جستجو

سایت‌های تبلیغاتی رایگان ساختمانی

(28 رای)
به روز رسانی: 11 آبان 1398 ساعت 14:18:04
تاریخ ثبت: 28 مهر 1398 ساعت 04:16:07
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/19847

سایت‌های تبلیغاتی رایگان ساختمانی برای افرادی که در این زمینه فعالیت دارند، گامی مهم تلقی می‌شود. سایت‌های تبلیغاتی رایگان ساختمانی که در آن‌ها مصالح ساختمانی، دکوراسیون داخلی، خدمات تعمیر و نصب وسایل ساختمان، ابزارآلات و ماشین‌هایی که در ساخت ساختمان‌ها استفاده می‌شود، موارد مربوط به شهرسازی و بسیاری دیگر از مواردی که در این زمینه وجود دارد، تبلیغ می‌شود. با استفاده از تبلیغات رایگانی که می‌توانید در این سایت‌ها قرار دهید، با بازار هدف خود بیشتر در ارتباط خواهید بود و محصولات و خدمات خود را با کمترین هزینه تبلیغ می‌کنید. شما می‌توانید با قرار دادن آگهی خود در سایت‌های تبلیغاتی رایگان ساختمانی، با افرادی که در این زمینه فعالیت گسترده دارند یا حتی کسانی که در حال ساخت ساختمان هستند، محصولات و خدمات خود را بازاریابی کرده و به آن‌ها معرفی کنید. این سایت‌ها برای افرادی که در این زمینه کسب‌وکارهای کوچکی دارند، بسیار مفید است زیرا هزینه تبلیغات کمتری برای تبلیغات می‌پردازند و به سوددهی بیشتری می‌رسند. در این مقاله تعدادی از سایت‌های تبلیغاتی رایگان ساختمانی را به شما معرفی می‌کنیم که دارای کاربران بالایی هستند و با استفاده از آن‌ها می‌توانید تبلیغات خود را با کمترین هزینه و بیشترین سوددهی انجام دهید.



بیلدحال:


یکی از سایت‌های تبلیغاتی رایگان ساختمانی که کاربران بسیاری دارد، بیلدحال است. سایت بیلدحال با بهره‌گیری از زمینه‌های مختلف ساختمان می‌تواند به افرادی که در این حوزه قصد معرفی کالا یا خدمات خود را دارند، کمک شایانی کند. در این سایت افراد می‌توانند خدمات و کالاهای مورد نیاز ساختمانی خود را با سهولت به دست آورند. همچنین کارفرماها با استفاده از این سایت، تبلیغات رایگان گسترده‌ای داشته باشند تا به سوددهی بیشتری دست پیدا کنند. در این سایت تخصصی ساختمان افرادی که در زمینه ساختمان فعالیت دارند دور هم جمع شده و می‌توانند کالاها و خدماتی که ارائه می‌دهند را به دیگران معرفی کنند. به طور مثال اگر کسی در زمینه درب و پنجره کار می‌کند به راحتی می‌تواند خدمات خود را به کسی که در حوزه ساختمان فعالیت می‌کند ارائه دهد و یک تبادل کاری و شناسایی مهم‌ترین برندهای هر حوزه در اینجا شکل گرفته است. سایت بیلدحال دارای 15 دسته‌بندی است که می‌توانید با توجه به رشته‌ای که در آن فعالیت دارید، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در پایین هر آگهی اطلاعات کلی درباره آن مانند تلفن تماس، قیمت، شرکت یا فرد ارائه دهنده آگهی و شهر وجود دارد. در این سایت برای اینکه بتوانید ستاره‌های بیشتر یا حتی بنر تبلیغاتی ثابت در صفحه اول آن داشته باشید، باید مبلغی ناچیز را پرداخت کنید. سایت بیلدحال همچنین مقالاتی در زمینه‌های مختلف ساختمانی تهیه دیده است که کاربران آن می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.


سایت‌های تبلیغاتی رایگان ساختمانی



ساختمونی‌ها:


در سایت ساختمونی‌ها می‌توانید تبلیغات خود را در زمینه ساختمان به صورت رایگان بگذارید. ساختمونی‌ها یکی از سایت‌های تبلیغاتی رایگان است که به منظور معرفی بهتر خدمات مختلف در صنعت ساختمانی، از درب ساختمان تا داخل خانه تأسیس شده است. این سایت دسته‌بندی‌های مختلف مانند دکوراسیون داخلی، ابزارآلات و تجهیزات ساختمانی، لوازم خانگی، ماشین‌آلات ساختمانی، بازار کار صنعت ساختمان، مواد و مصالح ساختمانی، آموزش در صنعت ساختمان، تجهیزات ایمنی و نظارتی ساختمان، شرکت‌ها و مراکز ساختمانی، محوطه‌سازی شهری، سازه‌های پیش ساخته ساختمانی، املاک و دیگر خدمات ساختمانی دارد. در سایت ساختمونی‌ها می‌توانید هر نوع محصول یا خدماتی که مربوط به ساختمان و خانه است را بیابید. در گوشه سمت راست سایت قسمتی به عنوان تازه‌ترین آگهی‌ها وجود دارد تا کاربران سایت با آگهی‌های جدید آشنا شوند. در سایت ساختمانی‌ها می‌توانید روزانه آگهی خود را به روز رسانی کنید.




سایت‌های تبلیغاتی رایگان ساختمانی، برای گسترش کسب‌وکارهایی که در صنعت ساختمانی فعالیت دارند بسیار مفید هستند.



 نوین ساختمون:


سایت‌های رایگان ساختمانی مانند نوین ساختمون می‌تواند برای درج آگهی شما مناسب باشد. این سایت دارای نسخه اندرویدی نیز هست که می‌توانید آن را بر روی گوشی خود نصب کنید. وب‌سایت نوین ساختمون امکانات بسیار گسترده‌ای در اختیار شرکت‌های پیمانکار و مشاور، تولیدکنندگان و فروشندگان محصولات ساختمانی به صورت مرجع نیازمندی‌های اینترنتی در ایران، قرار داده است. سایت نوین ساختمون به معرفی تخصصی و حرفه‌ای شرکت‌های فعال در حوزه صنعت ساختمان می‌پردازد که آن‌ها را به صورت آنلاین به همراه محصولات نمایش می‌دهد. این سایت دارای دسته‌بندی‌های مختلفی مانند اتوماسیون برقی، دکوراسیون داخلی، درب و پنجره، طراحی و خدمات مهندسی، مصالح و ابزارآلات ساختمانی، ساخت و ساز، تأسیسات ساختمان، مشاغل ساختمانی، مشاور املاک و مسکن، شهرسازی و ترافیک سازه است. سایت نوین ساختمون مقالاتی با دسته‌بندی‌های مختلف در زمینه ساختمان تهیه کرده است تا افراد با مسائل و محصولات ساختمانی بیشتر آشنا شوند. این سایت همچنین برای اینکه دسترسی بهتری برای کاربران خود داشته باشد، کانال تلگرام نیز دارد. برای اینکه در سایت نوین ساختمون بیشتر دیده شوید، می‌توانید آگهی‌های خود را ستاره‌دار و ویژه کنید. با این کار آگهی شما در صدر آگهی‌های دیگر و جزو اولین نتایج جستجوی کاربران قرار می‌گیرد.


سایت‌های تبلیغاتی رایگان ساختمانی



بازسازی دات نت:


یکی از بهترین سایت‌های تبلیغاتی رایگان ساختمانی، سایت بازسازی دات نت است. در این سایت می‌توانید تعداد بازدیدهای روزانه، هفتگی و سالانه درج شده در آن را ببینید. برای اینکه در این سایت آگهی خود را درج کنید، باید ابتدا در این سایت ثبت نام کنید. گوشه سمت راست این سایت به خدمات ساختمانی اختصاص داده شده است. این سایت دارای سه دسته‌بندی است که هر کدام از این دسته‌ها زیرگروه‌هایی دارند. سایت بازسازی دات نت در تلگرام، پینترست، لینکداین، اینستاگرام، توییتر، گوگل پلاس و فیسبوک نیز صفحاتی دارد. این سایت برای افرادی که در زمینه‌های ساختمانی مانند بازسازی ساختمان، نقاشی ساختمان، کاغذدیواری، درب و پنجره، تأسیسات فنی، مصالح ساختمانی و ... فعالیت دارند، بسیار مناسب است.




در سایت‌های تبلیغاتی رایگان ساختمانی می‌توانید برای بهتر دیده شدن تبلیغات خود از تعرفه‌ها و طرح‌های ویژه‌ای که وجود دارد، استفاده کنید.



نوساز گستر:


نوساز گستر مرجع نیازمندی‌های ساختمان بوده و پیمانکاران ساختمان می‌توانند با درج آگهی رایگان در نیازمندی‌های صنعت ساختمان، خدمات مربوط به ساختمان‌سازی را معرفی کنند. سایت نوساز گستر با هدف توسعه صنعت ساختمان و ساختمان‌سازی و کاهش هزینه‌های جاری جهت ساخت و ساز و نمایش خدمات پیمانکاران مشغول به کار شده است. درج آگهی در این سایت کاملاً رایگان است و فقط آگهی‌های ویژه شامل تعرفه و هزینه هستند. به همین منظور پیمانکاران ساختمانی می‌توانند خدمات و محصولات خود را به رایگان در این سایت تبلیغ و نمایش دهند. یکی از مزیت‌هایی که این سایت دارد، این است که در آن قسمتی برای استخدام نیز اختصاص داده شده است. سایت نوساز گستر با اعتقاد به اینکه سرمایه اصلی هر شرکت و سازمان نیروی انسانی متخصص آن است، به همین منظور با فراهم کردن فرصت‌های شغلی متعدد در زمینه تجارت الکترونیک خواهان جذب نیرو در زمینه‌های مختلف است. در پایین این سایت قسمتی برای آمار بازدیدها وجود دارد که با مراجعه به آن می‌توانید بهتر برای درج آگهی تصمیم بگیرید.


سایت‌های تبلیغاتی رایگان ساختمانی



ساختمون:


در ساختمون، فروشندگان و مجریانی که در زمینه صنعت ساختمان فعالیت می‌کنند، برای معرفی محصول و خدمات خود، ثبت نام و تبلیغ می‌کنند. از طرفی بازدیدکننده‌های ساختمون، افراد و شرکت‌هایی هستند که به دنبال کالا، خدمات، فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند. ساختمون مرجعی است که فروشندگان و مجریان فعال در صنعت ساختمان را به مشتریان آن‌ها ارتباط می‌دهد. این سایت تنها برای افرادی که در زمینه صنعت ساختمان فعالیت دارند، آگهی ثبت می‌کند. لازم است بدانید آگهی‌هایی که در این زمینه نباشد به صورت خودکار حذف می‌شود. در این سایت دسته‌بندی‌های متعددی وجود دارد که دسترسی کاربر را به محصول یا خدمات موجود آسان‌تر می‌کند. در سایت ساختمون می‌توانید مقالاتی درباره صنعت ساختمان بیابید که برای افزایش اطلاعات کاربران تهیه شده است.




سایت‌های تبلیغاتی رایگان ساختمانی مکانی مناسب برای تبلیغات حرفه و محصولات است تا با صرف کمترین هزینه بیشترین بازخورد را دریافت کنید.



در سایت‌های تبلیغاتی رایگان ساختمان با خیال راحت و با صرف کمترین هزینه، می‌توانید به بهترین نتیجه دست پیدا کنید. صنعت ساختمانی نیز مانند تمامی صنایع دیگر احتیاج به بازاریابی و تبلیغات دارد. با استفاده از تبلیغات متنوعی که در این زمینه انجام می‌دهید، می‌توانید کسب و کار خود را بیشتر در معرض دید متقاضیان قرار دهید. از طرفی هم اگر سایت مناسبی برای تبلیغات خود انتخاب نکرده باشید، هزینه‌ای که در این زمینه صرف کرده‌اید تباه می‌شود. با استفاده از تبلیغات درست و سایت‌های تخصصی در زمینه فعالیت خود می‌توانید به بالاترین بازخورد دست پیدا کنید. سایت‌های تبلیغاتی رایگان ساختمانی با فعالیت اختصاصی در زمینه صنعت ساختمان بهترین گزینه پیش روی شما هستند. با استفاده از این سایت‌ها می‌توانید به پروژه‌های خوبی دست پیدا کنید و کسب و کار خود را گسترش دهید. در این سایت‌ها برای اینکه بیشترین بازدید را داشته باشید بهتر است که از تعرفه‌هایی که مناسب شماست و هزینه معقولی نیز دارد، بهره ببرید. سایت‌های تبلیغاتی رایگان ساختمانی برای افرادی که کسب‌وکارهای کوچک دارند بسیار مناسب است. امروزه برای تبلیغات فضای مجازی حرف اول را میزند و صاحبان مشاغل ساختمانی نیز از این قاعده مستثنا نیستند.

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

رایگان رتبه اول گوگل باش

بودن در نتایج برتر گوگل می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و برند سازی شما داشته باشد. دارکوب امکانی برای...

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

انتشار آگهی رایگان

انتشار آگهی رایگان بطور حتم برای کسب و کارهای متفاوت کارایی بسیار بالایی خواهد داشت. فضای اینترنت برای ثبت و انتشار...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

ثبت آگهی استخدام رایگان

ثبت آگهی استخدام رایگان در سایت sellfree.ir. وب سایت درج آگهی استخدام رایگان سلفیری (sellfree.ir) بخاطر امکانات سرچ قوی کمک...

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

سایت آگهی رایگان دارکوب

دارکوب سایت های آگهی رایگان بسیاری تاکنون طراحی نموده است.

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد