین دلیل، امروز در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین سایت های خرید و فروش اینترنتی داخلی بپردازیم. با ما همراه باشید:

بهترین سایت های خرید و فروش اینترنتی

 بهترین سایت های خرید و فروش اینترنتی:


1- سایت خرید و فروش دارکوب با آدرس های (freed.ir) و (sellfree.ir):

در لیست بهترین سایت های خرید و فروش اینترنتی، اولین وب سایت معرفی شده سایت خرید و فروش دارکوب با آدرس اینترنتی freed.ir است. این سایت یکی از سایت های محبوب و رایگان از مجموعه سایت های طراحی شده توسط تیم طراحی سایت دارکوب است. طراحی اختصاصی سایت freed.ir توسط تیم طراحی سایت دارکوب و عدم استفاده از قالب های آماده باعث شده است که در هنگام ثبت آگهی، خبری از بارگذاری با تأخیر نباشد.

در سایت freed.ir، اجباری به ثبت نام برای درج آگهی شما وجود ندارد. شما به راحتی از طریق لینک درج آگهی موجود در بالای سایت می توانید اقدام به ثبت رایگان آگهی خود نموده و آگهی را در یک سایت معتبر خرید و فروش اینترنتی به ثبت برسانید.

sellfree4_1

اگر تمایل به عضویت در سایت داشته باشید، گزینه "درج آگهی" یا "سایت جدید آگهی" را انتخاب کرده و وارد سایت جدید خرید و فروش دارکوب با آدرس sellfree.ir شوید. با عضویت در سایت " رایگان بفروش" می توانید لیست آگهی های خود را مدیریت نموده و در صورت نیاز اقدام به ویرایش آگهی ها نمائید. هم چنین می توانید از صفحه اختصاصی خود برای مشاهده کلیه آگهی های درج شده در سایت استفاده کنید.

با درج هر آگهی، اطلاعات شما اعم از شماره تلفن ثابت، شماره همراه، آدرس ایمیل، آدرس وب سایت و ... به صورت رایگان در سایت درج خواهد شد. توجه داشته باشید که با درج آگهی در سایت دارکوب، آمار بازدید از آگهی شما بسیار بیشتر خواهد شد چرا که آگهی شما در سایت هایی درج شده است که در رتبه های برتر جستجوی گوگل قرار گرفته اند.

دسته بندی های موجود برای درج آگهی در سایت خرید و فروش رایگان دارکوب شامل دسته بندی های تجهیزات الکترونیکی، وسایل نقلیه و موتورها، املاک، پوشاک و مد، خانه و باغ، بازی و سرگرمی، ورزشی، بخش خدمات، حیوان خانگی، دستگاه های صنعتی و دسته بندی مسافرتی است که هر کدام به زیر مجموعه های متعددی تقسیم می شوند.

2- سایت خرید و فروش ایسام (esam.ir):

ایسام نیز سایتی برای خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم است که ایده طراحی آن از سایت Ebay الهام گرفته شده است. در سایت ایسام علاوه بر خرید و فروش عادی، امکان شرکت در مزایده و یا در مزایده قرار دادن کالا و محصولات شما نیز وجود دارد. با ثبت نام در سایت ایسام می توانید از این امکانات بهره مند شده و بدون داشتن دانش حرفه ای در زمینه بازاریابی، حتی اقدام به پایه گذاری فروشگاه اینترنتی خود کنید.

ir.esam.

ایده ای که باعث شد وب سایت ایسام به یک سایت پرطرفدار خرید و فروش اینترنتی تبدیل شود، مزایدات 2000 تومانی بود. به این شکل که پایه کالاها از مبلغ دو هزار تومان شروع می شد و از طریق سیستم مزایده، کاربران اقدام به خرید و فروش می کردند.

در ایسام می توانید از تخفیف های روزانه برای خرید کالا نیز بهره مند شوید. اگر قصد تخفیف دادن به کالا یا محصول خود را نیز داشته باشید، به راحتی می توانید در تخفیفات روزانه کالای خود را در معرض مشاهده بیشتر کاربران بگذارید. لازم است بدانید در معاملات ایسام 10 درصد از مبلغ کالای به فروش رفته به عنوان کارمزد از فروشنده دریافت می شود.

3- سایت خرید و فروش بچین (becheen.com):

سایت بچین نیز یکی از سایت های خرید و فروش اینترنتی است که در هنگام به فروش رفتن کالای شما، همانند سایت ایسام مبلغی را به عنوان تعرفه از مشتری دریافت می کند. این مبلغ تعرفه در صورت فروش کالا از خریدار و فروشنده به عنوان کارمزد دریافت می شود. اما برای تعرفه کالاهای به فروش رفته، کارمزدهای متفاوتی در نظر گرفته شده است که به عنوان مثال می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قیمت کالا از 0 تا 99.999 تومان: کارمزد 5 درصد از هزینه کل

  • قیمت کالا از 100.000 تومان تا 299.999 تومان: کارمزد 3.5 درصد از هزینه کل

  • قیمت کالا از 300.000 تومان تا 499.999 تومان: کارمزد 3 درصد از هزینه کل

  • قیمت کالا از 500.000 تومان تا 699.999 تومان: کارمزد 2.5 درصد از هزینه کل

  • و . . .


اما در موارد زیر از کاربران بچین هزینه ای دریافت نمی شود:

  • عدم ارسال کالا توسط فروشنده

  • عودت داده شدن کالا توسط خریدار

  • عدم فروش کالا

  • عدم درج پیشنهاد قیمت برای کالا


لازم است اطلاع داشته باشید که در سایت بچین اطلاعات شخصی شما محفوظ است و به اشتراک گذاشته نمی شود و تنها نام کاربری شما به سایرین نمایش داده می شود. در بچین قرار دادن شماره تماس و آیدی شبکه های اجتماعی ممنوع است و علت این ممنوعیت نیز اطمینان از واریز هزینه کالا توسط مشتری و ضمانت معامله شما توسط بچین است.

هزینه کالای خریداری شده تنها زمانی به حساب فروشنده واریز می شود که مشتری کالای خود را دریافت و تائید کند و اگر با دلایل منطقی از خرید خود منصرف شوید، وب سایت خرید و فروش بچین، بازگشت پول به حساب شما را تضمین می کند.

4- سایت دست دو (dast2.com):

سایت دست دو با هدف ساده سازی معاملات کالاهای دست دوم در پلتفرمی امن، در سال 1387 توسط گروه سرایکو طراحی و پایه ریزی شد. امکاناتی مانند قابلیت خرید امن، امکان ارسال کالا با پیک های آنلاین، سرویس خدمات مشاوره فروش آنلاین و ... همگی با توجه به درخواست کاربران، در سایت دست دو وجود دارند.

dast2

در سایت دست دو می توانید به راحتی با طرف دیگر معامله تماس بگیرید و ارتباط برقرار کنید و در نهایت برای یک معامله امن از سایت دست دو استفاده کنید. امکان مزایده آنلاین در این سایت نیز وجود دارد. با دست دو می توانید یک مزایده پر سود را بدون داشتن دانش کافی تجربه کنید.

وجود گزینه های جستجوی پیشرفته در سایت دست دو، گزینه جستجوی هوشمند، اطلاع رسانی و ... نیز به کمک شما آمده اند تا کالای مورد نظر خود را به سرعت پیدا کرده و در مدت زمانی کوتاه تجربه یک خرید فوق العاده را حس کنید.

5- سایت نیازمندی ها (niazmandyha.ir):

سایت خرید و فروش اینترنتی نیازمندی ها یکی دیگر از وب سایت های درج آگهی رایگان است که در سال 1395 کار خود را با هدف ایجاد بستری مناسب برای تبلیغات آغاز کرد. وجود بیش از 40 هزار آگهی ثبت شده و 15 هزار کاربر در نیازمندی ها نشان دهنده محبوبیت این سایت خرید و فروش است.

در نیازمندی ها می توانید بخرید و بفروشید یا اقدام به درج آگهی های ویژه کنید. به این منظور لازم است در سایت ثبت نام کرده و با نام کاربری خود اقدام به ثبت آگهی کنید.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

چرا باید از تولیدی مبل به صورت مستقیم خرید کرد؟ (10 نکته مهم )

برای آشنایی با تولیدی مبل چهاردانگه و انواع مبلمان ما کافی است با ما همراه شوید

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد