جستجو

سایت های خرید کفش به صورت آنلاین

(17 رای)
به روز رسانی: 31 شهریور 1398 ساعت 20:36:56
تاریخ ثبت: 26 شهریور 1398 ساعت 00:28:29
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/18082
اینترنت باعث شده تا راحت‌تر بتوانیم با دنیا ارتباط برقرار کنیم. در هر جایی که زندگی می‌کنیم، فقط باید به این شبکه دسترسی داشته باشدی تا بتوانیم کارها را به‌ صورت آنلاین انجام دهیم. از طرفی اینترنت محصولات و خدمات جدیدی را به ارمغان آورده که با کمک آن‌ها مثلا قادر به خرید وسایل شخصی به صورت آنلاین هستیم. یکی از همین محصولات، کفش است. در گذشته شما با مراجعه به بازار باید یکی از همین کالاها را خریداری می‌کردید و وقت زیادی صرف این کار می‌شد. اما حالا در موبایل هوشمندتان نیز می‌توانید این کار را انجام دهید. ولی آیا بهترین سایت‌ها برای خرید کفش به صورت آنلاین را می‌شناسید؟ اگر می‌خواهید پاسخ این پرسش را بیابید، با ما همراه باشید.

بانی مد

Untitled

اگر می‌خواهید از بهترین سایت‌های ایران خرید کنید، حتما به بانی مد سر بزنید. این سایت در بخش پوشاک و لوازم شخصی فعالیت می‌کند و برای همین انواع کفش‌ها را در اختیارتان می‌گذارد. همین موضوع باعث افزایش آزادی عمل کاربران شده است. در واقع در بانی مد هزاران محصول گردهم آمده تا شما خریدی عالی داشته باشید. اما مشکل این‌جاست که این تنوع بعضا موجب سردرگمی کاربران نیز می‌شود. برای همین فیلترهای مختلفی در دسترس‌تان قرار دارد تا تنها براساس سلیقه و سایز خود، محصولات را مشاهده کنید. خوش‌بختانه بانی مد در هر فصل تخفیفات بسیاری را ارائه می‌دهد تا ارزش خرید کالاها افزایش یابد. گفته می‌شود با عضو شدن در خبرنامه این سایت می‌توانید سریعا از این تخفیفات هیجان‌انگیز باخبر شوید. اپلیکیشن اندرویدی و iOS نیز توسعه داده شده تا راحت‌تر کفش مورد نظر خود را خریداری نمایید. خوشبختانه در بانی مد ارسال‌های بالای ۱۰۰ هزار تومان به صورت رایگان تحویل مشتریان می‌شوند و روند ارسال نیز بسیار سریع‌ است. ضمانت بازگشت کالا نیز در نظر گرفته شده تا در صورتی که از کفش راضی نبودید، بتوانید بدون دردسر آن را مرجوع دهید.

شیکسون

Untitsled

اگر به دنبال محصولات لوکس و شیک می‌گردید، چاره‌ای جز مراجعه به شیکسون ندارید. این سایت شامل بهترین و جذاب‌ترین محصولات است که در کم‌تر فروشگاهی یافت می‌شوند. بیش‌تر محصولات نیز شامل تخفیفات بالای ۱۰ درصد هستند که آن‌ها را به گزینه‌ای عالی برای کاربران تبدیل می‌کنند. البته شیکسون تنها به اجناس گران‌قیمت ختم نمی‌شود. بخشی به‌ نام «زیر قیمت بازار» تدارک دیده شده که در آن می‌توانید محصولاتی مقرون به صرفه را خریداری نمایید. قسمت تک سایزها نیز شامل گزیده‌ای از بهترین کالاهای فروشگاه است که با قیمت کم و تنها در یک سایز موجود هستند. به طور کلی تنوع سایت شیکسون بسیار بالاست و برای این‌که بتوانید بهترین مدل را انتخاب کنید، باید از فیلترها یا مجله اینترنتی این سایت بهره بجویید. پشتیبانی ۲۴ ساعته نیز در نظر گرفته شده تا در هر شبانه‌روز سوالات خود را مطرح کنید. ۱۰ روز ضمانت بازگشت در نظر گرفته شده تا بدون نگرانی اقدام به خرید کفش در شیکسون کنید. همچنین گزینه ارسال رایگان نیز دیده می‌شود. گفته می‌شود محصولات سایت شیکسون از اصالت برخوردار هستند و کالاهای فیک و تقلبی در این وب‌سایت به فروش نمی‌رسند. در کل شیکسون می‌تواند یکی از بهترین سایت‌ها برای مشکل‌پسندان باشد.

دیجی استایل

Untitslexd

بیش‌تر مردم مایلند از برندهای معتبر خریداری نمایند. در این صورت صاحب یک محصول با دوام بالا می‌شوند. اگر شما از این دسته از افراد هستید، می‌توانید سری به دیجی استایل بزنید. در این سایت شاهد هزاران کفش هستیم که اکثر آن‌ها ساخت برترین شرکت‌های دنیا هستند. البته قیمت برخی از آن‌ها نیز (به‌ دلیل اصل بودن) بسیار بالاست. برای همین دیجی استایل هر فصل کمپین‌های زیادی را شروع می‌کند تا شما بتوانید محصول مورد نظرتان را با قیمتی کم‌تر خریداری نمایید. با عضو شدن در خبرنامه این وب سایت نیز می‌توانید از آخرین تخفیفات باخبر شوید. یکی از مشکلات خرید آنلاین پوشاک این است که کاربران نیاز به پوشیدن فیزیکی کالا دارند. برای همین دیجی استایل ضمانت بازگشت کالا را برای شما در نظر گرفته تا بدون نگرانی کالا را تحویل بگیرید و اگر مناسب شما نبود، آن را مرجوع دهید. پشتیبانی ۲۴ ساعته و آنلاین نیز در اختیارتان قرار دارد تا به راحتی با فروشگاه ارتباط برقرار کنید و در هر زمانی سوالات خود را مطرح نمایید. اپلیکیشن‌های مخصوص سیستم‌عامل گوگل و اپل نیز توسعه داده شده تا بدون مراجعه به وب سایت، خریدهای خود را انجام دهید. همچنین تحویل نیز در برخی از موارد رایگان است.

مدیسه

xsd

یکی دیگر از بهترین وب‌سایت‌های ایران که در بازار پوشاک و لوازم شخصی فعالیت می‌کند، مدیسه است. در این فروشگاه گسترده می‌توانید انواع لباس‌ها را پیدا کنید و آن‌ها را با قیمتی مناسب خریداری نمایید. این موضوع در مود کفش‌ها نیز صدق می‌کند. در هر سنی که هستید، می‌توانید خریدهای خود را از مدیسه انجام دهید. ضمانت بازگشت کالا نیز در نظر گرفته شده تا بتوانید بدون مشکل کالاها را (در صورت فیت نبودن) مرجوع دهید. از چه سبک‌هایی خوش‌تان می‌آید؟ در واقع هر سلیقه‌ای که داشته باشید، می‌توانید از مدیسه کفش مورد نظرتان را خریداری نمایید. هر فصل نیز تخفیف‌های بسیاری ارائه می‌شود تا کالاهای گران‌قیمت به محصولاتی مقرون‌به‌صرفه تبدیل شوند و شما بتوانید مدل دل‌خواه خود را بخرید. گفته می‌شود بهترین برندها (چه در داخل ایران و چه در خارج کشور) به فروش محصولات خود در این فروشگاه اینترنتی می‌پردازند. برای این‌که بتوانید هر زمان از شبانه‌روز سوالات خود را مطرح کنید، مدیسه گزینه پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته را برای‌تان در نظر گرفته تا نیاز به تماس صوتی نباشد. رابط کاربری وب سایت نیز روان بوده و پروسه خرید بدون مشکل انجام می‌شود. در واقع همین ظاهر ساده باعث افزایش کارآمدی مدیسه شده است. از قلم نیفتد در اولین خرید نیز تخفیفی شامل کاربران خواهد شد.

گلامورا

xxsd

اگر به دنبال تنوع و محصولات مقرون به صرفه هستید، حتما به سایت گلامورا مراجعه کنید. در این وب سایت صدها یا شاید هزاران کفش در دسترس‌تان قرار دارد. فیلترهای پیشرفته‌ای نیز تدارک دیده شده تا راحت‌تر بهترین مدل مناسب سلیقه و سایزتان را انتخاب کنید. کفش مناسب شما نیست؟ نگران نباشید. با استفاده از ضمانت بازگشت کالای گلامورا می‌توانید محصولات را در یک بازه زمانی خاص باز گردانید. همچنین این کار بدون هزینه انجام می‌گیرد. اما گلامورا به کفش ختم نمی‌شود. در این وب سایت می‌توانید پوشاک و یک‌سری از وسایل شخصی مثل اکسسوری را خریداری نمایید. پشتیبانی عالی یکی از نقاط قوت این سایت محسوب می‌شود که تجربه خرید از گلامورا را ارتقا داده است. ارسال محصولات نیز با سرعتی بالا صورت می‌گیرد تا بعد از تنها چند روز کالاهای مورد نظرتان را تحویل بگیرید. در واقع هر روز نیز تخفیفات بسیاری در این سایت درج می‌شود تا بتوانید محصولات مورد نظرتان را با قیمتی کم‌تر خریداری نمایید. برای مطلع شدن از این تخفیفات نیز می‌توانید عضو خبرنامه گلامورا شوید. در ضمن با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی گلامورا نیز می‌توانید از آخرین تخفیفات باخبر شوید.

سال ست

xsxdsd

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سال ست، حراج‌های این فروشگاه اینترنتی هست. تقریبا بیش‌تر محصولات شامل تخفیف هستند و برای همین می‌توانید محصولاتی مقرون به صرفه در سال ست پیدا کنید. اما این به معنی کیفیت پایین کالاهای موجود در سال ست نیست. اکثر کفش‌ها کیفیت مطلوبی دارند و حتی بعضی از آن‌ها نیز توسط بهترین برندهای بازار ساخته شده‌اند. هر فصل نیز تخفیف‌های بالاتری (در یک باز زمانی خاصی) روی محصولات اعمال می‌شود تا بتوانید محصولات مورد نظرتان را با قیمتی پایین‌تر خریداری نمایید. بخشی نیز به نام تک سایزها در نظر گرفته شده تا بتوانید با حداقل بودجه، یک کالای جذاب و با دوام بالا را بخرید. در واقع سال ست تمامی افراد و سلیقه‌ها را نیز پوشش می‌دهد و نیازی نیست به دیگر سایت‌ها برای خرید کفش به صورت آنلاین مراجعه کنید. سال ست یک مجموعه کامل است. پشتیبانی آنلاین نیز یکی از نقاط قوت این فروشگاه آنلاین محسوب می‌شود تا شما قادر به پرسیدن سوالات خود در هر ساعت از شبانه‌روز باشید. کفش مناسب پای شما نیست؟ پس می‌توانید از گزینه ضمانت بازگشت کالای سال ست بهره ببرید. با استناد بر این ضمانت، شما می‌توانید تا ۷ روز اقدام به بازگرداندن محصول کنید.

دیجی کالا

xd

دیجی کالا بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران است و بعید نیست شامل هزاران مدل کفش باشید. پس اگر به دنبال تنوع محصولات هستید، ما به شما دیجی کالا را توصیه می‌کنیم. در این وب سایت برای هر جنسیت و سلیقه‌ای کفشی مخصوص یافت می‌شود. هر روز نیز در بخش شگفت‌انگیز‌ها می‌توانید محصولات با تخفیف‌های بالا را خریداری نمایید. گروه بزرگی از محصولات نیز به صورت فروش ویژه در سایت موجود هستند. به این ترتیب این کالاها را می‌توانید با قیمت نسبتا پایین خریداری نمایید. پشتیبانی ۲۴ ساعته و آنلاین در اختیارتان قرار دارد تا بدون مشکل سوالات خود را مطرح کنید. فیلترهای مختلفی نیز در دسترس‌تان قرار دارد تا تنها محصولی مناسب سایز و سلیقه خودتان را مشاهده کنید. مجله فروشگاه اینترنتی مذکور نیز بعضا مطالبی در خصوص خرید پوشاک منتشر می‌کند که با کمک آن‌ها می‌توانید خریدی بهتر داشته باشید. در کنار کفش، دیجی کالا حتی به فروش لوازم جانبی کفش‌ها نیز می‌پردازد. رنج قیمتی کفش‌های دیجی کالا نیز بسیار گسترده است و تنها به مدل‌های گران‌قیمت و یا ارزان‌قیمت منحصر نشده است. در کل دیجی کالا گزینه‌ای مناسب برای آن دسته از کاربرانی شمرده می‌شود که مشکل‌پسند هستند و به چند صد مدل راضی نمی‌شوند!

تک استایل

xsxdssd

تک استایل یکی دیگر از وب سایت‌های مختص به بخش کفش محسوب می‌شود. با این‌که تک استایل به فروش دیگر محصولات نیز می‌پردازد، اما تمرکز اصلی آن بر روی کفش قرار داده شده است. برای همین شاهد هزاران کفش در این سایت هستیم که تنوعی بی‌نظیر را به ارمغان آورده‌اند. فرقی نمی‌کند که چه سن یا به چه سبکی علاقه دارید، تک استایل برای تمامی افراد کفش‌های مخصوصی را ارائه می‌دهد. قیمت‌های این سایت نیز در رنج متوسط قرار می‌گیرند و بیش‌تر خانواده‌های متوسط قادر به خرید مدل‌های تک استایل هستند. پشتیبانی نیز در نظر گرفته شده تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. در واقع در تک استایل می‌توانید هم محصولات های کپی و هم مدل‌های اصل خریداری نمایید. البته این موضوع با وسواس بسیار در عنوان کالاها قید شده است. ضمانت بازگشت کالا نیز دیده می‌شود تا در صورت فیت نبودن کفش، آن را مرجوع دهید. گزینه پرداخت در محل نیز (احتمالا تنها برای شهر تهران) قرار داده شده تا بدون نگرانی اقدام به خرید کفش از تک استایل کنید. هر روز نیز تخفیف‌های بسیاری در این سایت ارائه می‌شود تا بتوانید محصول دل‌خواه خود را قیمت دل‌خواه خریداری کنید.

لوزی

sxxd

هر فصل تخفیفات مختلفی در این فروشگاه اینترنتی ارائه می‌شود تا محصولات ارزش خرید بالاتری پیدا کنند و شما بتوانید مدل مورد نظرتان را با قیمتی پایین‌تر خریداری نمایید. همچنین با عضو شدن در خبرنامه این سایت می‌توانید از آخرین تخفیفات باخبر شوید. تقریبا برای هر سلیقه و سایزی در لوزی می‌توانید کفش پیدا کنید. ظاهر زیبا و ساده یکی دیگر از ویژگی‌های این فروشگاه اینترنتی به‌ حساب می‌آید که باعث سریع‌تر شدن پروسه خرید و ارتقای تجربه کاربری خواهد شد. پشتبانی تلفنی و هم ایمیلی نیز در نظر گرفته شده تا سریعا پاسخ سوالات خود را بیابید. کفش مناسب سایز شما نیست؟ پس می‌توانید از گزینه بازگشت کالای لوزی استفاده کنید و محصول را با پس بدهید و سپس مدلی مناسب با سایزتان خریداری نمایید. فروشگاه لوزی توانسته نماد اعتماد دو ستاره را کسب کند و برای همین با خاطری آسوده می‌توانید از این سایت خرید کنید.

مارال چرم 

xsxsd

اگر سلیقه‌ای کلاسیک دارید و بیش‌تر به مدل‌های چرمین علاقه‌‌مندید، پس ما به شما خرید از سایت مارال چرم را توصیه می‌کنیم. در این فروشگاه اینترنتی تنها کفش‌های کلاسیک و با جنس چرم عرضه می‌شود. پس مارال چرم تنها برای گروهی از کاربران مناسب است. مشتریانی که حس پوشیدن چرم باکیفیت را پوست دارند. کفش‌های مارال چرم از کیفیت بالایی برخوردار هستند و خرید آن‌ها لذت‌بخش است. ۷ روز ضمانت بازگشت کالا نیز برای شما در نظر گرفته شده تا در صورت مناسب نبودن کفش، به سرعت مدلی جدید دریافت کنید. بسته‌بندی شیک نیز یکی دیگر از ویژگی‌های محصولات مارال چرم محسوب می‌شود. با کمک مارال چرم دیگر لازم نیست چندین روز برای رسیدن مرسوله‌های‌تان صبر کنید، کالاها در سریع‌ترین زمان ارسال می‌شوند و مطمئن باشید تحویل آن‌ها بیش‌تر از ۲ تا ۳ روز به طول نمی‌انجامد. با عضو شدن در خبرنامه مارال چرم نیز می‌توانید از جشواره‌ها، جدیدترین مدل‌ها و تخفیفات این فروشگاه باخبر شوید.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

چرا باید از تولیدی مبل به صورت مستقیم خرید کرد؟ (10 نکته مهم )

برای آشنایی با تولیدی مبل چهاردانگه و انواع مبلمان ما کافی است با ما همراه شوید

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

بک لینک چیست و چرا وب سایت به آن نیاز دارد

با کشف اهمیت بک لینک‌ها برای رشد وب‌سایت خود. یاد بگیرید بک لینک‌ها چیستند و چرا وب‌سایت شما نمی‌تواند بدون آن‌ها...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد