جستجو

بهترین مشاغل در ایام کرونا

(15 رای)
به روز رسانی: 08 آبان 1399 ساعت 14:34:46
تاریخ ثبت: 04 مهر 1399 ساعت 01:15:32
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/37994
آیا می دانید چه مشاغلی در دوران کرونا در صدر بهترین ها قرار گرفته اند؟ آیا از راز موفقیت شان اطلاعی دارید؟ پس با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم به بررسی این مهم بپردازیم. تا شما هم یکی از افرادی باشید که بیشترین بهره را از این بازار بزرگ عرضه و تقاضا میبرد.

همه ی ما روزهای پرشور فرا رسیدن عید، و گشت زدن های جیب خالی کن در بازار را یادمان هست. اسفند 98 کم کم داشت همان شور و هیجان را برایمان به ارمغان می آورد. که ناگهان ویروس عجیب و ناشناخته ی کرونا تمام محیط را احاطه کرد. در نتیجه بازار فلج شد و مردم خانه نشین. رستوران ها، هتل ها، شرکت های گردشگری و مهاجرتی و... در آستانه ورشکستگی قرار گرفتند. و مشتری هایشان به تعداد انگشتان یک دست رسید. اما طرف دیگر کفه ترازو فرق میکرد.

وضعیت مشاغل اینترنتی بد که نشد، بلکه بهتر هم شد. به شکلی که فروشگاه ها برای رسیدگی به حجم سفارشات خود نیروی جدید استخدام کردند. و این موضوع آنها را به عنوان بهترین مشاغل در ایام کرونا بدل کرد.

مشاغلی که در ایام کرونا بیشترین سود را کرده اند.


فروشگاه های اینترنتی: چه کسی از کنار خانواده بودن و یک لیوان چای گرم خوردن بدش می آید. درحالی که کالای مورد نظرش را درست دم در خانه تحویلش بدهند؟ فروشگاه های اینترنتی از قبل تر هم مورد توجه عموم بوده اند. اما با قرنطینه شدن مردم در ایام کرونا بیش از پیش برجسته تر شدند. که حالا در صدر بازار خدمات قرار گرفته اند.

طبق گفته مدیران روابط عمومی دیجی کالا، درصد تقاضاها در ایام کرونا 32% افزایش داشته است. و در حال حاضر آنها چیزی حدود 300 تا 350 هزار کالا روزانه بدست مردم میرسانند. جالب است بدانید، قبل از شروع ویروس کرونا تنها 43% درصد از فروشگاه ها پنل اینترنتی برای فروش داشتند. ولی با شروع شدن ایام قرنطینه این آمار به 77% تغییر کرده است. و درحال حاضر ایران جز 14 کشور دنیاست که اکثر خدماتش به شکل آنلاین انجام میشود.

 

ارسال هزاران کالا به اقصی نقاط کشور

سایت های برگزار کننده وبینار: تذکرات وزارت بهداشت منجر شد تا برگزاری هرجلسه و مجمع عمومی به طور کامل ممنوع اعلام شود. هرچند که در برخی مناطق این موضوع به خودی خود مورد توجه قرار نگرفته است. اما درصد بالای برگزاری جشنواره ها و گرده همایی ها پایین آمده. در نتیجه برای انجام امور مشاغل و متوقف نشدن برنامه ها این سایت های وبینار بودند که که با اهمیت شناخته شدند.

سرویس های آنلاینی چون ایسمینار، که خود رتبه 160 الکسا ایران است. در حال حاضر از پر مشغله ترین سرویس ها به شمار میرود. ایسمینار روزانه بیش از 50 رویداد و سمینار را در فضای مجازی در ایام کرونا ساپورت میکند.

سایت های وبینار جایگزین سالن اجتماعات

فروش محصولات بهداشتی: با گسترش بیماری و افتادن نام کووید 19 بر زبان مردم همه نگاه ها به سمت محصولات بهداشتی چرخید. مراکز فروش این محصولات چه اینترنتی و چه در عموم به علت درخواست بالای مشتریان اجناس کم آوردند. در این میان قیمت بالا رفتن عجیب و قریب  محصولات نیز شروع شد. البته در این ایام  تا حدی فروکش کرده و حالا کارها کنترل شده انجام میشود. اما نیاز مبرم مردم و و مراکز درمانی به ماسک، دستکش، الکل و مواد صد عفونی کننده پایدار است. و بازار محصولات این مشاغل همچنان داغ.

چطور کسب و کار اینترنتی داشته باشیم.


چطور کسب و کار اینترنتی داشته باشیم، یا چطور کسب و کارمان را به اینترنتی تبدیل کنیم؟ سوالاتی است که امروزه اکثر افراد میپرسند. تنها کافیست با کمی دقت و اعتماد به نفس بالا به قضیه نگاه کنید. آن وقت شما هم به سود کلانی در این راه دست پیدا خواهید کرد.

اگر شغلتان در بازار عموم قرار دارد. حتماً به میزان کم شدن مشتری هایتان دقت کرده اید. از این جهت بهتر است به این جمله بیل گیتس توجه بیشتری کنید. ((اگر کسب و کارتان در فضای مجازی نباشد در بازار هم دیگر نخواهد بود.)) یک پنل فروش اینترنتی راه بیاندازید تا به سود مد نظرتان برسید. یا به قول گفتنی اجناس در دستتان باد نکند. برای این کار کافیست به فریلنسرها و متخصصان مربوط به این حوزه مراجعه کنید.

همینطور سایت هایی که برای ساپورت و راه اندازی فروشگاه های اینترنتی ساخته شده اند میتوانند گزینه بعدی شما باشند. چون اینکار با کمی ریز کاری ها همراه است که تنها افراد متخصص از عهده اش بر می آیند. البته درباره گزینه دوم کمی تأمل و تحقیق بیشتر بد نیست. چرا که برخی سایت ها تنها نام تجاری این حوزه را به یدک میکشند، اما در باطن شکل دیگری دارند. پس امکان دارد در روال کاری به مشکل بر بخورید.

اما اگر کسب و کاری در فضای عموم ندارید، پس حالا (ایام کرونا) بهترین فرصت است تا مهارت هاو علاقه هایتان را بشناسید. به شکل کاملاً خود جوش صاحب یک شغل شوید. برخی در این باره معتقدند برای این عمل بازه زمانی بیشتری نیاز است و فعلاً پا نمیگیرد. اگر کاری هرچقدر کوچک باشد منتهی کیفیت استانداردی داشته باشد. زمان رسیدن به موفقیت زودتر از آنچه فکرش را  میکنید خواهد رسید و پاشنه کسب و کارتان را از جا خواهد کند.

مخصوصاً در حال حاضر که تمام نگاه ها و تراکنش ها و امور تجاری در حوزه آی تی  میچرخد. تا تنور داغ است نان را بچسبانید. با کمی توجه به استعداد های خود و تکیه بر اعتماد به نفس این امر امکان پذیر است.

کار در منزل بهترین انتخاب در ایام کرونا

تدریس آنلاین: کرونا تا مدت نامعلومی مهمان خانه های ما است. کم کم زمان برگزاری کلاس ها و آموزشگاه ها فرا رسیده اما امکان برگزاری به شکل حضوری وجود ندارد. این بهترین زمان برای افرادی است که در زمینه تخصص شان مدرک دانشگاهی داشته و توانایی تدریس را دارند. تنها با یک سرچ کوتاه در اینترنت میتوان به مراکز مربوطه دست پیدا کرد. مدارس و آموزشگاه ها بیش از هر زمانی به افراد متخصص و آشنا به کار نیاززمند هستند.

برنامه نویسی: همانطور که اشاره شد، همه مشاغل درصدد رسیدن به یک پنل فروش اینترنتی هستند. اکثر افراد برای این کار فکرهای بلند مدتی دارند که با کمی هزینه بیشتر پول بیشتری نیز بدست بیاورند. مسئله اینجاست که برای اینکار وجود یک اپلیکیشن از همه راه ها مطمئن تر است. افرادی که سئو بلد هستند و متخصص در زمینه نرم افزار میتوانند بازار پر سودی را تجربه کنند.

عروسک بافی و قلاب بافی: عروسک ها و وسایل تزئیناتی همیشه جایگاه مخصوصی در دنیای ما داشته اند. تنها با چند نمونه کارتان در سایت های معتبر میتوانید مشتری های قابل توجهی جذب کنید. چرا که در حال حاضر اکثر فروشگاه ها یا ایام تعطیلات را میگذرانند، یا بازخورد زیادی در فضای عمومی ندارند. پس این شما باشید که نیازهای مردم را برطرف میکند.

مشاوره: اگر فرد خوش صحبتی هستید و میتوانید مخاطبتان را پای سخنانتان میخکوب کنید. کافیست تنها با مراکز مربوطه که به مشاوران چه در حوزه مخصوصی (همراه آموزش) و چه در حوزه های مختلفی از جمله روابط عمومی نیاز دارند تماس بگیرید. بلکه از این راه درآمدی کسب کنید. از جمله این سایت های مطرح این حوزه میتوان به آمازون و دیجی کالا اشاره کرد.

دوخت ماسک یا دستکش: ماسک ها و دست کش ها از معدود محصولات بهداشتی هستند که میتوان آنها را بصورت خود جوش تولید کرد و استفاده کرد. درست در این زمان که تمام کارخانه جات انبارهایشان روز به روز خالی تر میشود، شما میتوانید به پر شدن این انبارها کمک کنید. چه از طریق مواد اولیه و چه کالای تکمیل شده.

خوراکی های خانگی و شیرینی پزی: مواد خوراکی هم از جمله مواردی هستند که همیشه بازار خوبی داشته اند. شما هم میتوانید با تکیه بر دست پختتان یا با کمی خواندن کتاب های آشپزی در این بازار سهمی داشته باشید. عل الخصوص حالا که کمتر شخصی به غذای رستوران ها اطمینان میکند. در نتیجه دستپخت های خانگی حرف اول را میزنند.

 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

بهترین سایت سازهای رایگان

در این مقاله قصد داریم به چند مورد از بهترین سایت سازهای رایگان ایرانی و خارجی بپردازیم. برای دانستن اطلاعات بیشتر...

با بهترین سایت سازهای خارجی آشنا شوید و سایت خود را رایگان بسازید

سایت سازهای خارجی به شما اجازه می‌دهند سایت خود را کاملا حرفه‌ای بسازید. در واقع، صرف نظر از این که یک کسب و کار...

کرونا کسب و کارهای اینترنتی را رونق داد

ظهور ویروسی به نام کرونا باعث ایجاد تغییرات اساسی در مناسبات اقتصادی بازارهای سراسر جهان شده است، بازارهای ایران...

پردرآمدترین مشاغل در دوران کرونا

یه نظر شما پردرآمدترین مشاغل در دوران کرونا ؟ آیا می توان از این شرایط درآمدی را کسب کرد؟ در زمان حال به دلیل شیوع...

بهترین بازی های اندروید

امروزه بازی های موبایل بهتر از هر تکنولوژی دیگری که قبل از انها بودند، ارتقا پیدا کرده اند. در ادامه این مقاله قرار...

بهترین کتاب بازاریابی

برای اینکه بتوانید در زمینه بازاریابی به مهارت دست پیدا کنید و یک بازاریاب حرفه ای شوید، هیچ چیزی به اندازه مطالعه...

بحران کرونا و دیجیتال مارکتینگ

هزینه های دیجیتال مارکتینگ طی سال های گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است. علیرغم کاهش بودجه دیجیتال مارکتینگ...

پردرآمدترین کسب و کارها در دوران کرونا

پردرآمدترین کسب و کارها در دوران کرونا می تواند به شما کمک می کند تا بتوانید در محل کار یا حتی منزل و به صورت دورکار...

بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ برای طیف وسیعی از کالاها و خدمات قابل کاربرد است. با گسترش روز افزون دنیای دیجیتال و اینترنت و...

بهترین سایت ها برای خرید مانتو

امروزه با ارتقای سطح سواد و فرهنگ حاکم بر جامعه ما، بسیاری از زنان از سنین بلوغ متناسب با علاقه و تحصیلات خود مشغول...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد