جستجو

چگونه وب سایت پر درآمد داشته باشیم؟

(18 رای)
به روز رسانی: 18 آذر 1399 ساعت 12:34:52
تاریخ ثبت: 08 مهر 1399 ساعت 16:56:01
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/38485

امروزه مدیریت یک سایت پر درآمد و تبدیل کردن آن به منبع درآمد کمی دشوار شده است. شما می توانید با رعایت اصول و نکات یک سایت پر درآمد و موفق داشته باشید. تمامی مدیران سایت آرزو دارند یک وب سایت موفقی را داشته باشند. حال شما برای داشتن یک سایت موفق و پر درآمد باید چه نکات و اصولی را رعایت کنید.


ما در این مقاله به تمام اصول و نکات طراحی یک سایت پر درآمد و موفق اشاره کرده ایم. به این ترتیب پیشنهاد می کنیم ادامه این مقاله را مطالعه فرمایید.



مهمترین نکات وب سایت پر درآمد و موفق


طراحی سایت های پر درآمد

اصولاً برای گسترش و رونق یک کسب و کار شما باید در فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید. کسب درآمد از یک شرکت و هر شغلی امری ضروری و مهم است. اکنون به نظر شما چه عواملی موجب رونق و پر درآمد شدن کسب و کار شما می شود؟


آیا شما باید از مهارت های بسیار خاص و چندین حرفه برخوردار باشید؟ آیا برای راه اندازی یک کسب و کار و درآمد از آن باید مدرک خاصی داشته باشید؟ به نظر شما برای راه اندازی یک کسب و کار و درآمد از آن، باید در رده سنی خاصی قرار گرفته باشید؟ و ...


مهمترین عواملی که می تواند باعث پیشرفت کسب و کاری شود، میزان اراده و استعداد شما است. امروزه با پیشرفت علم تمام فعالیت های جامعه در فضا و محیط اینترنت در حال انجام است. به این ترتیب با فعالیت در فضای اینترنت شما می توانید در دید عموم قرار بگیرید.


هنگامی که شما در فضای اینترنت فعالیت کنید، افراد زیادی قادر هستند که شما و کسب و کارتان را بشناسند. بنابراین فعالیت در این حوزه یک فرصت طلایی برای افرادی است که به تازگی وارد فضای اینترنت شده اند.


طراحی وب سایت یک ایده بسیار فوق العاده برای ایجاد کسب و کار است. برای طراحی سایت شما باید چندین مرحله را پشت سر بگذارید، تا به هدف اصلی تان برسید. توصیه می کنیم برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی و طراحی سایت به نکات زیر توجه فرمایید :




  • ابتدا یکی از نیاز های مردم را پیدا کنید. سعی کنید با توجه به مهارت تان به آن پاسخ دهید. بهتر است از نیاز هایی که افراد دیگر قبلاً آن را حل نموده اند استفاده نکنید.

  • یک برنامه درست جهت تبلیغات و بازاریابی فروش خود طراحی کنید.

  • یک سایت طراحی کنید. ظاهر سایت یکی از مهمترین عوامل جذب مشتری است. هنگام طراحی سعی کنید از المان ها و رنگ های جذابی استفاده نمایید.

  • از موتور های جستجو به خوبی استفاده کنید. با انجام این کار می توانید ترافیک خوبی را برای سایت تان استفاده کنید.

  • برای خودتان اعتبار جمع کنید. شما به عنوان یک فرد متخصص نیاز به اعتبار دارید؛ تا افراد بیشتری بتوانند به شما اعتماد کنند.

  • از طریق ایمیل با مشتری در ارتباط باشد.

  • از تکنیک های پیش فروشی و فروش " بک اند " استفاده کنید. این کار باعث افزایش درآمد شما می شود.

  • سایت خود را بر اساس اصول سئو طراحی کنید.

  • برای سایت محتوا های با کیفیت تهیه کنید.

  • فرا خوانی را میان مشتریان و کاربران خود پخش کنید. با این عبارت که، تمام افراد تازه کار و با تجربه می توانند در کسب و کار شما سود ببرند.


توضیح کامل نکات بالا به صورت گام به گام


در گام اول شما باید یک نیاز جدید را میان مردم پیدا کنید و به آن پاسخ دهید. بسیاری از افراد تازه کار که قصد شروع و طراحی یک وب سایت را دارند، این اشتباه را مرتکب می شوند. آن ها سعی می کنند، تا همانند افراد دیگر کسب و کار خود را راه اندازی کنند.


به این ترتیب کسب و کاری را همانند افراد با تجربه در آن حوزه راه اندازی می کنند. مردم از طرح ها و مشاغل تکراری بیزار هستند. بنابراین شما با الگو گرفتن از کسب و کار های قدیمی شانس خود را برای دیده شدن از دست داده اید.


برای پیدا کردن مشکلات مردم پیشنهاد می کنیم به انجمن های آنلاین مراجعه فرمایید. با مراجعه کردن به این انجمن ها شما به راحتی قادر هستید؛ مشکلات مردم را که بدون پاسخ مانده اند را مشاهده کنید.


سایت پر رونق

در گام دوم شما باید برنامه ای را جهت تبلیغات و بازاریابی طراحی کنید. تبلیغات جزء مؤثر ترین روش های جذب مخاطب است. همانطور که گفته شد، افراد بسیاری در دنیای اینترنت مشغول گشت و گذارند.

شما با انتخاب تیتر های جذاب می توانید؛ محصول و خدمات خود را به کاربران گوگل نشان دهید. گوگل بزرگ ترین منبع تبلیغات جهان است. نحوه ثبت تبلیغات در گوگل بسیار متنوع است.


موتور جستجوگر گوگل روش هایی همچون تبلیغات کلیکی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. اما از جمله محبوب ترین و مؤثر ترین تبلیغات می توان به آگهی های درج شده در گوگل ادز اشاره کرد.


برای مثال: شما محتوایی را با رعایت اصول سئو طراحی می کنید. محتوا شما می تواند در هر زمینه ای باشد. سپس هزینه ای را به گوگل پرداخت می کنید. در نتیجه گوگل پس از آنالیز کردن محتوا شما آن را در اولین نتایج خود قرار می دهد.


همانطور که می دانید، بسیاری از مردم تنها صفحه اول گوگل را برای رفع مشکل خود انتخاب می کنند. اکثراً از صفحه سوم الی آخر را بازدید نمی کنند. در نتیجه محتوا سایت هایی که در صفحات آخر نتایج گوگل قرار دارند شانسی برای پیشرفت ندارند.


تبلیغات در گوگل یک فرصت طلایی برای دیده شدن است. بهترین روش برای معرفی خدمات به مردم استفاده از موتور های جستجو است. برخی از افراد در موتور های جستجو بینگ، تبلیغات خود را قرار می دهند. اما بهترین آن ها گوگل است.


در گام سوم باید یک نام تجاری و مناسب را انتخاب کنید. نامی که برای کسب و کار خود انتخاب می کنید بهتر است مطابق خدمات و حرفه شما باشد. نام سایت یا شرکت شما باید راحت و قابل فهم باشد.


در گام چهارم باید سایت خود را طراحی کنید. طراحی سایت مهمترین بخش پیشرفت یک کسب و کار است. بنابراین بهتر است از مهمترین اصول طراحی سایت استفاده کنید. طراحی وب سایت خود را به یک فرد متخصص و خلاق بسپارید.


پس از طراحی سایت باید در بخش سرعت آن تمرکز بیشتری داشته باشید. سرعت لود صفحات وب باید کمتر از 4 ثانیه باشد. طبق آمار کاربرانی که وارد سایت می شوند، انتظار دارند تا صفحات آن کمتر از 4 ثانیه بارگذاری شود.


به همین دلیل شما تنها 4 ثانیه فرصت دارید تا مخاطبان خود را به سایت جذب نمایید. اولین موردی که مخاطب پس از وارد شدن به سایت متوجه آن می شوند، ظاهر سایت است. هنگام طراحی شما باید از رابط کاربری مناسبی استفاده کنید.


توجه داشته باشید که طراحی سایت، برای کسب درآمد و دیده شدن میان مردم جهان امری بسیار ضروری است. همانطور که قبلاً اشاره شد شبکه های اجتماعی، جزء پر رونق ترین و بهترین شبکه های ارتباطی در جهان شناخته شده اند.


شما با داشتن یک صفحه در اینستاگرام و تلگرام به راحتی می توانید کسب و کارتان را معرفی کنید. اما با داشتن یک سایت موفق این شانس را دارید که در نتایج گوگل رتبه های بالایی را کسب نمایید.


تبلیغات در گوگل روشی برای سایت های پر درآمد


در گام پنجم شما باید از موتور های جستجو کسب درآمد کنید. می توانید تبلیغاتی را از موتور های جستجو خریداری کرده و در سایت قرار دهید. در ازاء خریداری این تبلیغات شما قادر هستید از آن کسب درآمد داشته باشید.


موتور های جستجو شرایطی را برای ایجاد سایت پر درآمد قرار دادند. پس از دریافت تبلیغات و بارگذاری آن ها در بخشی از سایت می توانید به ازاء هر یک کلیک، درآمدی به دست آورید. این شیوه نه تنها به درآمد سایت شما کمک می کند؛ بلکه باعث جذب ترافیک سریع سایت شما می شود.


در گام ششم باید افرادی را به کسب و کارتان جذب کنید. تنها با ساخت یک رزومه خاص و منحصر به فرد می توانید اعتماد مخاطبان را به خود جلب نمایید. از دیگر سایت ها بخواهید تا موضوعاتی را به صفحات شما لینک دهند.


لینک دادن به صفحات شما توسط وب سایت پر درآمد و موفق بسیار مؤثر است. بنابراین روی نتایج و رتبه بندی سئو و بهینه سازی سایت تأثیر بسیار مثبتی را ایجاد می کند.


در گام هفتم باید از طریق ایمیل با کاربران و مشتریان خود در ارتباط باشید. یکی از روش های بازاریابی و پیشرفت سایت های پر درآمد، استفاده از ایمیل مارکتینگ است. سعی کنید یک رابطه پایدار را با مشتریان خود ایجاد نمایید.


ایمیل مارکتینگ بسیار کم هزینه است؛ علاوه بر آن یکی از راه های هدفمند برای سایت های پر درآمد و موفق است. هر شخصی که از سایت شما دیدن می کند، وارد لیست کاربران شما می شود. به این ترتیب با داشتن ایمیل کاربر مورد نظر، می توانید آن را با خدمات خود آشنا کنید.


گام هفتم جزء تکنیک های مؤثر و کاربردی، در استراتژی بازاریابی سایت  پر درآمد و موفق است. با استراتژی " بک اند " می توانی مشتریانی که از شما محصولی را خریداری کرده اند را تشویق به خرید دوباره کنید.


حدوداً 36% افرادی که از شما خرید کرده اند را باید به مشتریان همیشگی تبدیل کنید. محصولاتی را به آن ها پیشنهاد کنید. تخفیفات و کوپن های ویژه ای را به آن ها ارائه دهید. صفحه ای را جهت سپاسگزاری طراحی کنید.


در گام هشتم باید سئو سایت خود را به بهترین شکل انجام دهید. سئو مهمترین عامل در پیشرفت سایت های پر درآمد است. اگر قصد دارید کسب و کارتان را رونق دهید باید سایت تان را از لحاظ سئو بهینه سازی کنید.


تنها با رعایت سئو شانس دیده شدن و کسب رتبه در موتور های جستجو را دارید. گوگل به میزان بهینه سازی سایت اهمیت بسیار زیادی می دهد. اگر محتوا تولیدی شما از سئو و بهینه سازی مناسبی برخوردار باشد می توانید در نتایج اولیه گوگل قرار بگیرید.


قرار گرفتن در نتایج اول گوگل به معنای موفقیت و طراحی سایت پر درآمد است. سایت های پر درآمد تلاش زیادی را برای کسب رتبه در گوگل داشته اند. به این ترتیب قدرت سئو و گوگل را هرگز دست کم نگیرید؛ چرا که مهمترین عامل برای سایت پر درآمد سئو می باشد.


سایت های پر درآمد و موفق

گام نهم بخشی است که تأثیر بسیاری را روی سئو می گذارد. در این بخش شما باید محتوایی را بر اساس اصول سئو طراحی کنید. محتوا تولیدی، باید از تمام بخش های مؤثر در نتایج گوگل برخوردار باشد.

محتوا انواع مختلفی دارد: محتوا متنی، محتوا ویدئویی و محتوا صوتی. هر یک از این محتوا ها تأثیر جداگانه ای را روی نتایج گوگل می گذارد. سایت های پر درآمد با استفاده از محتوا ویدئویی می توانند موفقیت بیشتری را کسب کنند.


بسیاری از مردم تماشای ویدئو را به مطالعه متون طولانی و خسته کننده ترجیح می دهند. به این ترتیب تولید محتوا ویدئویی مؤثر ترین گزینه برای جذب مخاطب است. لازم به ذکر است میزان تأثیر محتوا ویدئویی روی سئو، با محتوا متنی بسیار متفاوت است.


اکنون محتوا متنی جزء مهمترین و تأثیرگذار ترین در سئو سایت و نتایج گوگل است. در محتوا متنی از کلمات کلیدی استفاده می شود. کلمات کلیدی به کار برده شده در محتوا متنی مهمترین عامل در نتایج گوگل است.


گوگل اهمیت خاصی به محتوا متنی می دهد؛ زیرا با شناسایی کلمات به کار رفته شده در محتوا می تواند آن را آنالیز کند. با توجه به رعایت نکات و اصول محتوا متنی آن را در اختیار کاربران می دهد.


محتوا صوتی یکی دیگر از انواع محتوا های تولیدی است. این محتوا اثر جداگانه ای را روی سئو و نتایج گوگل قرار می دهد. سایتی که از تمامی این محتوا ها استفاده کند می تواند شانس بسیاری را در کسب رتبه و نتایج گوگل کسب نماید.


در گام یازدهم باید افرادی را به کسب و کار خود جذب کرده و کارمندانی را استخدام نمایید. اگر شما به دنبال کسب در آمد و موفقیت در دنیای اینترنت هستید؛ باید از صفر شروع به فعالیت کنید. ابتدا خودتان کسب و کار را راه اندازی کنید، سپس افرادی را جهت رونق کار استخدام کنید.


مواردی که در بخش بالا به آن اشاره شد روش هایی برای سایت های پر درآمد است؛ اگر شما تمام اصول و نکات گفته شده را رعایت کنید می توانید یک سایت پر درآمد و موفقی را داشته باشید.


امیدواریم در این بخش توانسته باشیم شما را با عنوان چگونه سایت پر درآمدی داشته باشیم به خوبی آشنا کرده باشیم.

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

بک لینک چیست و چرا وب سایت به آن نیاز دارد

با کشف اهمیت بک لینک‌ها برای رشد وب‌سایت خود. یاد بگیرید بک لینک‌ها چیستند و چرا وب‌سایت شما نمی‌تواند بدون آن‌ها...

چگونه بک لینک بسازیم

بک لینک سازی و دریافت بک لینک با کیفیت یکی از مهمترین تکنیک ها در بهبود رتبه در موتور جست و جو است اما چطور این کر...

نحوه کار با وب سایت

(دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد)

سایت مزایده آنلاین کالا

امکان برگزاری مزایده آنلاین در سایت سلفری

قوانین سایت

(دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد) با توجه به آنکه در این وب سایت کلیه...

کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی

در حال حاضر تغییر چشمگیری در دنیای دیجیتال رخ داده است. از آنجایی که دیگر مانند گذشته، مصرف کننده ها جذب هر محتوایی...

سایت آگهی رایگان دارکوب

دارکوب سایت های آگهی رایگان بسیاری تاکنون طراحی نموده است.

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد