جستجو

بک لینک طبیعی چیست؟

(78 رای)
به روز رسانی: 30 مرداد 1402 ساعت 15:01:29
تاریخ ثبت: 11 مهر 1398 ساعت 22:52:18
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/18828
در اینجا درباره اهمیت بک لینک طبیعی در بهبود رتبه وب‌سایت شما می‌آموزید. مزایا، استراتژی‌ها و پرسش‌های متداول مرتبط با بک لینک‌های طبیعی را کشف کنید.

رایگان بفروش

یک سایت ثبت آگهی که در این سایت شما میتوانید به راحتی تبلیغات کسب و کار خود را انجام بدهید و برای آن لینک سازی انجام بدهید.

این سایت با اعتباری که در گوگل دارد به شما کمک میکند تا خرید بک لینک ارزان، دائمی و قوی داشته باشید.

هزینه بک لینک در این سایت رایگان است که در ادامه به شما آموزش ساخت بک لینک در این سایت را به شما آموزش خواهیم داد.

شما در این سایت به دو روش رایگان و پولی میتوانید از خدمات لینک سازی این سایت بهره مند شوید.

یکی از روش ها که ساخت بک لینک رایگان است بدین صورت است که شما میتوانید با ثبت آگهی ایگان این امر را انجام بدهید.

روش دوم که پولی میباشد ثبت رپورتاژ آگهی در این سایت است شما میتوانید با رپرداخت 500 هزار تومان رپورتاژ آگهی دائمی در سایت به ثبت برسانید.

البته لازم به ذکر است که در روش اول شما قابلیت ویژه سازی ماهیانه را دارید با پرداخت 50 هزار تومان میتوانید آگهی خود را ویژه سازی بکنید.

یکی از مزایای این ویژه سازی این است که شما میتوانید لینک های خود را تبدیل به لینک فالو بکنید و از این وب سایت بک لینک فالو دریاف بکنید.

بک لینک سازی و اهمیت آن در سئو وب سایت

در بحث سئو و بهینه سازی وبسایتها یکی از موارد مهم لینک دهی است. اصطلاحی که در این زمینه مورد استفاده است همان بک لینک یا پیوند ورودی است.  Natural Link هم دقیقا به این معناست که بدون دخالت مالک وب‌سایت، یک بک لینک طبیعی و خوب انجام شود. اما اینکه خود لینک برگشتی و لینک طبیعی واقعا چیست و چگونه ایجاد می‌شوند، مباحثی هستند که در این مقاله در مورد آنها صحبت می‌کنیم:

بک لینک چیست؟ 

backlink1

بک لینک به اسم لینک داخلی و خارجی نیز شناخته میشود. حالا معنی و مفهوم این لینک های داخلی و خارجی چیست؟

اگر از آن دسته از افرادی هستید که به سئو اهمیت داده و در مورد آن به دنبال یادگیری مطالب بیشتری هستید حتما در مورد این نوع لینک هم اطلاعاتی دارید. همانطور که می‌دانید پیوند ورودی یک لینک یا پیوندی است که یک صفحه از وب‌سایت را به صفحه وب‌ دیگری یا وب‌سایتی دیگر مرتبط می‌کند.

این نوع لینک ها در موتورهای جستجو مثل گوگل و بینگ یکی از شاخص های مهم در رتبه بندی است پس باید این عمل به درستی انجام شود.

تعداد این لینک یکی از عواملی است که برای موتورهای جستجویی مانند گوگل از اهمیت بالایی برخوردار است. اما این موضوع به آن معنا نیست که هرچه پیوند بیشتر باشد لزوما وب‌سایت شما می‌تواند جایگاه بهتری را در موتورهای جستجو کسب کند اما گوگل با پیشرفتی که داشته امروزه به تعداد توجه نمیکند بلکه به کیفیت لینک ها توجه میکند. بنابراین بهترین لینک های برگشتی همان پیوندهایی هستند که به صورت طبیعی و با کیفیت به وجود آمده‌اند. ویژگی کلی خوب بودن به صورت زیر است:

  • در یک محتوای طبیعی وجود دارند. یعنی لینکی که کاملا به محتوا مرتبط است.
  • برای خواننده ارزشمند هستند. به بیان دیگر می‌توان گفت که لینک برگشتی خوب لینکی است که اطلاعات بیشتری در مورد موضوع به خواننده منتقل می‌کند.

برای اینکه به راحتی بتوانید از این روش رتبه های خوبی در موتور های جست و جو بگیرید باید به تعدادی فاکتور و اصول توجه بکنید.

در ادامه به تعدادی از این فاکتور های مهم در لینک سازی میرسیم.

چرا وب سایت به بک لینک نیاز دارد (اهمیت بک لینک ها)

همانطو که در بخش قبلی گفتیم پیون های برگشتی ها در بهینه سازی موتور های جستجو برای رتبه بندی بهتر این نوع لینک ها کمک بسیار زیادی میکنند.

این پیوند های ورودی به نوعی میتوان گفت که مهر تایید وب سایت های دیگر است برای وب سایت است. زمانی که شما از یک وب سایت پیوند ورودی دریافت میکنید در زمان ایندکس شدن صفحه لینک دهنده ربات های کاوشگر گوگل لینک را شناسایی میکنند و یک روش است تا صفحات مختلف را به گوگل نمایش بدهیم و در ادامه گوگل لینک را به عنوان یک مهر تایید شناسایی میکند و برای وب سایت لینک داده شده ارزش و و اعتبار در نظر میگیرد.

لینک هایی که در صفحات مختلف قرار میگیرند برای وب سایت های شما ترافیک ایجاد میکنند که سود برای شما به همراه دارد.

انواع بک لینک (انواع لینک سازی)

لینک سازی به طور کلی به دو دسته تقسیم میشود لینک سازی داخلی و خارجی.

لینک سازی داخلی

شاید در وب سایت های مختلف دیده باشید که لینک هایی وجو دارد که شما را از صفحه ای به صفحه دیگر از همان سایت منتقل میکند.

به این لینک ها لینک های داخلی گفته میشود.

این لینک ها وظیفه دارند تا صفحات سایت را به یکدیگر وصل کنند و کاربر را به صفحات دیگر راهنمایی کنند.

لینک سازی خارجی

لینک سازی خارجی بدین معناست که لینک سایت و صفحات وی سایت شما در صفحات و وب سایت هایی خارج از سایت شما قرار بگیرد.

وظیفه این نوع لینک ها این است که کاربران سایت های مختلف را به وب سایت شما هدایت بکند.

بک لینک ها فالو و نوفالو

لینک فالو

لینک ها به دو نوع تقسیم بندی میشوند که لینک فالو یکی از مهم ترین نوع لینک است.

زمانی که یک لینک لینک در وب سایتی قرار میگیرد به طور پیش فرض دارای قابلیت فالو است مگر این که قابلیت دیگری به لینک داده بشود.

لینک فالو به این دلیل با ارزش است زیرا در زمان ایندکس گوگل به این لینک ها ارزش و اعتبار زیادی میدهد. و این لینک ها را دنبال میکنند.

لینک نوفالو

در مقابل لینک های فالو لینکی وجود دارد به نام نوفالو این لینک با قابلیت نوفالویی که در کد با ویژگی  rel=”nofollow” نوشته میشود و درست میشود در موتور های جستجو هیچ ارزش و اعتباری ندارد و در سئو سایت تاثیر زیادی ندارد

اما این بدین معنا نیست از این نوع لینک ها برای سایت استفاده نکنیم اصلا اینطور نیست این لینک ها با ترافیکی که ایجاد میکنند میتوانند در گذر زمان سود آور باشد برای سایت.

بک لینک طبیعی چیست؟

پیوند طبیعی همان لینکی است که به صورت اورجینال و بدون دخالت ایجاد می‌شود. یکی از مهمترین روشهای بهینه سازی خارجی وب‌سایت که به بهبود رتبه وب‌سایت شما هم کمک می‌کند همین پیوند برگشتی طبیعی است. برای توضیح بیشتر لازم است که بدانید پیوند های طبیعی و با کیفیت دارای خصوصیات زیر نیستند:

  • وجود در محتوای تبلیغاتی یا اسپانسری
  • ایجاد شده از طریق تبادل لینک
  • ایجاد شده در ازای پرداخت پول
  • لینکدهی از دایرکتوریهای بی‌کیفیت
  • به راحتی ایجاد شدن لینک
  • دارای پارامترهای مسیریابی
  • وجود لینک داخل یک متن که دارای لینکهای زیادی است.

image

این ویژگیها در لینکهای ساختگی و غیرطبیعی وجود دارند که بسیاری از افراد، مالکان وب‌سایتها، بلاگرها و ... با استفاده از آنها سعی در دور زدن گوگل و الگوریتمهای آن کرده‌اند اما با ایجاد الگوریتم پنگوئن گوگل در سال 2012 میلادی و آپدیتهای آن، استفاده از لینکهای غیرطبیعی و ساختگی به نوعی پنالتی برای مالک وب‌سایت تبدیل شد.

یک لینک طبیعی به عنوان مرجعی از یک محتوای متنی یا وبسایت یا یک منبع شناخته می‌شوند. به طور مثال می‌توان گفت اگر شما قادر باشید یک محتوای متنی جذاب و با کیفیت را به نگارش درآورید که خواننده را وادار به لینک دادن از محتوای وب‌سایت خود به سایر صفحات یا وب‌سایتها کنید، توانسته‌اید یک لینک برگشتی طبیعی ایجاد کنید. به زبانی ساده‌تر اگر شما بتوانید سایر وبمسترها، بلاگرها یا مالکان وب‌سایتها را متقاعد کنید که از محتوای شما ( مانند وبلاگها، عکسها، محصولات، ویدئوها، متون و ...) لینک‌دهی کنند، به این معناست که وب‌سایت شما از نظر آنها مفید بوده بنابراین می‌توانید توجه گوگل و سایر موتورهای جستجو را نیز به خود جلب کنید.

در مورد لینک ورودی طبیعی به طور کلی می‌توان بیان کرد که معمولا دارای خصوصیات زیر است:

  • از وب‌سایتهای مرتبط دریافت شده‌اند.
  • وب‌سایتهایی که توسط آنها لینک‌دهی انجام می‌شود مورد تائید گوگل هستند.
  • در متون اصلی سایت قرار دارند نه در حاشیه یا تبلیغات و ...
  • وجود آنها باعث ایجاد ترافیک به وب‌سایت می‌شود.
  • در صفحاتی ایجاد می‌شوند که دارای رتبه‌بندی خوبی از نظر گوگل هستند.

natural-link-building-backlink1

مزایای این نوع لینک بصورت کلی به صورت زیر هستند:

  • افزایش اعتبار وب‌سایت شما
  • افزایش ترافیک سایت
  • افزایش ارتباط
  • تقویت برند سازی
  • بهبود رتبه وب‌سایت شما

بک لینک سازی با کیفیت (روش های ساخت بک لینک قوی)

در اینترنت هر نوع لینک سازی برای سایت خوب و کارآمد نیست.

در گذشته برای لینک سازی به تعداد پیوند های ورودی هم توجه میکردند اما امروزه تعداد لینک های برگشتی اهمیت زیادی ندارد بلکه کیفیت این لینک سازی ها نیز اهمیت زیادی دارد.

گوگل با پیشرفتی که در این سال ها داشته برای خود فاکتور و معیار های زیادی برای تایین ارزش و رتبه بندی تایین کرده است در ادامه به تعدادی از این معیار ها میپردازیم.

محتوای جذاب

یکی از بهترین روش های لینک سازی این است که بک لینک خودکار دریافت بکنید.

گوگل به تازگی حسایت زیادی در لینک سازی ها نشان میدهد این کار برای این است که گوگل میخواهد بهترین نتیجه را به کاربران نمایش بدهد. برای همین تلاش در رتبه بندی به وسیله محتوا را جدی تر میگیرد و برای همین تیمی را تشکیل داده است تا جلوی خرید بک لینک برای گرفتن رتبه اول گوگل را بگیرند. برای همین گرفتن بک لینک از گوگل باید به بهترین نحو خود انجام بشود.

به همین دلیل خیلی از سایت ها که از این خدمات بک لینک برای رتبه اول شدن استفاده میکنند را جریمه میکند و لازم به ذکر است سایتی که دچار خرید بک لینک و پنالتی شدن بعد از آن میشوند به راحتی رتبه از دست میدهند و در مسیر سختی برای بهبود میافتند حتی در سیت هایی مشاهده شده دچار جریمه با عنوان خرید بک لینک و حذف از نتایج گوگل شده اند.

از آنجایی که با مضرات خرید بک لینک آشنا شدید به این پی بردین که خرید بک لینک معتبر بهترین بک لینک نیست نیست، بهتراست که به طور طبیعی لینک برگشتی دریافت بکنید. زمانی که شما محتوای با کیفیت تولید بکنید به شما کمک میکند تا به راحتی سایت های دیگر لینک شما را به طور خودکار در سایت خود قرار بدهند و این کمک میکند که شما بک لینک طبیعی دریافت بکنید.

ثبت لینک در سایت های ثبت آگهی رایگان

شاید شما هم از خودتون پرسیده باشین که بک لینک از کجا بگیرم در جواب میتونام بگویم سایت های ثبت آگهی یکی از بهترین سایت های بک لیک سازی هستند در این سایت ها با ثبت آگهی به نوعی میتوانید ثبت بک لینک رایگان انجام بدهید.

خیلی از سایت های ثبت آگهی رایگان به شما اجازه نمیدهند که لینک سایت خود را در آگهی خود درج کنید اما برخی از این سایت های ثبت آگهی مثل رایگان بفروش این امکان را به شما میدهند که با قرار دادن بک لینک در سایت، لینک سازی و تبلیغات وب سایت خود را انجام بدهید.

این سایت ها درست است که لینک شما را با قابلیت نوفالو قرار میدهند اما این لینک ها با پرداخت مبلغی ناچیز میتوانند تبدیل به لینک های فالو بشوند.

شبکه های اجتماعی

در دنیای امروز که مردم بیشتر زمان خود را در فضای مجازی اینترنت و شبکه های اجتماعی مثل توییتر و اینستاگرام میگذرونند، بهترین مکان برای تبلیغات است.

این مکان ها میتوانند برای سایت های شما بازدهی بالایی داشته باشند زیرا مردم زان بسیار زیادی را در این فضا ها میگذرونند و در تمام مدت در مقابل دید مردم قرار میگیرند.

لینک سازی موفق برای وب سایت

در این بخش از مقاله قصد داریم تا شما را با یک سری از فاکتور های لینک سازی آشنا بکنیم:

  • وب سایت باید روی سئو داخلی ( on page seo) به خوبی دقیق و اصولی کار کرده باشد
  • برای یک صفحه واحد لینک سازی انجام ندهید سعی کنید برای صفحات مختلف لینک سازی انجام بدهید.
  •   از انکر تکست و لینک های تکراری استفاد نکنید تا دچار ساخت بک لینک اسپم نشوید.
  • لینک سازی را در ساعات مختلف انجام بدهید تا عملکرد بهتری داشته باشید.
  • در سایت های با اعتبار  کیفیت لینک سازی را انجام بدهید در سایت های با قدرت دامنه بالا و نمره اسپم پایین.

استراتژی‌های ساخت بک لینک طبیعی:

1- اطلاع از لینکها، علاقمندیها و نیازهای مخاطبان هدف:

براساس الگوریتمهای پاندا و پنگوئن، گوگل به سایتهایی که برای مخاطبانش ارزش زیای قائل باشد، ارزش و اعتبار بیشتری می‌دهد. از جنبه سئو و بهینه‌سازی وب سایت این ارزش قائل شدن همان رضایت مخاطب است. برای کسب اطلاعات درباره علائق کاربران می‌توانید از ابزارهای زیر استفاده کنید:

Google Trends

Bing Trending Topics

Twitter Trending Topics

Google News Story

2- روی محتوای وب‌سایت خود تمرکز زیادی داشته باشید:

وقتی از خواسته و علاقمندی مخاطبان خود اطلاع پیدا کردید، لازم است که محتوای خود را براساس این نیازها و علائق تنظیم کنید. به نحوی می‌توان گفت که بازاریابی محتوا کنید. بازاریابی محتوا، میزان دیده شدن وب‌سایت شما را افزایش می‌دهد. محتوای شما باید به‌گونه‌ای باشد که :

داده‌ها و اطلاعات را پشتیبانی کند. باید محتوای وب‌سایت شما قوی بوده و با حقیقتهایی همراه باشد که دارای منبعی ارزشمند از اطلاعات باشد. این منابع باید در دسترس مخاطب قرار بگیرند تا در هنگام بازدید از وب‌سایت شما و در صورت لزوم بتوانند به آنها رجوع کنند. نمونه این محتواها به صورت زیر هستند:

1- مقالات آموزشی
2- اینفوگرافیکها
3- مصاحبه‌ها
4- راهنماها و سایتهای مرجع مانند ویکی پدیا یا سایت HARO که می‌توانند اطلاعات بیشتری به مخاطب بدهند.
5- سایتهای پرسش و پاسخ مانند Quora که بیش از 200000 بازدید کننده در ماه دارد.
6- محتواهای اطلاع رسانی در مورد موضوعات مختلف

احساسات و عواطف مخاطبان را برانگیخته کند. محتواهایی که معمولا احساسات مخاطب را برانگیخته می‌کنند می‌توانند به صورت لیستهای نظرسنجی، تبلیغات انتخابات، رای دادن و ... باشند. نمونه‌هایی از این مدل محتوا به صورت زیر هستند:

1- مقالات مربوط به تفریح و سرگرمی
2- جوایز مربوط به متخصصان و صنعتگران
3- مصاحبه با بزرگان، افراد مشهور و سلبریتی‌ها
4- موضوعات مربوط به موسسات خیریه و کمک رسانی، امداد و نجات، حوادث مترقبه و ...
5- موضوعات مربوط به بورسیه‌ها
6- موضوعات مالی، روشهای کسب درآمد، بازاریابی و . . .

راه حلی برای سوالات، مشکلات یا مسائل مردم ارائه دهد. محتواهایی که این نوع لینک را به شکل طبیعی ایجاد می‌کنند همان مطالبی هستند که برای سوالات یا مشکلات ویژه راه‌حلهای اساسی و عمومی ارائه می‌دهند. این نوع از محتواها می‌توانند به همراه ابزارهای قابل دانلود مانند تقویم، تبدیل واحدها، ویجتها یا اپلیکیشنهای متفاوت باشند. به شکل ساده‌تری می‌توان گفت از ابزاری در وب‌سایت خود استفاده کنید که کار کاربر را آسان کند. کاربر با استفاده از این ابزار و کلیک روی آن وارد لینک جدیدی شده و بدین ترتیب لینک طبیعی ایجاد می‌شود.

3- محتوای خود را به خوبی و به شکلی قدرتمند تنظیم کنید.  همانطور که قبلا هم عنوان شد، داشتن محتوایی ارزشمند که از قوانین و الگوریتمهای گوگل هم پشتیبانی کند می‌تواند زمینه ساز یک لینک طبیعی برای وب‌سایت شما باشد. مطلبی که به وب‌سایت و محتوای آن مرتبط است می‌تواند مخاطب را به لینک‌دهی ترغیب کند.

natural-link-building

4- لینکهای خود را متنوع کنید. به صفحات دیگر وب‌سایت خود هم توجه کافی داشته باشید. هم چنین باید ساختار لینک‌دهی داخلی خود را هم به شکلی حرفه‌ای تنظیم کنید که تناسب مابین لینک‌دهی خارجی و داخلی به درستی رعایت شده باشد. خیلی خوب است که لینک‌دهی را از تمام دامنه‌ها مانند org، net، edu، gov و ir هم انجام دهید و به این شکل تنوعی در لینک‌دهی وب‌سایت خود داشته باشید.

5- از شبکه‌های اجتماعی برای ساخت پیوند طبیعی استفاده کنید.  شبکه‌‌‌‌‌‌ها‎‌ی اجتماعی کانالی مطمئن و کامل برای ارتقا محتوای شما هستند بطوری که وب‌سایت شما را قادر می‌سازند تا مخاطبان بیشتری را جذب خود کرده و در نتیجه پیوند برگشتی طبیعی بیشتری را به خود اختصاص دهد.

محتوایی را انتخاب کنید که با زمینه وب‌سایت شما مرتبط بوده و قابل اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی باشد. استفاده از تیزرهای تبلیغاتی، بنرهای مرتبط با زمینه فعالیت وب‌سایت شما، محتوای متنی مرتبط و ... می‌تواند مخاطب را ترغیب به مشاهده و یا مطالعه محتوای شما در شبکه اجتماعی کند.

6- ارتباطات شبکه‌ای و اینترنتی خود را بیشتر کنید. برخلاف روشهای سنتی ساخت بک‌لینک، ساخت بک‌لینک طبیعی به معنای ارتقا سطح ارتباطات اینترنتی شما نیز هست. با گروه‌ها، شرکتها، افراد و وب‌سایتهایی ارتباط بگیرید که با محتوای شما مرتبط هستند و لینک‌دهی ارزشمندی را برای شما به ارمغان می‌آورند. از اینفلوئنسرها استفاده کنید و لینک‌دهی داشته باشید.

در لینک سازی طبیعی همواره تلاش کنید تا بهترین باشید. اطلاعات روز دنیا را به دست آورید تا در کار خود به شکل تخصصی فعالیت کنید. این را به خاطر داشته باشید که مردم معمولا به حرفه‌ای‌ها توجه دارند و حرف آنهاست که خریدار بیشتری دارد پس سعی کنید از لحاظ اطلاعات خود را غنی سازید تا بتوانید لینک سازی طبیعی را با کارایی بیشتر و تخصصی تر انجام دهید.

پرسش‌های متداول

چگونه لینک برگشتی های طبیعی تأثیری در سئو وب‌سایت من دارند؟

لینک برگشتی های طبیعی نشانه‌ای از اعتبار وب‌سایت شما هستند. موتورهای جستجو آنها را به عنوان تأییدیه‌ها از منابع قابل اعتماد دیگر می‌بینند که می‌تواند منجر به بهبود رتبه‌بندی جستجو و افزایش ترافیک ارگانیک شود.

آیا بهتر است تعداد کمی از لینک‌های با کیفیت بالا داشته باشم یا بیشترین تعداد از آنها را از منابع کم‌کیفیت کسب کنم؟

کیفیت در مقابل تعداد در مورد لینک‌های طبیعی برتری دارد. چند لینک از منابع معتبر و مرتبط، ارزش بیشتری دارند نسبت به تعداد زیادی از لینک‌ها از وب‌سایت‌های کم کیفیت. بر روی کسب لینک‌ها از سایت‌های معتبر تمرکز کنید تا تلاش‌های سئوی خود را بهبود دهید.

آیا می‌توانم پیوند های برگشتی را بخرید تا به سرعت رتبه‌بندی خود را افزایش دهم؟

خرید پیوند های برگشتی مخالف دستورالعمل‌های موتورهای جستجو است و می‌تواند منجر به تنبیهات شدیدی مانند کاهش رتبه یا حتی حذف از نتایج جستجو شود. ضروری است که بر تلاش‌های کسب لینک‌های طبیعی از طریق استراتژی‌های قانونی و اخلاقی تمرکز کنید.

چه مدت زمانی برای دیدن تأثیر لینک های برگشتی طبیعی بر رتبه‌بندی من نیاز است؟

تأثیر لینک‌ برگشتی های طبیعی بر رتبه‌بندی شما ممکن است متغیر باشد. به طور کلی، زمانی برای موتورهای جستجو طول می‌کشد تا لینک های برگشتی جدید را فهرست کنند و تأثیر آنها بر اعتبار وب‌سایت شما را ارزیابی کنند. ممکن است تا چند هفته تا چند ماه بگذرد که اثرات مثبت را متوجه شوید.

نقش متن‌های مانند نقل قول‌ها در لینک‌ها چیست؟

متن‌های مانند نقل قول‌ها، کلماتی است که درون یک پیوند کلیک می‌شود. آنها به موتورهای جستجو در مورد محتوای صفحه مرتبط با پیوند اطلاعات می‌دهند. استفاده از متن‌های مناسب و متنوع در لینک‌های طبیعی می‌تواند به موتورهای جستجو کمک کند که موضوع محتوای شما را در نتایج جستجو بهبود دهد.

نتیجه‌گیری

در دنیای رقابتی حضور آنلاین، کسب بک لینک‌های طبیعی برای افزایش اعتبار، اعتماد و رتبه وب‌سایت شما امری ضروری است. با ایجاد محتوای ارزشمند، ایجاد ارتباط با تأثیرگذاران و پیروی از استراتژی‌های اخلاقی، می‌توانید لینک‌های طبیعی جذب کنید که وب‌سایت شما را به قلب نتایج جستجویی ببرد. به یاد داشته باشید که سفر برای کسب لینک‌های طبیعی ممکن است زمان‌بر باشد، اما مزایای بلندمدت برای موفقیت وب‌سایت شما ارزش تلاش را دارند.

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

گرفتن بک لینک فالو

تنها با پرداخت 50 هزار تومان ماهیانه می توانید در سایت رایگان بفروش بک لینک به صورت فالو و با متن مورد نظر خود داشته...

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

کیفیت یک بک لینک به چه عواملی بستگی دارد؟

در اینجا با عواملی که بر کیفیت بک لینک‌ها در SEO تأثیر می‌گذارند، آشنا شوید. درک اینکه چگونه کیفیت یک بک لینک تعیین...

بک لینک چیست و چرا وب سایت به آن نیاز دارد

با کشف اهمیت بک لینک‌ها برای رشد وب‌سایت خود. یاد بگیرید بک لینک‌ها چیستند و چرا وب‌سایت شما نمی‌تواند بدون آن‌ها...

بک لینک سازی چیست؟

در این مقاله، مفهوم اصلی بک لینک سازی چیست؟ (ایجاد پیوندهای برگشتی) و اهمیت آن در افزایش اعتبار و رتبه وب‌سایت شما...

چرا خرید بک لینک کار اشتباهی است

دلایلی را کشف کنید که چرا خرید بک ‌لینک اشتباه است و تأثیر منفی آن را بر رتبه سایت شما در موتورهای جستجو بررسی کنید....

چگونه بک لینک بسازیم

بک لینک سازی و دریافت بک لینک با کیفیت یکی از مهمترین تکنیک ها در بهبود رتبه در موتور جست و جو است اما چطور این کر...

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

اینفلوئنسر مارکتینگ روشی جدید و خلاقانه در بازاریابی مدرن است. احتمالا کلمه اینفلوئنسر برای شما ناآشانا باشد یا...

ایمیل مارکتینگ چیست؟

این روز ها اسم ایمیل مارکتینگ یا به عبارت ساده تر همان بازاریابی از طریق ایمیل را خیلی از ما شنیده‌ ایم. اگر همین...

اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

اینستاگرام مارکتینگ یا بازاریابی اینستاگرام امروزه بسیار معروف شده است. در واقع می توان گفت بازاریابی اینستاگرام...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد