جستجو

خرید رپورتاژ آگهی

(13 رای)
تاریخ ثبت: 25 مهر 1398 ساعت 02:18:44
به روز رسانی: 14 آبان 1398 ساعت 18:46:28
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/19769

رپورتاژ آگهی (به انگلیسی: Advertorial) که با نامهای رپرتاژ آگهی و ریپورتاژ آگهی هم مرسوم است، به نوعی از آگهی تبلیغاتی گفته می شود که در قالب یک گزارش یا مصاحبه یا اطلاع رسانی که معمولا بی طرفانه است، انجام می شود و به این ترتیب به تبلیغ سایت و یا فعالیت شما می پردازد. امروزه به راحتی می توان اقدام به خرید رپورتاژ آگهی و یا درج آگهی در سایتهای رایگان نمود و به این ترتیب کسب و کار و فعالیت را رونق داد.


1



رپورتاژ آگهی چیست؟


رپورتاژ آگهی (رپرتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی) نوعی لینک دهی طبیعی برای بهینه سازی سایت شما و ارتقا رتبه ی الکسای سایت شماست. نوعی تبلیغات که به شکلی بی طرفانه توسط کسب و کارها یا سایت های دیگر برای سئو وب سایت شما انجام می شود. رپورتاژ آگهی (رپرتاژ آگهی) برای اولین بار در سال 1945 به ادبیات انتقادی رسانه ها اضافه شد. به دلیل اینکه در رپورتاژ آگهی تبلیغات توسط یک سایت یا شخص واسطه انجام می شود، اعتماد سازی بیشتر بوده و از لحاظ تبلیغات موثرتر خواهد بود.


این نوع از تبلیغات یکی از روش های موثر برند سازی و تبلیغات اینترنتی است که بزرگترین برندهای دنیا هم از آن برای ارائه خدمات و محصولات جدید خود استفاده کرده و در بلند مدت باعث رشد چشمگیری در بهبود رتبه الکسای سایت خواهد شد. رپورتاژ آگهی (رپرتاژ آگهی) دارای انواع مختلفی است که از جمله مهمترین آنها می توان به رپورتاژ آگهی تلویزیونی، رپورتاژ آگهی نوشتاری در مجلات و روزنامه ها و رپورتاژ آگهی اینترنتی اشاره کرد.


اما خرید رپورتاژ آگهی (رپرتاژ آگهی) نسبت به سایر روشهای تبلیغات چه مزایایی دارد؟



مزایای خرید رپورتاژ آگهی:


در رپورتاژ آگهی (رپرتاژ آگهی)، خدمات و کالاها بصورت کاملتری به صورت تصویری، عکس یا فیلم معرفی می شوند به علاوه اینکه در رپورتاژ اینترنتی، لینک هم قرار داده می شود که این موضوع نوعی لینک سازی طبیعی است که علاوه بر مخاطبان، اعتماد موتورهای جستجو را نیز افزایش می دهد. به همین علت خرید رپورتاژ آگهی یکی از ضروریات وب سایت شماست که در بلند مدت به بهبود رتبه و افزایش سود دهی تجارت شما کمک می کند. اما در هنگام خرید رپورتاژ آگهی (ریپورتاژ آگهی) لازم است مواردی را مدنظر خود قرار دهید که برخی از این نکات عبارتند از:




  1. سایت ارائه دهنده رپورتاژ: سایتی که قصد خرید رپورتاژ آگهی در آن را دارید باید سایتی باشد که علاوه بر دارا بودن ترافیک بالا و بازدید کننده زیاد، شرایط جلب اعتماد کاربران را نیز فراهم نموده باشد. رپورتاژ در یک کلمه یعنی اعتماد بنابراین کاربر به سایت ارائه دهنده رپورتاژ اعتماد نموده و از طریق آن به سایت درخواست دهنده رپورتاژ لینک می شود. هم چنین در نظر داشته باشید که همواره بهتر است فرایند خرید رپورتاژ آگهی از سایتی مرتبط با فعالیت شما انجام شود.

  2. تعرفه رپورتاژ آگهی: سایتهای مختلف دارای تعرفه های متفاوتی برای خرید رپورتاژ آگهی هستند. بنابراین لازم است با تحقیق و بررسی کافی سایتی را انتخاب کنید که هزینه پرداختی، بازتاب مناسبی از کسب و کارتان ارائه دهد.

  3. نویسنده رپورتاژ: معمولا محتوای رپورتاژی توسط شخصی (مثلا کارشناس تبلیغ و بازاریابی) در داخل سازمان یا وب سایت ارائه دهنده رپورتاژ نگارش و تنظیم می شود، سپس به تائید نهایی رسیده و در سایت هدف درج می شود. اما توصیه ما در این مورد استفاده از فردی در خارج از محیط کاری درخواست کننده رپورتاژ است. رپورتاژ باید کاملا بی طرفانه نگارش شود و از نگارش محتوای تکراری و کپی شده پرهیز شود. بنابراین بهتر است از فردی برای نگارش استفاده کنید که کسب و کار شما را بدون اغراق معرفی کند و در مورد رپورتاژ نویسی دانش کافی داشته باشد.

  4. ارزش و اعتبار رپورتاژ آگهی: رپورتاژ آگهی ها معمولا تبلیغاتی هستند که به صورت خبر و در سایتهای معتبر یا دارای ترافیک بالا منتشر می شوند بنابراین باعث جلب توجه هرچه بیشتر مخاطب می شوند. در نتیجه در تنظیم رپورتاژ آگهی دقت لازم را داشته باشید چرا که ارزش و اعتبار فراوانی برای شما به همراه دارد. خرید رپورتاژ آگهی همانند خرید یک صفحه اختصاصی بر روی وب سایتی دیگر است که به محتوای مورد نظر شما لینک می دهد بنابراین هرچقدر این صفحه ارزشمندتر باشد و جایگاه بهتری را در موتورهای جستجو کسب کرده باشد، ارزش و اعتبار آگهی و کسب و کار شما را بالا می برد.

  5. قالب کلی رپورتاژ آگهی: قالب رپورتاژها اکثرا محتوا محور و طولانی هستند. بنابراین محصول و خدمات را باید در قالبی معرفی کنید که جذابیت کافی برای مخاطب داشته باشند و بتوانند به خوبی نمایش دهنده کسب و کار شما باشند. قالب کلی رپورتاژ خریداری شده باید به گونه ای باشد که از لینک های کافی و مرتبط، عکس و .. به اندازه معقول استفاده نموده باشد.


با خرید رپورتاژ آگهی (ریپورتاژ آگهی) خوب می توانید به راحتی مخاطب را جذب کنید. به علاوه، با خرید رپورتاژ آگهی مناسب مالک یک تبلیغ دائمی می شوید که بعد از مدتی حذف نشده و در طولانی مدت نیز برای کسب و کارتان سودمند است.


هم چنین در رپورتاژ آگهی محدودیت کلمه وجود ندارد چرا که لازم است یک معرفی جامع در قالب رپورتاژ آگهی انجام داد. بنابراین خرید رپورتاژ آگهی یکی از ضروریات وب سایت شماست که در ادامه چند نمونه سایت را برای این منظور معرفی می کنیم:



چند سایت برای خرید رپورتاژ آگهی:


1- خرید ریپورتاژ آگهی در ایسنا (isna.ir): ایسنا یکی از رسانه های مورد اعتماد برندهای داخلی و خارجی است. ایسنا بزرگان بازار را به راحتی به خود جذب کرده و بستری کاملا مناسب برای معرفی شماست. برگزیدگان بازارهای مختلف با بهره گیری از ایسنا به راحتی محصولات و خدمات خود را در معرض دید شمار وسیعی از بازدیدکنندگان داخلی و بین المللی قرار می دهند.


برندهای صاحب نامی مانند اسنپ، سامسونگ، سونی، پاناسونیک، هوآوی، علی بابا، آسیاتک، همراه اول، ایرانسل، دیجی کالا، بانک ملی، پارسیان و ... با تمام حساسیت ایسنا را برای خرید رپورتاژ آگهی خود انتخاب نموده اند چرا که ایسنا مورد اعتماد است و به عنوان یک خبرگزاری دانشجویی و مستقل به گواهی مستندات، قابل اعتمادترین رسانه در بین مردم است.


ایسنا به صرفه ترین تعرفه تک رپورتاژ را نیز به خود اختصاص داده است. به طور میانگین هزینه انتشار تک رپورتاژ در رسانه های هم رده ایسنا، مبلغ یک میلیون و 360 هزار تومان است که این مبلغ در ایسنا معادل 850 هزار تومان است. هم چنین ایسنا برای کسب و کارهای بزرگ هم خرید رپورتاژ آگهی با بسته 25 عددی را پیشنهاد می کند که این مقدار نیز نسبت به رسانه های مشابه اقتصادی تر و به صرفه تر است.


2- خرید رپورتاژ آگهی در زومیت (zoomit.ir):

زومیت پر بیننده ترین مجله اینترنتی داخلی در حوزه ی فناوری است. این سایت اینترنتی در دنیای فناوری اطلاعات، رویدادهای فناوری، بررسی گجت ها، پوشش نمایشگاه های داخلی و خارجی برای کاربران، یکی از مورد اعتماد ترین رسانه هاست. زومیت با بازدید ماهیانه 5.4 میلیونی، ترافیک خوبی را به خود اختصاص داده و توانسته است رتبه 30 الکسای سایت های ایرانی را به خود اختصاص دهد.


خرید رپورتاژ آگهی در زومیت به این صورت است که به ازای هر رپورتاژ آگهی حداکثر مجاز به استفاده از 3 تصویر و 3 لینک هستید اما در تعداد کلمات محدودیتی وجود ندارد. متن رپورتاژ توسط مشتری نگارش شده و زومیت آن را ویرایش و منتشر می کند.


3- خرید رپورتاژ آگهی در راش وب (rushweb.ir):


این وب سایت یک از پلتفرمهای خرید رپورتاژ آگهی است که با چندین سال سابقه همکاری با بیش از 150 وبسایت معتبر، امکان درج رپورتاژ شما را با بهترین قیمت فراهم می کند. هم چنین با دارا بودن نویسندگانی با تجربه، در صورت دلخواه شما متنی متناسب با تجارت شما را ارائه داده و در وب سایت مورد نظرتان درج می کند.


4- خرید رپورتاژ آگهی در بکوریتی (backority.ir):


در بکوریتی خرید رپورتاژ آگهی بصورت بی واسطه است و تنها کافیست که در سایت حساب کاربری خود را فعال کنید. تعرفه های خرید رپورتاژ آگهی در این وب سایت به 7 عامل مهم بستگی دارند که به صورت زیر تعریف می شوند:




  • رپورتاژ آگهی فالو:  لینک های شما باید به صورت مستقیم باشند تا از نظر گوگل تاثیرگذار شوند. مسلما تعرفه خرید رپورتاژ آگهی به صورت فالو از تعرفه نوفالو گرانتر است.

  • رپورتاژ آگهی دائمی: این نوع از تبلیغ، دائمی است و در دیتابیس سایت ماندگار است بنابراین تعرفه قیمتی بالاتری دارد.

  • رپورتاژ آگهی نوفالو: در این مدل رپورتاژ، کاربر با دیدن متن شما احتمالا بر روی لینک کلیک کرده و وارد سایتتان می شود. این نوع تبلیغ به دلیل ساده بودن از قیمت پایین تری برخوردار است.

  • رپورتاژ آگهی موضوعی: به این معناست که رپورتاژ شما در قسمتی از سایت قرار داده می شود که فقط مرتبط با موضوع شماست. این نوع تبلیغ نیز هزینه کمتری به خود اختصاص می دهد.

  • رپورتاژ آگهی برچسبدار: تمامی آگهی هایی که برچسب خورده باشند در همان عنوان به کاربر اعلام می کنند که با یک متن رپورتاژی رو به رو هستند. به نحوی می توان اعلام کرد که سایت هیچ مسئولیتی در قبال این متن ندارد بنابراین از لحاظ تعرفه هزینه ای دارای قیمت پایینی بوده و احتمال مشاهده توسط کاربران زیاد نیست.

  • رپورتاژ آگهی خارج از سایت مپ: رپورتاژ آگهی تاثیر گذار در رتبه گوگل حتما باید از site map عبور کرده باشد در غیر این صورت تاثیر زیادی در رتبه و صفحه شما نمی گذارد.

  • رپورتاژ آگهی مدت دار: خرید رپورتاژ آگهی مدت دار به این معناست که آگهی شما بعد از یک سال حذف شده و دائمی نیست.


جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید در بکوریتی می توانید به سایت آموزشی مرتبط با بکوریتی با آدرس (advertorials.ir) مراجعه کنید.

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

خرید بک لینک چیست؟

بک لینک یکی از بک لینک یا ساختن لینک در واقع فرایند دریافت لینک از دیگر سایت‌های موجود برای سایت خود می‌باشد که...

ثبت آگهی رایگان در گوگل

گوگل یکی عجایب امروزه است و تقریبا در تمام حوزه های اینترنتی حضور دارد. زمانی که سرویس تبلیغاتی آنلاین خود را با...

ثبت آگهی استخدام رایگان

ثبت آگهی استخدام رایگان در سایت sellfree.ir. وب سایت درج آگهی استخدام رایگان سلفیری (sellfree.ir) بخاطر امکانات سرچ قوی کمک...

انتشار آگهی رایگان

انتشار آگهی رایگان بطور حتم برای کسب و کارهای متفاوت کارایی بسیار بالایی خواهد داشت. فضای اینترنت برای ثبت و انتشار...

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

برنامه ثبت آگهی

برای راه اندازی یک کسب و کار جدید باید از روش های تبلیغاتی گوناگونی در جهت، یک نتیجه مطلوب استفاده کنیم.

ثبت آگهی در گوگل

ثبت آگهي در گوگل موجب پيشرفت شاياني در کسب و کارتان مي شود.

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

سایت آگهی رایگان دارکوب

دارکوب سایت های آگهی رایگان بسیاری تاکنون طراحی نموده است.

رپورتاژ خبری چیست و چگونه به بهبود کسب و کار کمک می کند؟

همه ما عبارت رپورتاژ خبری را بارها و بارها شنیده ایم. اما واقعا می دانیم که رپورتاژ آگهی چیست و چرا در دنیای تجارت...

درج آگهی تبلیغاتی رایگان

امروزه تبلیغات و بازاریابی به اندازه ای رشد کرده که می توان گفت در گسترش یک کسب و کار، حرف اول را می زند. به طوری...

افزایش بازدید آگهی در سایت ها درج آگهی

راه های افزایش بازدید آگهی در سایت های درج آگهی، مختلف است. هر روز تعداد کاربرانی که از اینترنت استفاده می کنند...

خرید کالای اساسی از اینترنت

اگر به یکی از فروشگاه های اینترنتی بزرگ کشور مراجعه کنید، خواهید دید که در بخشی از آن قسمتی وجود دارد که می توانید...

درباره ما | راهنما | قوانین و مقررات | کاربران | تماس با ما | مقالات | دسته بندی ها | darkoobwebdesign
طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد