تبلیغات سایت را از چه روش هایی می توان انجام داد؟

نوشته شده توسط | دسته بندی: | ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | لینک کوتاه: http://sellfree.ir/?p=21126

انتشار در لینکدین انتشار در تلگرام انتشار در فیسبوک انتشار در توئیتر
(می توانید نظر خود را در مورد این مقاله ثبت نمایید)

شما می توانید بهترین محصول دنیا را داشته باشید، اما بدون تبلیغات موثر، هیچ کس از آن آگاهی نخواهد داشت. فقط به این دلیل که وب سایت خود را در اینترنت راه اندازی کرده اید به این معنی نیست که همه به آن سر می زنند. در واقع اگر نروید و تبلیغات سایت خود را نکنید، هیچکس از وجود سایت خبردار نخواهد داشت. خدمات مختلفی وجود دارد که به شما کمک می کند خبرش را پخش کنید، اما هزینه بر است. با این وجود روش های مختلفی وجود دارد که می توانید تبلیغات سایت خود را رایگان انجام دهید. در اینجا هفت نکته تبلیغات سایت وجود دارد که باید آنها را رعایت کنید تا صفحه شما در صدر موتورهای جستجو قرار بگیرد.

  1. بر روی سئو (SEO) وب سایت تمرکز کنید

SEO

قبل از شروع کار بر روی محتوای وب سایت خود، باید ابزارهای SEO را که وارد آن می شود، بدانید. برای پیدا کردن بهترین کلیدواژه ها برای جایگاه مناسب بازار خود، از ابزار برنامه ریز گوگل استفاده کنید. به یاد داشته باشید که بر روی کلمات کلیدی طولانی به جای کلمات کلیدی کوتاه تمرکز کنید چرا که می توانید برای رتبه بندی یک کلمه کلیدی گسترده تلاش کنید. بر روی کلمات کلیدی ای که کمتر به کار برده می شوند و به مقدار زیادی جستجو می شوند تمرکز کنید و از آن برای ساخت پست هایی برای وبلاگ که جذب کننده اند و به چشم می آیند کمک بگیرید. با تمرکز بر ارتقاء سایت خود، استفاده از استراتژی مناسب SEO نیز به شما کمک می کند. کلمات کلیدی ای که شما انتخاب می کنید باید به عنوان، عناوین، محتوا و توضیحات متا اضافه شود. اگر تصاویر را اضافه می کنید، به یاد داشته باشید که کلمه کلیدی را در برچسب عنوان تصویر و برچسب ابزار قرار دهید. ارتقاء وب سایت شما با استفاده از سئو سنتی یکی از بهترین راه ها برای بدست آوردن ترافیک (بازدید سایت) طبیعی و رتبه بالاتر است.

  1. بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

دنیای رسانه های اجتماعی به کلی بازاریابی آنلاین را تغییر داده است. ایجاد یک حساب کاربری در رسانه های اجتماعی و تعامل با مشتریان اغلب بهترین راه برای تبلیغات سایت تان است. شما قادر به ایجاد ارتباط با مشتریان خواهید بود و می توانید در نتیجه ارتباط خود با آنها نتایج فوری کسب کنید. حساب های مختلف رسانه های اجتماعی از بستر عالی برای مشاغل برای تبلیغات تجاری در مخاطبان مناسب استفاده می کنند. تبلیغات سایت در حساب های رسانه های اجتماعی می تواند تصویر تجاری مناسبی داشته باشد. برای به دست آوردن “لایک” ها و اطلاعات تماس با مشتری، به انجام مسابقات و هدایایی (giveaways) با صفحات ورود بی نظیر بپردازید. فیس بوک و توییتر همچنان نیروهای اصلی رسانه های اجتماعی هستند، اما پینترست و اینستاگرام به عنوان راه های دیگر برای تبلیغات سایت  در نظر گرفته می شوند که می توانند به هر وبسایتی کمک کنند.

  1. نام نویسی در موتور های جستجو

موتور های جستجو

یک روش ساده برای شروع مراجعه به وب سایت شما استفاده از موتورهای جستجو است. محتوای جدید را به دایرکتوری های موتور جستجو مانند Google، Yahoo! Bing و غیره ارسال کنید، تا بتوانند لیست شوند. موتورهای جستجوگر شاخص این سرویس رایگان را ارائه می دهند و شما می توانید آن را با فهرست های موتورهای جستجو کوچکتر نیز بدست آورید. اگر هر هفته محتوای تازه اضافه می کنید، این اولین کارهایی است که برای تبلیغات سایتتان باید انجام دهید.

  1. برند سازی شاخص

این که مردم چگونه شرکت شما را می شناسند، تصویر برند شما است. مدتی را صرف کنید تا بتوانید نام تجاری خود را به راحتی قابل تشخیص و قابل قبول کنید تا توجه مردم جلب شود. برای حساب ایمیل، پیام های متنی و انجمن هایی که URL وب سایت شما را شامل می شود، امضایی بسازید. این یک روش عالی برای شناخت افراد از برند شما است و باعث می شود افراد بر روی URL کلیک کنند. اگر تصمیم دارید URL خود را به پیام رسانی متنی و سایر گزینه های تبلیغات موبایل اضافه کنید، داشتن یک وب سایت مناسب برای تلفن همراه بسیار مهم است. اگر می خواهید در مورد چگونگی تبلیغات سایتتان با استفاده از خدمات تلفن همراه اطلاعات بیشتری کسب کنید، کار با Outbrain را در نظر بگیرید. آنها استراتژی های منحصر به فردی برای بازاریابی موبایل دارند که به شما کمک می کنند تا کسب و کار شما در معرض دید بیشتری قرار گیرد.

  1. پیوند متقابل

پیوند متقابل

یکی از راه های نشان دادن به موتورهای جستجوگر که سایت شما مورد اعتماد است، لینک زدن وب سایت های دیگر به سایت شما است. اگر می خواهید تبلیغ کنید، گزینه های وب سایت شامل موارد زیر است: وبلاگ مهمان، ارسال پست در انجمن، تبادل لینک و مقالات خبری. لینک کردن سایت خود را با تعدادی از سایت های با رده پایین و کم کیفیت شروع نکنید. وقتی موتور های جستجو ببینند که سایت شما به سایت های رده بالا لینک شده است، به شما با ارتقا رتبه سایتتان پاداش خواهند داد. برای ایجاد لینک هایی تمرکز کنید که برای خوانندگان مرتبط باشد و از کلمات کلیدی یا عباراتی با کیفیت برای به دست آوردن لینک استفاده کنید. لینک های داخلی بخش مهمی از دنیای SEO هستند، اما باید در نحوه ایجاد آنها مراقب باشید. اگر تعداد زیادی از آن ها را یکباره به کار ببرید، ممکن است موتور های جستجو وب سایت شما را از لیست خود منع کنند. قدم های آهسته و پیوسته بهترین راه برای کار با لینک های داخلی با کیفیت در وب سایت شما است.

  1. روی محتوا با کیفیت تمرکز کنید

از بین تمام ایده های تبلیغ وب سایت که شما در اینترنت خواهید خواند، بهترین مورد این است که روی کیفیت تمرکز کنید. چرا در حال نوشتن پست های وبلاگ برای خوانندگان هستید؟ آیا شما به آنها اطلاعات مورد نظرشان را می دهید یا فقط بر روی قرار دادن موردی “تازه” در وب سایت خود متمرکز هستید؟ ایجاد محتوای با کیفیت برای وب سایت شما و برای رتبه بندی کلی شما بسیار مهم است. نوعی از مطالبی را بنویسید که افراد دیگر می خواهند در وبلاگ ها و وب سایت های خود و در رسانه های اجتماعی بخوانند و تبلیغ کنند. هنگامی که یک وبلاگ شرکتی ایجاد می کنید، از Google Authorship استفاده کنید تا به شما در دیده شدن کمک کند. با این کار همه مقالات شما به هم لینک می شود و در گوگل رتبه بالاتری خواهد داشت. هر بار که مقاله جدیدی را در وبلاگ بارگذاری می کنید، پیام های رسانه ای اجتماعی جدید ارسال کنید. وبلاگ را نظارت کنید تا بفهمید که چه چیزی کار می کند یا اگر کاری باعث افزایش ترافیک نمی شود، آن را حذف کنید.

Google Authorship

  1. از کسب و کار محلی گوگل استفاده کنید

برای به دست آوردن مخاطبان محلی، سایت خود را به  Local Business گوگل ارسال کنید. گوگل نه تنها ایده های تبلیغ وب سایت را ارائه می دهد، بلکه به همه مشاغل این امکان را می دهد تا اطلاعات خود را به صورت رایگان ثبت کنند. می توانید تصاویر اضافه کنید، پیشنهادات تبلیغاتی را قرار دهید و حتی تبلیغات موبایل را ثبت کنید. بخش عالی صفحه کسب و کار محلی گوگل نحوه نمایش اطلاعات است. این دقیقا بالاتر از بقیه اطلاعات نتیجه عادی جستجو نشان داده می شود و به کسب و کار شما حضور آنلاین بیشتری می دهد.گوگل حتی مسیرهایی را به دفتر شما ارائه می دهد و به مشتریان این امکان را می دهد که از تلفن همراه خود تماس بگیرند. اگر هنوز هم می پرسید پس از استفاده از این هفت نکته، چگونه وب سایت خود را تبلیغ کنید، ایده خوبی است برای کمک به آژانس های بازاریابی آنلاین تماس بگیرید. این هفت نکته تبلیغاتی وب سایت باعث می شود تا هرکسی بتواند روی بهبود وب سایت خود و تبلیغ آن از طریق کانال های مناسب تمرکز کند. اگرچه یادگیری تبلیغ یک وب سایت ممکن است طول بکشد، اما صبور بودن اهمیت زیادی دارد. ممکن است چند هفته یا ماه ها طول بکشد تا متوجه افزایش چشمگیر ترافیک و رتبه بندی آنلاین خود شوید.

تگ ها: , , , ,

نظر خود را ثبت نمایید