جستجو

بهترین سایت سازهای رایگان

(17 رای)
به روز رسانی: 29 دی 1399 ساعت 19:17:01
تاریخ ثبت: 22 دی 1399 ساعت 20:16:35
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/48525
در این مقاله قصد داریم به چند مورد از بهترین سایت سازهای رایگان ایرانی و خارجی بپردازیم. برای دانستن اطلاعات بیشتر و کار با آنها همراه ما باشید.

در دنیای امروز با توجه به اینکه کارها به شکل رباتیک و الکترونیکی جلو میروند و مسائل برای برخی افراد گیج کننده شده اند. اما باید در نظر داشت که این تحولات خود باعث به وجود آمدن فرصت های بهتری برای همگان شده است. فضای مجازی بستر شکل گیری اغلب این فرصت ها می باشد. کسب و کارها، پنل های آموزشی و مطالب سرگرمی و... همه و همه برای ثابت قدم بودن و ارائه درست خدمات نیاز به سایت دارند.

البته قبل تر از سایت وبلاگ را باید در نظر داشت چرا که راحت تر است. اما روش دیگری هم وجود دارد که می تواند کار را در مقایسه با ساخت وبلاگ هم راحت تر کند. سایت سازهای رایگان راهی را مقابل افراد قرار داده اند که تمام مسائل را برای شروع کار و ارائه خدمات راحت تر کرده است. به زبان ساده تر می توان گفت کسب و کارها با ایجاد سایت با یک تیر دو نشان را هدف میگیرند.

اول اینکه به وسعت اعتبار و کیفیت کارشان اضافه میکنند. و دوم اینکه فروش محصولات خود را به فروش اینترنتی هم بسط میدهند. اما دیگر افراد که قصدشان ارائه مطالب مورد نظر یا آموزش های اختصاصی می باشد با ایجاد سایت موقعیت خود را ثابت قدم تر میکنند. سایت ها معمولا کیفیت بالاتری چه در ارائه مطالب و چه در ارائه تصاویر نسبت و وبلاگ ها دارند همینطور پیدا کردن سریعتر هاست و دامنه در اینترنت می تواند در برتری آنها نسبت وبلاگ ها دخیل باشد.

و یا به طور کلی ایجاد یک بستر ارتباطی در فضای مجازی باعث به وجود آمدن اعتبار بیشتر می شود. حتی افرادی که در حوزه کاری شما فعالیت میکنند هم می توانند با شما در ارتباط داشته باشند و چه بسا در رونق گرفتن فعالیت تان کمک کنند. به همین سبب ساخت سایت را یکی از هوشمندانه ترین کارها در دنیای امروزه می دانند. حال دو راه برای ایجاد یک سایت وجود دارد.

  • مراجعه به شرکت های مخصوص ساخت سایت

  • مراجعه به سایت سازهای رایگان


در حالت اول تنها کافی است یک جستجوی کوتاه در اینترنت داشته باشید. تا این شرکت ها را پیدا کنید و به سرعت متوجه خواهید شد که آنها بستر های گوناگونی برای ارائه خدمات خود دارند. اما با وجود خاص بودن و بهتر بودن کارشان از لحاظ امنیت و ساختار، هزینه های زیاد و زمان طولانی تری را هم شامل میشوند. ولی در راه دوم که هم مقرون به صرفه تر است و هم برای اولین قدم منطقی تر می باشد بهتر است ابتدا به تعریف آن رجوع کنیم.

سایت سازها


محال است که در فضای مجازی فعالیت داشته باشید اما برای یکبار هم که شده نام سایت سازها به گوشتان نخورده باشد. اما به طور کلی این تعریف هم می تواند به کامل شدن شناختتان کمک کند. و هم برای کسانی که به عنوان اولین بار تصمیم دارند تا به این شکل فعالیت داشته باشند موثر باشد.

همانطور که از نامش پیداست سایت سازها سیستمی هستند که بدون نیاز به کد نویسی یا دانش و تخصص خاصی امکان ساخت سایت را برای شما فراهم می کنند. یا هر سیستمی که این کار را برای شما انجام دهد سایت ساز نام دارد. سایت سازها هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند. دیگر لازم نیست که نگرانی خرید هاست یا دامنه سایت خود باشید. بلکه سایت سازهای رایگان تمامی این امکانات را برای شما در یک جا فراهم کرده اند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که بدانید چه چیزی می خواهید. اگر سایت شما فرهنگی است یا پزشکی یا خبری یا... تمام محتویات مخصوص را می توانید در سایت سازهای رایگان پیدا کنید. به عنوان مثال قالب ها متنوع، افزونه های مربوطه، لندینگ پیج های آماده، ویژگی های مربوط به ساخت فروشگاه و.. در آن نهادینه شده است. از دیگر ویژگی های مثبت سایت سازهای رایگان صرفه جویی در زمان است چرا که در کمترین مدت شما می تواند به سایت دلخواه خود دسترسی پیدا کنید.

همینطور هزینه هایی که در این روش انجام می دهید سالانه است و قرار هم نیست بابت کوچکترین تا بزرگترین تغییر در سایت خود هزینه ای تقبل شود. در حالی که ساخت سایت توسط شرکت ها می تواند هزینه های جدی تری را شامل شود. ساخت سایت با استفاده از سایت سازهای رایگان روند انجام کارها را هم برای شما آسان تر میکند و پیچیدگی کمتری با خود دارد. معمولا از موارد شایعی که در ساخت سایت می تواند مشکل ساز باشد ایجاد یک درگاه پرداخت اینترنتی است.

اما در این روش سایت سازهای رایگان خود درگاه پرداخت اینترنتی را ارائه میدهند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در سایت های درگاه واسط طرف قرار داد عضو شوید. و در نهایت در یک بازه زمانی کوتاه درگاه پرداخت آنلاین ساخت تان فعال شود.

 پرتال


سایت ساز پرتال یکی از بهترین سایت سازهای رایگان فارسی

 

یکی از معروف ترین سایت سازهای رایگان ایرانی پرتال است. تنها با مشاهده سایت پرتال پی خواهید برد که این انتخاب می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای ساختن سایت رایگان شما باشد. پرتال را علاوه بر یک سایت ساز یک فروشگاه ساز هم می شناسند. برای این کار کافیست در مرحله اول در سایت ثبت نام کنید. و در مرحله دوم قالب خود را از بین قالب های ارائه شده انتخاب کنید. تمام قالب های سایت پرتال سئو شده هستند.

اگر سوال به خصوصی هم داشتید می توانید از مشاوره تیم پشتیبانی پرتال به راحتی استفاده کنید. در مرحله سوم شما باید به فروشگاه خود رسیدگی کنید و محتوای آن را تنظیم کنید. و سرآخر بعد ایجاد یک دامنه دلخواه به سایت مد نظر خود خواهید رسید. در ادامه به برخی از ویژگی های مهم پرتال می پردازیم.

  • استفاده از سیستم ابری برای میزبانی در نتیجه امنیت بیشتر نسبت به رقبای خود

  • تیم پشتیبان گیری قدرتمند و منظم

  • شخصی سازی نامحدود صفحه های سایت ها

  • قالب های متنوع و سئو شده

  • اپلیکیشن و برنامه موبایلی سایت

  • دارا بودن سیستم محتوای پیشرفته

  • ساخت فروشگاه با امکانات منحصر به فرد

  • دسترسی بزرگ پهنای باند و فضای بدون محدودیت

  • 7 روز استفاده رایگان از امکانات سایت ساز


باید اشاره کرد که کار با پرتال کاملا راحت و قابل درک است. شما به راحتی می توانید از قالب های متنوع بازدید کنید یکی را به دلخواه خود انتخاب کنید. یا تمام امکانات سایت سازی را در یک پکیج کامل داشته باشید. هاست مورد نیازتان را پرتال تامین می کند تا دیگر درگیری خرید هاست به طور سالانه نباشید.

با انتخاب سایت پرتال شما علاوه بر اینکه به راحتی نیاز خود را تامین کرده اید می توانید برای همیشه به روز باشید. چرا که پرتال این خاصیت را دارد تا خود را بروزترین امکانات وفق دهد.

وبزی


سایت ساز وبزی می تواند متفاوت ترین قالبهای سایت را برای شما به همراه داشته باشد

یکی دیگر از شناخته شده ترین سایت سازهای رایگان فارسی سایت وبزی می باشد. چرا که این سایت نسبت به دیگر سایت سازهای رایگان ایرانی کاربران بیشتری دارد. تنها با یک جستجوی کوتاه در گوگل و مواجه شدن با سایت هایی که از وبزی ساخته شده اند و در صفحه اول جستجوی تان قرار خواهند گرفت می توانید متوجه این موضوع شوید. بیشتری چیزی که باعث این عملکرد شده قالب های مخصوص آن است. شما با استفاده از این قالب ها امکان ویرایش تمام بخش های آن را دارید.

و از آنجا که این قالب ها انعطاف پذیر و واکنش گرا هستند در هر دستگاه و مختصاتی مربوطه نمایش داده می شوند. این موارد شامل حال فروشگاه ساز وبزی هم می شود. شما در بخش فروشگاه ساز سایت علاوه بر اینکه از تمام امکانات طراحی آن برخوردار هستید می توانید قالب هایی که کمتر جایی می توان نظیرشان را پیدا کرد نیز بهره مند شوید. معمولا کمتر سایت ساز ایرانی را میتوانید پیدا کنید که سئو آن دارای کوچکترین نقصی نباشد.

اما سایت ساز وبزی جز همین اقلیت ها به شمار میرود. سایت هایی که از طریق وبزی ساخته می شوند دارای دیواری کاملا ایمن و بدون نقص هستند. که این عملکرد، هم موجب بالا رفتن سرعت کارایی سایت و هم امنیت آن می شود. در ادامه به برخی از ویژگی های مهم وبزی می پردازیم.

  • تست رایگان 14 روزه

  • قالب های منحصر به فرد سئو شده منطبق با هر نوع کسب و کاری

  • وجود پهنای باند نامحدود

  • ویرایش و شخصی سازی قالب ها به صورت نامحدود

  • پشتیبانی 7 روزه رایگان

  • ثبت دامین های رایگان IR و COM

  • بالابردن پلن سایت ساز در زمان مناسب


همچنین سایت وبزی دارای کارگاه های آموزشی در سطح کشور می باشد که می تواند برای افرادی که تمایل به یادگیری اختصاصی طراحی سایت دارند مفید واقع شود. سایت وبزی یکی از اولین ها در لیست 10 تایی سایت سازهای رایگان برتر ایرانی در سطح بین المللی می باشد.

ویکس، wix


سایت ساز ویکس را می توان از بهترین سایت سازها در دنیا دانست

 

اگر اینطور بگوییم که با ندانستن هیچ اطلاعاتی نسبت به گزینه مورد نظر نباید آن را انتخاب کرد. اما تعداد زیادی مخاطب جهانی داشتن خود می تواند دلیل مهمی بر بهترین گزینه شدن آن باشد. سایت ساز ویکس (wix) خود یک نمونه از همین موارد است. چرا که از تمام کشورهای دنیا مخاطب دارد پس نباید آن را در این فهرست فراموش کرد. سایت ساز ویکس در حال حاضر بیش از 120 میلیون سایت را میزبانی می کند.

و با اینکه در سال 2005 شروع به فعالیت کرده توانسته خدمات خود را به تمام دنیا عرضه کند. در سایت ساز ویکس اگر قصد دارید وب سایت خود را بر روی دامنه اختصاصی و دلخواه خود استفاده کنید. باید هزینه ای را پرداخت نمایید. اما اگر قصد داشته باشید وب سایت خود را به صورت ساب دامین از طریق سایت ساز ویکس استفاده کنید نیاز به پرداخت هزینه ای نیست.

همینطور باید اضافه کرد که سیستم میزبانی این سایت بر پایه سیستم ابری بنا شده است. پس تمامی امکانات قابلیت بروزرسانی را با خود به همراه دارند و سرعت کار با آن هم بسیار آسان و قابل قبول می باشد. در سایت ویکس هم می توانید با استفاده از هوش مصنوعی سایت خود را بسازید. یعنی به این صورت که شما تمامی اطلاعات را در اختیار سایت قرار می دهید و چند دقیقه سایت مورد نظرتان را تحویل میگیرد.

و هم می توانید با استفاده از امکانات ویرایشگر قالب خود را انتخاب و با تنظیم گزینه های مخصوص سایت سازی پنل اختصاصی خودتان را بسازید. روش اول راحت تر و برای افرادی که خیلی حوصله یا دانشی در رابطه با کد نویسی و ویرایشگری تنظیمات ندارند بهتر است. و روش دوم با در نظر گرفتن کارهای مرتبط اما روش استاندارد تری به حساب می آید. در ادامه به برخی از ویژگی های مهم ویکس می پردازیم.

  • فعالیت در حوزه تبلیغات

  • دارا بودن اعتبار جهانی

  • پیشرو در دسته سایت سازهای رایگان خلاقانه

  • قالب های ویژه و متنوع

  • وجود هاست رایگان


سایت ساز ویکس تقریبا در اواخر سال 2016 و اوایل سال 2017 طبق تحقیقاتی که انجام شده بود بیش از 2500 نفر کارمند برای ارائه خدمات داشت. و در همان دوران بیش از 70 میلیون سایت در سطح دنیا توسط ویکس راه اندازی شد. در حال حاظر این سایت ساز بیش از 3800 کارمند را همراه با خود دارد که نشان از عظمت فعالیت و اعتبار آن است.

وردپرس، WordPress


اولین رتبه در فهرست بهترین سایت سازهای دنیا

شاید بتوان گفت معروف ترین سایت ساز در این فهرست وردپرس باشد. چرا که قدمتی طولانی و کاربران فراوانی را دارد. وردپرس یک سیستم محتوای متن باز است که به راحتی می توان آن را دانلود کرد. راه اندازی وب سایت و فروشگاه با وردپرس مانند دیگر گزینه ها آسان است و نمی تواند خیلی وقت گیر و پر هزینه باشد.

قالب های مورد نظر در وردپرس نسبت به دیگر سایت سازهای رایگان بسیار بیشتر است. همچنین وب سایت هایی که با وردپرس ساخته شده اند سرعت و بروزرسانی بالاتری نسبت به دیگر گزینه ها دارند. در ادامه به برخی از ویژگی های مهم وردپرس می پردازیم.

  • انعطاف پذیری بالاتر

  • راه اندازی 22 درصد از سایت های محبوب خبری جهان

  • ترجمه شده به 50 زبان بین المللی

  • مدیریت روان و به صرفه

  • قابلیت گسترده شدن توسط افزونه ها و قالب های متنوع


وردپرس را امروزه جز قدیمی ترین سایت سازهای رایگان برتر در سطح بین المللی می شناسند. WordPress.org آدرس وب سایت رسمی وردپرس است که با استفاده از آن می توانید به انواع قالب ها و افزونه های اورجینال وردپرس دسترسی داشته باشید و در سایت خود استفاده کنید.

 
نظرات سوالات
1793
16 تیر 1401 ساعت 12:34:45
آوا
پیشنهاد

به نظرم جای فروشگاه ساز آسازون خیییییلی خالیه! https://asazoon.com/

پاسخ
نظر جالب بود؟

نقاط قوت

ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

رایگان رتبه اول گوگل باش

بودن در نتایج برتر گوگل می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و برند سازی شما داشته باشد. دارکوب امکانی برای...

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

انتشار آگهی رایگان

انتشار آگهی رایگان بطور حتم برای کسب و کارهای متفاوت کارایی بسیار بالایی خواهد داشت. فضای اینترنت برای ثبت و انتشار...

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد