جستجو

سایت های بررسی سئو وب سایت

(10 رای)
به روز رسانی: 24 مرداد 1398 ساعت 15:43:51
تاریخ ثبت: 20 مرداد 1398 ساعت 01:00:37
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/16094
موتورهای جست‌وجوگر این امکان را به کاربران می‌دهند تا در کم‌ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه جواب پاسخ‌های خود را پیدا کنند. در حقیقت این ابزارها برای نظم‌دهی به اینترنت ارائه شده‌اند و همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر محبوبیت‌ترین آن‌ها گوگل نام دارد. این موتورها باعث می‌شوند تا به سایت‌های مختلف دسترسی داشته باشیم و از آخرین اخبار مطلع شویم، مطالب مفید را بخوانیم یا سرگرم شویم. در حقیقت هر وب‌سایتی که جزء اولین نتایج موتورهای جست‌وجوگر باشد، طبیعتا بیش‌تر مورد استقبال یوزرها قرار خواهد گرفت و در نتیجه درآمد بیش‌تری خواهد داشت. همه این‌ها باعث شده تا مفهومی به‌عنوان سئو به‌وجود بیاید. از این رو اگر می‌خواهید سایت‌تان محبوب باشد، باید اصول سئو را رعایت کنید و برای این‌کار نیاز به یک سایت برای بررسی سئو تارنمای‌تان دارید. در ادامه با ما همراه باشید تا با این وب‌سایت‌های کارآمد آشنا شویم.

سئو


The-Top-5-Ways-to-Prove-the-Real-Value-of-SEO-760x400

فرض کنید قصد راه‌اندازی یک کسب‌وکار را دارید و محصولی را ارائه می‌دهید، در این‌جا اگر می‌خواهید بازارتان را گسترش دهید و به مشتریان بیش‌تری دسترسی داشته باشید، حتما باید اقدام به ساخت و طراحی یک سایت نمایید. امروزه گفته می‌شود هر بیزنس کوچک و بزرگ نیاز به وب‌سایت دارد و هر سایتی نیاز به رعایت اصول سئو! به این ترتیب می‌توانید کاربران بسیاری را به‌سمت خود جلب کند و به درآمد هنگفتی برسید. اما سئو چه معنا و کاربردهایی می‌تواند داشته باشد. سئو بدان معناست که وب‌سایت‌تان را برای موتورهای جست‌وجوگر بهینه‌سازی نمایید. برای درک بهتر این موضوع بیایید یک مثال را بررسی کنیم. برای این‌که بتوانید نظر کاربران را به‌سمت وب‌سایت خود جلب کنید، باید تبلیغات انجام دهید، اما متاسفانه تبلیغات هزینه زیادی بر دوش یک استارتاپ می‌گذارد و باعث تمام شدن سرمایه‌های‌تان خواهد شد. در ضمن اکثر روش‌های تبلیغاتی بازده بالایی ندارند و باید به‌طور مداوم تکرار شوند تا با تکیه بر آن‌ها بتوان رشد کرد. اما راه‌حل‌ دیگری نیز وجود دارد؛ سئو.

seo-competitive-1600x840-760x400

با کمک رعایت اصول سئو قادرید سایت‌تان را به صفحه اول گوگل و نتایج نخست بیاورید و از این طریق (و با هزینه کم‌تری نسبت به تبلیغات) به جذب مشتری و کاربر بپردازید. جالب است بدانید برخلاف روش تبلیغات، سئو مشتریانی غالبا وفادار و ثابت برای‌تان جذب می‌کند که با علاقه قبلی به سایت‌تان وارد شده‌اند و به‌دنبال پاسخ پرسش خود هستند. به این ترتیب اگر بتوانید محتوایی غنی و جذاب تولید کنید، مطمئن باشید به‌لطف روش سئو می‌توانید کاربران زیادی را جذب کنید. با این همه نیاز داریم به‌طور مداوم سئو وب‌سایت را چک کنیم تا از خرابی لینک‌ها و صفحات معیوب باخبر شویم و مشکلات سئو را برطرف نماییم. اما چطور این کار را انجام دهیم؟ شما می‌توانید با کمک سایت‌های بررسی ئو به راحتی این عمل را به پایان برسانید. در زیر بخشی از بهترین سایت‌ها برای بررسی سئو را برای‌تان لیست کرده‌ایم.

MOZ


Untitled


این سایت یکی از بهترین ابزارهای آنلاین برای چک کردن سئو وب‌گاه‌تان به‌ حساب می‌آید. شرکت MOZ با استفاده تکنولوژی‌های مختلف به صورت حرفه‌ای به بررسی سایت‌تان می‌پردازد و در مدت زمان کمی مشکلات و باگ‌ها را اعلام می‌نماید. پلن‌های مختلفی نیز در دسترس‌تان قرار گرفته تا براساس نیاز و بودجه‌تان یکی را انتخاب کنید. به این ترتیب می‌توانید به‌ صورت حرفه‌ای به بررسی سایت‌تان بپردازید و سریع‌تر از مشکلات باخبر شوید. معتبرترین و محبوب‌ترین سایت‌ها از این ابزار بهره می‌برند تا هر روز وب‌سایت خود را از نظر سئو چک نموده تا در نتایج نخست گوگل پدیدار شوند. نیاز به خواندن آخرین اخبار و مطالعه جدیدترین مقالات حول محور سئو دارید؟ می‌خواهید در زمینه سئو متخصص شوید؟ در این‌جا نیز MOZ نیاز شما را برآورده می‌کند. دانشگاه مجازی این سایت به‌صورت رایگان اصول سئو را به شما می‌آموزد. آنالیز بک‌لینک‌های سایت نیز یکی از ویژگی‌های جذاب MOZ شمرده می‌شود که آن را به یکی از بهترین وب‌سایت‌ها برای بررسی سئو بدل نموده است. گذشته از این، در صورت تمایل می‌توانید رنکینگ سایت‌تان را در گوگل یا الکسا به صورت مدام دنبال کنید و به این ترتیب به سرعت از بازخورد کاربران آگاه شوید.

Woorank


Untaitled

اگر می‌خواهید بهینه‌سازی سایت‌تان با موتورهای جست‌وجوگر را به‌ طور تمام و کمال بررسی کنید و از عمیق‌ترین و کوچک‌ترین باگ‌ها و مشکلات اطلاع یابید، بی‌تردید از این سایت استفاده نمایید. ظاهر کاربرپسند Woorank این امکان را به شما می‌دهد تا سریعا کار خود را انجام دهید و به بررسی اطلاعات بپردازید. نیاز به نسخه پی‌دی‌اف دارید؟ مشکلی نیست! این شرکت در صورت تمایل از بررسی‌های انجام شده یک نسخه پی‌دی‌اف نیز تهیه می‌کند تا ارائه آن برای همکاران یا مدیران‌تان راحت‌تر باشد. اما موضوع سئو تنها به سایت خودتان مربوط نمی‌شود. شما باید اقدام به ببرسی رقبای خود نیز کنید تا قادر به پیشرفت باشید. از این رو می‌توانید از مشکلات آن‌ها باخبر شوید و خدماتی بهتر و باکیفیت‌تر از رقبا به مشتریان ارائه دهید. چک‌لیست‌های مختلف نیز در دسترس‌تان قرار گرفته تا در هنگام بررسی سئو چیزی را از قلم نیندازید و به بهترین شکل ممکن سایت‌تان را بهینه‌سازی نمایید. یکی از قابلیت‌های دوست داشتنی Woorank، امکان کمک گرفتن تاز متخصصان سئو است. بعد از این‌که سایت‌تان مورد بررسی قرار گرفت، در صورت لزوم می‌توانید از برترین متخصصان سئو در این زمینه کمک بگیرید تا وب‌سایتی محبوب‌ترین و جذاب‌تر داشته باشید.

Seobility


Uaed

این سایت جزء کامل‌ترین و برترین ابزارهای آنلاین برای بررسی سئو سایت شمرده می‌شود. در حقیقت Seobility این اجازه را به شما می‌دهد تا در کم‌تر از یک دقیقه سایت‌تان را بررسی کنید و از عمیق‌ترین مشکلات آن باخبر شوید. این چیزی‌ست که بیش‌تر سایت‌های بررسی سئو فاقد آن هستند. ولی شما به‌صورت رایگان قادرید از این فیچر بهره ببرید و سایت‌تان را بهبود دهید. برای این‌که بهتر متوجه جزئیات و مشکلات شوید، Seobility میزان باگ‌ها و نقاط قوت سایت‌تان را به‌صورت نمودارهای گرافیکی به‌نمایش می‌گذارد که دیدن آن جذابیت بسیار بیش‌تری از متن‌ها و لیست‌های بلند دارد! در واقع این سایت سعی کرده برای بهبود عملکرد خود، اطلاعات را در نمودارها، چک‌لیست‌ها و المان‌های گرافیکی دیگر قرار دهد. به یک نسخه پی‌دی‌اف نیاز دارید تا راحت‌تر آن را با همکاران خود به اشتراک بگذارید، در نتیجه می‌توانید از Seobility برای این کار استفاده کنید. بعد از این‌که سایت‌تان مورد بررسی قرار گرفت، با کمک دکمه Export قادرید این بررسی را به‌ صورت پی‌دی‌اف دریافت کنید.

SEOpimer


Unqtaitled

همان‌‌‌طور که پیش‌تر گفتیم، اگر می‌خواهید سایتی محبوب داشته باشید و به کسب درآمد بپردازید، نیاز به رعایت اصول سئو دارید. در این بین اگر هم می‌خواهید کیفیت سایت‌ها را ارتقا دهید و از وضعیت آن باخبر شوید، باید از سایت‌های بررسی سئو بهره ببرید. یکی از گزینه‌های پیش‌روی‌تان SEOptimer است. این سایت این امکان را به شما می‌دهد تا به‌صورت رایگان سئو وب‌گاه خود را بررسی کنید و در صورت نیاز مشکلات آن را رفع نمایید. خوش‌بختانه این بازار اطلاعات و بررسی‌های انجام شده را در نمودارهای گرافیکی به‌ نمایش می‌گذارد تا خواندن و دیدن آن با جذابیت بیش‌تری همراه باشید و گیرایی کاربران افزایش یابد. SEOptimer طیف وسیعی از اطلاعات را مثل تعداد بک‌لینک‌ها، رنکینگ شما و امتیاز رقبا به نمایش می‌گذارد که می‌توانند برای یک وب‌مستر بسیار مفید باشند. ناگفته نماند می‌توانید از بررسی‌های انجام شده توسط این سایت نیز یک نسخه پی‌دی‌اف دریافت نمایید.

Sitechecker


Unqtaed

رابط کاربری و المان‌های گرافیکی برای هر کسی اهمیت دارد. در سایت‌های بررسی سئو نیز رعایت این مورد کمک می‌کند تا شما راحت‌‌تر کار خود را انجام دهید و در عین حال متوجه اطلاعات ارائه شده باشید. Sitechecker یکی از نمونه‌های موفق سایت‌های جذاب و کاربرپسند است که در نگاه اول نظر هر کسی را به‌سمت خود جلب می‌کند. طیف گسترده‌ای از ابزارهای آنلاین و تکنولوژی‌های مختلف برای تشخیص مشکلات سئو برای‌تان تدارک دیده شده تا بدون دردسر از وضعیت وب‌سایت‌تان باخبر شوید. برخی از سایت‌های بررسی سئو از یک مشکل بزرگ رنج می‌برند؛ کاربران می‌توانند باگ‌ها و مشکلات سئو سایت‌شان را نگاه کنند و به بررسی آ‌ن‌ها بپردازید، اما متاسفانه هیچ راه‌کاری در نظر گرفته نشده و شما حتما باید به یک متخصص مراجعه نمایید و به این ترتیب وقت‌تان صرف انجام این کار خواهد شد. اما Sitechecker این امکان را فراهم نموده تا در همان سایت به مطالعه راه‌حل‌های حرفه‌ای بپردازید و مشکلات‌تان را در اسرع وقت حل نمایید. این موضوع به شما کمک می‌کند تا درک بهتری از اصول سئو و مشکلات سئو سایت‌ها داشته باشید. پشتیبانی ۲۴ ساعته نیز در اختیارتان قرار گرفته تا پرسش‌های خود را به‌ صورت آنلاین مطرح نمایید.

SEO TESTER ONLINE


Uaaead

امروزه به دلیل فراگیر شدن اسمارت فون‌ها و دیوایس‌های هوشمند بیش‌تر مردم با این دستگاه‌ها به مرور وب می‌پردازد و به سایت شما سر می‌زنند. به این ترتیب باید وب‌سایت‌تان با این دستگاه‌ها تطابق داشته باشد و به‌عبارت دیگر به درستی در آن دیوایس‌ها نشان داده شود. توصیه می‌کنیم سایت‌تان از تمامی صفحه‌نمایش‌ها پشتیبانی کند تا کاربران بدون دردسر به سایت‌تان سر بزنند. اما چطور از این موضوع باخبر شویم؟ SEO TESTER ONLINE این امکان را فراهم نموده تا در سریع‌ترین زمان ممکن میزان تطبیق‌پذیری سایت‌تان با دستگاه‌های مختلف را بسنجید. البته موضوعات دیگر نیز مثل بک‌لینک و استاندارد بودن کدنویسی سایت در SEO TESTER ONLINE مورد بررسی قرار خواهند گرفت. به طور کل اگر می‌خواهید به صورت جامع و همه‌جانبه سئو سایت‌تان را بررسی کنید و به اطلاعات زیادی دست یابید، حتما به فکر استفاده از SEO TESTER ONLINE باشید.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

آشنایی با انواع لوستر و بررسی آن ها

در این محتوا با مفاهیم مختلفی در رابطه با انواع لوستر ها و برخی مفاهیم پیرامون این مسئله آشنا خواهیم شد.

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

بک لینک چیست و چرا وب سایت به آن نیاز دارد

با کشف اهمیت بک لینک‌ها برای رشد وب‌سایت خود. یاد بگیرید بک لینک‌ها چیستند و چرا وب‌سایت شما نمی‌تواند بدون آن‌ها...

نحوه کار با وب سایت

(دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد)

سایت مزایده آنلاین کالا

امکان برگزاری مزایده آنلاین در سایت سلفری

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد