جستجو

بهترین سایت فروش لوازم خانگی دست دوم

(24 رای)
بهترین سایت فروش لوازم خانگی دست دوم
به روز رسانی: 13 دی 1402 ساعت 13:59:14
تاریخ ثبت: 23 تیر 1402 ساعت 02:50:30
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/120561

گروه طراحی شرکت دارکوب برای راحت تر شدن فعالیت هایی مثل خرید و فروش کالای دست دوم بستری کاملا اینترنتی و آنلاین برای شما عزیزان طراحی کرده به نام رایگان بفروش.

رایگان بفروش بهترین سایت خرید و فروش کالا های دست دوم است.

در این سایت شما میتوانید از وسایل دست دوم خودتون عکس تهیه کنید و با قرار دادن آن در سایت به صورت رایگان ثبت اگهی بکنید.

شما در این سایت کالا های کار کرده خودتون رو به دو صورت میتوانید بفروشید:

فروش به وسیله خودتون با ثبت اگهی رایگان.

فروش اجناس به وسیله کارشناسان تیم رایگان بفروش با شماره گیری 02122383204.

یکی از ویژگی های مهم این سایت این است که شما میتوانید با پرداخت 50 هزار تومان اگهی خودتون رو ویژه بکنید. با ویژه کردن، آگهی شما در جای مخصوص و بالاتر از دیگر آگهی ها قرار میگیرد.

مقدمه:

همه ی ما در خانه های خودمون وسایلی داریم که دیگر استفاده ای ازش نمیکنیم و جای خیلی زیادی را اشغال کرده است یا به دلایلی دیگر قصد فروش آن ها را داریم و یا قصد فروش لوازم منزل به علت مهاجرت را داریم. اما بهترین مکان برای فروش این نوع اجناس دست دو کجاست؟

در زمان های گذشته مردم برای خرید و فروش اجناس کار کرده خودشون به روزنامه ها بخش نیازمندی ها رو میکردند و در آنجا ثبت آگهی یا جست و جو راجب کالایی را میکردند. اگر در همان روز کالای مد نظر خود را پیدا میکردن آن را خریداری میکردند که این هم باز به خوش شانسی فرد بستگی دارد که این کالا قبل از تماس این فرد فروخته شده باشه یا خیر، و اگر هم کالای خود را پیدا نمیکردند تا صبح روز آینده صبر میکردند تا روزنامه و بخش نیازمندی های جدید را بررسی کنند. این عمل سختی های مخصوص خودش را هم داشت مثل انتقال پول، هزینه رفت و آمد و سفر، پسند کردن یا نکردن کالا، درست توصیف شدن کیفیت و عملکرد آن در روزنامه و ... تا تأیید کالا برای خرید و فروش آن.

اما امروزه با پیشرفت در صنعت اینترنت خیلی از فروشگاه های لوازم کار کرده و کاربران به صورت آنلاین خرید و فروش کالا های مد نظر خود را انجام میدهند. این عمل باعث شده تا اطلاعات درست راجب کالا در اختیار خریدار قرار بگیرد مردم و فروشندگان آگاهی بیشتر و کامل تری نسبت به این گونه کالاها پیدا کنند و بتوانند کالای خوب و با کیفیتی را با مناسب ترین قیمت خریداری کنند.

خرید و فروش از سمساري ها

سمساری ها یا به نوعی دست دوم فروش ها یکی از مکان های خرید و فروش این نوع کالا هاست مثل فروش لوازم دست دوم، وسایل دست دوم منزل، فروش لوازم نقاشی دست دوم، تجهیزات ارایشگاهی دست دوم و ...

با این وضعیت تورم فروشگاه های این مدلی برای برخی اجناس مثل لوازم خانه به عنون حراج لوازم خانگی دست دوم به حساب میان. زیرا قیمت های بسیار بالای کالا های نو در این حوزه باعث شده تا قیمت های داخل دست دوم فروشی ها با اختلاف خیلی زیادی پایین تر و بصرفه تر باشند.

با پیدا کردن سمسارهای خوب و سمساری منصف میتوانید خرید عالی و با کیفیت بالایی را داشته باشید.

خرید و فروش آنلاین کالای دسته دوم

با پیشرفت تکنولوژی و توسعه آن در انواع کسب و کار ها، شما میتوانید با جستجو در گوگل و سایت های فروش انواع کالاهای دسته دو اجناس خود را که دیگر برای شما استفاده ای ندارن مثل لباس عروس دست دوم، را به راحتی و سریع ترین حالت در دسته بندی فروش لباس عروس دست دوم به صورت خرید و فروش آنلاین به فروش برسانید.

خرید و فروش در اینستاگرام

با پیشرفت بستر هایی مثل اینستاگرام و پیام رسان های خارجی و داخلی تبلیغات و خرید و فروش خیلی راحت تر شده است برای مثال مردم خیلی راحت با ساخت پیج اجناس دست دوم برای فروش دست دوم یا تاناکورا در سمساری جردن، سعادت آباد، مرزداران و خیلی از جا های دیگ محصولات دست دوم خود را خرید و فروش میکنند. برای مثال پیج اینستا گرامی bridalsecondhand یک کانال فروش لباس عروس دست دوم است.

وسایل برقی منزل

بهترین سایت های خرید و فروش کالای دست دوم

رایگان بفروش (sellfree.ir)

شاید از خودتون پرسیده باشین که اجناس دست دوم کجا بفروشم، بهترین جایی که میتوانید این عمل را انجام دهید مخصوصا فعالیت هایی مانند خرید و فروش لوازم منزل فوری، رایگان بفروش بهترین مکان است.

این سایت با دادن دسترسی به تمامی سمساری های تهران و حتی سراسر کشور و حتی به شمایی که نیازمند یک کالا و یا فروشنده یک کالا هستید در خانه خودتون هم میتونید در آن به آسانی و بدون دردسر اجناس خود را خرید و فروش کنید.

خرید و فروش در این سایت به دو صورت انجام میگیرد:

1. ثبت آگهی به وسیله کاربر به صورت رایگان.

2. فروش کالا های خود به وسیله تیم رایگان بفروش با شماره گیری 02122383204.

در پایان با پرداخت 50 هزار تومان میتوانید آگهی خود را ویژه بکنید و کالا های خود را سریع تر و با بهترین قیمت بفروشید.

پیندو

دیجی کالا به تازگی وب سایتی برای برای طرفداران فروش کالای دست دوم در دیجی کالا طراحی کرده.

این وب سایت یک سمساری آنلاین است که کاربران میتونن درون این سایت کالا های خود را زیر نظر دیجی کالا و واسطه گری شرکت پیندو به فروش برسانند.

ایسام

ایسام یک سایت فروش لوازم دست دوم مثل سایت های دیگر به شما کمک میکند تا اجناس دست دو خود را به راحتی به فروش برسانید. این سایت با الهام گرفتن از شرکت های خارجی این قابلیت را به شما میدهد تا توانایی این رو در سایت داشته باشید تا اجناس خود را در مزایده قرار بدید.

برخی ویژگی های سایت ایسام عبارت اند از:

  • امکان جست و جو بر اساس نوع کالا، قیمت، منطقه و ...
  • امکان ثبت آگهی برای فروش کالا
  • امکان امتیاز دهی به فروشندگان و فروشگاه ها

سایت دیوار

این سایت دست دوم یک بستر اینترنتی برای کسب و کار دست دوم است. در این سایت شما میتوانید ثبت اگهی بکنید. سایت دیوار هم مثل باقی سایت های ثبت آگهی، در مرحله اول باید ثبت نام بکنید، عکس و اطلاعات کافی راجب کالای خودتون بدست بیاورید و در آگهی خود درج کنید تا با بهترین قیمت به فروش برسانید.

سایت شیپور

سایت شیپور هم مثل سایت دیوار بستری ایترنتی و آنلاین طراحی کرده است برای فروش اجناس دست دوم که شما عزیزان بتوانید علاوه بر کالای دست دوم خود کالاهای نو خودتون رو هم به فروش برسانید. این سایت دارای هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی نیست زیرا شما میتوانید در هر زمان و مکان که شما دسترسی به اینترنت داشته باشید بتوانید از وضعیت کالا های خودتون با خبر بشوید.

سایت دست دو دات کام (dast2.com)

اگر به دنبال خریدار وسایل منزل هستین یا دنبال سمساری خرید مبل دست دوم یا به کل قصد خرید و فروش وسایل دست دوم را دارید، دست دو دات کام یکی از سایت های خوب برای ثبت آگهی و خرید از سمساری اینترنتی است.

در این سایت شما قابلیت های زیادی برای ثبت آگهی و خرید فروش کالای کار کرده خود دارید:

  • مزایده
  • خرید و فروش آنی
  • خرید و فروش عادی

این سایت زیر گروه های بسیار زیادی داره مثل پوشاک و املاک و...

نکات مهم در خرید و فروش اجناس دوم

کالای مورد نظر را جستوجو کنید

قبل از خرید هر نوع کالای دست دوم فرقی نمیکنه وسایل آرایشگاه زنانه دست دوم، خرید و فروش لباس عروس دست دوم و یا کالا های دیگ اول جستوجو کنید و اون کالای مورد نظر را در کهنه فروشی های دیگر مقایسه کنید و اطلاعات کافی راجب جنس مد نظر دریافت کنید، بعد خریداری بکنید.

بررسی عملکرد

بعد از مقایسه و پسندیدن کالا سعی کنید تمام عملکرد های کالا را تست بکنید

برای مثال زمانی که شما یک کالا مثل مبل را پسند کردید و به دنبال بهترین خریدار مبلمان دست دوم هستید و با جست و جو و مقایسه فروشگاه ها به نزد سمساری وسایل چوبی رفتید سعی کنید عملکرد های مبل که برای مثال راحتی مبل یکی از آنهاست رو تست کنید مقاومت پایه های آن را تست کنید.

بررسی بدنه و کیفیت

بعد از مقایسه و تست کردن عملکرد های آن نوبت به بررسی بدنه و با کیفیت بودن آن میرسد.

خیلی از فروشندگان، سمساری منصف هستن با پیدا کردن این نوع فروشنگان میتوانید از چند جهت خیالتان راحت باشد.

1. قیمت مناسب

2.کیفیت خوب

3. سالم بودن کالا

اما با وجود این اطمینان ها ضرر نمیکنید اگر خودتون یه نگاه دقیق بر سالم بودن بدنه، بدون آسیب دیدگی زیاد و با کیفیت بودن متریال (مواد تشکیل دهنده) آن بکنید، زیرا سالم بودن بدنه و عملکرد و با کیفیت بودن آن در خرید لوازم بخصوص مثل لوازم منزل بسیار مهم است.

امتحان کردن وسایل الکترونیکی و برقی

خیلی جای افسوس هست که باید بگم امروزه در بازار ایران اجناس فیک (تقلبی) بسیار بیشتر از اجناس اورجینال و با کیفیت شده است. فروشندگان برای سود بیشتر کالا های تقلبی را با لیبل (برچسب) های اصلی به فروش میرسانند. پس لازمه خرید این نوع کالا ها این است که کامل از با کیفیت بودن کالا و عملکرد آن اطمینان حاصل بکنید. این عمل تقلب در لوازم برقی بسیار زیاد اتفاق میافتد پس از شما خریدار عزیز خواهش میشود تا کامل از خرید خود اطمینان حاصل بکنید.

زمان عودت و بازگردانی لوازم خانگی دست دوم

خرید لوازم خانگی یکی از نکات قابل توجه آن، زمان بازگردانی کالا است.

برای مثال خیلی از لوازم برقی منزل، زمانی که در حضور سمسار یا فروشنده در حال تست است ممکن است خطا و یا مشکلی پیش نیاید، اما بعد از استفاده در روز های آینده به مشکل بخورد و برای درست کردنش باید دوباره هزینه بکنید یا شاید به کل از کار بیافتد و هزینه ای که برای خریداری آن پرداخت کرده اید به باد برود و ضرر بکنید.

برای جلو گیری از این مشکل باید کالایی را خریداری بکنید که دارای گارانتی بازگشت کالا بعد از چند روز را داشته باشد.

فروشنده ای که این عمل را انجام میدهد باعث جذب رضایت مشتری میشود و برای کسب درآمد بالا بسیار خوب و کارآمد است.

لوازم منزل

نتیجه گیری

خرید و فروش لوازم دست دوم به چند روش امکان پذیر است.

برای خرید کالا های دست دو برای صرفه جویی در زمان و هزینه میتوانید از سمساري آنلاین استفاده بکنید.

در این مقاله به چند نمونه از این فروشگاه های آنلاین مثل رایگان بفروش، پیندو، دیوار، شیپور، ایسام، دست دو دات کام اشاره کردیم.

برای خرید راحت لوازم منزل و اطمینان حاصل از خرید خود از فروشگاه های اینترنتی که گفته شد و یا فروشگاه های حضوری باید در کنار در نظر گرفتن بودجه مد نظر به نکات ذکر شده در این مقاله توجه لازم را داشته باشید تا مناسب ترین لوازم خانگی دست دوم را خریداری کنید.

خرید و فروش کالا های دست دوم به چند روش امکان پذیر است؟

به دو روش این امکان وجود دارد:

  • اینستاگرام
  • وب سایت های ثبت آگهی

سایت های معتبر و خوب برای ثبت آگهی و فروش کالا کدامند؟

سایت رایگان بفروش، سایت ثبت آگهی به صورت رایگان و ویژه کردن با پرداخت 50 هزار و گرفتن بازدهی بالا.

سایت پیندو، سایت خرید و فروش اجناس کارکرده زیر نظر دیجی کالا.

سایت ایسام، سایت ثبت آگهی و خرید و فروش کلا به سریعترین روش.

سایت دست دو دات کام، سایت ثبت آگهی و خرید کالا با قابلیت قرار دادن کالا برای مزایده و خرید و فروش آنی.

سایت دیوار، با ساخت حساب کاربری میتوانید ثبت اگهی بکنید.

سایت شیپور، در این سایت میتوانید کالا های نو و کارکرده را به فروش برسانید.

چرا رایگان بفروش؟

انتخاب سلفری برای ثبت آگهی یا فروش کالا یا تبلیغات فروشگاه به چند دلیل:

1. درج آگهی به صورت رایگان.

2. ویژه کردن با مبلغ کم با پرداخت 50 هزار تومن و قرار دادن آگهی در جای بهتر برای فروش و گرفتن ورودی و بازدهی بیشتر.

3. امکان در خواست ثبت رپورتاژ برای فروشگاه خودتون به وسیله تیم سلفری.

4. امکان فروش اجناس خود از طریق تیم سلفری.

نکات مهم در خرید اجناس دست دوم و کار کرده؟

برای خرید درست کالا های خوب و با کیفیت و جلوگیری از خرید اشتباه به هدر دادن پول باید به چند نکته توجه کنید؟

1. جستجوی کامل راجب کالا و مقایسه فروشگاه ها با یکدیگر.

2. بررسی عملکرد، بررسی تمام عملکرد های کالا و جواب دادن درست.

3. بررسی بدنه و کیفیت، برای خرید کالا حتما سالم بودن بدنه و کیفیت کالا را کامل چک بکنید و مطمئن بشوید.

4. امتحان کردن کالا، کالا ها یا ابزار هایی مثل لوازم برقی را حتما در حضور فروشنده امتحان و تست بگیرید.

5. زمان عودت و گارانتی بازگردانی کالا، برخی از کالا ها امکان دارد در زمان تست به همراه فروشنده مشکلی نداشته باشند اما در آینده ای نزدیک به مشکل بخورند.

در پایان برای خرید و فروش کالایی در مرحله اول کامل تحقیق کنید و با اطلاعات کامل برای خرید و فروش آن اقدام کنید.

حتی راجب فروشگاه و فروشنده هم تا جایی که امکان دارد تحقیق کنی برای مثال میتوانید درباره اصالت سمساری تحقیق کنید زیرا بازار سمساری و دسته دوم فروشی بزرگ و گسترده است که شما به صورت اتوماتیک در انتخاب فروشنده سر در گم خواهی شد اما با تحقیق درباره اصالت فروشگاه و دیدن اعتبار سایت میتوانید از حالت گنگ بودن خارج بشوید و به راحتی فروشگاه مناسب را انتخاب کنید.

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
7660
امیر | فروش کلی لوازم منزل | من میخوام کلیه لوازم منزل و یکحا بفروشم ، و دونه دونه عکس نگیرم بزارم تو سایت ، همچین سبکی برای اگهی دارین ؟
03 اسفند 1402 ساعت 23:36:57
پاسخ
7727
دارکوب | | با سلام، خیر متاسفانه لازمه موارد به صورت تک به تک درج گردد با تشکر
08 اسفند 1402 ساعت 11:29:35
پاسخ
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

ثبت آگهی فروش خودرو

در گذشته بسیار افرادی بودند که بدون اطلاع از قیمت خودرو خریدو فروش می کردند و یا چه بسیار کسانی که برای مطلع شداز...

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

بک لینک چیست و چرا وب سایت به آن نیاز دارد

با کشف اهمیت بک لینک‌ها برای رشد وب‌سایت خود. یاد بگیرید بک لینک‌ها چیستند و چرا وب‌سایت شما نمی‌تواند بدون آن‌ها...

تأثیر خرید و فروش کالای دست دوم بر اقتصاد کشور

خرید و فروش کالای دست دوم یا همان کالا های استفاده شده و کار کرده، یکی از عوامل مهم در اقتصاد کشور محسوب میشود. این...

فروش کالای دست‌ دوم

فروش کالای دست دوم، یعنی فروش کالا هایی که پیش تر توسط شحص دیگری استفاده شده اند، یک صنعت روبه رشد و پرطرفدار در...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد