جستجو

راهکار های تبلیغات در دوران کرونا

(15 رای)
به روز رسانی: 09 مهر 1399 ساعت 18:29:26
تاریخ ثبت: 06 مهر 1399 ساعت 22:11:19
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/38217
راهکار های تبلیغات در دوران کرونا با شرایط و وضعیت عادی متفاوت است. چرا که همانطور که می دانید در شرایط ویژه ای که اکنون به علت شیوع این ویروس منحوس به وجود آمده است، روند کار بسیاری از کسب و کار ها مختل شده است.

علت تفاوت شرایط کسب و کار ها در این دوران کاهش خرید های حضوری و ارتباط مستقیم با مشتریان است.لذا در این مرحله چیزی که اهمیت دارد این است که بتوانیم شرایط کسب و کار خود را حفظ کنیم و علاوه بر تنظیم سطح درامد از این شرایط سود برده و درامد خود را افزایش دهیم.در ادامه این مطلب به انواع راهکار های تبلیغات در دوران کرونا و خصوصیات و مزایا و معایب هر یک از این روش ها خواهیم پرداخت.

 

تبلیغات در زمان کرونا - تاثیر کرونا در تبلیغات

بازاریابی در دوران کرونا


تیم بازاریابی در یک شرکت وظیفه برند سازی را بر عهده دارد. بر خلاف تصور عام مردم برند سازی مسئولیت خطیری است. ممکن است با یک اشتباه در این زمینه تمام پیشینه شرکت زیر سوال برود و یا با یک عمل درست در این زمینه و یک انتخاب هوشمندانه سهم بازار شرکت چند برابر شود.
همانطور که بسیاری از شرکت ها در این دوران از شرایط به وجود آمده به عنوان یک فرصت استفاده کرده و برند خود را در اذهان ثبت کردند. قطعا بعد از پایان شرایط کرونا نیز بسیاری از افراد به این شرایط عادت کرده و نیاز های خود را به همین طریق رفع خواهند کرد. مثلا خدمات خرید اینترنتی که در این دوران بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است اقدامی است که بسیاری از مراکز فروش را توسعه داده است.

حسن خدمت رسانی در این زمان می تواند به یافتن مشتریان وفادار برای زمان بعد از دوران کرونا نیز منجر شود. این مسئله اهمیت بالایی دارد چرا که ممکن است عدم صداقت و درستی در خدمت رسانی در این دوران منجر به این شود که مشتریان حس کنند شما قصد سو استفاده از شرایط کنونی را دارید. این تصویر می تواند منجر به کاهش اعتبار برند در اذهان عمومی شود.

بازاریابی ، پیش بینی رفتار مشتری است.


مسئله ای که کار بازاریابی را کمی سخت می کند این است که مدیران بازاریابی بایستی انتخاب های مشتریان را قبل از وقوع پیش بینی کنند. این در حالی است که ممکن از در آن زمان حتی خود مشتریان هم ندانند که چه تصمیمی خواهند گرفت.به خصوص در شرایط ویژه ای مثل شیوع ویروس کرونا که پیشتر تجربه مشابهی وجود نداشته و بایستی در دم این پیشبینی ها صورت بپذیرد.

مشتریان تا این شرایط را به درستی درک نکنند تصمیمی نمیگیرند ، حال آنکه مدیران بازاریابی باید این تصمیم ها را حدس بزنند. تا بتوانند استراتژی صحیحی را به خدمت بگیرند. تیم بازاریابی در این دوران لازم دارند تا سناریوی مناسبی تدوین کنند. سناریویی که بر اساس آن برنامه های بازاریابی در شرایط خاص اجرا شود.

 

طراحی سناریوی مناسب بازاریابی در شرایط کرونا


برای تدوین یک سناریوی مناسب با شرایط کرونا بایستی تمامی ویژگی ها و تصمیمات بازار هدف را در نظر داشته باشید. می توانید به آسانی این اطلاعات را از طریق بازخورد های مشتریان در شبکه های مجازی و نظرات آنها به دست آورید.

تحلیل اطلاعات به دست آمده از کانال ها و صفحات مربوط به کسب و کار شما می تواند پنجره ای باشد که نیاز مشتری را به شما می شناساند.

بازاریابی دیجیتال چیزی است که این روز ها رونق بسیاری گرفته است. بسیاری از کسب و کار ها با توجه به این شرایط ویژه تبلیغات خود را در بستر شبکه های مجازی تدوین می کنند. ارجاع سمینار ها به شبکه های مجازی و بستر اینترنت و برگزاری آن ها در قالب وبینار میتواند یکی از راه های شناساندن کسب و کار شما به مخاطبان باشد.

ازدیگر راه های معرفی وبسایت ها و یا اپلیکیشن هایی که برای ارتباط با مشتری فراهم کرده اید، می تواند ارسال آدرس وبسایت یا لینک دانلود اپلیکیشن از طریق پیامک انبوه به مشتریان گذشته و یا سایر عموم افراد باشد.

پس بهتر است قبل از هر کاری برنامه ها و استراتژی های مورد نظر را به خوبی بررسی کنیم. و از پایه اقدام به ساخت یک شبکه بازاریابی و تبلیغات قوی در دنیای دیجیتال کنید.

 

بازاریابی در دوران کرونا - فروش محصولات در دوران کرونا

حفظ اعتبار و برندسازی با کمک کرونا !!


در نظر داشته باشید که اصلی ترین چیزی که در اجرای راهکار های تبلیغات در دوران کرونا اهمیت دارد این است که مشتریان باید به شما باور داشته باشند. قابل پیش بینی است که اعتماد کردن در فضای مجازی برای خرید و دریافت خدمات برای مشتریان بسیار سخت تر از حالت حضوری است.

لذادر صورتی که مشتری حسن خدمات شما را ببیند به مشتری وفادار شما تبدیل خواهد شد. چرا که اعتماد مجدد به یک کسب و کار مجازی دیگر ارزش ریسک کردن را برای وی نخواهد داشت.

همچنین بایستی مبنای جذب و حفظ مشتری برا شما خدمت رسانی و کسب منفعت در بلند مدت باشد نه یک مدت محدود. شما حتی می توانید خدمات حرفه ای و کلاس های آموزشی و خدمات پزشکی را در فضای مجازی گسترش دهید و از این طریق برند معتبری در سطح عمومی بسازید. قدری هوشمند بودن در فضای مجازی و بازاریابی دیجیتال راه آسانی در برند سازی و کسب یک موقعیت ویژه در بازار است.

تامین بودجه مورد نیاز برای اجرای راهکار های تبلیغات در دوران کرونا


از دیگر مسائلی که باید در زمینه بازاریابی در دوران کرونا به آن توجه داشت اختصاص بودجه مناسبی به بازاریابی حوزه دیجیتال است.بهتر است تمام بودجه بندی های گذشته خود را مجدد بررسی و در صورت نیاز اصلاح کنید. چرا که در این دوران استراتژی های تبلیغات شما کاملا متفاوت از گذشته خواهد بود.

اگردر گذشته برای بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری انجام نداده اید ، حالا وقت آن رسیده است که در تصمیماتتان تجدید نظر کنید.یک تیم قوی در حوزه بازاریابی دیجیتال می تواند شرایط کسب و کار شما را زیر و رو کند.مطمئن باشید که اگر به صورت مستمر در این زمینه فعالیت کنید به زودی نتیجه کارهای خود را خواهید دید.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

چطور میتونم ویدیوهای آموزشی و فایل های دیجیتالی خودم رو بفروشم؟

فروش ویدیوهای آموزشی در هر حوزه و فایل های دیجیتالی از طریق سایت رایگان بفروش (سلفری)

کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی

در حال حاضر تغییر چشمگیری در دنیای دیجیتال رخ داده است. از آنجایی که دیگر مانند گذشته، مصرف کننده ها جذب هر محتوایی...

قوانین فروشگاه های اینترنتی (قوانین فروش آنلاین کالا)

قوانین فروشگاه های اینترنتی به اندازه کالایی که ارائه می دهند مهم است. در واقع یکی از مهم ترین مواردی که یک کسب...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد