جستجو

تکنیک های دیجیتال مارکتینگ

(17 رای)
به روز رسانی: 08 آبان 1399 ساعت 14:44:57
تاریخ ثبت: 30 مهر 1399 ساعت 20:09:44
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/40832
در عصر حاضر موفقیت کسب و کارها وابسته به توجه و فراگیری تکنیک های دیجیتال مارکتینگ است. اگر جز افرادی هستید که کسب و کارتان را در فضای مجازی اداره می کنید. اگر در بستر اینترنت و دنیای دیجیتال صاحب نام هستید. حتماً بارها در فضاهای مختلف با نکته بالا برخورد داشته اید. حقیقت این است که هر فضا و محیطی وابسته به روش های مخصوص خود می باشد. ساده ترین مثال را می توان پوشیدن لباس گرم در فصل های سرد در نظر گرفت.

حال فضا و بستر در این جمله فصل سرد می باشد و روش، لباس گرم است. اما لباس راحت و بدون روکش ضخیم نمی تواند شما را از گزند سرما مصون بدارد. در نتیجه مانع آرامش شما در این فصل سال است. به این طریق نباید روش ها و تکنیک های منطبق با بستر را در نظر گرفت. موفقیت و شکوفایی کسب و کارها را هم در دوره فعلی فضای مجازی تشکیل می دهد.

اگر شغل تان در این بستر هیچ پنلی ندارد. پس بزودی زیان هایی به کسب و کارتان وارد خواهد شد. شاید شما به سود روزانه یا ماهانه و یا سالانه کسب و کار خود اطمینان داشته باشید و به آن بسنده کنید. اما در جایی دیگر فردی که درست موقعیت شغلی شما را دارد سودی دوبرابر یا به مراتب چندین برابر بالاتر از شما را کسب  میکند. شاید باز هم قانع نشده باشید. در نظر بگیرید اغلب مشتریان شما به فرد مذکور مراجعه کنند.

در نتیجه شما علاوه بر مشتریان کمتر سود خالصی را هم دریافت نخواهید کرد. بلکه شامل زیان انباشته می شوید. راه حل چیست؟ همانطور که ذکر شد روی آوردن به دیجیتال مارکتینگ و تکنیک های مرتبط آن مسیری است که شما را در همان مسیر پرسود حفط خواهد کرد. به علاوه سود بیشتری هم تحصیل می کنید.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟


بهتر است برای جواب به این سوال به گفته نیل پتل (Neil Patel) دیجیتال مارکتر معروف دنیا که جزو برترین ها می باشد اکتفا کنیم. «دیجیتال مارکتینگ به هرگونه ای از بازاریابی فروش محصولات و ارائه خدمات می ‌گویند که از طریق دستگاه‌ های الکترونیکی و دیجیتالی انجام می شود». حال این تعریف نیل پتل را چطور می توان تحلیل و تفسیر کرد؟ قدیمی ترین ابزار دیجیتالی مناسب تبلیغات رادیو نام دارد. رادیو بیش از نیم قرن است که اختراع شده و مورد استفاده قرار گرفته است.

دیجیتال مارکتینگ یک استراتژی مناسب مدیریتی به حساب می آید

پس دیجیتال مارکتینگ یک مسیر من درآوردی و حاصل از بی تجربگی و خامی نیست. در نتیجه دیجیتال مارکتینگ سابقه ای بس طولانی دارد که نمی توان آن را نادیده گرفت. هر فردی با ساده ترین ابزارهای دیجیتالی از جمله پیامک، ایمیل و... یا ابزارهای متفاوت تر در بسترهای متنوع تر می تواند یک دیجیتال مارکتر شود و کسب و کار خود را رونق ببخشد.

تکنیک های مرتبط


دیجیتال مارکتینگ هیچ محدوده مشخصی را شامل نمی شود که ابتدا باید یک توماری از آن آماده کنیم و با پیروی از آن کارها را پیش ببریم. با تعاریف بالا مشخص شد که دیجیتال مارکتینگ یک استراتژی مدیریتی و دنیایی بس فراتر از دنیای اقتصاد فیزیکی می باشد. حال این فضا تکنیک ها و روش های اختصاری مخصوص خود را دارد.

همینطور شما هم می توانید با کمی تفکر و اعتماد به نفس به موارد بیشتری به تکنیک های دیجیتال مارکتینگ بیافزایید. اما بی توجهی به اصول آن چه با استفاده از ساده ترین و پیشرفته ترین ابزارهای دیجیتالی برای تبلیغات موثر واقع نمی شود. همینطور اولین راه ورود به این دنیای گسترده فراگیری تکنیک های دیجیتال مارکتینگ می باشد.

طراحی سایت و وبلاگ


این کار در واقع اولین نکته در دیجیتال مارکتینگ است. بسیاری از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ وابسته به این روش باید اعمال شود. در کنار سایت وبلاگ هم می تواند باشد. اما بسیاری ابتدا وبلاگ را انتخاب می کنند. سپس به سایت رجوع می آورند. این درحالی است که همچنان کار وبلاگ استمرار داشته باشد. چرا که می تواند مخاطبان بیشتری را جذب کند. همینطور ترافیک سایت را کنترل کند.

طراحی وبلاگ به مراتب کاری راحت از طراحی سایت می باشد. شما می توانید با استفاده از پلتفرم های مختلف وبلاگ مخصوص خود را به وجود بیاورید. این کار هیچ هزینه ای در بر ندارد و کاملا راحت امکان پذیر است. اما موضوع اصلی آن در واقع اداره و مدیریت آن است. اکثراً توصیه می کنند که ابزار اصلی وبلاگ متن است. اما بهتر است که در کنار متن از تصاویر نیز استفاده شود.

شما می توانید با استفاده از قالب های متنوع ویترین گیرا تری برای مخاطب تان به نمایش بگذارید. اما بعد از طراحی وبلاگ یا فارق از طراحی آن اگر تنها قصد اداره آن را دارید. بهتر است کمی سقف انتظارتان را بالاتر ببرید. چرا که در حوزه دیجیتال مارکتینگ سایت هایی در رتبه اول گوگل قرار میگیرند که دارای امکانات بیشتر و همین طور کیفیت بالاتری باشند. طبعاً این گونه سایت ها قابلیت تبدیل کننده اغلب بازدید کنندگان را به مشتری های بالقوه دارند.

اما مدیریت وبلاگ با سایت تفاوت های زیادی دارد. اگر شما در مدیریت وبلاگ فرد موفقی بوده اید. نباید با همان اعتماد به نفس و آگاهی وارد حوزه مدیریت سایت شوید بهتر است از افراد فعال در این حوزه مشاوره بگیرید. یا از فردی درخواست همکاری کنید. توجه به سئوی سایت، داشتن دیواره های قوی و متعادل، تبادل لینک با سایت های متناسب، چگونگی قرار گیری مطالب و در سایت و... نیازمند دانش و مهارت بالایی است که نباید بدون هیچ برنامه ای وارد این حوزه شد.

تاثیر شبکه های اجتماعی


یکی از شلوغ ترین فضاهایی که افراد در آن فعالیت دارند شبکه های اجتماعی است. مزیت زیادی این شبکه ها برای کاربران دارند و از جمله مهم ترین آنها نبود هیچ محدودیت برای فعالیت می باشد. شما می توانید به راحتی درباره کسب و کارتان در آن حرف به میان آورید. در واقع بعد از ظهور شبکه های اجتماعی و گسترش امکانات آن حوزه دیجیتال مارکتینگ قدرت بیشتری گرفت. رسانه های اجتماعی به سرعت توانستند یکی از شاخه های برجسته دیجیتال مارکتینگ را شامل شوند.

از جمله مهم ترین آنها می توان به فیس بوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، واتس آپ و... اشاره کرد. شما می توانید با برگزاری کمپین ها و کانال های مربوط به حوزه خدماتتان یک قلمرو جذابی برای خود به وجود بیاورید. معمولا این تکنیک را یک بازاریابی دهان به دهان می نامند. کاربران می توانند با ارسال کامنت ها نظرات خود را با یکدیگر و همینطور با شما به اشتراک بگذارند. باید در نظر داشته باشید. هر شبکه اجتماعی کارایی مخصوص خود را دارد.

نباید از ویژگی ها و همینطور انتظارات کاربران در آن غافل شد. به این دلیل که تبلیغات شما پس زده نشود. برخی شبکه ها با مقالات بلند همسان هستند برخی مقالات کوتاه. برخی از حوزه تبلیغات رنگارنگ و تصویری بهره میبرند برخی تبلیغات متنی. حتی برگزاری کمپین ها هم می تواند ویژگی های مربوط به خود را داشته باشد. پس کمپین ها و کانال هایی که مخاطبان بتوانند با یکدیگر و همینطور شما ارتباط برقرار کنند کار آمدتر است.

شبکه های اجتماعی بیشترین بازخورد مثبت را در دیجیتال مارکتینگ برای شما دارند.

همچنین تبلیغات در این بستر را می توان به دسته های افیلیت مارکتینگ و اینفلوئنسر مارکتینگ واگذار کرد. در افیلیت مارکتینگ شما از صفحات مشهور و همینطور بلاگرهای شناخته شده تقاضا می کنید که شما را در صفحه خود معرفی کنند. البته باید به این نکته توجه داشته باشید. مناسب ترین انتخاب را داشتته باشید. چرا که اغلب افراد مخاطبین قلابی و همینطور نرخ های بالایی دارند که هیچ نتیجه ای جز ضرر را دربر ندارد.

اما در اینفلوئنسر مارکتینگ شما با افرادی ارتباط برقرار می کنید که محیط کاریشان کاملا مرتبط با بستر کاری شما می باشد. همینطور محبوبیت بالایی دارند. شما درخواست می کنید که آنها به شکل مستقیم شما را برای پیشبرد کاری خود به مخاطبان معرفی کنند. اما فارق از این نکات شبکه های اجتماعی را در درجه اول وابسته به تصویر و در درجه دوم وابسته به متن می دانند.

اگر در هرکدام از این دو مورد شما احساس ناآگاهی می کنید پس بهتر است یک فرد مستقل را برای انجام آن برگزینید. چرا که اگر این دو اصل به شکل نادیده یا کمرنگ در نظر گرفته شود. تمام تلاش ها بیهوده تلقی خواهد شد.

رپورتاژ آگهی


یکی از کار آمد ترین و شناخته شده ترین تکنیک های دیجیتال مارکتینگ رپورتاژ آگهی در سایت های متفاوت می باشد. این مورد خود یکی از زیر شاخه های تبلیغات فضای مجازی است. اما می توان گفت که متمرکز شدن در آن می تواند یک درصد بیشتر از هر تکنیک و ابتکار دیگری در بازاریابی دیجیتال مارکتینگ واقع شود. پس نباید از کاربرد آن غافل شد. اگر رپورتاژ آگهی شما در پنج سایت پربازدید مربوط نمایش داده شود. پس رشد پنج درصدی مخاطبان خود را در نظر بگیرید.

اما به شرطی که در سایت های پر بازدید و همینطور مربوط منتشر شود. هزینه رپورتاژ آگهی به مراتب در سایت ها کمتر است و می تواند انتخاب درستی برای شما باشد. همینطور بسیاری فارق از ارائه خدمات بیشتر بلکه برای دیده شدن رپورتاژ آگهی را انتخاب می کنند. چرا که به شکل قابل توجهی در سئوی سایت شما موثر واقع می شود. سایت شما در گوگل از رتبه مناسبی برخوردار خواهد شد. در رپورتاژ آگهی لازم نیست تمام ویژگی های خود را به میان بیاورید.

تنها نشان دادن چند ویژگی برجسته مخاطب را کنجکاو و ترغیب به باقی کیفیت های خدمات شما میکند. همینطور بهتر است روی لحن متن تان تمرکز کنید و مخاطب را به عنوان یک دوست و همراه مستقیم خطاب کنید. تکلیف را با مخاطب روشن کنید از تمام ویژگی ها و مراحل به شکلی منظم حرف به میان بیاورید. تا مخاطب از همان اول حساب کار دستش بیاید.

برخی این نکات را بعد از چندین پاراگراف از تعریف خدمات خود ارائه می دهند که این باعث می شود چه مخاطب پیگیر و چه بی تفاوت انگیزه خود را از دست بدهد پس از همان اول مخاطب را از کیفیت خدماتتان آگاه کنید.

تولید محتوا


بازاریابی از طریق تولید محتوا بحث بسیار گسترده ای است که خود ملزم به تالیف یک مقاله جداگانه می باشد. تولید محتوا یکی از اصلی ترین نوع بازاریابی جاذبه ای و درونگرا است. در این روش تمام سعی شما بر این است محتوایی عمیق و بدون حتی یک اشتباه در اختیار مخاطب قرار دهید. اشتباه نکنید مخاطب حوصله خواندن مطالب را دارد. اما مطالبی که دقیقا مرتبط با نیازش باشد. سئو در بازاریابی محتوا اهمیت بسیاری دارد. باید به تمام کلماتتان توجه کنید تا اصول سئو در آن رعایت شده باشد.

شما تنها با یک محتوای درست و ارائه آن چندصد مشتری برای خود خریده اید. حال وفادار کردن آنها و تبدیل شان به مخاطبان بالقوه به عملی شدن گفته هایی که در همان متن آورده اید بستگی دارد. اینکه تا چه حد گفته هایتان متناسب با خدماتتان می باشد اینکه تا چه حد برای نظرات مخاطب اهمیت قائل هستید. همگی می تواند به سود یا ضرر شما دنبال شود. پس هرگز به این موارد بی توجهی نکنید.

از جمله سایت هایی که می توانند در این روش برای بازاریابی شما مفید باشند عصر ایران یا چطور جز بهترین گزینه ها می باشند. چرا که به دلیل محبوبیت بالا و بازدید 10000 مخاطب در روز می تواند به ترافیک سایت شما هم کمک شایانی کند. همانطور که در موارد قبل هم اشاره شد برای این کار که یک روش حساس و قابل انعطاف است. بهتر است یک تیم یا فردی خلاق انتخاب شود تا شما را از کوچکترین حفره هایی که امکان به وجود آمدنشان می باشد نجات دهد.

 موتورهای جستجو


حتما وقتی در گوگل یک سایت یا یک موضوع مرتبط با یک مرکزی را سرچ کرده اید به دیگر مراکز مرتبط برخورده اید. این خود یک بازاریابی موتورهای جستجو در دیجیتال مارکتینگ است. در واقع این روش را جز هدفمندترین تکنیک های دیجیتال مارکتینگ به حساب می آورند. شما سعی می کنید تا از بیشترین تعداد کلمات مرتبط با خدماتتان ارائه کنید مخاطب با یک جستجوی ساده به شما می رسد و زمانی که جذب خدمات شما شد به مخاطبان بالقوه شما می پیوندد.

تبلیغات در گوگل یکی از شاخه های دیگر این تکنیک است که به بهبود سئوی سایت شما و در نتیجه ترافیک تان کمک می کند. می توان بهینه سازی در این تکنیک را به دو روش بهینه سازی داخلی و بهینه سازی خارجی تقسیم کرد. حال بهینه سازی داخلی به طراحی سایت شما به مشکل نداشتن دیواره های آن یا استفاده از محتواهای مرتبط و متنوع برمیگردد. اما بهینه سازی خارجی همان تبلیغات یا لینک هایی است که مخاطب را به سایت شما می رساند.

دیجیتال مارکتینگ اعتبار شما را در مقابل رقبایتان بالاتر میبرد

در نتیجه باید بهترین سایت های تبلیغات را انتخاب کنید. Google Trends ابزاری است که می تواند داده های بسیار زیاد و مرتبطی در رابطه به ایجاد محتوا و کلمات کلید آن در اختیار شما قرار دهد. این ابزار به شما نشان می دهد که با استفاده از چه تکنیک هایی می توانید بالاتر از رقبای خود در گوگل قرار بگیرید.

بطور کلی فرایند تکنیک موتورهای جستجو مربوط سئوی سایت شماست. توصیه می شود برای انجام این کار زمان و وقت درستی قرار دهید تا بتوانید مناسب ترین تکنیک های مربوط به تبلیغات آن را بشناسید.

ویدیو مارکتینگ


تبلیغات دیجیتال مارکتینگ به این شکل است. اگر شما هر چه قدر فضای بیشتری همینطور تنوع گسترده تری برای معرفی خدمات خود داشته باشید. مخاطبان بیشتری جذب خواهید کرد. ویدیو مارکتینگ یکی از این بسترها می باشد. شما می توانید با استفاده از خلاقیت بیشتر خدماتتان را به شکل جذاب تری برای مخاطب به نمایش بگذارید. این تکنیک گاه در ابتدای آشنایی مخاطب مفید است و گاه در تبدیل مخاطب ناشناس به تبدیل مخاطب بالقوه. اما تنها کاری که باید انجام دهید خلاقیت است.

به یک فیلم سینمایی فکر نکنید این یک تبلیغ است. همینطور به فکر یک تبلیغ گذرای 40 ثانیه ای هم نباشید. اگر فیلم شما شاهد سناریو و داستان می باشد بهتر است از مرز ده دقیقه عبور نکند. این روش با استفاده از تکنیک های موشن گرافیک هم مثمر ثمر است که امروزه بسیاری از برندها تنها توسط آنها تبلیغات خود را ارائه میکنند. اما اگر محتوای فیلم شما تنها شامل معرفی خدمات است بهتر است بیشتر از پنج دقیقه نباشد.

منتهی در هر دو روش خلاقیت مستلزم اولویت کاری شماست. اینکه چطور یک سناریوی جذاب کوتاه یا به شکل سریالی به وجود بیاورید. یا اینکه معرفی محصولات خود را چطور در نظر مخاطب جذاب جلوه دهید. نیازمند به یک مشاوره و تفکر درست است. بسیاری از تیم های گرافیکی خود مشاوره ای رایگان را در اختیار شما می گذارند یا انواع تم ها و سبک ها را برای شما معرفی میکنند.

اما اگر این گزینه هم وجود نداشت شما به راحتی می توانید با یک پیگیری ساده تبلیغات ویدیویی برندهای مشهور دنیا را مشاهده کنید. تفاوت ها را بررسی کنید ویژگی های برجسته را یادداشت کنید و با استفاده از تراوشات ذهنی خود و سلیقه درست از یک سناریوی جذاب بهره مند شوید. ویدیو مارکتینگ را یکی از شاخه های تکنیک بازاریابی چریکی در دیجیتال مارکتینگ می دانند.

می توانید تاثیر این روش را در سال 2016 طبق تحقیقاتی که Fire brand انجام داد مشاهده کنید. در این تحقیقات به وضوح مشخص است که چطور 90% از مارکترها با استفاده از کمپین های ویدیویی توانستند در صدر جدول بهترین ها قرار بگیرند.

استفاده از slideshare در امر بازاریابی


slideshare ثابت کرد بزرگترین وب سایت در حوزه بازاریابی دیجیتال مارکتینگ می باشد. اکثراً slideshare  را یک شبکه اجتماعی می دانند اما حقیقت این است که این وب سایت ویژگی بسیار بالاتری نسبت به شبکه های اجتماعی دارد. طبق تحقیقات Didit  ترافیکی معادل بر ۵۰ درصد بیشتر نسبت به شبکه های اجتاعی همچون Facebook، Twitter یا YouTube به وجود می آورد. ساخت حساب در آن بدون پرداخت هیچ هزینه ای رایگان است. با استفاده از آن می توان یک کانال سفارشی ساخت.

این سایت پرونده هایی همچون پی‌دی‌اف، مایکروسافت پاورپوینت، مایکروسافت ورد، اپن آفیس، کی‌نوت و آی‌ورک را پوشش میدهد. توجه به گفته های Ana Hoffman که یک وبلاگ نویس موفق می باشد درباره تغییر صفر بازدید به 243000 بازدید در روز خالی از لطف نیست. همینطور جالب است بدانید چیزی حدود 20 درصد از بازدید کننده از طریق گوگل به این سایت مراجعه می کنند. باقی آنها از تبلیغات معرفی میشوند. این خود می تواند بیانگر تاثیر تبلیغات بر رشد و شکوفایی یک سایت باشد.

وایرال مارکتینگ یا تبلیغات ویروسی


وایرال مارکتینگ  (Viral Marketing)یا تبلیغات ویروسی  یکی از جالب ترین تکنیک های دیجیتال مارکتینگ به حساب می آید. اگر وایرال مارکتینگ شما نتیجه بدهد. در واقع شما به مناسب ترین تکنیک دیجیتال مارکتینگ دست پیدا کرده اید. حال شاید این سوال در ذهن تان شکل بگیرد که خب حالا ویروس چه ارتباطی با دیجیتال مارکتینگ دارد؟ در واقع این عملکرد ویروس است که شباهت به این روش بازاریابی دارد.

در وایرال مارکتینگ محتوا به گونه ای تطبیق پیدا می کند که از یک نفر به دو نفر، و از دو نفر به چندین نفر انتقال پیدا کند. مشاهده کردید؟ درست مثل تکثیر ویروس ها در فضای آزاد. حال پیدا کردن این تکنیک کمی کار مشکلی می باشد. تبلیغ شما باید آنقدر گیرا باشد و آنقدر در نظر مخاطب جدید به نظر بیاید که به سرعت در بین افراد پخش شود. این کار مستلزم توجه به چند نکته ساده و کمی تفکر در این باب است.

ارائه ارزشمند ترین خدمت یکی از نکاتی است که باید رعایت کنید. اگر چندین دسته از خدماتتان طرفدار زیادی نسبت به بقیه دارد باید تنها یکی را انتخاب کنید. اگر این کار عملی نشد از بین آن خدمات متمایز یک نوع آوری به وجود بیاورید. متفاوت بودن نکته دیگری است که به تنهایی می تواند برای شما یک تکنیک مناسب واقع شود. سعی کنید ابتکار خرج بدهید چه در خدمت چه در تبلیغ. عملکرد رقبایتان را بررسی کنید. به کارهای دیگر توجه کنید.

کیفیت بالا در حوزه دیجیتال ماکتینگ کار شما را برجسته تر از دیگران میکند

مجموعه ای از بهترین ها را برای خود در نظر بیگیرید و در نهایت خودتان خالق بهترین باشید. از مهم ترین ابزارها برای رسیدن به تکنیک بازاریابی ویروسی شبکه های اجتماعی می باشد. ویدیوها و تصاویر و محتواها به راحتی میتواند در بستر اینستاگرام، تلگرام، توییتر و... نیز  دست به دست شود و آمار مخاطبان شما را بالاتر ببرد.

روابط عمومی قوی


یکی دیگر از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ روابط عمومی قوی یا ارتباط مستمر با مخاطبان بالقوه می باشد. بسیاری از افراد خیلی برای این روش وقت نمی گذارند. این در حالی است که بعد از یک مدت به تدریج مخاطبان وفادار آنها کم می شود. برای رسیدگی به این مشکل تنها کافی با مخاطبان تان ارتباط داشته باشید. این هم یک نوع تکنیک در دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود. اینکه مخاطب به راحتی به شما دسترسی داشته باشد.

توانایی ارائه نظر را داشته باشد. همینطور به این نتیجه برسد که شما برای نظرات شان اهمیت قائلید می تواند یک بازاریابی به حساب بیاید. چرا که با این امر شما او را به خود وفادارتر کرده اید و مخاطب از این ویژگی شما در جذب مخاطبان بیشتر استفاده خواهد کرد.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

اینفلوئنسر مارکتینگ روشی جدید و خلاقانه در بازاریابی مدرن است. احتمالا کلمه اینفلوئنسر برای شما ناآشانا باشد یا...

چطور میتونم ویدیوهای آموزشی و فایل های دیجیتالی خودم رو بفروشم؟

فروش ویدیوهای آموزشی در هر حوزه و فایل های دیجیتالی از طریق سایت رایگان بفروش (سلفری)

قوانین فروشگاه های اینترنتی (قوانین فروش آنلاین کالا)

قوانین فروشگاه های اینترنتی به اندازه کالایی که ارائه می دهند مهم است. در واقع یکی از مهم ترین مواردی که یک کسب...

سیستم های مدیریت محتوای رایگان برای طراحی سایت

هنگامی که صحبت از ساخت وب سایت هایی می شود که متمرکز بر محتوا هستند، بهترین گزینه معمولاً انتخاب سیستم مدیریت محتوا...

بزرگترین شرکت های استارت آپی ایران

امروزه در عصر تکنولوژی زندگی می کنیم. دنیایی که درآمد افراد از کسب و کارهای اینترنتی به دست می آید. استارت آپ کسب...

تبلیغات دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ در طی سال‌های اخیر میزان استفاده از اینترنت و حضور مردم در فضای مجازی بسیار زیاد شده است. اصطلاح...

درج آگهی در سایت های تبلیغاتی

عصر حاضر را عصر تکنولوژی و فناوری نامیده‌اند و قطعاً در این عصر یکی از بهترین روش‌های افزایش مشتری از طریق تبلیغات...

روش های جدید تبلیغات کدامند؟

تبلیغات را می توان یکی از شیوه های ارتباطی بین صاحبان کسب و کار با مشتریان بالقوه و بالفعل در بازاریابی تعریف کرد....

دیجیتال مارکتینگ چه روش هایی دارد؟

دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال به مهم ترین عضو تبلیغاتی در پیشرفت کسب و کار ها تبدیل شده است. اخیراً مدیریت...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد