جستجو

درج آگهی در سایت های تبلیغاتی

(14 رای)
به روز رسانی: 22 آذر 1399 ساعت 11:53:19
تاریخ ثبت: 07 مهر 1399 ساعت 22:20:15
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/38370
عصر حاضر را عصر تکنولوژی و فناوری نامیده‌اند و قطعاً در این عصر یکی از بهترین روش‌های افزایش مشتری از طریق تبلیغات اینترنتی در سایت‌های پربازدید است. در واقع برندهای بزرگ و کوچک زیادی با کمک تبلیغات آنلاین جهت برند سازی کسب و کار خود تلاش می کند.

برای تبلیغات در فضای وب و معرفی خود و یا خدمات و کسب و کار خود می‌توان از شیوه‌های مختلفی استفاده کرد که قصد داریم در طول این مقاله با برخی از این شیوه‌ها آشنا شویم.

انواع روش‌های تبلیغات:


از طریق روش های زیر می توانید برای تبلیغات مؤثر به صورت آنلاین استفاده نمایید:

درج بنرهای تبلیغاتی:


می‌توان از این شیوه به عنوان یکی از متداول‌ترین شیوه‌های تبلیغات از گذشته تا به امروز اشاره کرد.

امروزه تقریباً یکی از روش‌های کسب درآمد برای سایت‌های دارای بازدید بالا انتشار بنرهای تبلیغاتی است که می‌توان در مراجعه به بسیاری از سایت‌های پربازدید این نوع از تبلیغات را مشاهده کرد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های بنرهای تبلیغاتی می‌توان به امکان طراحی جذاب آن اشاره کرد که منجر به جلب توجه هر چه بیشتر بازدید کننده می‌شود. البته در رابطه با بنرهای تبلیغی باید به این نکته توجه داشت که از این شیوه با اهداف مختلفی استفاده می‌شود.

۳ مزیت از تبلیغات بنری:



  • امکان استفاده از انواع تصاویر متحرک در تبلیغات بنری باعث جذب مخاطب بیشتری می‌گردد.

  • امکان بررسی دقیق‌تر از بازخورد این نوع از تبلیغات ممکن است

  • سهولت استفاده برای کاربر دارد بدین صورت که تنها با یک کلیک به سایت مورد نظر منتقل می‌گردد.


تبلیغات کلیکی گوگل


از جمله شیوه‌های مناسب در تبلیغات آنلاین است که البته با توجه با قیمت بالای دلار امروز برای کسب و کارهای کوچک توجیه اقتصادی ندارد.

به راستی می‌توان گفت با کمک تبلیغات کلیکی گوگل می‌توان خیلی راحت تر کسب و کار خود را به مخاطبین هدفمان معرفی کنیم.

با استفاده از این سیستم تبلیغاتی آنلاین، گوگل بر اساس کلید واژه‌های جستجو شده توسط کاربر اقدام به نمایش آگهی‌های مرتبط با آن می‌کند.

درج آگهی رایگان


امروزه برای انجام تبلیغات به صورت رایگان امکانات مناسبی در سطح فضای آنلاین وجود دارد که می‌توان از جمله این امکانات درج آگهی رایگان در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف اشاره کرد.

بسیاری از کسب و کارهای خرد و تازه نفس با درج آگهی در سایت‌های آگهی رایگان اقدام به معرفی خود بدون صرف هزینه‌های خاصی می‌کنند.

رپورتاژ آگهی:


در یک تعریف ساده می‌توان رپورتاژ آگهی را مقاله‌ای تعریف کرد که در وب سایت‌های دیگر منتشر می‌شود. البته باید در نظر داشت که رپورتاژ نوعی تبلیغ غیر مستقیم است که از طریق یک گزارش و یا آموزش به مخاطب مورد نظر عرضه می‌گردد.

در رپورتاژ آگهی‌ها باید با لحنی بی‌طرفانه از مزایای کسب و کار و یا خدمات خود برای مخاطب مورد نظرمان گفت تا منجر به ایجاد اعتماد در آنها شود.

برای افزایش بازدهی رپورتاژ آگهی باید در سایت‌های مرتبط با کسب و کار منتشر شود تا در معرض دید کاربرانی قرار گیرد که در حیطه مخاطبین هدف ما باشند.

تبلیغات همسان:


به تبلیغاتی همسان گفته می‌شود که با محتوای سایت نمایش دهنده همخوانی دارد و به صورت یکپارچه با آن در معرض دید مخاطب قرار می‌گیرد. هدف از اجرای این نوع از تبلیغات برای این است که کاربر از نظر بصری دچار مشکل نشود.

مزیت های استفاده از تبلیغات همسان:



  • یکسان بودن تبلیغات با طراحی صفحات نمایش دهنده

  • دارای نرخ تبدیل بالاتر

  • از جمله تبلیغات مناسب برای هدف افزایش ترافیک سایت

  • عدم ایجاد مزاحمت برای کاربران سایت نمایش دهنده


نکات ضروری در تبلیغات اینترنتی:



  1. به عنوان یک استراتژی مناسب در تبلیغات می‌توان به استفاده هم زمان از چند روش اشاره داشت.

  2. همیشه مد نظر داشته باشید که تبلیغات خود را در صفحات مرتبط با کسب و کار خود به نمایش درآورید تا بهتر نتیجه بگیرید.

  3. سعی داشته باشید تا آگهی شما با خدماتی که شما ارائه می‌دهید هماهنگ باشد.

  4. قطعاً با داشتن خلاقیت در انجام تبلیغات می‌توان مشتریان بیشتری نیز جذب کرد و جلب توجه بیشتری کرد.

  5. حتماً بعد از انتشار آگهی های خود نسبت به تجزیه و تحلیل نتایج مربوط به آن اقدام کنید.


مزیت‌های تبلیغات در سایت‌های اینترنتی:


تبلیغات سنتی در برخی موارد، بسیار پربازده هستند اما در بیشتر مواقع، تبلیغ در وب سایت ها، بازده بیشتری دارند. در مورد مزایای سایت های تبلیغاتی نسبت به تبلیغات های سنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اثرگذاری گسترده:


قطعاً با تبلیغات آنلاین و جمع‌آوری اطلاعات مرورگر کاربران (کوکی) می‌توان اقدام به اجرای نوع خاصی از تبلیغات برای کاربران کرد، به این صورت که تنها آگهی‌های مرتبط با سلایق کاربر به آن نشان داده می‌شود، این کار میزان اثرگذاری بر کاربر را بسیار بالا می‌برد. در واقع با این شیوه به هر کاربر آگهی نشان داده می‌شود که به دنبال آن بوده است.

برند سازی:


بر طبق تحقیقات انجام گرفته تبلیغات در سایت‌های پر بازدید اثرگذاری فوق‌العاده‌ای بر تصمیم گیر‌ی کاربران دارند. در نتیجه این نوع از تبلیغات یکی از شیوه‌ای بسیار مناسب برای برند سازی هر کسب و کاری است.

انتخاب‌های متنوع بر اساس بودجه:


هنگامی که شما تصمیم دارید از طریق سایت‌های اینترنتی تبلیغات کنید به راحتی می‌توانید بر اساس بودجه مورد نظر خود این کار را انجام دهید. هزینه تبلیغات در سایت‌های اینترنتی با توجه به امتیاز سایت نمایش دهنده و همچنین نوع تبلیغ مورد نظر ما و اندازه آن، محل قرارگیری در سایت از هزینه متفاوتی برخوردار است.

داشتن تنوع در نمایش


با انتخاب شیوه تبلیغات در سایت‌های اینترنتی این امکان را برای ما ایجاد می‌کند که بتوانیم از تصاویر متحرک و کارتونی متنوعی برای طراحی تبلیغات استفاده کنیم.

نکته پایانی:

در انتها به این نکته اشاره می‌کنم که با انتخاب هر کدام از روش‌های بالا و اجرای درست آن می‌توان به بهترین نتایج رسید. البته باید به این نکته هم توجه داشته باشید که حتماً در تبلیغات برای خود و کسب و کارتان یک هدف معین کنید و با برنامه‌ریزی به نتایج خارق‌العاده‌ای برسید.

 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت آگهی در گوگل

ثبت آگهي در گوگل موجب پيشرفت شاياني در کسب و کارتان مي شود.

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

رپورتاژ آگهی چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا بهبود دیده شدن آنلاین خود را می‌خواهید؟ با قدرت رپورتاژ آشنا شده و یادگیری کنید که چگونه می‌تواند حضور آنلاین...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد