جستجو

نحوه خرید بیت کوین به صورت آنلاین

(31 رای)
به روز رسانی: 14 آبان 1399 ساعت 19:41:44
تاریخ ثبت: 10 مهر 1399 ساعت 18:34:45
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/38714
حتما تا به حال برایتان پیش آمده که آنقدر تعریف بیت کوین را از این و آن شنیده باشید که شما هم به خرید بیت کوین ترغیب شوید اما از چگونگی خرید آن بی اطلاع باشید. خوب امروز روز شانس شماست؛ ‌چون قصد داریم در این مقاله نحوه خرید آنلاین بیت کوین را آموزش دهیم. برای خرید بیت کوین باید سه چیز مهم را در نظر داشت که در ادامه این مقاله به بررسی این سه مورد خواهیم پرداخت.

1-کیف پول:
اگر قصد خرید بیت کوین دارید، پس باید جایی هم باشد که بتوانید آن ها را نگه داری کنید. این مکان، همان کیف پول شماست. کیف پول های بیت کوین را با کیف پولی که در جیبتان است اشتباه نگیرید. کیف پول های بیت کوین به آسانی در تلفن های همراه یا لپتاپ یا کامپوتر های شخصی شما نصب می شود و شما می توانید در هر زمان و هر مکان از آن ها استفاده کنید. یکی از کیف پول های امن و در عین حال راحت بیت کوین،‌کیف پول coinomi است. البته کیف پول های معتبر بسیار زیاد دیگری هم وجود دارند اما برای سهولت کار ما با این کیف پول کار می کنیم. این کیف پول که در سیستم عامل های android, IOS, windows نصب می شود، یکی از محبوب ترین کیف پول ها است. در ادامه نصب این کیف پول و نحوه کار با آن را به شما آموزش خواهیم داد.
1- در مرحله اول شما باید برنامه coinomi را بسته به نوع دستگاه خود، دانلود کنید. به عنوان مثال در این مقاله ما با یک دستگاه اندرویدی کار خواهیم کرد.
کیف پول بیت کوین

2- پس از نصب برنامه و ورود به آن، از شما سوال می کند که می خواهید یک کیف پول معمولی بسازید یا یک کیف پول حرفه ای. در اینجا انتخاب به شما بستگی دارد اما ما کیف پول حرفه ای را به دلیل امنیت بالاتر به شما توصیه می کنیم.

3- پس از انتخاب گزینه advanced wallet،‌ برنامه به صورت کاملا تصادفی، بیست و چهار کلمه انگلیسی به شما نشان می دهد که حتما آن ها را در جایی یادداشت کنید. چون اگر روزی برنامه coinomi به هر دلیل از روی دستگاه شما پاک شد یا اگر تمایل داشته باشید که روی چند دستگاه یک کیف پول داشته باشید، این بیست و چهار کلمه کلید حل این مشکلات است. سپس در پایین تیک تنها گزینه موجود را بزنید و وارد صفحه بعد شوید.

4- در صفحه بعد برنامه از شما می خواهد بیست و چهار کلمه ای را که در صفحه قبل یادداشت کرده بودید در اینجا به ترتیب مرتب کنید. پس از انجام درست این کار،‌ به صفحه بعد هدایت خواهید شد که در آن، از شما می خواهد که برای کیف پول خود، گذرواژه انتخاب کنید و در سطر دوم همان گذرواژه را دوباره وارد کنید تا از اشتباهات تایپی جلوگیری شود.

5- در صفحه بعد شما باید ارزهایی که قصد دارید از آنها استفاده کنید را انتخاب کنید. از آنجایی که این آموزش درباره بیت کوین است، شما باید بیت کوین را انتخاب کنید؛ اما اگر با ارزهای دیگر هم کار می کنید، آن ها را هم انتخاب کنید. در نهایت شما کیف پول خود را ساخته اید. آدرس کیف پول شما هم به صورت QR code موجود است و هم به صورت حروف. برای دسترسی به آن روی ارز خود که اینجا بیت کوین است کلیک کرده و در میان گزینه های بالای صفحه، به receive بروید. کد کیف پول و کیو آر کد شما در آنجاست.

2- صرافی آنلاین:
شما مرحله اول را پشت سر گذاشتید و برای خود یک کیف پول ساختید. حالا مرحله دوم پیش روی شماست؛ باید یک صرافی آنلاین برای مبادله پیدا کنید. در انتخاب این صرافی هم بسیار دقت کنید. زیرا در این زمینه، ‌افراد شیاد و شرور بسیار زیاد هستند که با ساختن سایت های جعلی، پول شما را به راحتی می دزدند. یکی از صرافی های مورد اطمینان که شما می توانید در آن اقدام به خرید و یا حتی فروش بیت کوین کنید، سایت www.bitbarg.me است. در این سایت، ‌شما پس از وارد شدن به صفحه اصلی، می توانید مقداری که می خواهید بیت کوین بخرید را تعیین کنید. در این سایت، کمینه خرید بیت کوین پانصد هزار تومان است.
 سایت خرید آنلاین بیت کوین
3- احراز هویت و واریز پول:
سومین و آخرین مرحله از خرید بیت کوین، احراز هویت است. صرافی های آنلاین مجاز نیستند که با افراد ناشناس معامله ای انجام بدهند. شما در سایت www.bitbarg.me پس از انتخاب مقدار مورد نظر برای خرید بیت کوین،‌ وارد سلسه مراتبی از صفحات احراز هویت می شوید. این احراز هویت فقط مربوط به شماره موبایل و ایمیل نیست. بلکه آن ها از شما تصویری همراه کارت ملی خود و متنی می خواهند که باید هردو را کنار صورت خود نگه داشته و برای آن ها بارگذاری کنید. پس از احراز هویت، شما قادر خواهید بود که مبلغ را پرداخت کرده و بیت کوین خود را در کیف پول خود دریافت کنید. حتما در مرحله پرداخت حواستان باشد که آدرس صفحه https باشد. یکی از رایج ترین روش های دزدی، جعل درگاه پرداخت است که عموما با دستکاری در عبارت https صورت می گیرد. مانند http یا htps.

البته در کنار روش خرید بیت کوین از صرافی های معتبر،‌ می توانید از شخص هم بیت کوین بخرید که به این نوع مبادله، ‌مبادله کاربر به کاربر می گویند. برای این کار باید کسی را که می خواهد بیت کوین های خودش را به فروش بگذارد پیدا کنید و پس از طی کردن قیمت با او، پول را به حسابش ریخته، سپس شماره کیف پول خود را به وی داده و در نهایت او بیت کوین را به کیف پول شما منتقل خواهد کرد. این فرآیند می تواند از طریق همان کیو آر کد هم صورت بگیرد. البته این نوع مبادله بسیار بسیار خطرناک است. زیرا ممکن است فرد،‌ پول را از شما بگیرد و بیت کوین را به حساب شما نریزد.
دزدان بیت کوین شما
به همین دلیل، برای خرید بیت کوین از این طریق،‌ حتما باید فردی مورد اعتماد پیدا کنید. در صورت پیدا کردن این فرد، شما دیگر لازم نیست که در صرافی ها احراز هویت بشوید و کار شما یک مرحله جلوتر می افتد.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

چرا باید از تولیدی مبل به صورت مستقیم خرید کرد؟ (10 نکته مهم )

برای آشنایی با تولیدی مبل چهاردانگه و انواع مبلمان ما کافی است با ما همراه شوید

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

چرا خرید بک لینک کار اشتباهی است

دلایلی را کشف کنید که چرا خرید بک ‌لینک اشتباه است و تأثیر منفی آن را بر رتبه سایت شما در موتورهای جستجو بررسی کنید....

تأثیر خرید و فروش کالای دست دوم بر اقتصاد کشور

خرید و فروش کالای دست دوم یا همان کالا های استفاده شده و کار کرده، یکی از عوامل مهم در اقتصاد کشور محسوب میشود. این...

نحوه کار با وب سایت

(دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد)

سایت مزایده آنلاین کالا

امکان برگزاری مزایده آنلاین در سایت سلفری

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

قوانین فروشگاه های اینترنتی (قوانین فروش آنلاین کالا)

قوانین فروشگاه های اینترنتی به اندازه کالایی که ارائه می دهند مهم است. در واقع یکی از مهم ترین مواردی که یک کسب...

نحوه بازیابی رمز اینستاگرام چطور است؟

آیا تاکنون برایتان پیش آمده است که رمز اکانت اینستاگرام خود را فراموش کنید؟ این اتفاق ممکن هنگام عوض کردن گوشی...

خرید کالای اساسی از اینترنت

اگر به یکی از فروشگاه های اینترنتی بزرگ کشور مراجعه کنید، خواهید دید که در بخشی از آن قسمتی وجود دارد که می توانید...

خرید و فروش سهام آنلاین

خرید و فروش سهام آنلاین یکی از سوالات رایجی است که این روزها همه با آن مواجه می شوند. با توجه به جذاب شدن بازار سرمایه...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد