جستجو

سایت های درج آگهی صنعتی

(9 رای)
به روز رسانی: 03 آذر 1399 ساعت 12:52:46
تاریخ ثبت: 27 آبان 1399 ساعت 03:01:12
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/43708

درج آگهی صنعتی عامل اصلی و مهم در جهت رشد و ترویج مشاغل صنعتی کوچک و بزرگ بوده و استفاده بهینه از سایت های درج آگهی، راه درستی برای سرعت بخشیدن به این روند رو به جلو به شمار می رود. آگهی های صنعتی به تبلیغاتی گفته می شود که به هدف معرفی به بینندگان خاص که عمدتا خودشان در زمینه فعالیت های صنعتی حضوری پر رنگ دارند نمایش داده می شود.


 در حقیقت معمولا این تبلیغات در مورد مواد اولیه و مواد خامی می باشد که نیاز به فرآوری و تولید داشته و یا محصولاتی هستند که فقط در محیط های صنعتی، تجاری و دفاتر اداری و شرکت ها کارایی دارند. به این سیستم درج آگهی و تبلیغات، مدل کسب و کار اصطلاحا بیزینس به بیزینس  (Business to Business) یا B2B گفته می شود. برای درک بهتر این شیوه تبلیغاتی می بایست کمی بیشتر با مفهومی تبلیغات صنعتی آشنا شویم.



تبلیغات صنعتی چیست؟


تبلیغات صنعتی یک روش بازاریابی است که به هدف جلب توجه و راه انداختن کار شرکت های تولید کننده انجام می شود. در این شیوه معمولا اقلام ضروری مانند مواد اولیه، تجهیزات و یا فناوری هایی که عنصر اصلی در شرکت های بزرگ و کوچک محسوب می شوند به صورت آگهی و تبلیغ درج می شود.


با این وجود، آگهی های صنعتی نه فقط منحصر به یک محصول لازم برای چرخه تولید کارخانه ها، بلکه به هر مدل تبلیغ B2B که در ارتباط با صنعت باشد هم گفته می شود.



تبلیغات صنعتی چگونه کار می کند؟


این فقط افراد عادی نیستند که ممکن است با دیدن آگهی صنعتی مورد نظر خود، اقدام به خرید آن کنند. بلکه هر مدل کسب و کار و حرفه در صورت پیدا نمودن کالای مورد نظر خود نیز می تواند به یک خریدار تبدیل شود. به عنوان مثال یک شرکت که دفتری را برای خود در اختیار گرفته است، نیاز دارد تا تعدادی رایانه، نرم افزارهای اداری پر استفاده و کاربردی و یا احتمالا خدمات یک شرکت نظافتی را خریداری کرده و در اختیار بگیرد. یک شرکت تولید کننده پوشاک نیاز دارد تا ماشین آلات مورد نیاز برای دوخت لباس ها را خریداری کند و یک شرکت راه و ساختمانی، به مواد خام همچون تیرآهن، سیمان، بتن و خدمات لوله کشی نیازمند است.


درست به مانند مصرف کنندگان عادی، کسب و کارها هم لازم دارند تا برای رفع نیازهای خود، تجهیزات و وسایل لازم را خریداری نمایند. آنها معمولا ترجیح می دهند تا به جای جستجو در آگهی های صنعتی که محصول نهایی و آماده سازی شده را ارائه می کند، به سراغ تهیه مواد اولیه بروند و تلاش کنند تا خط ساخت کالاهای لازم برای خطوط تولیدشان را درون خود راه اندازی کرده و از دیگران مستقل شوند.


مکان مناسبی را برای درج آگهی صنعتی خود پیدا کنید


تفاوت بزرگ و اساسی دیگر میان خرید کردن مصرف کنندگان عادی و مصرف کنندگان صنعتی، این است که مصرف کنندگان عادی ممکن است محصولی را فقط یک بار خریداری کنند. اما مشاغل و کسب و کارها به واسط نیاز دائم یه یک سرویس یا مواد اولیه، این خرید را به طور منظم و مداوم انجام می دهند. برای همین آنها همیشه به دنبال روابط و همکاری های بلند مدت با فروشنده یا تامین کننده خود هستند و این یک واقعیت جدا نشدنی و قابل پیش بینی از چرخه تولید در صنعت و تجارت است.


تبلیغات صنعتی همیشه در پی این بوده تا مشاغل را بیش تر از قبل به هم متصل کند و با معرفی درست کالا، آنها را به خرید کردن تشویق کند. آگهی های صنعتی می بایست به گونه ای طراحی و اجرا شوند که خریداران را به خود جلب کنند، کانال های توزیع را گسترش دهند و آگاهی از حضور برند و کالای شرکت ها را مابین یکدیگر بیشتر کند.



روش های درج آگهی صنعتی


به مانند سایر شیوه های تبلیغاتی، درج آگهی صنعتی نیز می بایست براساس یک استراتژی بازاریابی درست که بتواند اطلاعات مناسب را به کاربران مورد نظر منتقل کند انجام شود. رقبا، بازار و فرصت های فروش یکتا و تکرار نشدنی، بخش های کلیدی این مدل آگهی ها هستند. درک درست این عناصر به شما اجازه می دهد تا بهترین فضاها برای دسترسی حداکثری به مشاغلی که خدمات و کالاهای شما را نیاز دارند پیدا کنید.


آگهی های صنعتی همیشه در کانال درست که مرتبط با مشاغل همین شاخه هستند درج می شوند، تا از این راه زحمت پیدا شدن به جستجو کننده را کم تر کند. این کانال ها می توان شامل موارد زیر شود:




  • رویدادهای صنعتی و یا همایش های کسب و کار

  • درج آگهی در روزنامه ها، مجلات، کاتالوگ ها یا نقاطی از شهر که افراد شاغل در صنعت و تجارت، در آن رفت آمد بیشتری دارند.

  • تماس تلفنی یا ایمیل مارکتینگ

  • سایت های درج آگهی صنعتی رایگان و پولی


مادامی که برای شرکت و محصولات خود برنامه بازاریابی طراحی می کنید، به خاطر داشته باشید که افراد برای تصمیم گیری در مورد کسب و کار خود، نیاز ندارند که اطلاعاتشان را از همان کانالهایی که مصرف کنندگان عادی کسب می کنند به دست آورند. تجهیزات مورد نیاز تولید و یا اقلام اداری عمدتا در تلویزیون تبلیغ نمی شوند چرا که اکثر بینندگان تلویزیون، توجهی به این کالاها ندارند.


مصرف کنندگان کالاهای صنعتی به طور معمول به دنبال فراگیری و آموختن دانش بیشتر در ارتباط با محصولات مورد نیازشان هستند. در این زمینه می توان از بازاریابی محتوایی یا همان کانتنت مارکتینگ کمک گرفت. این محتوا می تواند در حد یک آگهی با توضیحات کامل و همراه با بک لینک بوده و یا پا را فراتر گذاشته و سازمان مربوطه را به فکر راه اندازی وب سایت و بلاگ بیندازد.



درج آگهی در وب سایت های صنعتی شما را از دیگران متمایز می کند


درج آگهی صنعتی رایگان یکی از مقدماتی ترین کارهایی است که شما را در معرفی خودتان به دیگران جلو می اندازد. با وجود اینکه درج آگهی صنعتی رایگان هم ممکن است کار شما را راه بیندازد، اما امتیازهای ویژه ای که وب سایت های درج آگهی صنعتی به مشتریانی که حاضر هستند پول پرداخت کنند اختصاص می دهند، اکثر مواقع وسوسه انگیز بوده و در بیشتر شرایط با پرداخت هزینه های نه چندان بالا امکان پذیر است.


 بهتر است برای درج آگهی های صنعتی، سایت هایی را انتخاب کنید که آمار بازدید بالایی داشته باشند. این کار باعث می شود که تبلیغات شما روزانه توسط مشاغل بیشتری دیده شود .



چگونه یک وب سایت آگهی صنعتی مناسب را انتخاب و آگهی درج کنیم؟


با یک جستجوی ساده در گوگل می توانید وب سایت های درج آگهی صنعتی که روزانه هزاران آگهی را در دسته بندی های مختلفی از کسب و کارها منتشر می کنند پیدا کنید. این وب سایت ها علاوه بر امکان درج رایگان آگهی، بسته ها و خدمات متنوعی را در صورت نیاز به خریداران ارائه می کنند. برخی با برخی از ویژگی هایی که با پرداخت هزینه بیشتر بر روی آگهی صنعتی شما اعمال می شوند بیشتر آشنا شوید:




  • امکان نردبان کردن آگهی به صورت هر چند ساعت یکبار (نمایش در بالای لیست جستجوی کاربر)

  • قابلیت اضافه کردن ویدیو محصولات یا خدمات شما در صفحه آگهی

  • امکان نمایش بنر تبلیغاتی در قسمت های مختلف وب سایت

  • امکان آپلود تصاویر در تعداد بالا

  • امکان افزایش تعداد کلمات کلیدی در آگهی صنعتی

  • امکان افزایش دفعات ایجاد تغییر در آگهی صنعتی

  • امکان اولویت دادن به آگهی مورد نظر در هنگام جستجوی های مرتبط

  • امکان قرار گرفتن آگهی در جایگاه ویژه ای از وب سایت (به صورت ساده یا متحرک) و همینطور سایر موارد مشابه دیگر


کدام سایت های ایرانی برای درج آگهی صنعتی از دیگران بهتر هستند؟


همانطور که کمی قبل تر گفتیم، انتخاب درست یک وب سایت درج آگهی صنعتی به میزان بازدید و تعداد آگهی هایی که روزانه در آن به ثبت می رسد بستگی دارد. در این زمینه برای مثال می توان به سایت هایی مثل sabzads ، iran-tejarat ، iranfactory ، 1eshareh ، darsanat ، sanat-online ، sanatbin ، oksanat و sanat98 اشاره کرد. با ایجاد حساب کاربری و انتخاب دسته بندی درست مربوط به زمینه فعالیت خود، آگهی صنعتی مورد نظرتان را به صورت رایگان یا پولی می توانید درج نمایید.



برای طراحی یک بنر جذاب هزینه کنید


در صورتی که به فکر قرار گرفتن در صفحه اول یا صفحات میانی یک سایت درج آگهی هستید، بدانید که یکی از ایده آل ترین روش ها را برای هر چه بیشتر دیده شدن خود انتخاب کرده اید. یک بنر تبلیغاتی جذاب، ساده و در عین حال حاوی پیام صحیح، می تواند از هزاران متن کسل کننده که احتمالا کسی هم آن را مطالعه نمی کند ایفای نقش مفید تری داشته باشد. تلاش کنید که در طراحی بنر شما از تکنیک های مدرن که قادر است از لحاظ روانشناسی نظر دیگران را جلب می کند بهره ببرید. مثلا اگر شما شرکت ارائه کننده محصولی هستید که مشکل نظافت اکثر دفاتر و شرکت ها را از بین می برد، می توانید از جملات سوالی مثل " آیا می خواهید برای همیشه از شر فلان مشکل راحت شوید؟ " استفاده نمایید. خلاصه کاری کنید که کسب و کارهایی هم که شما را نمی شناسند، برای یک بار شده محصولات شما را امتحان کنند.


طراحی بیلبورد خلاقانه برای آگهی صنعتی مهم است


 این حقیقت وجود دارد که بنرهای تبلیغاتی قدرت جلب کلیک به مراتب بیشتری نسبت به لینک های نوشتاری معمولی دارند. برای جلب توجه خدماتی همچون ارائه مشاوره رایگان، تست اولیه رایگان و یا امکان حضور در کارخانه تولیدی را در بنرهای خود قرار دهید. اگر شعاری که با آن شناخته می شوید دارید، حتما آن را در آگهی خود به کار ببرید.



سخن آخر


درج آگهی صنعتی خدمتی بزرگ به کسب و کارهای فعال فارغ از کوچ یا بزرگ بودن آنها است. این شیوه ساده و نسبتا کم هزینه، گزینه ای کاربردی برای تسهیل خرید و فروش های ضروری و رفع نیازمندی های صنعتی و تجاری محسوب می شود. عاملی که در دنیای امروز طرفداران زیادی پیدا کرده و باعث شده در وقت و هزینه های کسب و کارها صرفه جویی قابل توجهی ایجاد شود.


فرقی نمی کند که چه مدل اگهی صنعتی را در وب سایت مورد نظر خود درج می کنید، مهم این است که سعی کنید خود و کالایتان را از دید خریدار متقاعد کننده جلوه دهید. از جمله بندی کاملا واضح استفاده کنید و مستقیما، نیازها و سوالات بازدید کننده را هدف بگیرید. با برجسته تر کردن مزایای کالای ارائه شده، بدون شک کسب و کارهای دیگر که به محصول شما نیاز دارند را به بستن قرار دائم، همکاری بلند مدت و مهم تر از آن، توصیه شدن به سایر همکارانشان تشویق می کند.


نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت آگهی در گوگل

ثبت آگهي در گوگل موجب پيشرفت شاياني در کسب و کارتان مي شود.

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

رپورتاژ آگهی چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا بهبود دیده شدن آنلاین خود را می‌خواهید؟ با قدرت رپورتاژ آشنا شده و یادگیری کنید که چگونه می‌تواند حضور آنلاین...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد