جستجو

نحوه تاسیس کانون آگهی و تبلیغات

(14 رای)
به روز رسانی: 14 آبان 1398 ساعت 18:40:28
تاریخ ثبت: 15 مهر 1398 ساعت 02:15:11
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/18974

کانون آگهی و تبلیغات چیست؟


کانون آگهی و تبلیغات به موسسه هایی اطلاق می شود که وظیفه تبلیغات شرکت یا موسسه تجاری شما را بر عهده می گیرند.  انواع تبلیغات قابل انجام در این موسسات شامل تبلیغات تلویزیونی مانند ساخت تیزرهای تبلیغاتی، تبلیغات رادیویی، ساخت انواع پمفلت و پوستر، تبلیغات آنلاین، تبلیغات در روزنامه و مجلات، تبلیغات پیامکی و ... است. یک کانون آگهی و  تبلیغات دارای طیف وسیعی از استراتژی های تبلیغاتی است که متناسب با نوع کسب و کار شما، تبلیغات مناسب را انتخاب کرده و اجرا می کنند. اما نحوه تاسیس کانون آگهی و تبلیغات موضوعی است که قصد داریم در این مقاله در مورد آن صحبت کنیم.



نحوه تاسیس کانون آگهی و تبلیغات:


12305_308



پیش از ورود به سامانه لازم است به نکات زیر توجه فرمایید:



  • پیش از شروع مراحل ثبت اطلاعات در سامانه لازم است کتابچه قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور را با دقت مطالعه کنید.

  • مدت زمان تکمیل اطلاعات در سامانه و رفع نقص احتمالی تا مرحله ثبت تقاضا توسط کاربر دو ماه است. در صورتی که در این زمان اطلاعات و مدارک لازم تکمیل نگردد، اطلاعات کاربر از سامانه حذف شده و لازم است مجددا اقدام کنید.

  • برای ثبت نام از نسخه های جدید مرورگرها استفاده کنید.

  • در کلیه مراحل از کلید برگشت (Back) استفاده ننمایید.

  • پیش از انتخاب کلید "ثبت" در فرم ها یکبار اطلاعات خود را بررسی کنید.

  • فایل های مورد نیاز (شامل: تصویر عکس پرسنلی، تصویر روی کارت ملی، تصویر صفحه اول، دوم (مشخصات همسر) و سوم شناسنامه (توضیحات)، تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت برای آقایان، تصویر آخرین مدرک تحصیلی، تصویر مستندات شغلی، تبلیغاتی و دوره های آموزشی) را از قبل آماده سازی کرده و حجم هریک از آنها را به کمتر از یک مگابایت برسانید.


نحوه عضویت و ورود به سامانه:


برای بهره برداری از سامانه کانون آگهی و تبلیغات لازم است به سامانه http://e-tablighat.ir/ مراجعه کرده و گزینه ورود به سامانه را انتخاب کنید.


1


در صفحه ورود به سامانه، ابتدا کادرهای ایمیل و گذر واژه را پر کرده و سپس براساس نوع کاربری خود نسبت به پر کردن گزینه های ثبت نام اقدام کنید.


2


در صفحه ثبت نام کاربر جدید، اطلاعات کاربری خود را در کادرها بصورت کامل و صحیح وارد نمایید. توجه داشته باشید که برای عضویت در سایت به یک ایمیل معتبر نیاز خواهید داشت تا پس از تکمیل اطلاعات و انتخاب کلید ثبت، برای فعال سازی کاربر، ایمیل تایید کاربری خود را دریافت و روی لینک "تایید ایمیل" کلیک نمایید.


کد ملی به عنوان مهمترین عامل شناسایی شما در سامانه می باشد لذا در صورتی که به هر دلیل کد ملی خود را بصورت اشتباه وارد نمودید با شماره پشتیبان فنی سامانه (ذکر شده در تماس با ما) برای حذف کاربری و افزودن کد ملی صحیح تماس حاصل نمایید. توجه داشته باشید کد ملی ثبت شده در این مرحله قابل تغییر در مراحل بعدی نخواهد بود.


3


با کلیک بر روی "تایید ایمیل"، کاربری شما فعال شده و شما می توانید وارد سامانه شوید.


4


حال با استفاد از ایمیل (نام کاربری) و گذر واژه خود وارد سامانه شوید.


پس از ورود به پنل کاربری مجموعه ای از منوها و زیر منوهای مرتبط به شما نمایش داده می شود. این منوها با توجه به دسترسی شما به عنوان صاحب امتیاز، مدیر مسئولی و یا حقوقی بصورت متفاوتی نمایش داده می شود.



ثبت اطلاعات اولیه:


در این بخش از سامانه لازم است اطلاعات اولیه خود را ثبت کنید که به صورت زیر هستند:




  • سمت: مطابق قوانین هر فردی می تواند صاحب امتیاز چند کانون آگهی و تبلیغات باشد اما در مورد مدیر مسئولی تنها می تواند در یک کانون این سمت را داشته باشد و تا زمانی که در یک کانون سمت مدیر مسئولی را دارد امکان معرفی شدن توسط کانون دیگری را نخواهد داشت. اگر بطور همزمان سمت مدیر مسئولی و صاحب امتیازی را برعهده دارید لازم است که گزینه صاحب امتیاز را انتخاب کنید.

  • مشخصات فردی: در این مرحله ابتدا مشخصات فردی را مطابق فرم وارد سامانه کنید. دقت کنید در این مرحله کد ملی ثبت شده در ابتدای دریافت نام کاربری برای شما نمایش داده خواهد شد و امکان تغییر آن را ندارید.

  • بارگذاری مدارک: در این مرحله لازم است که فایل تک تک مدارک مورد نیاز برای ثبت نام که قبلا آماده کرده اید را در سامانه ثبت کنید.

  • اطلاعات تماس: در ثبت اطلاعات تماس خود دقت لازم را داشته باشید چرا که ارتباطات کارشناسان با شما از طریق همین شماره تلفن و آدرسها خواهد بود.

  • اطلاعات شغلی: در این فرم می توانید نسبت به ثبت مجوزهای قبلی، سوابق شغلی یا تبلیغاتی خود اقدام کنید.

  • اطلاعات تحصیلی: در این بخش آخرین مدرک تحصیلی و دوره های آموزشی مرتبط با فعالیتهای تبلیغاتی خود را ثبت کنید.

  • اطلاعات معرفین: ثبت مشخصات سه نفر از افرادی که شما را می شناسند در این مرحله ضروری است. لازم است اطلاعات این افراد را بصورت کامل و صحیح ثبت کنید. لازم به ذکر است که از این افراد حداکثر یک نفر می تواند از بستگان باشد.

  • اطلاعات اشخاص حقوقی: موسسات فرهنگی چند منظوره به عنوان شخصیت حقوقی در سامانه ثبت نام نموده و در مرحله بعد علاوه بر اطلاعات فردی منوی اطلاعات اشخاص حقوقی نیز در سامانه فعال می گردد بنابراین لازم است که اطلاعات مربوط به مدیر عامل نیز ثبت شود.

  • تایید نهایی اطلاعات: بعد از تکمیل و ثبت کلیه فرمهای اطلاعات اولیه از منوی تایید نهایی، اطلاعات ثبت شده در کلیه فرمها را مشاهده و گزینه تایید اطلاعات را انتخاب و روی ثبت کلیک کنید.


ثبت تقاضای اولیه (صاحب امتیاز): 


در این بخش از سامانه ابتدا صاحب امتیاز در سامانه ثبت نام نموده و اطلاعات خود را ثبت می کند اما اگر مدیر مسئول و صاحب امتیاز یک نفر باشد نیازی به تکرار مجدد این مرحله نیست. سپس برای ثبت تقاضای کانون جدید، ابتدا از منوی ثبت تقاضا گزینه ی "تقاضای اولیه" را انتخاب نموده و سپس درخواست را ثبت کنید.


استان و شهرستان محل فعالیت کانون را انتخاب کرده و کد ملی مدیر مسئول پیشنهادی، پنج نام پیشنهادی غیر تکراری همراه با معنی نامها و رسته های فعالیت کانون خود را ثبت کنید.


نکته بسیار مهم: متقاضیان تاسیس کانون آگهی و تبلیغات برای فعالیت لازم است نسبت به انتخاب یکی از سه رسته تعیین شده و زیر رسته مربوط به آن اقدام کنند. بدیهی است انتخاب هر رسته به میزان تحصیلات و تجربیات صاحب امتیاز و مدیر مسئول کانون بستگی دارد.


این رسته ها شامل موارد ذیل هستند:




  1. مشاوره شامل: برنامه نویسی (کمپین) برای معرفی کالا و خدمات به همراه تحقیقات بازار و ارزیابی اثربخشی تبلیغات

  2. خدمات رسانه شامل: رسانه های محیطی، رسانه های چاپی (آگهی نامه، کتاب راهنما)، رسانه های فضای مجازی، رسانه های پخشی (رادیو و تلویزیون)

  3. خدمات تبلیغ شامل: تهیه و تولید هدایای تبلیغاتی، ساخت تیزر تبلیغاتی و آنونس تبلیغاتی، گرافیک و طراحی امور تبلیغاتی، غرفه آرایی و خدمات نمایشگاهی، عکاسی تبلیغاتی


سپس در صورتی که نشانی را برای خود طراحی کرده اید آن را در سامانه بارگذاری کرده و سپس گزینه تایید نهایی را ثبت کنید تا درخواست شما وارد روال اجرایی گردد.



پذیرش مدیر مسئول:


در این مرحله درخواست شما به مدیر مسئول پیشنهادی نمایش داده می شود و مدیر مسئول باید با ورود به سامانه، در بخش ثبت تقاضانامه / پذیرش مدیر مسئول نسبت به تایید پذیرش مسئولیت اقدام کند.



آزمون (مدیر مسئول):


پس از تایید پذیرش مدیر مسئولی، گزینه آزمون در پنل مدیر مسئول فعال شده و وی می تواند بصورت الکترونیک در آزمون شرکت کند. کسب نمره پایین در تایید مجوز کانون و رتبه آن تاثیر مستقیم دارد پس لازم است قبل از آزمون نسبت به مطالعه منابع موجود در سامانه اقدام شود.


با کلیک روی گزینه شروع آزمون، مدیر مسئول حداکثر 15 دقیقه فرصت دارد تا نسبت به پاسخگویی اقدام و آزمون را ثبت کند. در صورت عدم ثبت، نمره صفر شده و تا 15 روز حق شرکت در آزمون مجدد وجود نخواهد داشت.


12


بعد از ثبت آزمون، در این مرحله اطلاعات شما برای طی مراحل قانونی در اختیار کارشناسان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرار گرفته و نتیجه اقدامات از طریق سامانه به شما اطلاع داده خواهد شد.


بعد از پذیرش مدیر مسئول پیامکی برای صاحب امتیاز ارسال می  شود که دریافت این پیام به منزله شروع فرایند کارشناسی و روال اداری درخواست است.



اصلاح اطلاعات اولیه:


در صورت وجود نقص در اطلاعات اولیه ثبت شده از شما خواسته می شود تا ظرف مدت یک هفته ایرادات را برطرف کنید.



رد درخواست یا مختومه شدن:


امکان رد شدن درخواست شما وجود دارد که شما می توانید علت آن را مشاهده کرده و در صورت لزوم نسبت به ثبت نام مجدد اقدام کنید.



صدور موافقت اصولی:


بعد از طی روال فوق، درخواست شما در کمیته تبلیغات استان مطرح و مورد بررسی قرار می گیرد. مطابق قانون با تایید کمیته تبلیغات استان برگه موافقت اصولی با امضای مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای شما صادر شده و شما شش ماه فرصت خواهید داشت تا روال راه اندازی کانون و ثبت اطلاعات در سامانه را طی کنید.



تاسیس کانون:


بعد از صدور موافقتنامه اصولی امکان ثبت مکان تا شش ماه برای شما فعال است. لذا در صورت انتخاب و مشخص شدن مکان و البته دریافت تاییدیه پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا می توانید نسبت به تکمیل اطلاعات و درخواست بازدید کارشناسان تبلیغات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام کنید.


پس از دریافت تاییدیه با بارگذاری تصویر نامه نظارت بر اماکن عمومی ناجا در سامانه و ثبت اطلاعات پرسنل و تجهیزات تعبیه شده در دفتر، فرم تقاضای کانون را ثبت و تکمیل کنید تا پرونده شما جهت بررسی به کارشناس مربوطه ارجاع شود.


در این مرحله کارشناس مربوطه ضمن مراجعه به نشانی دفتر، اطلاعات ثبت شده شما را بررسی و در صورت تایید اطلاعات پرونده شما جهت صدور پروانه به اداره کل استان ارجاع می گردد.


11

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت آگهی در گوگل

ثبت آگهي در گوگل موجب پيشرفت شاياني در کسب و کارتان مي شود.

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

رپورتاژ آگهی چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا بهبود دیده شدن آنلاین خود را می‌خواهید؟ با قدرت رپورتاژ آشنا شده و یادگیری کنید که چگونه می‌تواند حضور آنلاین...

انتشار آگهی رایگان

انتشار آگهی رایگان بطور حتم برای کسب و کارهای متفاوت کارایی بسیار بالایی خواهد داشت. فضای اینترنت برای ثبت و انتشار...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد