جستجو

بهترین سایت های خبر ورزشی

(13 رای)
به روز رسانی: 06 مرداد 1398 ساعت 15:29:23
تاریخ ثبت: 31 تیر 1398 ساعت 20:51:00
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/15337
امروز با این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین وبسایت های خبر ورزشی که بر اساس رتبه الکسا لیست شدن رو به شما معرفی کنیم . وبسایت هایی که به شما کمک میکنند تا همیشه به روز باشید و از اخبار دسته اول مطلع باشید ،پس با ما باشید تا با هم لیستی از بهترین ها رو در این زمینه مرور کنیم:

varzesh3

1.به عنوان اولین انتخاب سایت ورزش 3 رو معرفی میکنیم:

این سایت که با آدرس www.varzesh3.com در دسترس همگان در فضای وب هست و به جرات میشه گفت یکی از بهترین وب سایت های خبر ورزشی همین وبسایت هست که تقریبا تمام زمینه های ورزشی رو هم تحت پوشش خود قرار داده.

با مراجعه به این وبسایت با بخش های مختلفی مثل نتایج زنده،جدول لیگ برتر،روزنامه های ورزشی و ...مواجه میشیم که منجر به این شده که این وبسایت یه ارشیو خیلی خوب  و کامل باشه برای ورزش دوستان .

با برسی رتبه الکسای این سایت مشاهده میشه که یکی از 5 سایت برتر و پر بازدید وب فارسی سایت ورزش سه است. و یکی از بخش های این وبسایت تیم فانتزی که یکی از بخش های جذاب سایت ورزش سه است و پیشنهاد میکنم حتما یه سری بهش بزنید.

 

TARAFDARI

2.سایت طرفداری:

اما دومین سایتی که قصد معرفی اون رو داریم وب سایت طرفداری که با ادرس www.tarafdari.comدر فضای وب در دسترس هست ،مثل سایت ورزش سه جزو سایت های پر بازدید با موضوع  خبر ورزشی است در واقع جزو 20 وبسایت برتر وب فارسی که با پوشش ویژه فوتبال توانسته بازدید کننده های زیادی رو جذب کنه و همین نکته یکی از مهترین تفاوت های این وب سایت در مقایسه با سایر رقبا است.

یکی از بخش های جذاب این سایت بخش ترکیب ساز که میتونین از صفحه اصلی لینک اون رو مشاهده کنید البته طرفداری یه بخش پیش بینی هم داره که دارای جایزه هم هست.

90TV

3.سایت نود :

این سایت مرتبط با برنامه نود هست و همچنان در حال بروزشدن اما مشخص نیست تا چه زمان این بروزرسانی ها ادامه داشته باشه ، این وب سایت با ادرس 90tv.ir در دسترس هست دارای بخش های مختلفی مثل جدول رده بندی لیگ ، اخبار ، نتایج زنده و.... اما از بخش های متفاوت و جذاب این سایت میشه به بخش فوتبال فانتزی اشاره کرد که بخش جالبی و میتونه سرگرمی خوبی باشه و همچنین بخش نمره بازیکننان که به هر بازیکن با توجه به پست و شرایط گوناگون امتیاز داده میشه و از قسمت های متفاوتی که سایت 90 تهیه کرده .

CUP

4.وبسایت کاپ:

این وبسایت هم کار خود رو از سال 91 شروع کرده و با مراجعه به سایت کاپ که با ادرس CUP.IR در دسترس هست مشاهده میشه این وبسایت هم بیشتر تمرکز خود رو بر ورزش فوتال در سطح ملی و بین المللی قرار داده و دارای بخش های مختلفی مثل اخبار ، پیشخوان ، گالری و... در ضمن این وبسایت اپلیکیشن مختص به خود رو هم طراحی کرده تا دسترسی به وبسایت رو خیلی راحت تر کنه. در قسمت پادکست شما به پادکست های تولیدی خود کاپ که به صورت هفتگی و در رابطه با وقایع مهم ورزش هست میتونید  دسترسی داشته باشید.

در بخش پیشخوان هم به صفحه اول بسیاری از روزنامه های ورزشی دسترسی دارید.

VARZESH11

5.وبسایت ورزش 11

پنجمین وبسایتی که میخوایم معرفی کنیم وبسایت ورزش 11 که با ادرس VARZESH11.COM در دسترس است مهمترین تفاوت این سایت با وبسایت دیگر که معرفی شد در این نکته است که فقط به ورزش فوتبال به صورت تخصصی در سطح ملی و بین المملی پرداخته و با مراجعه به این وبسایت در صفحه اصلی با بخشهای لیگ ها ،باشگاهها،بازیکنان،تیم های ملی،استادیوم ها ، ترنومنت ها و... مواجه میشیم .از نکات جالب توجه این وبسایت اطلاعات جامع و کاملی که در هر یک از بخشهای اعلامی به بازدید کننده میده مثلا در بخش استادیوم ها شما میتونید اطلاعات خیلی خوبی در رابطه با استادیوم های کشورهای مختلف به صورت جامع و کامل ببینید .

یکی از کامل ترین ها در رابطه با فوتبال قطعا سایت فوتبال 11 هست که پیشنهاد میشه فوتبال دوستان مد نظر داشته باشند.

6. وب سایت ششم که قصد معرفی اون رو دارم ، رسانه ورزشی بانوان نام داره و همونطور که از نام این وبسایت ممشخص است رسانه ای تخصصی در زمینه ورزش بانوان است که میتوان از طریق ادرس varzeshebanovan.com به این وبسایت مراجعه کرد

و در مراجعه به این سایت با بخش های مختلفی همچون اخبار ، گالری ، سلامت و تغذیه که در تمامی بخشها تمرکز روی مسایل بانوان است اما با برسی وبسایت به بخش های جانبی دیگری بر میخوریم که به صورت تیتر وار  معرفی میکنم ،  این بخش های جانبی شامل بخش اخبار خارجی بانوان که مختص انتشار اخبار ورزشی بانوان در سطح بین المللی است ، بخش معرفی بانوان ورزشکار که همونطور که از اسمش مشخصه به معرفی بانوان ورزشکار سرزمینمان میپردازد.بخشم مسئولین ورزش بانوان و فدراسیونهای ورزش مربوطه به بانوان ، لیست باشگاههای ورزشی بانوان هم که به معرفی این باشگاهها میپردازه وبخش ثبت باشگاه هم مخصوص باشگاهدارانی که میخوان باشگاه خود رو به بانوان معرفی کنند.

خوب ما سعی کردیم بهترین وبسایت ها رو در زمینه ارائه اخبار ورزشی که در سطح وب فارسی در حال فعالیت هستند رو به شما معرفی کنیم و امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باش

البته باید بدانیم همه روزه در سطح وب ، سایت های مختلفی شروع به کار میکنند که میتوندد در اینده جایگزین لیست بالا باشند و لیست بالا پر بازدید ترین های فعلی رو نشون میده ممکنه در اینده بعضی از این وبسایت ها از لیست حذف بشن و البته اید این نکته رو هم متذکر بشم که وبسایت های متعلق به باشگاههای ورزشی مختلف رو در لیست اضافه نکردم چون از نظر پوشش اخبار جامعیت لازم رو ندارند .
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

بک لینک چیست و چرا وب سایت به آن نیاز دارد

با کشف اهمیت بک لینک‌ها برای رشد وب‌سایت خود. یاد بگیرید بک لینک‌ها چیستند و چرا وب‌سایت شما نمی‌تواند بدون آن‌ها...

نحوه کار با وب سایت

(دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد)

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد