جستجو

به روز رسانی: 10 آذر 1398 ساعت 15:27:16
تاریخ ثبت: 23 آبان 1398 ساعت 19:47:49
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/21114
اگر شما هم از علاقمندان بازی های اندرویدی هستید حتما برایتان پیش آمده که قصد نصب یک اپلیکیشن یا بازی اندرویدی خاص را داشته باشید و مدتهای زیادی به دنبال پیدا کردن لینک آن بازی در پلتفرمهای مختلف مانند گوگل پلی یا سایت مرجع بازی با سایر پلتفرمها باشید اما به دلایل مختلف از جمله محدودیت های موجود برای دسترسی به بازی یا رایگان نبودن و ... امکان دانلود بازی اندرویدی و نصب آن وجود نداشته است. در چنین شرایطی به ناچار از جستجوی بیشتر برای بازی منصرف شده و به دانلود و نصب بازی هایی که شاید علاقه واقعی شما نباشند، روی آورده اید. اما اگر کمی بیشتر دقت کنید این روزها سایت های داخلی بسیاری وجود دارند که اقدام به ارائه آخرین نسخه از انواع بازیها و اپلیکیشن های منتشر شده در پلتفرمهای مختلف کرده اند و نکته جالب توجه این وب سایت ها این است که معمولاً برنامه و بازی ارائه شده رایگان است. حتی گاهاً می توانید به رایگان نسخه مود شده و دیتای کامل بازیها را نیز دریافت کنید.

بنابراین در این مقاله قصد داریم 5 سایت برتر دانلود بازی اندرویدی را خدمت شما کاربران گرامی معرفی کنیم. با ما همراه باشید:

بازی اندرویدی

معرفی 5 سایت برتر دانلود بازی اندرویدی- Android Game download:


امروزه سایت های بسیاری زیادی در زمینه دانلود رایگان در داخل ایران فعالیت می کنند که هر کدام به گونه ای نقاط ضعف و البته قوت مخصوص به خود را دارند. این سایت های دانلود بازی اندرویدی و اپلیکیشن علیرغم در نظر گرفتن این موضوع که فرایند جمع آوری داده ها و انتشار رایگان آن در فضای مجازی امری زمان گیر و دشوار است، روزانه اقدام به بارگذاری بیش از 50 برنامه و بازی در سایت خود می کنند تا کاربران بتوانند به راحتی بازی یا برنامه اندرویدی مورد نظر خود را از سایت هدف پیدا کرده و دانلود کنند. از طرف دیگر سرعت سرورهای سایت باید به گونه ای باشد که کاربران تجربه خوبی از دانلود از سایت هدف داشته باشند بنابراین سایت های دانلود باید از سرورها و خدمات هاستینگ خوبی برخودار باشند که این موضوع نیز مستلزم پرداخت هزینه های بیشتر است.

با در نظر گرفتن این موارد در ادامه تعدادی از این سایتها را معرفی می کنیم که نسبت به سایت های مشابه بیشترین امکانات را در اختیار داشته و کاربران معمولاً از دانلود بازی اندرویدی و یا اپلیکیشن های مختلف در آن ها راضی هستند.

1- سایت تاپسروید (topsroid.com)


تاپسروید سایتی است که بر پایه وردپرس و توسط شرکت طراحی سایت دارکوب، طراحی و پیاده سازی شده است. این سایت که به سرعت فعالیت خود را آغاز نمود، اکنون به یکی از سایتهای پرطرفدار دانلود بازی اندرویدی و اپلیکیشن های تازه انتشار یافته تبدیل شده است. در تاپسروید روزانه بیش از 50 برنامه و بازی اندرویدی بارگذاری می شود که همگی کاملاً رایگان هستند. لینک دانلود بدون محدودیت اکثر برنامه ها و بازیهای ارائه شده در تاپسروید سریعاً بعد از انتشار نسخه اصلی در سایت قرار داده می شود. توجه داشته باشید که تمامی بازیها و برنامه ها در topsroid تست شده هستند و صد در صد قابل نصب، بدون ایراد و به همراه دیتا عرضه می شوند.

وجود نسخه های مود شده بازی ها و هم چنین لینک های دانلود بازی به همراه پول بی نهایت و البته کاملاً رایگان از ویژگی های دانلود بازی اندرویدی و اپلیکیشن های تاپسروید است. در Topsroid هر اپلیکیشن یا بازی که مایل به دانلود باشید به راحتی در دسترس است. فقط کافیست اپلیکیشن یا بازی مورد نظر را در تاپسروید جستجو کنید تا لینک دانلود به شما نمایش داده شود. اگر در تاپسروید لینک برنامه یا بازی را پیدا نکردید عجله نکنید، به زودی منتشر خواهد شد. اما اگر برای دریافت بازی یا برنامه اندرویدی عجله دارید، کافیست درخواست بازی یا برنامه خود را به تیم تاپسروید ارسال کرده تا برای ارسال برنامه و لینک های دانلود بازی اندرویدی اولویت بیشتری را تخصیص دهند و به سرعت در اختیار شما قرار گیرد.

2- سایت اندروید سی تی (siloo.ir):


سایت اندروید سی تی یکی از سایت های کاربردی در حوزه نقد و دانلود بازی اندرویدی و اپلیکیشن است. طراحی اولیه این سایت براساس وردپرس و یک طراحی اختصاصی بود. اما به دلیل اینکه سایت های بسیاری از این پوسته رایگان استفاده کردند، اندروید سی تی با آدرس سایت android30t.com، تصمیم به طراحی اختصاصی سایت خود گرفت و بنابراین به تازگی پوسته جدید خود را ارائه داده است. قابل توجه است که سایت اندروید سی تی همزمان با طراحی پوسته از جستجوی پیشرفته برنامه ها و بازی های اندرویدی نیز رونمایی کرده است.

درج مطالب در این سایت معمولا وابسته به انتشار برنامه ها و به روز رسانی ها به بالای 30 مطلب در روز می رسد. سایت اندروید سی تی با رتبه الکسای 214 توانسته است به یکی از وب سایت های محبوب دانلود بازی اندرویدی، برنامه و نرم افزار تبدیل شود.

3- سایت فارسروید (farsroid.com):


یکی دیگر از سایت های برتر دانلود بازی اندرویدی و اپلیکیشن های موبایلی سایت فارسروید است. رتبه الکسای فارسروید 300 است. طراحی این سایت نیز به صورت اختصاصی بوده که با سیستم مدیریت محتوای وردپرس پیاده سازی شده است. در فارسروید مطالب به صورت روزانه ارائه می شوند که در دسته بندی های مجزای دانلود بازی اندرویدی، اپلیکیشن و برنامه های موبایلی و ... تقسیم بندی شده اند. به روز رسانی روزانه 50 مطلب نیز باعث شده که فارسروید به یکی از سایت های محبوب دانلود تبدیل شود.

4- سایت دانلود لی (downloadly.ir):


یکی دیگر از سایت های کاربردی دانلود رایگان بازی اندرویدی ایرانی، سایت دانلود لی با رتبه الکسای 320 است. این سایت صرفاً به اشتراک گذاری برنامه و بازی اندرویدی و بازی های کامپیوتری می پردازد. بروز رسانی مطالب در این سایت، 10 تا 15 مطلب روزانه است. این سایت نیز همانند سایت های قبلی از قالب اختصاصی و سیستم مدیریت محتوای وردپرسی استفاده می کند که این مدل طراحی یکی از علت های سرعت بالای سرورها می باشد.

5- سایت گت اندروید (getandroid.ir):


در بین لیست سایت های داخلی دانلود بازی اندرویدی امروز ما، سایت گت اندروید نیز یکی دیگر از سایت های برتر دانلود بازی و برنامه اندرویدی است که از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده است. قالب این سایت نیز همانند سایت های قبلی اختصاصی است. وجود آپدیت های روزانه و لیست تقریبا کامل بازیها و برنامه های جدید باعث شده که سایت گت اندروید نیز به یکی از سایت های محبوب و کاربر پسند دانلودی تبدیل شود. دسته بندی های مجزای بازی ها امکان جستجوو را برای شما کاربران اندرویدی راحت تر کرده و به راحتی می توانید زمینه مورد علاقه بازی خود را مورد جستجو قرار دهید و از نصب بازی مورد نظرتان لذت ببرید.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

معرفی میوه هایی که کربوهیدرات ندارند

شاید افرادی که میوه زیاد استفاده می‌کنند اطلاعی ندارند که میوه‌ها نیز حاوی کربوهیدرات هستند، ما در ادامه مقاله...

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

بک لینک چیست و چرا وب سایت به آن نیاز دارد

با کشف اهمیت بک لینک‌ها برای رشد وب‌سایت خود. یاد بگیرید بک لینک‌ها چیستند و چرا وب‌سایت شما نمی‌تواند بدون آن‌ها...

نحوه کار با وب سایت

(دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد)

سایت مزایده آنلاین کالا

امکان برگزاری مزایده آنلاین در سایت سلفری

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

قوانین سایت

(دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد) با توجه به آنکه در این وب سایت کلیه...

سایت آگهی رایگان دارکوب

دارکوب سایت های آگهی رایگان بسیاری تاکنون طراحی نموده است.

بهترین سایت سازهای رایگان

در این مقاله قصد داریم به چند مورد از بهترین سایت سازهای رایگان ایرانی و خارجی بپردازیم. برای دانستن اطلاعات بیشتر...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد