جستجو

درج آگهی رایگان در سایت های معتبر

(16 رای)
به روز رسانی: 28 مرداد 1398 ساعت 20:33:37
تاریخ ثبت: 28 مرداد 1398 ساعت 13:39:49
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/16591

درج آگهی رایگان در سایت های معتبر، یکی از  مهم‌ترین راهکارها برای کسب درآمد است. در دنیای امروزی بیشترین هزینه­ هایی که  افراد برای بیزنس خود می‌کنند، درج آگهی در سایت های مختلف است. در صورتی‌ که بعضی از سایت های ایرانی برای آگهی هایی که در سایت خود قرار می‌دهند،  مبلغی دریافت نمی‌کنند.  در این سایت­ها شما می‌توانید تبلیغات خود را با شرایطی که در سایت قید شده است بدون هیچ هزینه‌ای انجام دهید.  البته در این زمینه پیدا کردن سایتی که دارای اعتبار باشد و بازدیدکننده‌های بالایی داشته باشد نیز خود از اهمیت بالایی برخوردار است. بسیاری از سایت های غیر معتبر و کم بازدید،  خود از تبلیغات اغواکننده‌ای برای اخذ آگهی شما استفاده می‌کنند.  برای جلوگیری از درج آگهی خود در این سایت‌ها باید در ابتدا موارد معتبر را شناسایی کنید و سپس شرایط درج آگهی در آن‌ها را بدانید و بعد از آن سایت هایی که در رده‌ی اول قرار دارند را بشناسید.  سپس با توجه به نیازهای خود و اهدافی که برای سازمان خود دارید یکی از این سایت‌ها را  می‌توانید انتخاب کنید.  در بعضی از موارد افرادی هستند که برای مدت کوتاهی نیاز به آگهی برای دارایی‌ها یا پیدا کردن لوازم مورد نیاز خود دارند. برای این نیازها نیز سایت هایی طراحی‌شده‌اند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در ادامه به بررسی انواع این سایت­ها می‌پردازیم.


این مقاله شامل سرفصل‌های زیر است:

  • انواع سایت های معتبر برای تبلیغات رایگان

  • شرایط درج آگهی در این سراچه‌ها

  • راهکارهایی برای بازدید بیشتر از آگهی شما


انواع سایت های معتبر برای تبلیغات رایگان


در این قسمت از مقاله به سایت هایی می‌پردازیم که دارای اعتبار هستند و  برای قرار دادن آگهی در آن‌ها هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید.

درج آگهی رایگان

این سایت‌ها عبارت‌اند از:

  1. وب‌سایت دیوار: یکی از آشناترین وب‌ سایت های معتبر درج آگهی رایگان ایران است که با هدف خرید و فروش کالا بدون واسطه به وجود آمده است. در این سایت می‌توانید بر اساس محله نیازمندی‌های خود را دسته‌بندی کنید.  این وب‌سایت، اپلیکیشن اندروید و آیفون نیز دارد که دسترسی کاربران را آسان‌تر می‌کند.  در این سایت می‌توانید کالای دست‌دوم یا نوی خود را بفروشید و از قیمت املاک و خودرو آگاهی پیدا کنید.

  2. وب‌سایت شیپور: این وب‌سایت همانند سایت دیوار به‌ منظور خرید و فروش بی‌واسطه تعبیه شده است که کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند. این وب‌سایت نیز اپلیکیشن موبایل دارد که کاربران برای سهولت بیشتر می‌توانند از آن استفاده کنند.

  3. وب‌سایت فروش رایگان: در این وب‌سایت شرکت‌ها می‌توانند اقدام به خرید و فروش و ارائه کالا و خدمات بدون واسطه کنید. در سایت فروش رایگان درگاه پرداخت آنلاین قرارگرفته است تا مشتریان و شرکت‌ها بتوانند از آن استفاده کنند و نگران پرداخت و اخذ هزینه نباشند یا اینکه به ‌صورت مستقیم، مبلغ را به فروشنده پرداخت کنند.

  4. وب‌سایت آگهی 24: در این وب‌سایت می‌توانید کالا یا نیازهای روزانه خود را به بهترین نحو پاسخ دهید.  درج آگهی در این سایت در 24 ساعت به ‌صورت رایگان است و در مدت‌های بیشتر باید هزینه‌ای برای باقی ماندن درج آگهی خود پرداخت کنید.

  5. وب‌سایت ایستگاه: برای معرفی کسب‌وکار خود می‌توانید از وب‌سایت ایستگاه استفاده کنید. اما باید این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر می‌خواهید به‌ صورت رایگان در این سایت آگهی داشته باشید، آگهی شما در صفحه اصلی قرار نمی‌گیرد. این سایت همچنین دارای اپلیکیشن موبایل برای کاربران خود است.

  6. وب‌سایت نت برگ: در این سایت کالا و خدمات تنها با تخفیف‌های چند درصدی ثبت می‌شود. شرکت‌ها و فروشگاه‌ها می‌توانند تنها در موقع حراج یا تخفیف، آگهی خود را در این وب‌سایت قرار دهند تا نت برگ برای کالای تخفیفی آن‌ها تبلیغات انجام دهد.  سایت تخفیفان نیز برای همین هدف ساخته شده است که کاربران زیادی دارد. در این سایت­ها بیشتر خدماتی دارای تخفیف هستند ارائه می‌شود. مسئولین این سایت برای کاربران خود اپلیکیشن نیز طراحی کرده‌اند تا راحت‌تر در دسترس باشد.

  7. وب‌سایت ایفروش: در این وب‌سایت کالا و خدمات متنوعی برای کاربران وجود دارد که می‌توانید با توجه به دسته‌بندی متنوعی که دارد در آن آگهی خود را قرار دهید.


 

تبلیغات رایگان در سایت های معتبری که ذکر کردیم می‌تواند برای تسهیل معرفی کالا و خدمات شما تاثیر گذارتر باشد.



شرایط درج آگهی در این سایت­ ها


درج آگهی رایگان در سایت‌

درج آگهی رایگان در سایت های معتبر دارای شرایطی آسان و بدون دردسر است. البته در هر سایتی این شرایط متفاوت با دیگری است اما وجه اشتراک آن‌ها در ثبت‌نام است . قبل از انجام هر کاری شما باید در سایت مورد نظر خود ابتدا ثبت‌نام کنید و کاربر آن سایت باشید تا بتوانید از خدماتی که برای تبلیغات کالای شما در نظر گرفته شده است، بهره ببرید.  برای ثبت‌نام خود باید وارد قسمت ثبت‌نام‌ شده و اطلاعاتی که برای ایجاد حساب کاربری نیاز دارند را در اختیار آن‌ها قرار دهید.


یکی از مهم‌ترین شرایط درج آگهی رایگان در سایت های معتبر این است که آگهی شما نباید با قوانین جمهوری اسلامی ایران مغایرت داشته باشد، در غیر این صورت آگهی شما مورد تائید قرار نمی‌گیرد و باید به تغییر آن اقدام کنید.


توصیه‌ای که برای شما داریم این است که حتماً قبل از ثبت‌نام شرایط و ضوابط هر سایت را به صورت کامل مطالعه فرمایید تا بتوانید آگهی خود را در سایتی که شرایط مناسبی برای شما دارد، قرار دهید تا تعداد بازدیدهای بیشتری داشته باشید.  در بسیاری از سایت های درج آگهی رایگان است اما برای اینکه در صفحه اصلی نمایش داده شود احتیاج به پرداخت مبلغی ناچیز دارد.


یکی از شرایطی که در سایت های درج آگهی رایگان وجود دارد، عکس از کالا یا خدمات شماست . باید این عکس دارای کیفیت بالا باشد  تا وقتی‌که در سایت قرار می‌گیرد منظور خود را به بیننده برساند.




برای سهولت در درج آگهی رایگان در سایت های معتبر بهتر است که در ابتدا شرایط هر سایت را برای ثبت آگهی مورد مطالعه قرار دهید.



راهکارهایی برای  بازدید بیشتر از آگهی شما


درج آگهی رایگان

برای اینکه آگهی شما دارای بازدید بیشتر باشد باید خودتان اقدام کنید و به نکاتی که آگهی شما را جزو  پربازدیدها می‌کند، توجه کنید. برای این منظور راهکارهای ساده‌ای وجود دارد تا شما بتوانید با استفاده از آن‌ها برای خود آگهی درخور به دست آورید و با اولین نگاه بازدیدکننده را جلب خود کند.  این نکات عبارت‌اند از:


انتخاب سایتی که تخصص بیشتری برای کالای شما دارد.  از سایت هایی استفاده کنید که در زمینه‌ای که شما فعالیت دارید تخصصی هستند تا مخاطب خاص خود را در آن‌ها بیابید. بسیاری از سایت های درج آگهی رایگان در زمینه‌های مختلفی فعالیت دارند اما بیشتر بازدیدکننده‌ها به دو یا سه شاخه سر می‌زنند.   انتخاب سایتی که در آن آگهی خود را قرار می‌دهید بسیار حائز اهمیت است.


سایت های تبلیغاتی رایگان دارای دسته‌بندی‌های متفاوتی هستند که برای تسهیل در پیدا کردن کالای مورد نیاز مشتریان خود به وجود آمده‌اند. برای پربازدید شدن آگهی خود باید شاخه مناسبی که مربوط به کالا یا خدمات شماست بیابید تا راحت‌تر در دسترس مشتریان قرار گیرد.


از برچسب‌های قوی برای آگهی خود استفاده کنید. این برچسب‌ها در هر سایتی که آگهی خود را قرار داده‌اید، متفاوت هستند.  برای اینکه بتوانید کالای خود را به بهترین نحو ارائه دهید اولین شرط این است که از برچسب‌های مناسب برای تعریف کالای خود استفاده کنید. قدرت برچسب‌ها در موتورهای جستجوگر نهفته است. وقتی‌که کاربر سایت در قسمت جستجو کالایی را قید می‌کند شما با توجه به برچسب‌هایی که دارید می‌توانید در لیست اول قرار گیرید .


در قسمت توضیحات کالای خود حتماً از کلمات کلیدی استفاده کنید و متن را به صورتی بنویسید تا برای خواننده جلب توجه کند و ترغیب به خرید آن شود.


از عکس‌های باکیفیتی استفاده کنید که در آن کالا یا خدمات به ‌صورت واضح مشخص باشد و در ذهن بیننده ایجاد سؤال نکند. قرار دادن عکس در آگهی یکی از مهم‌ترین و بهترین راه­های ارائه شرکت، کالا و خدمات است.  عکس‌هایی که بیننده را مجذوب خود می‌کنند یکی از بهترین راه‌های تبلیغاتی است.


آگهی خود را به‌ روزرسانی کنید.  در طول روز تعداد آگهی‌هایی که در سایت های معتبر قرار داده می‌شوند بسیار است به همین دلیل امکان قرار گرفتن آگهی شما در صفحات بعدی بیشتر می‌شود.  به ‌منظور جلوگیری از این امر بهتر است که در ساعاتی از روز آگهی خود را به ‌روزرسانی کنید تا همیشه در صفحه اول قرار گیرد.


اگر از سایت هایی که به هر آگهی ستاره داده می‌شود استفاده می‌کنید حتماً اقدام  به پرستاره کردن آگهی خود کنید. در بسیاری از این سایت‌ها می‌توانید با خرید اشتراک طولانی‌مدت تعداد ستاره‌های آگهی خود را افزایش دهید.  با این اقدام بیننده بیشتر مشتاق می‌شود که آگهی شما را بازدید کند.




برای بازخورد بیشتر از درج آگهی رایگان در سایت های معتبر بهتر است که از راهکارهایی برای بازید بیشتر استفاده کنید.



یکی از مهم‌ترین کارهایی که برای هر کسب و کاری لازم به اجرا است، تبلیغات مناسب برای آن است که امروزه یکی از تأثیرگذارترین روش تبلیغاتی، تبلیغات اینترنتی به ‌حساب می‌آید. تبلیغات اینترنتی در مواردی بسیار هزینه‌بردار و وقت‌گیر است اما در بسیاری از مواقع این موضوع می‌تواند برای شما با کمترین هزینه و بیشترین بازخورد رخ دهد. برای اینکه بتوانید کالا یا شرکت خود را معرفی کنید دیگر نیازی به پرداخت هزینه بالا ندارید و می‌توانید به‌وسیله ثبت آگهی رایگان در سایت های معتبر، هزینه تبلیغات خود را به پایین‌ترین حد خود برسانید. سایت هایی که روزانه تعداد بالایی بازید کننده دارند و درج آگهی در آن‌ها به صورت رایگان است گزینه مناسبی برای بسیاری از شرکت‌ها یا افراد عادی است که احتیاج دارند محصول خود را تبلیغ کنند.  در این مقاله تعدادی از مهم‌ترین سایت‌ها را به شما معرفی کردیم و راه‌های ثبت آگهی در آن‌ها را به شما یاد دادیم تا بتوانید از مزایایی که برای تبلیغات در سایت خود دارند بهره ببرید. برای بهتر شدن آگهی خود نکاتی را اشاره کردیم که اگر از آن‌ها استفاده کنید بهتر می‌توانید کالای خود را ارائه دهید تا بازخورد بهتری داشته باشد.


 

 

 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت آگهی در گوگل

ثبت آگهي در گوگل موجب پيشرفت شاياني در کسب و کارتان مي شود.

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

رایگان رتبه اول گوگل باش

بودن در نتایج برتر گوگل می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و برند سازی شما داشته باشد. دارکوب امکانی برای...

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد