جستجو

سایت های خرید و فروش کتاب های دست دوم

(11 رای)
به روز رسانی: 12 اسفند 1398 ساعت 18:45:58
تاریخ ثبت: 29 آذر 1398 ساعت 23:11:35
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/22654
کتاب وسیله ای است که در خانه بسیاری از ما موجود است مخصوصا اگر محصل باشیم یا فرزند محصل داشته باشیم در این صورت همواره کتاب های درسی و دانشگاهی یا کتاب های کنکوری در خانه دیده می شوند، مهم ترین مسئله درمورد کتاب مطالب و مفاهیم داخل آن است و با کمی مراقبت و نگهداری آن ها همیشه تمیز خواهند ماند. این روزها کاغذ به قدری گران شده که خرید کتاب های نو برای برخی از اقشار جامعه دشوار شده و مردم بیش از پیش به خرید کتاب های دست دوم رو آورده اند. دانشجوها و پشت کنکوری ها معمولا کتاب های دست دوم برای درس های خود تهیه می کنند زیرا تعداد درس هایشان زیاد بوده و پس از کنکور یا پس از اتمام ترم استفاده چندانی از آن ها ندارند. اگر تا به حال سری به خیابان انقلاب در پایتخت زده باشید شمار بسیاری از کتاب فروشی ها را می بینید که کتاب های دست دوم می فروشند، با وارد شدن به این مغازه ها حجم بالایی از کتاب های دست دوم را می بینید که بدون ترتیب خاصی روی هم چیده شده و انتخاب بین آن ها سخت است، وضعیت مغازه به نحوی شلوغ و نامرتب است که افراد رغبت وارد شدن و گذراندن لحظاتی در آن را ندارند. در برخی مواقع نیز شما قصد فروختن کتاب های خود در قالب کتاب دست دوم دارید در این حالت نیز بایستی به خریداران کتاب دست دوم رجوع کنید و زمانی را در خیابان ها با وجود شلوغی و آلودگی صرف کنید .

اما اگر قصد دارید از منزل برای خرید یا فروش کتاب های دست دوم اقدام کنید چندین سرویس آنلاین به این منظور در دسترس هستند که در ادامه برخی از آن ها معرفی شده اند، در این سایت ها مشخصات کتاب در کنار تصاویری از آن با قیمت مشخص به صورت کامل درج شده، آدرس و شماره تماس فروشنده نیز برای معامله قابل رویت است .

1600x1040-quench-your-thirst-for-reading-at-the-new-york-international-anitiquarian-book-fair

سایت بورسیپا :

بورسیپا نام یکی از شاخص ترین کتاب خانه های اهل ایران باستان می باشد. در این سایت علاوه و بر خرید و فروش کتاب های دست دوم، می توانید کتاب های بدون استفاده خود را به صورت رایگان اهدا کنید یا آنها را با کتاب دست دوم دیگری تعویض نمایید، اگر کتابی نیاز داشتید و در سایت موجود نبود با درج مشخصات، آن را در قسمت نیازمندی ها درخواست دهید. کتاب هایی با دسته بندی های مختلف درسی و غیردرسی در این سایت موجود هستند همچنین بورسیپا بخشی را با کتاب های با خط پریل برای کم بینایان و نابینایان اختصاص داده است.کتاب فروش ها، ناشران و نویسندگان کتاب نیز می توانند کتاب های خود را به صورت رایگان مورد بازدید عموم قرار داده و به فروش بگذارند. در قسمت بلاگ این سایت به معرفی بسیاری از کتاب های مفید حال حاضر دنیا پرداخته شده است .

سایت کمپ کتاب :

در کمپ بوک کابران قادر به خرید، فروش و درخواست کتاب مورد نظر خود هستند. جدیدترین کتاب های درخواستی، دانشگاهی، کنکوری، کمک درسی و رمان در صفحه اصلی سایت قابل مشاهده است، در قسمت بلاگ این سایت به معرفی کتاب و نویسنده ها پرداخته شده است. قسمت قابل توجه سایت داستان های کوتاهی بود که به قلم کاربران نوشته شده، قسمتی نیز با عنوان دورهمی کتاب خوانی به چشم می رسید که خلاصه ای از کتاب و نقد آن را دربر می گرفت .

سایت کتاب هام :

در کتاب هام موضوعات کتاب ها در 10 دسته بندی چیده شده اند. بخش هایی با عنوان آخرین آگهی های ویژه و آخرین آگهی های ارسالی در صفحه اصلی سایت به چشم میخورد، بخش آگهی ویژه، بالاتر از بقیه عناصر سایت قرار گرفته و امکان دیده شدن آن بیشتر است، پس از ثبت نام در کتاب هام چهار آگهی معمولی و یک آگهی ویژه هدیه می گیرید. آگهی های معمولی به ترتیب از آخرین آگهی ارسالی به اولین آگهی نمایش داده می شوند، دکمه ای به نام بالا بردن در سایت قرار داده شده اگر بخواهید یکی از آگهی های قدیمی تان به ابتدای لیست برود روی آن دکمه کلیک کنید. این سایت علاوه بر خرید و فروش کتاب های دست دوم، کتاب های نو نیز در آرشیو خود دارد که در بخش وضعیت مشخص شده اند .

سایت مای گاج :

مای گاج بستری را فراهم کرده تا دانش آموزان، دانشجویان و عموم مردم بتوانند کلیه کتاب هایی که دیگر نیازی به آنها ندارند به فروش برسانند، به صورت رایگان هدیه دهند و نیاز شخص دیگری را برطرف نمایند یا کتاب مورد نیاز خود را با کتابی که در دست دارند بدون هیچ وجهی مبادله کنند. انتشارات گاج نیز در همین راستا کتاب های نقص چاپ خود را پس از اصلاح و ترمیم با قیمت ناچیزی در مای گاج برای فروش می گزارد. در این سایت قسمتی با عنوان آگهی های ویژه وجود دارد که مای گاج کیفیت آنها را تضمین کرده و کلیه مراحل ارسال،پرداخت و دریافت به عهده خود سایت است. قسمتی که کاربران کتاب های خود را به فروش می گذارند با عنوان آخرین آگهی قید شده است .

سایت دیوار :

دیوار از سال 1392 کار خود را با هدف خرید و فروش بی واسطه آنلاین آغاز کرد، این سایت محل خرید و فروش انواع مختلف وسایل روزمره از جمله کتاب است به راحتی می توانید با ثبت رایگان آگهی کتاب های خود را با درج مشخصات، چند عکس و قیمت پیشنهادی به فروش بگذارید، همچنین امکان معاوضه کتاب نیز وجود دارد. برای خرید نیز از دسته بندی ها، قسمت سرگرمی و فراغت، کتاب و مجله را انتخاب کرده و کتاب مورد نظر خود را از سایت جست و جو و پس از تماس با فروشنده خریداری نمایید .

سایت شیپور :

شیپور از سال 1391 با موضوع نیازمندی های آنلاین با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار راه اندازی شد، این سایت شباهت زیادی با دیوار دارد و میتوان به خرید یا فروش کتاب اقدام کرد از تفاوت های بین این دو سایت میتوان به این اشاره کرد که در شیپور امکان معاوضه کتاب وجود ندارد، اما در صفحه خرید هر کتاب پیشنهاد های مشابه دیگری از سوی سایت شیپور عرضه می گردد .
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

چرا باید از تولیدی مبل به صورت مستقیم خرید کرد؟ (10 نکته مهم )

برای آشنایی با تولیدی مبل چهاردانگه و انواع مبلمان ما کافی است با ما همراه شوید

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

ثبت آگهی فروش خودرو

در گذشته بسیار افرادی بودند که بدون اطلاع از قیمت خودرو خریدو فروش می کردند و یا چه بسیار کسانی که برای مطلع شداز...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد