جستجو

خرید عمده کالا از اینترنت

(16 رای)
به روز رسانی: 13 آذر 1399 ساعت 14:55:16
تاریخ ثبت: 19 مهر 1399 ساعت 20:06:18
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/39547
خرید عمده کالا از اینترنت یکی از اصطلاحاتی است که این روزها زیاد به گوش می خورد. اما منظور از این عبارت چیست؟ چه معایب و مزایایی دارد؟ چه سایت هایی این خدمات را ارائه می دهند؟ فروشگاه هایی که در حوزه خرید و فروش عمده محصولات فعالیت می کنند، چه نقشی را در زندگی روزمره افراد ایفا می کنند؟

در ادامه اصطلاحاتی که با خرید عمده به صورت اینترنتی مرتبط هستند، مانند عمده فروشی، نقش عمده فروشی ها، خرید عمده کالا از اینترنت، سایت هایی که این گونه خدمات را ارائه می دهند، مدل درآمدزایی عمده فروشی، کالاهایی در عمده فروشی استفاده می شوند و سایر موارد را توضیح خواهیم داد.

منظور از خرید عمده کالا از اینترنت چیست؟


در این قسمت درمورد خرید عمده کالا از اینترنت بحث خواهیم کرد اما در کل منظور از عمده فروشی چیست؟  عمده فروشی یک نوع تجارت به حساب می آید و خدماتی چون ارائه مقدار زیادی کالا از تولیدکننده ها و پخش کننده ها به شرکت ها و صاحبان کسب و کار به منظور ایجاد خرده فروشی انجام می دهد.

اگرچه عمده فروشی سنتی هنوز بازار خود را حفظ کرده است اما به دلیل این که اینترنت در تمامی جوانب زندگی شخصی و اجتماعی نقش مهمی را ایفا می کند و بسیاری از کسب و کارها را تحت تاثیر قرار داده است، اکثر عمده فروشان عمده فروشی به صورت اینترنتی را برای کار خود انتخاب کرده اند.

اما برخی از صاحبان مشاغل، این گونه فکر می کنند که ابتدا باید کالا مورد نظر دیده شود سپس خرید یا فروش انجام گیرد. برخی هم این سوال برایشان پیش می آید که چرا باید خرید عمده کالا از اینترنت انجام شود در صورتی که به صورت حضوری کالا مشاهده می شود و خرید راحت تر صورت می گیرد. فروش و خرید کالا از اینترنت مزایایی دارد که در ادامه به آن ها اشاره شده است.

1. کسب و کار رونق می گیرد.


هر میزان افراد بیشتری اقدام به خرید عمده کالا از اینترنت نمایند، فروش بیشتر برای عمده فروشان و در نتیجه رونق بیشتر را در پی خواهد داشت. عمده فروشان با توجه به نیازهای مشتریان کالاهای متناسب با نیاز آن ها را بیشتر ارائه خواهند کرد. به عنوان مثال کالاهای دیجیتال از جمله پر طرفدارترین این محصولات است.

2. کار برای مشتریان سهولت می یابد.


بسیاری از تولیدکنندگان و خریداران در منطقه جغرافیایی خود فعالیت می کنند و برای این که در مناطق وسیع تری خدمات ارائه دهند با مشکل مواجه خواهند شد. با وجود اینترنت و با امکاناتی چون خرید و فروش اینترنتی مشتریان بیشتری از تمامی نقاط کشور و جهان برای عمده فروشان جذب می شوند و حتی این مشتریان قادر خواهند بود به مشتریان دائمی تبدیل شوند. از طرفی خرید عمده کالا از اینترنت برای مشتریان راحت تر می شود.

3. امنیت پرداخت در معاملات بیشتر می شود.


در روش خرید عمده کالا از اینترنت، پرداختی ها آنلاین و با امنیت بالا صورت می گیرند. در این روش دیگر خبری از روش های معاملاتی سنتی و پر ریسک مانند چک نیست. این امر باعث ایجاد شرایط ویژه در خرید عمده کالا از اینترنت شده است. به صورتی که با خرید عمده کالا از اینترنت مشتریان قادر خواهند بود از تخفیف ویژه ای از سوی عمده فروشان برخوردار شوند.

ارائه محصولات متنوع که قیمت مناسبی دارند، از دیگر ویژگی های خرید عمده کالا از اینترنت است. این روش به صورتی است که افراد با جستجو در چند سایت فروشگاهی محصولات با قیمت های مختلف را می یابند و با یک دیگر مقایسه می کنند. محصولی که از بقیه مقرون به صرفه تر باشد، مشتریان آن را خریداری می کنند.

4. پخش کالا به صورت عمده از اینترنت میسر می شود.


خرید عمده کالا از اینترنت در ابتدا در کشورهای خارجی شروع شد. این روزها در ایران نیز توانسته است بازار خوبی کسب کند. تعداد زیادی فروشگاه های پخش عمده که به صورت آنلاین خدمات می دهند، در اینترنت وجود دارند که با یک سرچ ساده می توانید نام و مشخصات آن ها را بیابید.

وجود چنین امکاناتی به فروشندگانی که خرده فروشی انجام می دادند این امکان را داد که برای فروش محصولات خود به صورت عمده نیز وارد کار شوند. از طرفی خریدارانی که تعداد زیادی کالا نیاز داشتند به راحتی بدون صرف زمان و هزینه زیاد، برای خرید عمده کالا از اینترنت می توانند اقدام کنند.

از کدام سایت ها خرید عمده انجام دهیم؟


در این بخش برخی از معروف ترین سایت هایی را معرفی می کنیم که انواع کالاها را متناسب با نیاز مشتریان به صورت عمده برای فروش آماده می کنند و از طریق این سایت ها افراد قادر خواهند بود خرید عمده کالا از اینترنت را به راحتی و در کمترین زمان انجام دهند.

وب سایت علی بابا


یکی از بزرگترین سایت هایی که برای خرید عمده کالا از اینترنت در جهان استفاده می شود، وب سایت علی بابا است. خرید و فروش های زیادی از سراسر جهان به صورت عمده در این سایت صورت می گیرد. در این سایت تعداد زیادی تولید کننده برای انواع کالاها وجود دارد که مرتب لیست شده اند و بر اساس نیاز می توان از میان آن ها گزینه مناسب را انتخاب کرد.

وب سایت دوبا


یکی دیگر از وب سایت هایی که برای خرید عمده کالا از اینترنت پیشنهاد می شود، وب سایت دوبا است. این سایت با امکاناتی که در اختیار خریداران قرار می دهد، آن ها را قادر می سازد محصول مد نظرشان را در هر مکانی که می خواهند تحویل بگیرند. کاربران برای استفاده از این سایت باید هزینه اشتراک ماهیانه پرداخت کنند.

وب سایت عمدکس


وب سایت عمدکس همانند سایت علی بابا عمل می کند. این سایت به عنوان اولین سایت عمده فروشی در ایران به شمار می رود. این سایت به کسانی که خواهان خرید عمده کالا از اینترنت هستند کمک می کند کالای مورد نظر خود را از کارخانه ها خریداری کنند و در مکان مد نظرشان کالا را تحویل بگیرند. سرویس این سایت برای کاربران رایگان است.

نتیجه گیری


امروزه اکثر افراد و صاحبان مشاغل روش های اینترنتی را انتخاب می کنند. زیرا روش های اینترنتی سریع تر و راحت تر هستند و نیاز افراد را در کمترین زمان مهیا می سازد. هر چند روش های اینترنتی معایبی نیز دارند اما مزایای آن ها به مراتب بیشتر خواهد بود. یکی از این موارد خرید عمده کالا از اینترنت است که در این مطلب بررسی شد. مزیت هایی که این روش دارد، سایت هایی که این خدمات را ارائه می دهند و ... نیز در این مطلب توضیح داده شد.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

چرا باید از تولیدی مبل به صورت مستقیم خرید کرد؟ (10 نکته مهم )

برای آشنایی با تولیدی مبل چهاردانگه و انواع مبلمان ما کافی است با ما همراه شوید

چرا خرید بک لینک کار اشتباهی است

دلایلی را کشف کنید که چرا خرید بک ‌لینک اشتباه است و تأثیر منفی آن را بر رتبه سایت شما در موتورهای جستجو بررسی کنید....

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

تأثیر خرید و فروش کالای دست دوم بر اقتصاد کشور

خرید و فروش کالای دست دوم یا همان کالا های استفاده شده و کار کرده، یکی از عوامل مهم در اقتصاد کشور محسوب میشود. این...

سایت مزایده آنلاین کالا

امکان برگزاری مزایده آنلاین در سایت سلفری

خرید کالای اساسی از اینترنت

اگر به یکی از فروشگاه های اینترنتی بزرگ کشور مراجعه کنید، خواهید دید که در بخشی از آن قسمتی وجود دارد که می توانید...

خرید و فروش سهام آنلاین

خرید و فروش سهام آنلاین یکی از سوالات رایجی است که این روزها همه با آن مواجه می شوند. با توجه به جذاب شدن بازار سرمایه...

ثبت آگهی رایگان خرید و فروش

بسیاری از مردم برای معرفی خود و کسب و کارشان اقدام به ثبت آگهی رایگان در وب سایت های ارائه دهنده خدمات مربوط به آگهی...

نحوه فروش کالا های دسته دوم در اینترنت

خرید و فروش کالا های دست دوم در اینترنت به یک منبع کسب درآمد تبدیل شده است. گاهی اوقات شما کالا هایی را که نو نیستند...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد