جستجو

خرید بلیط اتوبوس به صورت آنلاین

(24 رای)
به روز رسانی: 10 مهر 1398 ساعت 13:11:40
تاریخ ثبت: 06 شهریور 1398 ساعت 17:18:42
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/17138
11-4.qctiey5f.wne

چگونه بدون دردسر بلیط اتوبوس رزرو کنیم

امروزه سفرها به صورت های مختلفی از جمله زمینی، هوایی و دریایی صورت می گیرد. سفر زمینی حس و حال بی نظیر و دلچسبی دارد. از جمله وسیله نقلیه که برای مسافرت های زمینی استفاده می شود اتوبوس است. رزرو بلیط اتوبوس از جمله نگرانی های افراد برای مسافرت های زمینی است. سفر با اتوبوس دارای شگفتی های خاص خود است که با انجام درست آن می توان از آن لذت برد. زمانی که به صورت ناگهانی تصمیم می گیرید سفر کنید، خرید بلیط اتوبوس یکی از رایج ترین گزینه های موجود برای سفر است. قیمت بلیط اتوبوس نسبت به سایر وسیله های نقلیه ارزان تر است. همین عامل باعث شده افرادی که مجبور به سفرهای زیاد هستند به اتوبوس روی بیاورند همچنین یکی از دلایل دیگر استفاده از اتوبوس این است که محدودیت ندارد حتی در شهرهای کوچک هم در ساعات مختلف چندین اتوبوس آماده حرکت هستند پس سریع تر می توانید عازم سفر شوید.

در اینجا به چند نکته برای رزرو بلیط اتوبوس اشاره می کنیم:

خرید آنلاین بلیط اتوبوس توسط تلفن همراه

در این قسمت به تعدادی از روش های رزرو بلیط اتوبوس و مزایای استفاده از این روش ها را بیان می کنیم. یکی از روش های ساده و بدون دردسر رزرو بلیط اتوبوس استفاده از نرم افزارهای شرکت های مسافربری است. در حالت عادی نیاز به استفاده از اینترنت نیست ولی بعضی از شرکت ها دارای نرم افزارهای هستند که نیاز به اینترنت دارند. برای استفاده از این نرم افزارها کافی است که اطلاعات خود و همراهانتان را در نرم افزار شرکت مسافربری مورد نظر وارد کنید و بلیط را خریداری کنید.

خرید آنلاین بلیط اتوبوس

یکی از روش های رزرو بلیط اتوبوس، خرید به صورت آنلاین است. در صورت داشتن اینترنت پرسرعت، ساده ترین راه رزرو بلیط اتوبوس همین مورد است. در این روش کافی است وارد یکی از سایت های ارائه دهنده بلیط اتوبوس شده و با وارد کردن مبدا و مقصد آن را جستجو کنید و با توجه به قیمت ها و کیفیت اتوبوس ها یکی را انتخاب کرده و در آخر شماره صندلی و جایگاه خود را انتخاب کنید.

شما می توانید به هر تعداد که می خواهید بلیط رزرو کنید ولی باید حواستان باشد که مشخصات افراد را به درستی وارد کنید تا مشکلی پیش نیاید. رزرو بلیط اتوبوس به صورت آنلاین با دریافت کد رهگیری و ارائه بلیط پایان می پذیرد و می توانید با چاپ کردن بلیط یا بلیط ها به ترمینال مورد نظر بروید.

خرید بلیط اتوبوس به صورت تلفنی

یکی از راه های رزرو بلیط اتوبوس، رزرو بلیط به صورت تلفنی است. در این روش کافی است شماره شرکت اتوبوس رانی یا پایانه مسافربری را داشته باشید و نیاز به داشتن اینترنت نیست و در آخر می توانید تا یک ساعت قبل از حرکت اتوبوس صندلی خود را رزرو کنید. باید توجه داشته باشید که مشخصات داده شده صحیح باشد تا بتوانید بلیط را از باجه مربوطه در پایانه مسافربری دریافت کنید. حتما چند دقیقه قبل به باجه مورد نظر مراجعه کنید و بلیط خود را دریافت کنید. حتما اطلاعات کاملی راجع به شرایط اتوبوس، کیفیت و قیمت هرکدام از اتوبوس ها را از اپراتور مربوطه بگیرید.

خرید بلیط اتوبوس به صورت حضوری

در این روش که روشی سنتی و قدیمی برای رزرو بلیط اتوبوس است و در حال حاضر با توجه به پیشرفت تکنولوژی بسیار کم مورد استفاده قرار می گیرد. این روش مختص کسانی است که از نرم افزارهای آنلاین و بروز دور هستند و هیچ اطلاعاتی ندارند و با این روش ساده خواستار خرید بلیط برای سفر خود هستند. در این روش تمام مراحل در پایانه مسافربری و در باجه شرکت مورد نظر انجام می گیرد. امروز کمتر کسی از این روش با توجه به گسترش سایت ها و سادگی در رزرو بلیط اتوبوس استفاده می کند.

بررسی شرایط جوی قبل از رزرو بلیط اتوبوس

بررسی شرایط جوی در راحتی و امنیت شما در طول سفر بسیار اهمیت دارد. این مسئله را حتما قبل از تصمیم جدی برای سفر و رزرو بلیط اتوبوس بررسی کنید. انتخاب اتوبوس در بعضی از شرایط جوی مانند یخبندان و یا کولاک شدید امری غیر منطقی است و همچنین شما را از لذت بخش ترین ویژگی های سفر با اتوبوس یعنی تماشای مسیر محروم می کند. در فصل زمستان و یا بهار که هوا معمولا دچار تغییرهای ناگهانی است بررسی آب و هوا اهمیت دو چندان پیدا می کند.

مزیت های مسافرت با اتوبوس

صرفه جویی در هزینه ها

بلیط اتوبوس نسبت به سایر وسایل نقلیه ارزان تر است. می توان با مقایسه قیمت بلیط اتوبوس، آن هم لوکس ترین و شیک ترین آن با قیمت قطار و هواپیما، دانست که قیمت بلیط اتوبوس نسبت به سایر وسیله های نقلیه ارزان تر است.

پس اگر قصد سفر دارید و می خواهید صرفه جویی کنید، اتوبوس بهترین انتخاب است. بعضی از افراد تعداد افراد خانوادشان زیاد است و با فکر کردن به هزینه های آن از مسافرت پشیمان می شوند و برخی از افراد باید سفرهای متعددی داشته باشند. بنابراین با خرید بلیط اتوبوس می توانند مدیریت بهتری بر هزینه ها داشته باشند.

صرفه جویی در زمان

شاید کمی عجیب باشد ولی در نظر بگیرید که شما باید به یکی از شهرهای نزدیک بروید اگر با اتوبوس به این سفر بروید بین 3 تا 4 ساعت زمان می برد حال انکه با هواپیما این زمان بین 45 تا 1 ساعت است اما این تمام ماجرا نیست برای رفتن به فرودگاه که اکثرا در نقاط دور از شهر واقع هستند؛ مدت زمان زیادی لازم است در حالی که پایانه های اتوبوس رانی این شرایط را ندارند.

بعلاوه برای سفر با هواپیما، حداقل باید یک ساعت قبل در فرودگاه حضور داشته باشید پس از رسیدن به مقصد باید مدتی منتظر باشید تا بارها بدست تان برسد و بعد هم باید مدت زمان زیادی را صرف کنید تا به داخل شهر برسید در صورتی که برای سفر با اتوبوس کافی است فقط چند دقیقه قبل به ترمینال برسید.

تمام این زمان ها را اگر با هم جمع کنیم، شاید مدت زمان بیشتری از همان 3 ساعت مسیر اتوبوس بشود، پس برای سفر به شهرهای نزدیک، در خرید بلیط اتوبوس تعلل نکنید.

در دسترس و متنوع

شاید برای شما هم پیش بیاید که مجبور بشوید به سفری ناگهانی بروید، در این شرایط شاید پیدا کردن بلیط هواپیما و یا قطار برای یک ساعت بعد سخت باشد اما به احتمال خیلی زیاد، بلیط اتوبوس به راحتی پیدا می شود. ترمینال ها حتی در شهرهای کوچک هم وجود دارند.

VIP چیست و چرا انتخاب می کنیم؟

IMG13261958

اتوبوس VIP یکی از انتخاب های پرطرفدار برای سفر با اتوبوس است، تعداد صندلی اتوبوس های VIP کمتر از اتوبوس های معمولی است. صندلی های اتوبوس VIP راحت ترند و از این رو شما می توانید در اتوبوس راحت استراحت کنید. صندلی های VIP در سه ستون و دو ردیف، که یک ردیف 2 ستونه و یک ردیف تک ستونه است چیده شده اند. علاوه بر این سیستم گرمایش و سرمایش اتوبوس های VIP بسیار خوب است.

car_2_1-min

چند نکته برای حضور در اتوبوس 

در این بخش به چند نکته در خصوص سفر با اتوبوس اشاره می کنیم:

  • با صدای بلند صحبت نکنید.

  • با هنذفری به موسیقی یا تماشای فیلم در گوشی همراهتان بپردازید.

  • اگر کودک دارید به فکر سرگرمی او باشید تا مانع آرامش دیگران نشوید.

  • بهداشت فردی خود را رعایت کنید


بهترین سایت های خرید آنلاین بلیط اتوبوس

1-علی بابا

سایت علی بابا علاوه بر فروش بلیط هواپیما و قطار، مرجع مناسبی برای خرید آنلاین بلیط اتوبوس است. شما با خرید بلیط اتوبوس از علی بابا از مزایای فوق العاده ای برخوردار می شوید.

2-مستر بلیط

همان طور که از نامش پیدا است یکی دیگر از سایت های خرید بلیط آنلاین است و تمرکز عمده ی آن بر فروش آنلاین بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس است.

3-سفرمی

از مزایای این سایت امکان خرید آنلاین بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس از طریق اپیلکشن به صورت 24 ساعته است. سیستم جستجو و فلیترینگ قوی دارد.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

چرا باید از تولیدی مبل به صورت مستقیم خرید کرد؟ (10 نکته مهم )

برای آشنایی با تولیدی مبل چهاردانگه و انواع مبلمان ما کافی است با ما همراه شوید

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

چرا خرید بک لینک کار اشتباهی است

دلایلی را کشف کنید که چرا خرید بک ‌لینک اشتباه است و تأثیر منفی آن را بر رتبه سایت شما در موتورهای جستجو بررسی کنید....

تأثیر خرید و فروش کالای دست دوم بر اقتصاد کشور

خرید و فروش کالای دست دوم یا همان کالا های استفاده شده و کار کرده، یکی از عوامل مهم در اقتصاد کشور محسوب میشود. این...

سایت مزایده آنلاین کالا

امکان برگزاری مزایده آنلاین در سایت سلفری

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

قوانین فروشگاه های اینترنتی (قوانین فروش آنلاین کالا)

قوانین فروشگاه های اینترنتی به اندازه کالایی که ارائه می دهند مهم است. در واقع یکی از مهم ترین مواردی که یک کسب...

خرید کالای اساسی از اینترنت

اگر به یکی از فروشگاه های اینترنتی بزرگ کشور مراجعه کنید، خواهید دید که در بخشی از آن قسمتی وجود دارد که می توانید...

خرید و فروش سهام آنلاین

خرید و فروش سهام آنلاین یکی از سوالات رایجی است که این روزها همه با آن مواجه می شوند. با توجه به جذاب شدن بازار سرمایه...

راه اندازی کسب و کار آنلاین

راه اندازی کسب و کار به صورت آنلاین یکی از پر طرفدارترین راه ها برای شروع کار به صورت آنلاین است. شروع یک تجارت آنلاین...

ارزان‌ترین روش بازاریابی به‌صورت آنلاین

آنلاین شدن کسب‌وکارها در این روزگار تبدیل به واقعیتی جدانشدنی شده است. به‌طورکلی در مقایسه با تبلیغات آفلاین...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد