جستجو

بهترین سایت های دانلود فیلم

(10 رای)
به روز رسانی: 14 مرداد 1398 ساعت 16:15:09
تاریخ ثبت: 06 مرداد 1398 ساعت 14:59:24
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/15335
یکی از بهترین سرگرمی های افراد، در هر رده سنی و فرهنگی، تماشای فیلم و سریال ایرانی و خارجی است. همه روزه تعداد زیادی فیلم در سراسر دنیا منتشر میشود و سایت های زیادی برای دانلود فیلم و سریال وجود دارد. در این مقاله 9 مورد از بروزترین و بهترین گزینه ها را همراه با رنک الکسای هریک به شما معرفی میکنیم.

1-film2movie


film2movie

رتبه الکسا در ایران: 24

سایت film2movie یکی از به روزترین آرشیو های فیلم و سریال را دارا میباشد. در film2movie فیلم ها بر اساس سال انتشار، کیفیتهای موجود و ژانر دسته بندی شده اند. 250 فیلم برتر بر اساس لیست IMDB، فیلم های دوبله فارسی و فیلم های ایرانی در دسته بندی های جداگانه قرار داده شده اند. بخش اخبار، اخرین اتفاقات سینمای جهان را پوشش میدهد. همچنین در قسمت بالای سایت سریال های منتشر شده در روز جاری اعلام میشوند. در بخش دانلود، خلاصه ای از اطلاعات و داستان، لینک دانلود در کیفیت های مختلف، لینک های زیرنویس متناسب با هر کیفیت، تریلر فیلم و نظرات کاربران آورده شده است. فیلم ها و سریال های ایرانی به طور قانونی قابل خریداری و دانلود هستند. از نقاط قوت film2movie امکان ارسال درخواست برای فیلم و سریال مورد نظر کاربران میباشد. برای دانلود نیازی به عضویت نمیباشد.


 

2-salamdl
salamdl


رتبه الکسا در ایران: 50

از موارد قابل دانلود در salamdl فیلم و سریال جدید خارجی، خرید و دانلود قانونی فیلم و سریال ایرانی و جذابتر از همه فیلم های سه بعدی است. منوی صفحه اصلی سلام دانلود شامل سریال، فیلم و انیمیشن است. برای دانلود نیازی به ثبت نام نیست، با کلیک روی ادامه مطلب در تب جدید فیلم مورد نظر با اطلاعات کلی و خلاصه ای از داستان در کیفیت های مختلف بلافاصله قابل دانلود است. در صفحه اینستاگرام سلام دانلود روزانه اخبار مربوط به انتشار فیلم و سریال اعلام میشود.

 

3-mydiba


mydiba

رتبه الکسا در ایران: 82

منوی صفحه اصلی مای دیبا شامل دسته بندی فیلم، سریال، هنرمندان و تریلر ها میباشد. در زیر شاخه فیلم، میتوانید به فیلمها بر اساس جوایز، برترین سال ها، برترین های قرن، برترین اسکار و ... دسترسی داشته باشید. در بخش سریال، انیمه، سریالهای دوبله، سریال های برتر و غیره رده بندی شده اند. مای دیبا دارای طراحی سایت Responsive (واکنش گرا) است. حجم کم تبلیغات از دیگر نکات مثبتی است که تجربه ی استفاده از سایت را لذت بخش میکند. لینکهای دانلود فیلم به زبان اصلی و دوبله در کیفیت های مختلف، لینک زیرنویس، لینک نمایش آنلاین، پیشنهاد فیلمهای مشابه و رای کاربران به فیلم از جمله مواردی هستند که در صفحه ی دانلود قرار داده شده اند. امکان دانلود بدون عضویت وجود دارد.

 

4-uptvs


uptv

رتبه الکسا در ایران: 135

آپ تی وی علاوه بر پخش آنلاین و لینکهای دانلود با کیفیت های متفاوت، بعضی از سریال های پر طرفدار و همچنین انیمیشن های خارجی را به صورت دوبله و سانسور شده در کیفیت های مختلف برای کابران روی سایت قرار میده که بدون ثبت نام قابل دریافت هستند. سریال ها و فیلم های ایرانی به صورت قانونی برای خرید و دانلود روی آپ تی وی وجود دارند. مسئولان سایت بطور مستمر در قسمت نظرات پاسخگوی سوالات و مشکلات کاربران میباشند.

 

5-hexdownload


hexdownload

رتبه الکسا در ایران: 227

هکس در بخش سریال آرشیوی پر از سریال های دوبله، سانسور شده و زبان اصلی است. فیلم ها به صورت روزانه در حال بارگزاری میباشند. در صفحه ی دانلود گالری تصاویر، خلاصه داستان، اطلاعات کلی فیلم و حتی چکیده ای از حواشی ساخت فیلم در اختیار قرار داده شده است. آرشیو فیلما بطور تخصصی به زیر مجموعه هایی از قبیل ترسناک، درام، اکشن، تاریخ و دیگر نمونه ها در صفحه اصلی این سایت قابل دسترس است. تریلرها و بخش هایی دیدنی از فیلمها نیز در صفحه اینستاگرام هکس به اشتراک گذاشته میشود.

 

6-farda-dl


farda-dl

رتبه الکسا در ایران: 210

مورد مثبتی که در مورد فردا دی ال وجود داره، اعلام بروز رسانی های سریال های قدیمی موجود روی سایت هست. در میانه ی صفحه اصلی تقویمی بارگزاری شده که برنامه به روز بخش سریال های هفته را اعلام میکند. این سایت دارای بخش جست و جوی پیشرقته است که امکان سرچ فیلم مد نظر بر اساس سال ساخت، کشور سازنده، امتیاز IMDB و مواردی اینچنین را به شما میدهد. فردا دی ال دارای آرشیو دسته بندی شده بر اساس سال و ژانر است. اطلاعات مربوط به فروش فیلمها در باکس آفیس اعلام میشود. امکان درخواست فیلم و سریال برای کاربران وجو دارد. لینکهای دانلود در کیفیتهای مختلف به همراه نمونه کیفیت و زیرنویس برای عموم در صفحه دانلود موجود هستند.

 

7-blaxup


blaxup

رتبه الکسا در ایران: 230

در صفحه اصلی Blaxup، جهت دسترسی سریع، لینک سریال های ایرانی اخیر در قسمت هدر سایت قرار داده شده است. همچنین علاوه بر گزینه های متداول، گزینه "بیوگرافی" و مجموعه ای جداگانه مختص فیلمهای مستند در لیست وجود دارد. دانلود رایگان فیلمهای جدید خارجی بدون محدودیت تعداد و سرعت در کیفیت های مختلف برای عموم آزاد است. در بخش اخبار، به اتفاقات کاری پیرامون هنرمندان ایرانی و خارجی پرداخته میشود. صفحه اینستاگرام Blaxup به معرفی فیلم و سریال میپردازد.

 

8-dlroozane


dlroozane

رتبه الکسا در ایران: 247

دی ال روزانه، انتشار جدیدترین فیلم و سریال ایرانی را در صفحه اصلی اعلام میکند. این سایت فیلم های خارجی را  دوبله شده در کیفیت های مختلف در اختیار کاربران قرا میدهد. صفحه ی دانلود در تب جدا باز میشود، شامل دو لینک مستقیم با سرعت بالا برای دانلود است.

 

9-my-filmm


my-filmm

رتبه الکسا در ایران: 268

مای فیلم شامل برنامه هفتگی اعلام سریال های خارجی در حال پخش، بخش انیمیشن، آرشیو دسته بندی شده و فروش قانونی ساخته های ایرانی میباشد. این سایت فیلم و سریال های جدید خارجی را بصورت دو زبانه همراه با آموزش سوئیچ بین زبان هاف در کیفیت های مختلف برای کاربران داخل ایران قرار داده است. برای دانلود نیازی به ثبت نام در سایت نمیباشد. پربازدیدهای هفته، ماه و سال در قسمت پایینی سایت اعلام میشوند.

 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

بک لینک چیست و چرا وب سایت به آن نیاز دارد

با کشف اهمیت بک لینک‌ها برای رشد وب‌سایت خود. یاد بگیرید بک لینک‌ها چیستند و چرا وب‌سایت شما نمی‌تواند بدون آن‌ها...

نحوه کار با وب سایت

(دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد)

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد