جستجو

سایت های خرید شارژ تلفن همراه

(18 رای)
به روز رسانی: 03 مهر 1398 ساعت 15:21:38
تاریخ ثبت: 26 شهریور 1398 ساعت 15:05:37
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/18111

تمام شدن و خرید دوباره شارژ سیم­کارت های اعتباری معضلی است که بیشتر ما با آن دست و پنجه نرم کرده‌ایم.  همیشه به دنبال سایت‌های خرید شارژ تلفن همراه خود هستیم تا در آنها علاوه بر اعتماد، بتوانیم سیم کارت خود را شارژ کنیم. سایت‌هایی که می‌توانید با کمترین دردسر موبایل خود را شارژ پولی کنید و از امکانات آن استفاده کنید. در این بین باید این سایت‌ها دارای اعتبار باشند تا از اطلاعات مالی و اعتباری شما سو استفاده نشود.  بسیاری از افراد از این نیاز مردم سوء استفاده کرده و با حتی یک بار خرید از آنها به اطلاعات شما دست پیدا می‌کنند. برای اینکه این اتفاق برای شما نیفتد باید حتماً از صحت و سلامت سایت مورد نظر اطمینان حاصل کنید. در این مقاله به شما بهترین سایت‌های خرید شارژ تلفن همراه را ارائه می‌کنیم تا شما بتوانید با خرید از آنها، اطلاعات بانکی خود را محافظت کنید. برای اینکه شما بتوانید در هر سایتی اقدام به خرید شارژ تلفن همراه کنید، باید در ابتدا کارت بانکی داشته باشید و سپس برای کارت خود رمز دوم تهیه کنید. تمامی سایت‌ها واپلیکیشن­های موجود با کارت بانکی و رمز دوم کاربران معاملات خرید و فروش خود را انجام می‌دهند. برای اینکه بتوانید با روش‌های مختلف و سایت‌های خرید شارژ تلفن همراه بیشتر آشنا شوید به ادامه مقاله توجه کنید. این مقاله شامل سرفصلهای زیر است:




  • سایت‌های بانکی برای خرید شارژ تلفن همراه

  • سایت‌های خرید شارژ تلفن همراه

  • سایت‌های سرویس دهی سیم‌کارت

  • اپلیکیشن­های خرید شارژ تلفن همراه


سایت ­های بانکی برای خرید شارژ تلفن همراه


یکی از راه‌هایی که می‌توانید موبایل خود را شارژ کنید، استفاده از سایت‌های بانک خودتان است. در هر بانکی که کارت خود را از آن تهیه کرده‌اید می‌توانید اقدام به خرید شارژ کنید. در سایت‌های بانکی قسمتی وجود دارد که می‌توانید با کارتی که در دست دارید، به صورت مستقیم شارژ مورد نظر را خریداری کنید. در این سایت‌ها نوع سیم‌کارت (ایرانسل، همراه اول، رایتل) خود را انتخاب کرده و مبلغی که در نظر دارید را وارد می‌کنید سپس برای خرید باید اطلاعات دقیق کارت بانکی خود را وارد کنید. تمامی بانک‌های ایران  دارای این مجوز هستند و یکی از بهترین سایت‌های خرید شارژ تلفن همراه محسوب می‌شوند.


سایت های خرید شارژ تلفن همراه


برای اینکه بتوانید در این سایت‌ها خرید شارژ موبایل خود را با موفقیت انجام دهید باید به این نکات توجه کنید:




  1. در هیچ کدام از مراحل انجام خرید شارژ نباید صفحه خود را back, forward وrefresh کنید.

  2. در حین خرید اگر به مشکلی برخور کردید، اطلاعات خرید شما ایمیل می­ شود. برای همین منظور باید اطلاعات ایمیل خود را درست وارد کنید.

  3. برای استفاده از این خدمات به تاریخ انقضای کارت خود توجه داشته باشید. اگر از موعد انقضای روی کارت گذشته باشد، طبیعتاً نمی ­توانید خرید خود را با موفقیت انجام دهید.

  4. اگر رمز شارژ برای شما ارسال نشده است، باید شماره کارت خود را به همراه کد پیگیری یا تاریخ تراکنش برای پیگیری این مشکل در دست داشته باشید.


تمامی بانکهای ایران دارای اپلیکیشن هم هستند که می­ توانید برای خرید شارژ تلفن همراه از آنها استفاده کنید. در این اپلیکیشن­ها لازم است که ابتدا ثبت نام کنید و اطلاعات کارت و صاحب کارت را در آن وارد نمایید، سپس برای خرید شارژ می­ توانید اقدام کنید.




یکی از بهترین سایت‌های خرید شارژ تلفن همراه، سایت‌های بانکی است. با ورود به سایت بانکی که در آن حساب دارید می­ توانید تلفن همراه خود را شارژ کنید.



سایت های خرید شارژ تلفن همراه


سایت­ هایی که در این قسمت به شما معرفی می کنیم، سایت‌های معتبری هستند که بسیاری از افراد از آنها استفاده می­ کنند.


سایت مای تل: با ورود در این سایت می­ توانید به سرعت شارژ مورد نیاز خود را خریداری کنید. صفحه اصلی این سایت بسیار به سادگی طراحی شده است که برای کاربران سهولت خرید شارژ سیم­کارت بیشتر می­ شود. در مای تل تنها با وارد کردن نوع سیم­کارت، قیمت شارژ و تلفن همراه می توانید شارژ مورد نیاز خود را دریافت کنید. با وارد کردن مشخصات کارت بانکی می ­توانید شارژ خود را خریداری کنید. در این سایت سادگی حرف اول را می­زند.


سایت های خرید شارژ تلفن همراه


جی اس ام شارژ: در سایت جی اس ام شارژ، هر اپراتور دارای دسته بندی متفاوتی است. در این سایت اولین چیزی که کاربر را جذب می کند، نظم است. با انتخاب هر اپراتور تلفن همراه می­ توانید وارد آن صفحه شوید و کارت شارژ تهیه کنید. در مراحل خرید شارژ این سایت از شما اطلاعاتی مانند ایمیل و شماره موبایل می­ خواهد که با کلیک بر روی دکمه مرا به خاطر بسپار می توانید این اطلاعات را ذخیره کنید. از قابلیت­های این سایت می­ توان به انتخاب چند شارژ به صورت همزمان اشاره کرد. سپس با انتخاب صادر کننده کارت خود به ادامه خرید بپردازید. پس از پرداخت، به شما رمز شارژ نمایش داده می­ شود.


کارتی: در سامانه آنلاین خرید شارژ کارتی می توانید به راحتی سیم­کارت خود را شارژ کنید. افرادی که دارای سیم­کارت ایرانسل هستند می­ توانند در این سایت موبایل خود را به صورت مستقیم شارژ کنند. این سایت دارای مقالات و اخبار اپراتورهای مخابراتی است که کاربران می­ توانند آن را مطالعه کنند. در این سایت کد مخصوصی وجود دارد که با وارد کردن آن افرادی که دارای سیم­کارت ایرانسل و رایتل هستند، می­ توانند بدون استفاده از اینترنت خط خود و دوستان خود را شارژ کنند.




سایت­ های خرید شارژ تلفن همراه دارای ویژگی­های متنوعی هستند که می­ توانید از آنها شارژ موبایل خود را تهیه کنید.



سایت­ های سرویس دهی سیم­کارت


شما هر سیم­کارت اعتباری که در اختیار دارید، می توانید از سایت‌های همان شرکت برای خرید شارژ اقدام کنید. درسایت‌های ایرانسل، رایتل و همراه اول گزینه ای وجود دارد که برای خرید شارژ موبایل می­ توان به آن رجوع کرد.


برای افرادی که دارای سیم­کارت اعتباری ایرانسل هستند، سایت ایرانسل من وجود دارد. با ورود به این سایت می­ توانید اپلیکیشن موبایل آن را دانلود کرده و از امکانات آن استفاده کنید. در غیر این صورت می­ توانید بر روی گزینه نسخه وب کلیک کنید. پس از آن باید شماره همراه خود را وارد کنید تا بتوانید از خدمات سایت استفاده کنید.


سایت های خرید شارژ تلفن همراه


افرادی که دارای سیم­کارت اعتباری همراه اول هستند نیز می­ توانند از سایت همراه من استفاده کنند. در این وبسایت می­ توانید اپلیکیشن خود را دانلود کنید تا به راحتی خرید شارژ خود را انجام دهید. با ورود در این سایت باید در ابتدا ثبت نام انجام دهید. اطلاعات خود را وارد کرده و برای صفحه همراه اول خود رمز عبور تعیین کنید. از آن به بعد هر بار که وارد سایت همراه من می­ شوید، باید شماره موبایل و رمز عبور وارد کنید. این امر برای حفاظت از اطلاعات شخصی شما به وجود آمده است تا افراد دیگر وارد صفحه شما نشوند.


رایتل نیز از رقبای خود عقب نمانده و برای کاربران این سیم­کارت، سایت مدیریت حساب را به وجود آورده است. افرادی که دارای سیم­کارت رایتل هستند، می­ توانند وارد این سایت شده و اقدام به ثبت نام کنند. در سایت مدیریت حساب رایتل، کاربر  باید اطلاعات شخصی خود را وارد کنند.  زمانی که حساب خود را ساختید می­ توانید دکمه مرا بخاطر بسپار را فشار دهید. با اینکار هر بار که  وارد سایت می­ شوید احتیاجی ندارید که رمز عبور خود را دوباره وارد کنید.




سایت­ های سرویس دهی هر اپراتور می­ تواند بهترین سایت خرید شارژ تلفن همراه باشد.



اپلیکیشن­ های خرید شارژ تلفن همراه


امروزه بسیاری از برنامه های موبایل برای خرید شارژ به وجود آمده اند که افراد با نصب آن بر روی گوشی می­ توانند به راحتی شارژ مورد نیاز خود را تهیه کنند. در این روش سرعت انجام کار بیشتر است و با کمترین خطا صورت می­ گیرد. این اپلیکیشن­ها می­ توانند بهترین راه برای خرید شارژ باشند که در آنها با اطمینان کامل می­ توانید برای خود و دوستانتان اعتبار تلفن همراه را خریداری کنید. این برنامه­ ها به شرح زیر است:


آپ: آسان پرداخت یا همان آپ با هدف آسان­سازی پرداخت­های الکترونیکی ایجاد شده است. در این اپلیکیشن علاوه بر خرید شارژ می­ توانید با حساب بانکی خود دیگر خریدهای اینترنتی را نیز انجام دهید. آپ به عنوان کیف پول الکترونیکی شما می تواند سفرهای اسنپ، انجام عملیات بانکی مانند کارت به کارت، خرید بلیت قطار و هواپیما، پرداخت قبوض و جریمه های بانکی و چندین عملیات دیگر را انجام دهد.


سایت های خرید شارژ تلفن همراه


شارژک:  در این اپلیکیشن می توانید به صورت آف لاین خرید شارژ انجام دهید. این برنامه موبایل قادر است که برای شما شارژ به صورت مستقیم یا کد شارژ فراهم کند. در شارژک برای خود یا دوستانتان با کمترین زحمت شارژ بخرید و از آن استفاده کنید. از قابلیت­های دیگر این برنامه می­توان به نمایش اعتبار و هزینه تماس اشاره کرد.


7سیم:  این اپلیکیشن دارای قابلیت­های بسیاری است. با این برنامه موبایل می­ توانید شارژ مستقیم، شارژ وایمکس یا حتی قبوض سیم کارت دائمی خود را پرداخت کنید. در 7سیم دسترسی راحت کاربران و همچنین تسریع خرید شارژ در اولویت قرار دارد. در این اپلیکیشن قسمتی برای کدهای تخفیفی هر اپراتور وجود دارد که می ­توانید از آنها دیدن کنید.


کارت شارژ آل دیجیتال: این برنامه موبال برای سیستم عامل­های اندروید و ios طراحی شده است. در این اپلیکیشن می­ توانید از کدهای تخفیفی، خرید شارژ سریع و آسان و همچنین طرح­ های تخفیفی ویژه ای که در آن وجود دارد، بهره ببرید. با اتصال به اینترنت تمامی کارهای سیم­کارت خود را از طریق این اپلیکیشن می ­توانید انجام دهید.


خدمات گوشی و شارژ: این اپلیکیشن با ظاهر رنگارنگی که دارد می­ تواند برای شما بیشترین کاربرد را داشته باشد. با نصب این اپلیکیشن تمامی کارهای سیم کارت خود را به راحتی انجام خواهید داد. خدمات گوشی و شارژ قادر است به صورت آفلاین هم کار کند. از دیگر امکانات این برنامه می­ توان به فعال­سازی آهنگ پیشواز، فعال­سازی اینترنت، دایورت کردن تماس­ها، خرید بسته ­های اینترنتی، فعال­سازی پیامگیر صوتی، لغو دریافت پیامک­های تبلیغاتی اشاره کرد.


در این مقاله بهترین سایت‌های خرید شارژ سیم­کارت را به شما ارائه کردیم تا بتوانید در مواقعی که به خرید شارژ نیاز دارید، از آن­ها استفاده کنید.  تمامی این سایت‌ها برای راحتی کاربران خود مزایای ویژه ای دارند که با توجه به نیازهایی که دارید می­ توانید از آنها بهره ببرید. برای اینکه انتخاب بهتری داشته باشید بهتر است که در ابتدا نیازهای خود را بررسی کنید، سپس برای برطرف کردن آنها از یک یا چند سایت استفاده کنید. تمامی این سایت‌ها دارای اعتبار هستند و امنیت بالایی دارند. پس برای خرید شارژ در این سایت‌ها نگرانی از بابت امنیت یا کلاهبرداری برای کاربران وجود ندارد و با خیال راحت می­ توانید سیم­کارت خود را از طریق یکی از این سایت‌ها شارژ کنید.

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

چرا باید از تولیدی مبل به صورت مستقیم خرید کرد؟ (10 نکته مهم )

برای آشنایی با تولیدی مبل چهاردانگه و انواع مبلمان ما کافی است با ما همراه شوید

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

بک لینک چیست و چرا وب سایت به آن نیاز دارد

با کشف اهمیت بک لینک‌ها برای رشد وب‌سایت خود. یاد بگیرید بک لینک‌ها چیستند و چرا وب‌سایت شما نمی‌تواند بدون آن‌ها...

چرا خرید بک لینک کار اشتباهی است

دلایلی را کشف کنید که چرا خرید بک ‌لینک اشتباه است و تأثیر منفی آن را بر رتبه سایت شما در موتورهای جستجو بررسی کنید....

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد