جستجو

مزایای خرید آنلاین در زمان کرونا

(13 رای)
به روز رسانی: 05 شهریور 1399 ساعت 16:55:15
تاریخ ثبت: 21 اردیبهشت 1399 ساعت 17:49:16
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/29790
رشد خرید آنلاین و استفاده از تجارت الکترونیک در زمان بیماری کرونا چشمگیر شده است. در این مقاله از مزایای خرید آنلاین در زمان همه گیری ویروس کرونا، covid-19 صحبت می ‌کنیم.


رشد تجارت الکترونیک و خرید آنلاین در زمان بیماری کرونا:


دنیای تجارت الکترونیکی سالهاست جای خود را در بین مردم باز کرده است. با گسترش و رشد تکنولوژی، آمار خرید اینترنتی هم روز به روز بیشتر می شود. رشد چشمگیر مراجعه به سایت های خرید آنلاین و سفارش انواع و اقسام کالاهای ضروری و غیر ضروری هم بر کسی پوشیده نیست. این آمار در این روزها که فاصله گیری اجتماعی امری ضروری برای قطع زنجیره ویروس کرونا، covid-19 و عدم انتقال بیشتر ویروس است حتی بیشتر از قبل نیز شده است.

خرید آنلاین و استفاده از فروشگاه های اینترنتی در این روزهای قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی، پاسخی مناسب برای تامین اقلام مورد استفاده افراد است. با استفاده از این نوع از تجارت الکترونیک، مشتری بدون خروج از منزل، کالا یا مواد مصرفی خود را سفارش می دهد. به این ترتیب سلامتی او تهدید نشده و از شیوع بیشتر ویروس کرونا، covid-19 نیز جلوگیری می شود.

از طرفی بستر اینترنتی و خرید آنلاین ده ها فرصت شغلی ایجاد کرده و امنیت شغلی را نیز در این شرایط بیماری کرونا فراهم می کند. اما مزایای خرید آنلاین تنها به این دو مورد محدود نمی شود. در ادامه به چند مورد از مزایای خرید آنلاین در زمان بیماری کرونا اشاره می کنیم:

خرید آنلاین در زمان بیماری کرونا

راحتی و اطمینان از خرید آنلاین:


همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، مشتریان بدون هیچگونه نگرانی از انتقال ویروس می توانند از خانه و محل کار اقدام به خرید آنلاین کنند. با استفاده از اینترنت، خریدها راحت تر شده و اطمینان خاطر بیشتری برای مشتری فراهم می شود. اگر مشغله سر کار رفتن و انجام فعالیت های خانه را دارید، خرید آنلاین گزینه مناسبی برای شما است. به راحتی و تنها با چند کلیک ساده، اقلام و کالاهای خود را انتخاب کرده و درب منزل یا محیط کار یا هر کجا که مایل هستید، تحویل بگیرید.

با سفارش آنلاین، حتی می توانید این خرید اینترنتی را به راحتی لغو کنید. در خرید آنلاین، مشکل بحث کردن با فروشنده برای پس گرفتن کالا دیگر وجود ندارد و این موضوع، اطمینان خاطر بسیاری از مشتریان برای خرید راحت را جلب می کند.

ذخیره زمان و عدم اتلاف وقت:


خرید آنلاین در زمان شیوع بیماری کرونا باعث می شود که مدت زمان انتخاب و خرید و اقلام مورد نظر شما به شدت کاهش پیدا کند. تصور کنید که طیف وسیعی از کالاها و اقلام مصرفی در اختیار شما هستند. شما با آرامش خاطر در خانه خود نشسته اید. استرس بیماری کرونا را ندارید. فاصله گیری اجتماعی را رعایت کرده اید و به این ترتیب کمکی هم به جامعه و هم نوعان خود و کاهش زنجیره انتقال ویروس دارید.

بدون اتلاف وقت در بیرون از منزل، مشخصات کالای خود را در خرید آنلاین مطالعه کنید. حتی می توانید این کالا را با محصولات مشابه همان فروشگاه و یا فروشگاه های دیگر بدون کمترین اتلاف وقت، مقایسه کنید. برای این کار هم تنها به چند کلیک ساده نیاز است. به این ترتیب، علاوه بر نادیده گرفتن ویروس کرونا، توانسته اید زمان بیشتری در اختیار داشته و به کارهای مهمتری بپردازید.

بهداشتی بودن خریدها:


تصویر کنید برای خرید اقلام مصرفی خوراکی به فروشگاه یا بازار خرید رفته اید. در هنگام خرید حتما مجبور خواهید شد به کالاهای مختلف دست بزنید. دفعات مختلف از کارت بانکی خود برای پرداخت پول استفاده کنید. دست زدن به مکان های مختلف و انتقال ویروس هم به جای خود.

اما در خرید حضوری، واقعا تا چه حد امکان رعایت تمامی موارد بهداشتی وجود دارد؟

به فرض اینکه شما تمامی موارد بهداشتی بر علیه ویروس کرونا، covid-19 را هم رعایت کردید. آیا تضمینی برای رعایت این موارد توسط افرادی که در خرید با شما تعامل دارند، وجود دارد؟ برای مثال، آیا تضمین می کنید که خرید شما حتما با کارت بانکی و نه پول نقد، انجام شود؟ و کارت بانکی فقط ویروس های دست شما را به خود جذب کرده است؟

اما اگر خرید آنلاین باشد، اوضاع کاملا متفاوت می شود. شما از اینترنت و فروشگاه های اینترنتی کالا یا اقلام مصرفی خود را انتخاب کرده اید. در سبد خرید شما اقلامی وجود دارد که هزینه آن را به صورت آنلاین و یا پرداخت در محل تقبل کرده اید. پرداخت آنلاین که هیچگونه مشکلی برای ویروس کرونا ایجاد نمی کند. با پرداخت در محل هم می توانید بدون استرس و عجله خودتان مبلغ را با دستگاه پوز سیار فروشگاه مربوطه پرداخت کنید. یا اگر نقدی حساب می کنید، حداقل پول کمتر دست به دست می شود.

در مورد کالاها چطور؟ در سفارش های اینترنتی و خرید آنلاین کالا زیاد دست به دست نمی شود. موارد بهداشتی بیشتر رعایت شده و اطمینان شما برای رعایت موارد بهداشتی هم بیشتر است. در این حالت می توان گفت فاصله گذاری اجتماعی در برابر ویروس هم خیلی بیشتر از خرید حضوری رعایت شده است.

همواره به یاد داشته باشید که تمام سلامتی و بهداشت خود را در مقابل ویروس کرونا استفاده کنید. تا حدی که بتوانیم آن را از پا در بیاوریم.

shopping-online-store-with-application_40876-676

 

کاهش هزینه ها در خرید آنلاین:


در زمان شیوع پیماری کوئید 19 و انتقال ویروس کرونا، مصرف آب و اقلام بهداشتی هم به طبع آن بیشتر شده است. اما ربط این موضوع به خرید حضوری چیست؟

وقتی شما اقدام به خرید حضوری در شرایط فاصله گذاری اجتماعی و شیوع ویروس کرونا می کنید، به یک سری اقلام بهداشتی و حفاظتی هم نیاز دارید. خرید ماسک که الان قیمت صعودی پیدا کرده، خرید انواع ژل ضد عفونی و الکلی، استفاده از مواد ضد عفونی کننده محیط و معابر و ... از این نمونه ها هستند. در زمان بازگشت به خانه هم برای رعایت کاملتر بهداشت اقدام به شستشوی لباس های خود و ضد عفونی کردن وسایل و دوش گرفتن و ... دارید.

اما با خرید آنلاین این هزینه های جانبی برای پیشگیری از ویروس کرونا بسیار کم می شود. از طرفی شما مجبور نیستید، مبلغی را صرف هزینه های رفت و آمد داشته باشید. البته فرض می کنیم که در خرید حضوری تنها یک نفر اقدام به خرید کرده است و از خریدهای دسته جمعی و به طبع آن چند برابر شدن هزینه های جانبی هم چشم پوشی می کنیم.

همانطور که در مورد خرید آنلاین می دانید، هزینه تحویل کالا و مرسولات در محیط گاها رایگان است. حتی اگر رایگان هم نباشد، باور کنید که هزینه اختصاص یافته به تحویل کالاها در برخی فروشگاه های اینترنتی بسیار به صرفه تر از مراجعه حضوری شما در این شرایط بیماری کرونا است.

ارسال کالا و هدیه و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در زمان کرونا: 


اگر شما هم از افرادی هستید که به مناسبت ها، تاریخ ها، رویدادهایی مانند سالروز تولد و ... اهمیت می دهید و از طرفی هم خواستار رعایت قانون فاصله گذاری اجتماعی در برابر کوئید 19 هستید، خرید آنلاین بهترین گزینه است.

اگر به فروشگاه اینترنتی مانند دیجی کالا نگاه کنید، تقریبا هر نوع وسیله، کالا، اقلام مصرفی، پوشاک، اکسسوری و مناسبتی و ... که نیاز دارید را در انبار خود دارند. فقط کافیست با چند کلیک آیتم مورد نظر خود را انتخاب کرده، سفارش دهید و از طریق ماموران تحویل به فرد مورد نظر برسانید.

در صورت عدم رضایت یا درخواست مرجوعی به هر دلیل هم هیچ مشکلی وجود ندارد. تا یک هفته امکان مرجوعی برای شما، دوستان و عزیزانتان هست. درخواست مرجوعی را ثبت کنید تا مامور تحویل برای دریافت آیتم مرجوعی به مکان شما مراجعه کند. به همین سادگی، هم مناسبت ها را به فراموشی نسپرده اید، هم شرایط مبارزه با ویروس کرونا را رعایت کرده اید.

سخن پایانی:


ویروس کرونا قابل شکست است. کافی است موارد بهداشتی و مخصوصا فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنیم. یکی از این موارد فاصله گذاری اجتماعی خرید آنلاین و پرهیز از خریدهای حضوری و اتلاف وقت در بازار و فروشگاه های مختلف است. با خرید آنلاین، اصل فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده اید، بهره اقتصادی دارید. در زمانتان صرفه جویی کرده اید و در نهایت آرامشتان نیز به هم نمی ریزد. چرا که مجبور نیستید برای پس دادن کالا، یا تعویض آن ساعت ها با فروشنده سر و کله بزنید.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

چرا باید از تولیدی مبل به صورت مستقیم خرید کرد؟ (10 نکته مهم )

برای آشنایی با تولیدی مبل چهاردانگه و انواع مبلمان ما کافی است با ما همراه شوید

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

چرا خرید بک لینک کار اشتباهی است

دلایلی را کشف کنید که چرا خرید بک ‌لینک اشتباه است و تأثیر منفی آن را بر رتبه سایت شما در موتورهای جستجو بررسی کنید....

تأثیر خرید و فروش کالای دست دوم بر اقتصاد کشور

خرید و فروش کالای دست دوم یا همان کالا های استفاده شده و کار کرده، یکی از عوامل مهم در اقتصاد کشور محسوب میشود. این...

سایت مزایده آنلاین کالا

امکان برگزاری مزایده آنلاین در سایت سلفری

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

قوانین فروشگاه های اینترنتی (قوانین فروش آنلاین کالا)

قوانین فروشگاه های اینترنتی به اندازه کالایی که ارائه می دهند مهم است. در واقع یکی از مهم ترین مواردی که یک کسب...

خرید کالای اساسی از اینترنت

اگر به یکی از فروشگاه های اینترنتی بزرگ کشور مراجعه کنید، خواهید دید که در بخشی از آن قسمتی وجود دارد که می توانید...

خرید و فروش سهام آنلاین

خرید و فروش سهام آنلاین یکی از سوالات رایجی است که این روزها همه با آن مواجه می شوند. با توجه به جذاب شدن بازار سرمایه...

راه اندازی کسب و کار آنلاین

راه اندازی کسب و کار به صورت آنلاین یکی از پر طرفدارترین راه ها برای شروع کار به صورت آنلاین است. شروع یک تجارت آنلاین...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد