جستجو

سایت‌ های دانلود آهنگ جدید

(14 رای)
به روز رسانی: 03 مهر 1398 ساعت 14:55:55
تاریخ ثبت: 14 شهریور 1398 ساعت 02:17:38
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/17525

سایت‌ های دانلود آهنگ جدید می‌توانند دسترسی ما را به آهنگ‌های جدید خوانندگان مورد علاقه بیشتر کنند. در این سایت ها به راحتی قادر هستید که جدیدترین آهنگ‌های موجود در دنیا را با بهترین کیفیت گوش کرده و آن‌ها را دانلود کنید. سایت هایی که همیشه آهنگ‌های تازه خوانندگان داخلی و خارجی را در صفحه‌های خود آپلود می‌کنند تا کاربران بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. در این میان بعضی از سایت ها هستند که به ‌صورت رایگان و غیرمجاز فعالیت دارند که می‌توانید از آن‌ها تا مدت کوتاهی استفاده کنید اما بعد از مدت‌ زمانی کوتاه این سایت ها به دلیل رعایت نکردن قانون کپی‌رایت بسته می‌شوند.  شما بعد از مدتی دوباره مجبور به جستجوی سایت جدید می‌شوید که این امر با مشکلاتی مواجه است. در این مقاله به شما انواع سایت های معتبر را پیشنهاد می‌دهیم تا بتوانید در کمال آرامش و بدون دردسر از لذت گوش دادن به آهنگ مورد علاقه خود بهره ببرید.  در این مقاله تعدادی از این سایت ها را به شما معرفی می‌کنیم تا بنا به خواسته خود بتوانید از یکی از آن‌ها استفاده کنید و با مشکل روبرو نشوید. در این لیست می‌توانید سایت هایی را بیابید که همیشه به‌روز هستند و در آن موزیک‌های جدید و تازه وجود دارد.





  1. یوتیوب(youtube )




یکی از بهترین و پربازدیدیترین سایت های موزیک همان یوتیوب است. در یوتیوب می‌توانید آهنگ‌های جدید مورد علاقه خود را بشنوید یا از دیدن کلیپ‌هایی که برای آهنگ‌ها درست شده است، لذت ببرید.  در سایت یوتیوب افراد می‌توانند به آهنگ‌ها امتیاز بدهند  و برای هر آهنگ کامنت بگذارند.  این سایت در حال حاضر فیلتر است و افرادی که در داخل ایران زندگی می‌کنند باید از طریق فیلترشکن وارد یوتیوب شوند.


برای اینکه بخواهید در این سایت آهنگ مورد علاقه خود را دانلود کنید باید از یک سایت کمکی استفاده کنید، یعنی در سایت یوتیوب دانلود به صورت مستقیم وجود ندارد.





  1. رادیو جوان (radio javan )




 رادیو جوان یکی از محبوب‌ترین سایت های دانلود آهنگ در ایران  محسوب می‌شود.  رادیو جوان در واقع یک رادیوی اینترنتی است که هم‌اکنون به‌ صورت سایت و اپلیکیشن موبایل فعالیت دارد. در رادیو جوان می‌توانید از آهنگ‌های جدید لذت ببرید. در این سایت همچنین قابلیت دریافت آهنگ خوانندگان مطرح از طریق سینک وجود دارد که اگر اپلیکیشن را در موبایل خود داشته باشید می‌توانید این گزینه را فعال کنید.


در این سایت می‌توانید ویدیو کلیپ‌ها و مصاحباتی که خواننده مورد علاقه شما انجام داده است را نیز مشاهده کنید و از آخرین اخبار دنیای موسیقی اطلاع پیدا کنید.


سایت های دانلود آهنگ جدید


در سایت رادیو جوان متن آهنگ‌ها و ترانه ها  نیز در دسترس کاربران است و افراد می‌توانند هم‌زمان که موزیک خود را گوش می‌کنند، متن آهنگ را هم ببینند.




رادیو جوان یکی از سایت های دانلود آهنگ جدید است که در آن  آهنگ‌های ایرانی خارج از کشور وجود دارد و فیلتر است.



این سایت در خارج از ایران ساخته شده است و در حال حاضر فیلتر است، برای دسترسی به این سایت باید از فیلترشکن استفاده کنید یا اینکه اپلیکیشن این سایت را در موبایل خود نصب کنید.





  1. نکس وان (nex1)




این سایت پرکاربر در سال 1392 کار خود را آغاز کرده است از آن زمان تاکنون توانسته کاربران خود را خشنود نگه داشته و روزبه‌روز به تعداد کاربران خود افزوده است.  یکی از  نکات مثبت این سایت، فضای صفحه بسیار حرفه‌ای است. در سایت نکس وان و در اول صفحه آهنگ‌های جدید قرار گرفته‌اند و کاربر به راحتی می‌تواند به آن‌ها دسترسی داشته باشد. در این سایت آهنگ‌ها به ترتیب حروف الفبای خوانندگان طبقه‌بندی شده‌اند و شما می‌توانید بر اساس اولین حرف اسم خواننده آهنگ‌های او را پیدا کنید.


سایت های دانلود آهنگ جدید


در سایت نکس وان بخشی به عنوان برترین مطالب وجود دارد که در آن مطالب بر اساس هفته، ماه یا سال قرار گرفته­اند.  از قابلیت‌های جالب سایت نکس وان، این است که در آن می‌توانید به پیج اینستاگرام هنرمندان نیز دست پیدا کنید. همچنین در این سایت متن آهنگ‌ها نیز موجود است که کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند. در سایت نکس وان هر آهنگ دارای کیفیت‌های مختلفی است که می‌توانید با کیفیت‌های متفاوت آهنگ مورد علاقه خود را دانلود کنید.





  1. آپ موزیک ( up music )




در سال 1394 این سایت تأسیس شد و از آن زمان تا به ‌حال جزو سایت های دانلود آهنگ جدید توانسته است کار خود را ادامه دهد. در سایت آپ موزیک می‌توانید آهنگ‌های جدید ایرانی را با دو نوع کیفیت متفاوت دانلود کنید. یکی از قابلیت‌های خاص این سایت قسمت اخبار کنسرت‌ها است . در سایت آپ موزیک می‌توانید از کنسرت‌های خواننده محبوب خود باخبر شوید و حتی از طریق این سایت اقدام به خرید بلیت کنسرت‌ها کنید.


سایت آپ موزیک همچنین دارای قسمتی برای اخبار موزیک است که در آن از جدیدترین اخبار خواننده‌ها و آهنگ‌هایشان مطلع می‌شوید.  همچنین در این سایت می‌توانید از نوحه‌ها و مداحی‌های ایرانی یا از قسمت رمیکس و آهنگ‌های شاد نیز دیدن کنید.


از معایب سایت آپ موزیک می‌توان به نداشتن قسمتی برای امتیازدهی کاربران و ثبت نظرات آن­ها اشاره کرد.




آپ موزیک یکی از سایت های دانلود آهنگ جدید است که در آن اخبار کنسرت‌های خوانندگان قرار می‌گیرد.





  1. ام پی تری اسکالز(Mp3 skulls.to)




در سایت ام پی تری اسکالز می‌توانید آهنگ‌های درخواستی خود را به ‌آسانی بیابید.  از قابلیت‌های این سایت می‌توان به راحتی جستجو در آن اشاره کرد. تمامی آهنگ‌های این سایت دارای فایل MP3 است که حجم کمتری دارند. این سایت همچنین آهنگ‌هایی که در یوتیوب وجود دارد را در لیست خود جای می‌دهد و در آن می‌توانید آهنگ‌های خارجی را نیز بیابید.


سایت های دانلود آهنگ جدید


از معایب این سایت، این است که در آن آهنگ‌های جدید به‌ صورت لیست وجود ندارد و شما باید از قبل اسم آهنگ و خواننده آن را بدانید سپس در آن به جستجو و دانلود بپردازید.





  1. نیک موزیک (nicmusic )




سایت نیک موزیک می‌تواند برای افرادی که به دنبال دانلود آهنگ جدید هستند، مناسب باشد. در سایت نیک موزیک لیست آهنگ‌های جدید وجود دارد که کاربران به آن دسترسی آسان دارند.  در این سایت آهنگ‌ها به دسته‌های مختلفی طبقه بندی می‌شوند، مانند: بی‌کلام، مداحی، شاد، جدید، تولدت مبارک، موزیک ویدیو و...


سایت های دانلود آهنگ جدید


در سایت نیک موزیک در سمت راست صفحه با لیست خوانندگانی که به ترتیب حروف الفبا دسته‌بندی شده‌اند برمی‌خورید.  در سمت چپ این سایت قسمت‌هایی مانند مداحی، گلچین‌ها و فول آلبوم‌ها وجود دارد.





  1. پاپ موزیک (pop music)




سایت پاپ موزیک در سال 1391 شروع به کار کرد  و یکی از بهترین سایت های دانلود آهنگ جدید است. در این سایت می‌توانید آهنگ‌های جدید ایرانی را با لینک مستقیم دانلود کنید. در سایت پاپ موزیک طبقه‌بندی آهنگ‌ها با نظم ویژه‌ای قرار دارد. دسته‌بندی آهنگ‌ها بر طبق بی‌کلام، آلبوم، رمیکس، تیتراژ، فول آلبوم و ملودی است.


سایت های دانلود آهنگ جدید


سایت پاپ موزیک قابلیت‌های منحصر به فردی دارد که کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند. اگر در این سایت ثبت ‌نام کنید تمامی آهنگ‌های جدید به ایمیل ما فرستاده می‌شود و شما از تازه‌ترین آهنگ‌های ایرانی باخبر می‌شوید. همچنین در این سایت قسمتی برای تبادل اطلاعات کاربران اختصاص داده شده است که افراد می‌توانند در آن اطلاعات و نظرات خود را درباره آهنگ‌ها با دیگران در میان بگذارند. در سایت پاپ موزیک می‌توانید کد آهنگ پیشوازی که به آن علاقه دارید را پیدا کنید و از آخرین کدهای پیشواز نیز  مطلع شوید.  سایت پاپ موزیک همچنین دارای اپلیکیشن موبایل است که می‌توانید از آن استفاده کنید.




 پاپ موزیک یکی از بهترین سایت های دانلود آهنگ جدید است که در آن کدهای آهنگ پیشواز مورد علاقه کاربران نیز وجود دارد.





  1. بلاگ موزیک (blogmusic)




سایت بلاگ موزیک از دیگر رقیبان خود عقب نمانده  است و سعی کرده که بتواند خود را ا کیفیت بالا در لیست سایت های دانلود آهنگ جدید نگه دارد که خوشبختانه در این امر موفق بوده است. در سایت بلاگ موزیک می‌توانید آهنگ‌های جدید ایرانی را آنلاین گوش کنید یا آن‌ها را دانلود کنید. در سایت بلاگ موزیک، آهنگ‌های جدید در سمت چپ صفحه اصلی قرار دارد تا دسترسی آسانی برای کاربر داشته باشد. در پایین این قسمت دسته‌ی آهنگ‌های ویژه و همچنین آرشیو کامل خوانندگان وجود دارد.


همچنین در بالای صفحه نواری وجود دارد که در آن می‌توانید آهنگ‌های جدید، شاد، غمگین و آلبوم‌ها را بیابید.


در سایت بلاگ موزیک کاربران قادر هستند که نظرات و پیشنهادات خود را در هر قسمت وارد کنند تا دیگر افراد از آن‌ها بهره ببرند.  از معایبی که این سایت دارد می‌توان به نداشتن کیفیت‌های مختلف هر آهنگ، دیده نشدن نظرات کاربران و نداشتن تاریخ پخش اشاره کرد.




در سایت های دانلود آهنگ جدید می‌توانید از به ‌روزترین اخبار موسیقی نیز با خبر شوید.





  1. موزیکفا (music fa)




 سایت موزیکفا یکی از سایت های نوظهور در زمینه دانلود آهنگ‌های جدید است. این سایت در سال 1397 به وجود آمد که در این مدت کم توانست به جایگاه خوبی برسد و جزوی از بهترین  سایت های دانلود آهنگ جدید در ایران شد.  از قابلیت‌های خاص این سایت می‌توان به‌ سرعت بالای آن هم در سایت و هم در اپلیکیشن اشاره کرد. در سایت موزیکفا می‌توانید آهنگ خود را با سرعت بالا گوش دهید یا آن را دانلود کنید.


سایت های دانلود آهنگ جدید


در این سایت با وارد شدن صفحه آهنگ موردعلاقه خود، متن آهنگ ویدیویی مربوط به آهنگ و چند کیفیت مختلف موزیک را در اختیارتان قرار می‌دهد. موزیکفا دارای فضایی مناسب است که در آن کاربران دسترسی آسان به مطالب مورد علاقه خود دارند.  سایت موزیکفا دارای اپلیکیشن موبایل است که به راحتی می‌توانید آن را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید.


سایت های دانلود آهنگ جدید باعث می‌شوند تا به راحتی بتوانید خواننده مورد علاقه خود را دنبال کنید و به جدیدترین آهنگ‌ها گوش کنید. لیستی که برای شما آماده کرده‌ایم شامل بهترین سایت های دانلود آهنگ جدید است که همیشه می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید و از آهنگ‌هایی که به‌ روز هستند لذت ببرید.  در این لیست بیشتر سایت هایی که در آن آهنگ‌های داخل ایران آپلود می‌شوند وجود دارد که با قوانین ایران مغایرت ندارند . برای آهنگ‌های خارجی باید به یوتیوب، رادیو جوان و سایت هایی که فیلتر هستند، مراجعه کنید.


 

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

چطور میتونم ویدیوهای آموزشی و فایل های دیجیتالی خودم رو بفروشم؟

فروش ویدیوهای آموزشی در هر حوزه و فایل های دیجیتالی از طریق سایت رایگان بفروش (سلفری)

قوانین فروشگاه های اینترنتی (قوانین فروش آنلاین کالا)

قوانین فروشگاه های اینترنتی به اندازه کالایی که ارائه می دهند مهم است. در واقع یکی از مهم ترین مواردی که یک کسب...

سیستم های مدیریت محتوای رایگان برای طراحی سایت

هنگامی که صحبت از ساخت وب سایت هایی می شود که متمرکز بر محتوا هستند، بهترین گزینه معمولاً انتخاب سیستم مدیریت محتوا...

بزرگترین شرکت های استارت آپی ایران

امروزه در عصر تکنولوژی زندگی می کنیم. دنیایی که درآمد افراد از کسب و کارهای اینترنتی به دست می آید. استارت آپ کسب...

درج آگهی در سایت های تبلیغاتی

عصر حاضر را عصر تکنولوژی و فناوری نامیده‌اند و قطعاً در این عصر یکی از بهترین روش‌های افزایش مشتری از طریق تبلیغات...

روش های جدید تبلیغات کدامند؟

تبلیغات را می توان یکی از شیوه های ارتباطی بین صاحبان کسب و کار با مشتریان بالقوه و بالفعل در بازاریابی تعریف کرد....

روش های افزایش فروش اینترنتی

افزایش فروش اولین دغدغه و مشکل برای فروشگاه های آنلاین است. آن ها باید سعی کنند محصولات خود را به صورت آنلاین به...

نحوه فروش کالا های دسته دوم در اینترنت

خرید و فروش کالا های دست دوم در اینترنت به یک منبع کسب درآمد تبدیل شده است. گاهی اوقات شما کالا هایی را که نو نیستند...

خرید کالا های دست دوم در اینترنت

در این مقاله قصد داریم شما را با کاربرد های خرید کالاهای دست دوم در اینترنت آشنا کنیم. گاهی اوقات شرایط باعث می شود...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد