جستجو

خرید قسطی لوازم منزل

(14 رای)
به روز رسانی: 12 آذر 1398 ساعت 15:03:56
تاریخ ثبت: 22 آبان 1398 ساعت 03:40:33
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/21041
123صس

ممکن است شما هم مانند خیلی از خانواده ها بخواهید لوازم منزل جدید بخرید و یا اینکه تازه می خواهید زندگی خود را شروع کنید و خرید لوازم خانه یکی از اولویت های ضروری شماست. و یا حتی شاید بخواهید با خرید لوازم جدید و پیشرفته، مثل ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک و مایکروفر، برای انجام امور منزل هم در وقت صرفه جویی کنید و هم از رفاه بیشتری بهره مند شوید و یا به کارهای شخصی و مهمتر خودتان بپردازید.

اما قیمت بالای لوازم خانگی مشکلی است که اکثر خانواده ها با آن روبرو هستند و با اینکه ممکن است شدیداً به یک محصول نیاز داشته باشند، قادر به خرید محصول مورد نظرشان نباشند. بنابراین اگر فروشگاهی برای خرید لوازم منزل به صورت قسطی وجود داشته باشد، کمک بسیاری به خانواده ها می شود.

خرید لوازم خانگی به صورت قسطی، راه حل مناسبی برای خانواده هایی است که توان خرید محصول به صورت نقدی را ندارند. خرید به صورت اقساط به شما کمک می کند تا به جای اینکه تمام هزینه را یک جا پرداخت کنید، مقداری از مبلغ را هنگام خرید بپردازید و بقیه مبلغ را طی چند ماه پرداخت کنید.

اما فروش لوازم خانگی به صورت قسطی هم، به راحتی امکان پذیر نیست، چون بسیاری از فروشگاه ها در ازای فروش محصولات خود، از مشتریان درخواست ضامن و چک کارمندی و یا سفته دارند. بعضی از فروشگاه ها هم در طرح فروش اقساطی مبلغی بیشتر (بعنوان سود) از قیمت نهایی محصول از مشتری خود دریافت می کنند. این سود هر چند هم که کم باشد، برای برخی از خانواده ها خوشایند نیست. بنابراین بسیاری از خانواده ها از خرید لوازم منزل به صورت قسطی منصرف می شوند. همچنین مشکلات مالی و وضعیت اقتصادی خانواده ها امکان خرید لوازم منزل جدید را به آنها نمی دهد.

برای همین بسیاری از فروشگاه های لوازم خانگی اقدام به فروش لوازم خانگی به صورت قسطی و با شرایط ویژه نموده اند، که در این مقاله قصد داریم برخی از این فروشگاه ها که بعضی از آنها به صورت آنلاین فعالیت می کنند، را معرفی کنیم.

 

خانه بوش

در این فروشگاه لوازم خانگی، مشکلات متداول خرید اقساطی حذف شده است و برای خانواده های ایرانی  فروش قسطی لوازم خانه با شرایط ویژه راه اندازی شده است. در این فروشگاه انواع لوازم خانگی مانند اجاق گاز، فر، یخچال فریزر و ... در انواع طرح ها و مدل ها به کارکنان صدا و سیما، تعاونی بازنشستگان نیروهای مسلح و بانک های ملی، شهر، سرمایه و سپه عرضه می شود. تمامی لوازم این فروشگاه اصل بوده و با ضمانت نامه به شما ارائه می شود.

مزایای خرید از فروشگاه خانه بوش

  • در این فروشگاه شما می توانید لوازم خانگی مورد نیازتان را به صورت اقساط و بدون بهره خریداری کنید و لازم نیست همه مبلغ را یک جا بپردازید. تنها نمایندگی بوش، فروشگاه خانه بوش در تهران است.

  • این طرح جدیداً برای مشتریان شهرستان ها هم قابل اجراست و شما در هر نقطه از ایران که باشید می توانید با استفاده از این طرح اقدام به خرید کنید.

  • برای خرید قسطی لوازم خانگی بوش، نیازی به ضامن نیست و همچنین اجباری برای ارئه چک کارمندی هم وجود ندارد و می توانید از چک حساب خود و یا شخص دیگری برای خرید استفاده کنید.

  • برای خرید کافی است فرم استعلام حساب را تکمیل کنید و منتظر تماس کارشناسان فروشگاه باشید.


جستجو در فروشگاه های آنلاین هم یکی دیگر از راه­ های خرید لوازم خانگی است. مزیتی که فروشگاه های آنلاین نسبت به فروشگاه هایی که به صورت سنتی اقدام به فروش کالا می کنند دارند، در این است که وقت زیادی برای دیدن لوازم خانگی صرف نمی کنید. قیمت دقیق تر و به صرفه تر از دیگر مزایای فروشگاه های آنلاین است. در فروشگاه های آنلاین می توانید محصولات را از نظر کیفیت و اطلاعات تخصصی و فنی، شکل ظاهری و قیمت با هم مقایسه کنید و همچنین می توانید با خواندن نظر سایر کاربران درمورد خریدتان تصمیم بگیرید.

فروشگاه اینترنتی علی دادا

یکی از فروشگاه هایی که در حوزه فروش لوازم خانگی فعالیت می کند فروشگاه علی دادا است. محصولاتی که در این فروشگاه اینترنتی به فروش می رسد، لوازم خانگی با کیفیت است که باگارانتی ارائه می شود و در هر کجای ایران که باشید پس از خرید، کالا به صورت رایگان برای شما ارسال می شود.

گارانتی تعویض برای محصولات خریداری شده از این فروشگاه 30 روزه است در صورتی که بقیه فروشگاه های اینترنتی حداکثر 7روز گارانتی تعویض دارند.

در این فروشگاه انواع یخچال، انواع تلویزیون و اسپیکر و محصولات صوتی، ماشین لباسشویی و سایر لوازم خانگی ایرانی و خارجی در طرح ها و مدل های مختلف عرضه می شوند.

در فروشگاه علی دادا می توانید به صورت قسطی لوازم خانه بخرید. مشتریان می توانند با پرداخت 40 درصد مبلغ کالا و دادن چک کارمندی به صورت یک ساله، کالای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

این فروشگاه در شهر کرج شعبه دارد.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

در این فروشگاه خرید لوازم خانگی به صورت قسطی و بدون پیش پرداخت امکان پذیر است. شما می توانید در این فروشگاه بدون نگرانی از بابت هزینه، کالای مورد نظر خود را خریداری کنید.

شما می توانید در این فروشگاه لوازم خانگی که قیمت کمتر از 7 میلیون تومان داشته باشد را بدون پرداختِ پیش پرداخت، خریداری کنید. قسطی کلاب یکی از فروشگاه های معتبر آنلاین می باشد که مشتریان می توانند بدون صرف وقت و هزینه با شرایط پرداخت آسان و با اقساط 3 تا 12 ماه اقدام به خرید کنند.

یکی دیگر از روش های خرید قسطی لوازم خانگی با استفاده از یارانه نقدی است.

با استفاده از این طرح امکان خرید 10 قلم کالا از محل یارانه ها به صورت قسطی و با تخفیف برای خانواده ها فراهم شده است. بر اساس این طرح، خانواه ها می توانند 10 قلم کالا مانند اجاق گاز، ماشین ظرفشویی، فرش، تلویزیون، یخچال و ... خریداری کنند.

برای استفاده از روش خرید اقساطی، خریدار باید برای پرداخت اقساط خود، اجازه کم کردن مبلغ قسط را از محل یارانه نقدی خانوار به بانک بدهد. در این روش متقاضیان خرید کالا باید شماره حساب خود را اعلام کنند تا هر دو ماه یک بار زمانی که یارانه ها واریز می شود، بانک مبلغ اقساط را از حساب خانوار کسر کند و به حساب فروشنده کالا واریز کند.

متقاضیان می توانند بر حسب میزان یارانه دریافتی خود اقدام به خرید کنند.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

چرا باید از تولیدی مبل به صورت مستقیم خرید کرد؟ (10 نکته مهم )

برای آشنایی با تولیدی مبل چهاردانگه و انواع مبلمان ما کافی است با ما همراه شوید

چرا خرید بک لینک کار اشتباهی است

دلایلی را کشف کنید که چرا خرید بک ‌لینک اشتباه است و تأثیر منفی آن را بر رتبه سایت شما در موتورهای جستجو بررسی کنید....

تأثیر خرید و فروش کالای دست دوم بر اقتصاد کشور

خرید و فروش کالای دست دوم یا همان کالا های استفاده شده و کار کرده، یکی از عوامل مهم در اقتصاد کشور محسوب میشود. این...

خرید کالای اساسی از اینترنت

اگر به یکی از فروشگاه های اینترنتی بزرگ کشور مراجعه کنید، خواهید دید که در بخشی از آن قسمتی وجود دارد که می توانید...

خرید و فروش سهام آنلاین

خرید و فروش سهام آنلاین یکی از سوالات رایجی است که این روزها همه با آن مواجه می شوند. با توجه به جذاب شدن بازار سرمایه...

ثبت آگهی رایگان خرید و فروش

بسیاری از مردم برای معرفی خود و کسب و کارشان اقدام به ثبت آگهی رایگان در وب سایت های ارائه دهنده خدمات مربوط به آگهی...

خرید کالا های دست دوم در اینترنت

در این مقاله قصد داریم شما را با کاربرد های خرید کالاهای دست دوم در اینترنت آشنا کنیم. گاهی اوقات شرایط باعث می شود...

خرید عمده کالا از اینترنت

خرید عمده کالا از اینترنت یکی از اصطلاحاتی است که این روزها زیاد به گوش می خورد. اما منظور از این عبارت چیست؟ چه...

خرید فالوور اینستاگرام

شما می توانید برای حساب اینستاگرام خود فالوور خریداری کنید. خدمات ارزان بسیاری وجود دارد که به شما امکان می دهد...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد