جستجو

ثبت آگهی فروش خودرو

(17 رای)
ثبت آگهی فروش خودرو
به روز رسانی: 18 مهر 1402 ساعت 14:51:59
تاریخ ثبت: 16 آبان 1398 ساعت 02:58:31
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/20613
در گذشته بسیار افرادی بودند که بدون اطلاع از قیمت خودرو خریدو فروش می کردند و یا چه بسیار کسانی که برای مطلع شداز قیمت ها بایستی به ده تا پانزده گالری ماشین سر می زدند.اما امروزه به لطف تکنولوژی افراد بدون حضور در بنگاه های ماشین هم مطلع می شوند و هم خرید و فروش می کنند . اما چگونه می توان ماشین را بدون مراجعه به بنگاه های خودرو میتوان خرید؟ چطور میتوان از قیمت خودرو به صورت لحظه ای خبر دار شد ؟چطور میتوان ماشین ققسطی خرید ؟وهزاران سوال دیگر ما در این مقاله سعی داریم به همه سوالات شما عزیزان پاسخ بدهیم.

چطور به سایت های آگهی ماشین اعتماد کنم؟

شاید برای خرید خودرو به صورت آنلاین دچار سردرگمی شده باشید ولی باید گفت که پروسه خرید به شکل سنتی ممکن است آنقدر طول بکشد که شما را خسته و هیجان و دقت لازم برای خرید خودرو را از شما بگیرد،به همین دلیل در انتخاب و خرید خودرو دچار اشتباه شوید.ولی این مشکل در خرید آنلاین خوردرو مشکل ندارد و شما با گزینش برخی از آگهی ها با مشخصات  مورد نظر خود می توانید ماشین مورد نیاز خود را انتخاب و به بازدید حضوری آن ماشین بروید. اینگونه هم در وقت صرفه جویی کرده و هم به صورت حضوری ماشین را قبل از خرید مشاهده میکنید و با خیالی راحت معامله خودتان را انجام می دهید.

چگونه به صورت اینترنتی از قیمت خودرو با خبر شویم؟

سایت های ثبت آگهی خودرو یکی از سایت های نو ظهور است که هر کسی از حمله گالری های خودرو میتوانند ماشین را در آن آگهی کنند و این سایت ها این آگهی ها را به کاربران خود نمایش می دهند.سایت هایی مانند باما، رایگان بفروش،دیوار و ... امکان مشاهده قیمت های مختلف خودروها را فراهم می کنند. شما می توانید به این سایت ها مراجعه کنید و قیمت های خودروهای مورد نظرتان را جستجو کنید. همچنین، می توانید آگهی های فروش خودروها را بررسی کنید تا ایده ای از قیمت های فعلی بازار به دست آورید.

امکانات سایت های ثبت آگهی ماشین

  • داشتن صفحات اختصاصی برای معرفی خودرو با ذکر مشخصات فنی و....
  • داشتن بخش قیمت روز ماشین
  • خبرنامه های آشخرین اخبار خودرو
  • قیمت روز موتور سیکلت 
  • ثبت نام نمایشگاه و...
  • استعلام خلافی خودرو و موتور سیکلت
  • دارای بخشی برای مدیریت آگهی های خودرو که بسیار کاربردی برای نمایشگاه داران است

آگهی در سایت های ثبت آگهی خودرو رایگان است ؟

بله، برخی از سایت های ثبت آگهی ماشین رایگان هستند که به شما امکان درج آگهی های خودرو را بدون هزینه ارائه می دهند. این سایت ها به شما امکان می دهند تا ماشین های خود را در دسته بندی های مختلف مانند خرید و فروش، رهن و اجاره و غیره ثبت کنید. با استفاده از این سایت ها، می توانید اطلاعات و تصاویر خودرو را به همراه شماره تماس و قیمت مورد نظر ثبت کنید و به انتظار دریافت تماس از علاقه مندان به خودرو خود بنشینید.البته گفتنی است که سایت های آگهی خودرو پکیج های ویژه ای برای آگهی های خودرو دارند که شما می بایستی آن ها را خریداری کنید تا آگهی خودروی شما با افزایش بازدید کننده رو به رو شود.

سایت های ثبت آگهی ماشین

سایت های ثبت آگهی خودرو

امروزه خرید و فروش به کمک تکنولوژی از خرید و فروش به سبک سنتی پیشی گرفته و برای آنکه بتوان در فضای جدید بازار جا افتاد نبایداز تبلیغات اینترنتی و حضور موثر در فضای اینترنتی غافل بود. در این قسمت میخواهیم سایت هایی برای خرید و فروش اینترنتی خودرو معرفی کنیم.

رایگان بفروش

سایت برتر ثبت آگهی ماشین

رایگان بفروش یک سایت معتبر از شرکت دارکوب که در زمینه ثبت آگهی خرید و فروش کالا و خدمات فعال می باشد. این سایت با داشتن سه ویژگی زیر بر دیگر سایت های ثبت آگهی جایگاه بهتری دارد:

۱- قابلیت درج آگهی به صورت رایگان و ویژه در سایت (مانند سایت دیوار)

۲- قابلیت فروش کالا و خدمات در سایت توسط کاربران (مانند سایت شیپور)

۳-قابلیت فروش کالا و خدمات در سایت توسط تیم رایگان بفروش (مانند سایت دیجی کالا)

با توجه به امکانات موجود در این وب سایت، کلیه ارائه دهندگان و مشتریان کالا و خدمات می توانند از این وب سایت استفاده نمایند. این وب سایت همچنین دارای فیلتر مکان در سطح استان، شهر و محله می باشد و بنابراین جستجو کنندگان کالا و خدمات می توانند ارائه کنندگان کالا و خدماتی را بیابند که در محدوده مکانی خاصی هستند. پس شما می توانید به راحتی آگهی فروش خودرو خود را در سایت ثبت نمایید و با استفاده از فیلتر مکان نزدیک ترین مشتریان خود را جذب کنید. رایگان بفروش یکی دیگر از امکانات شگفت انگیزش ویژه سازی آگهی ها برای افزایش بازدید باقیمت بسیار مقرون به صرفه نسبت به سایر سایت های این حوزه است.لازم به ذکر است که آگهی های شما در رایگان بفروش در صفحه اول گوگل نمایش داده می شود به عبارتی دیگر آگهی شما را به تمام مخاطبانتان در گوگل با یک سرچ مرتبط نمایش می دهد.

مزایای ثبت آگهی در رایگان بفروش:

  • ثبت آگهی رایگان: شما می توانید به صورت رایگان آگهی خودرو خود را در سایت ثبت کنید و اطلاعاتی از جمله مدل، سال تولید، کارکرد، قیمت، توضیحات و تصاویر خودرو را درج کنید.
  •  دسته بندی دقیق: سایت بفروش به شما امکان می دهد خودرو خود را در دسته بندی های مختلف مانند خودروهای سواری، خودروهای شاسی بلند، خودروهای وانت و... ثبت کنید. این دسته بندی ها به کاربران کمک می کند تا آگهی های مرتبط با خودروهای مورد نظرشان را به راحتی پیدا کنند.
  • فیلترینگ دقیق: سایت بفروش امکان فیلترینگ دقیق بر اساس مشخصات خودرو را فراهم می کند. شما می توانید بر اساس مدل، سال تولید، کارکرد، قیمت، نوع سوخت و سایر مشخصات، جستجوی خودرو مورد نظرتان را انجام دهید.
  •  نمایش مشخصات کامل: در صفحه آگهی هر خودرو، شما می توانید مشخصات کاملی از جمله عکس ها، قیمت، مدل، سال تولید، کارکرد، نوع سوخت، شهر و استان و سایر اطلاعات مربوط به خودرو را مشاهده کنید.
  • امکان ارتباط با فروشنده: در صفحه آگهی هر خودرو، شما می توانید با فروشنده تماس بگیرید و جزئیات بیشتری درباره خودرو و قیمت آن بدست آورید. 
  • معاوضه خودرو 
  •  امکانات دیگر: سایت بفروش امکانات دیگری مانند ثبت نظرات و امتیازات، ذخیره خودروهای مورد علاقه و پیگیری آگهی های خودرو را نیز به کاربران ارائه می دهد.

باما (Bama)

سایت ثبت آگهی خودرو

باما، یک سایت کاملاً تخصصی در حوزه اطلاعات خودرو و موتورسیکلت است. فروشندگان با ثبت آگهی خودرو فروشی خود و قرار دادن اطلاعات مربوط به آن خودرو خود را به فروش بگذارند. این  سایت، نسخه اپلیکشن برنامه باما را برای نصب بر روی گوشی های اندروید منتشر کرده است که می توانید آن را از گوگل پلی یا کافه بازار دانلود کنید. باما با داشتن فیلترینگ قوی و تخصصی تجربه کاربری آسانی برای کاربران خود ایجاد کرده است.

در مقاله نحوه درج آگهی در سایت باما نحوه آگهی در سایت باما را آموزش دادیم.

مزایای سایت باما:

1.ثبت آگهی رایگان

2. فیلترینگ دقیق:شما می توانید بر اساس مدل، سال تولید، کارکرد، قیمت، نوع سوخت و سایر مشخصات، جستجوی خودرو مورد نظرتان را انجام دهید. 

3. نمایش مشخصات کامل: در صفحه آگهی هر خودرو، شما می توانید مشخصات کاملی از جمله عکس ها، قیمت، مدل، سال تولید، کارکرد، نوع سوخت، شهر، استان و سایر اطلاعات مربوط به خودرو را مشاهده کنید.

4. امکان مقایسه خودروها: با استفاده از قابلیت مقایسه خودروها در سایت باما، شما می توانید مشخصات و ویژگی های چندین خودرو را با یکدیگر مقایسه کرده و تصمیم بهتری در خرید خودرو بگیرید.

5. ارتباط با فروشنده: در صفحه آگهی هر خودرو، شما می توانید با فروشنده تماس بگیرید و جزئیات بیشتری درباره خودرو و قیمت آن بدست آورید. 

 کارنامه 

سایت ثبت آگهی خودرو

این سایت آگهی ماشین زیرمجموعه سایت دیوار می باشد که خیلی تازه ظهور است . کارنامه امکاناتی همچون کارشناسی خودرو ،سرویس دوره ای ، دستیار خریدوفروش خودرو و یک خبرنامه دارد که در آن اخبار مربوط به بازار خودرو را انتشار می دهد این سایت همچنین بخشی به عنوان نقد و بررسی خودرو ها دارد که به افراد کمک می کند تا خودروی مناسب خود را پیدا کرده و خریداری کنند .با استفاده از سایت کارنامه، می توانید آگهی های خودرو را بر اساس مدل، برند، سال تولید، قیمت و موارد دیگر جستجو کنید. همچنین، می توانید با استفاده از فیلترهای مختلف، خودروهای مورد نظر خود را پیدا کنید و با اطلاعات مفصلی درباره خودرو شامل قیمت، مشخصات فنی، عکس و ویدئو، تماس با فروشنده و موارد دیگر را بررسی کنید.برای استفاده از سایت کارنامه و ثبت آگهی خودرو، شما باید به سایت رفته و عضو شوید. سپس می توانید با استفاده از پنل کاربری خود، آگهی خودرو خود را ثبت کنید و یا خودروهای موجود را جستجو کنید.

اتکس (otex)

این سایت علاوه بر قابلیت ثبت آگهی رایگان، بخش کارشناسی و فنی خودرو در محل و مشاوره به خریداران و فروشندگان را دارد که یک امتیاز برای افرادی که قصد خرید یا فروش خودرو را دارند، محسوب می شود؛ البته قابل ذکر است فقط ثبت آگهی رایگان است؛ اما اگر شما بخواهید از بخش مشاوره یا کارشناسی در محل استفاده کنید می بایست  قبل از آن هزینه ای تعیین شده از سوی خود سایت بپردازید. امکان تعین قیمت خودرو و همچنین کارشناسی بدنه و فنی خودرو در محل را دارد .

بانی خودرو (banikhodro)

این سایت در کنار ثبت آگهی رایگان خودرو قابلیت های جانبی مانند: فروشگاه لوازم جانبی خودرو، لوازم یدکی، ابزار و وسایل سفر را دارد. هم چنین ترافیک آنلاین جاده ها را می توانید در این سایت مشاهده کرده و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید! این سایت بخشی برای شرایط اقساطی شرکت های مختلف خودرو سازی را دارد. این بخش دارای آگهی های مختلف فروش قسطی است.

ماشین بانک (MashinBank)

ثبت آگهی ماشین

در این سایت مانند سایت هایی که قبلاً ذکر کردیم، می توانید به جستجوی خودرو بر حسب برند، شاسی و قیمت بپردازید و ثبت آگهی به صورت رایگان کنید؛ البته این سایت ویژگی متمایزی با دیگر سایت های ثبت آگهی خودرو ندارد. مانند فروش حواله های خودرو که یکی از متمایز ترین امکانات این سایت است . این سایت همچنین قابلیت ثبت درخواست خرید ماشین دارد که به خریداران کمک میکنند تا درخواست خود را به نمایش بگذارند تا فروشندگان با آن ها ارتباط بگیرند.

کاراپ (carap)

ویژگی متمایز این سایت ثبت آگهی خودرو وجود قابلیت قیمت گذاری رایگان خودرو می باشد که طبق نظر کارشناسان و بانک اطلاعات کاراپ صورت می گیرد. هم چنین این سایت نیز قابلیت مشاوره به صورت تلفنی را به کاربران خود پیشنهاد می دهد و همینطور امکان کارشناسی حضوری جهت بررسی فنی و بدنه خودرو توسط کارشناسان سایت وجود دارد که می توانید از طریق سایت درخواست بدهید. این سایت نسخه اپلیکیشن کاراپ را  برای کاربران اندرویدی منتشر کرده است که می توانید آن را از کافه بازار دانلود کنید.کاراپ سیستم قیمت صفر خودرو های داخلی و خودروهای خارجی را دارا می باشد که یک ویژگی مانند ویژگی سایت باما می باشد.

رکاب (recab)

این سایت علاوه بر ثبت آگهی و جستجوی خودرو سواری و موتورسیکلت امکان ثبت آگهی و جستجوی ماشین آلات سنگین نیز دارد. یک امکان ویژه این سایت خرید و فروش وسایل نقلیه در همسایگی است؛ یعنی شما با جستجو در نقشه می توانید فروشندگان وسایل نقلیه در نزدیکی خود را پیدا کنید و همینطور اگر فروشنده هستید می توانید مکان خود را در نقشه هنگام درج آگهی خودرو ثبت نمایید تا مشتریانی که بُعد مسافت برایشان اهمیت دارد، با شما تماس بگیرند.

ایران پلاک

یک سایت ثبت آگهی خودرو، با داشتن به روزترین اخبار مربوط به خودرو های داخلی، میانگین نرخ قیمت خودرو در بازار و نمایندگی ها یک سایت جامع در زمینه بازار خودرو محسوب می شود.

می خواهید بدانید معتبر ترین شرکت های فروش خودرو در ایران کدام شرکت ها هستند؟

 خودرو 45

روش کار این سایت آگهی خودرو دست دوم با سایت های قبلی کمی متفاوت است. اگر شما قصد فروش خودرو داشته باشید؛ ابتدا به این سایت مراجعه کرده و یک قرار کارشناسی حضوری خودرو در شعب خودرو 45 تعیین می کنید. در مرحله بعدی هنگام حضور با خودرو خود در شعبه، کارشناسان با بررسی تمامی نکات فنی، خودرو شما را قیمت گذاری می کنند و پس از احراز هویت مالک خودرو و پلاک آن، شرکت خودرو 45، در صورت توافق و تأیید شما خودرو را به صورت نقدی و به قیمت کارشناسی خریداری می کند و پلاک و سند آن را انتقال می دهد.مراحل کار خودرو 45 به صورت زیر است :

ثبت نام ومراجعه حضوری -کارشناسی و دریافت قیمت-انتقال سند و دریافت وجه

 شیپور

یک سایت محبوب و پر استفاده در زمینه خرید و فروش کالا های دست دوم می باشد که خودرو هم یکی از این کالا ها می باشد. هنگام ثبت آگهی فروش خودرو می بایست فرم مربوط به اطلاعات خودرو پر شود و عکس های خودرو فروشی هم در آگهی بارگذاری شود. این سایت با ارائه یک اپلیکیشن قدرتمند بر گوشی های اندروید، یک سایت آگهی رایگان اینترنتی در دسترس، برای همگان محسوب می شود.

معمولا این سایت ها باگذشت زمانی آگهی شما را به صورت خودکار پاک می کنند البته رایگان بفروش این کار را انجام نداده و آگهی ها را به صورت مداوم به روز رسانی می کند.

ذکر چند نکته مهم در قوانین سایت های ثبت آگهی خودرو

1- در قوانین تمامی سایت های ثبت آگهی خودرو آمده است که این سایت ها هیچ مسئولیتی در برابر اطلاعاتی که فروشنده در آگهی درج می کند؛ اعم از: قیمت خودرو، مشخصات فنی، مدل ، سال تولید و عکس های ارائه شده از خودرو ندارد و تضمینی برای صحت اطلاعات به خریدار نمی دهد؛ مگر آن که  سایت، در صورت داشتن خدمات کارشناسی فنی خودرو در محل، از صحت اطلاعات درج شده در آگهی مطمئن شوید.

2- این سایت ها هیچ مسئولیتی در قبال تأثیر بر قیمت بازار خودرو را قبول نمی کند. فروشندگانی که آگهی فروش خودرو با قیمت های بسیار غیر منطقی درج می کنند، مدیریت سایت، آگهی آنان را حذف نموده یا باید منتظر هشدار های پلیس فتا و مراجع قانونی و پیگرد های بعدی باشند.

3- ارتباط بین خریدار و فروشنده به طور مستقیم با مباشرت خود آنها انجام می شود و سایت های ثبت آگهی هیچ مکانیزمی در خصوص تأیید اصالت، وثوق و هویت واقعی طرفین ندارد و مبری از مسئولیت های احتمالی ناشی از آن است. خریدار و فروشنده شخصاً باید این موضوعات را احراز و رعایت کنند.

4- توصیه می شود در سایت های معتبر که دارای نشان اعتماد الکترونیکی هستند، اقدام به خرید و فروش خودرو کنید و حتماً قبل از معامله حضوری از اصالت هویت حقیقی خریدار یا فروشنده اطمینان کسب کنید.

بهتر است به شما بگویم که ایران خودرو نیز فروش اینترنتی دارد که آموزش آن را می توانید از مقاله راهنمای خرید اینترنتی از ایران خودرو کمک بگیرید.ما در این مقاله سعی کردیم چندین سایت آگهی رایگان ماشین را به شما معرفی کنیم. یکی از این سایت ها سایت رایگان بفروش است که با پر کردن یک فرم تخصصی در زمینه ماشین می توانید آگهی خود را در آن ثبت و به عموم نمایش دهید . سایت رایکان بفروش با توجه به رتبه خوب در گوگل آگهی های خودرو ی شما را در بالاترین مکان در نتایج گوگل به مخاطبان نمایش میدهد که این یکی از ویژگی های شگفت انگیز این سایت می باشد.

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت آگهی در گوگل

ثبت آگهي در گوگل موجب پيشرفت شاياني در کسب و کارتان مي شود.

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

رپورتاژ آگهی چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا بهبود دیده شدن آنلاین خود را می‌خواهید؟ با قدرت رپورتاژ آشنا شده و یادگیری کنید که چگونه می‌تواند حضور آنلاین...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد