جستجو

تبلیغات هدفمند و خلاقانه در اینترنت

(13 رای)
به روز رسانی: 03 مرداد 1398 ساعت 18:45:24
تاریخ ثبت: 30 تیر 1398 ساعت 17:05:39
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/15243



بی‌شک می‌توان گفت اینترنت یکی از برترین شاهکار‌های بشریت محسوب می‌شود. این شبکه جهانی بر روی صنایع و بخش‌های زیادی تاثیر گذاشته و دنیای تبلیغات نیز یکی از همین قسمت‌هاست. با کمک این اینترنت می‌توانیم کارهای خود را سریع‌تر و بسیار راحت‌تر از گذشته به پایان برسانیم. فرقی نمی‌کند که در چه زمینه‌‌ای فعالیت داشته باشید یا علایق‌تان چیست، در هر صورت اینترنت می‌تواند پاسخ‌گوی نیاز تمامی کاربران باشد. در این مقاله می‌خواهیم به مفهوم تبلیغات در اینترنت و چگونگی داشتن تبلیغات هدفمند و خلاقانه در اینترنت بپردازیم. پس با ما همراه باشید...

تبلیغات هدفمند و خلاقانه در اینترنت


تبلیغات هدفمند و خلاقانه

همان‌طور که گفتیم اینترنت دنیای اطراف‌مان را متحول کرده و در بخش تبلیغات تاثیر خود را گذاشته است. تبلیغات در اینترنت به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کسب‌وکارها و استارتاپ‌ها تبدیل شده و گفتنی‌ست نقشی مهمی را در حیات یک بیزنس ایفا می‌کند. در حقیقت اگر تبلیغاتی هدفمند و خلاقانه در اینترنت نداشته باشید، دیگر شرکت‌ها در رقابت برنده می‌شوند و مشتریان بیش‌تری جذب می‌کنند. در فضای مجازی با روش‌های گوناگونی می‌توانید به تبلیغ محصول یا خدمات خود بپردازید. اما هر متود و راه‌حلی امروزه نمی‌تواند موفقیت یک کمپانی را تضمین کند. به این ترتیب باید به‌دنبال بهترین روش‌ها بود تا بتوان کاربران بیش‌تری جذب کرد و در عین حال ارزش شرکت را افزایش داد. طراحی و ساختن تبلیغات هدفمند و خلاقانه یکی از بهترین راه‌های پیش‌روی‌ کسب‌وکارهاست. اما چگونه این کار را انجام دهیم؟ چگونه می‌توانیم با این روش به موفقیت برسیم؟ آیا واقعا این راه‌کار موثر است؟ در ادامه به این سوالات پاسخ داده‌ایم.

به سئو سایت‌تان و کیفیت محتواها توجه کنید


The-Top-5-Ways-to-Prove-the-Real-Value-of-SEO-760x400

در نقش یک وب‌سایت، باید به سئو توجه زیادی داشته باشید. سئو بدان معناست که وب‌سایت و محتوای آن برای موتورهای جست‌وجوگر بهینه‌سازی شده و به این ترتیب کاربران راحت‌تر قادر به پیدا کردن پاسخ‌های پرسش‌های خود خواهند بود. در ضمن با رعایت اصول سئو می‌توانید مخاطبان هدف خود را شناسایی کرده و از این رو کاربری وفادار و ثابت به‌دست آورید. گفته می‌شود مشتریانی که از سمت موتورهای جست‌وجوگر با علاقه و خواست قلبی خود وارد سایت شما می‌شوند، به احتمال زیاد (البته اگر شما دارای محتواهای جذاب و باکیفیت باشید) به مشتری وفادار برند شما تبدیل خواهد شد.

تبلیغات کلیکی مبتنی‌بر سلایق کاربران


همان‌طور که پیش‌تر گفتیم تکنولوژی با سرعت زیادی در حال پیشرفت است و هر روز روش‌های نوینی عرضه می‌شود. تبلیغات کلیکی نیز یکی از همین راه‌کاری نوین و جدید است. از این رو می‌توانید تقریبا با هر بودجه‌ای کمپین تبلیغاتی‌تان را استارت بزنید و به جذب کاربران بپردازید. همچنین با کمک تبلیغات کلیکی قادرید تبلیغات هدفمند و خلاقانه داشته باشید. هوش مصنوعی در این راه به یاری شما آمده تا با سلایق و علاقه‌مندی‌های تک‌تک کاربران آشنا شوید و محصول و خدماتی منحصربه‌فرد به آن‌ها ارائه دهید.

ارائه تخفیفات جذاب و وسوسه‌کننده


همه به این موضوع آگاه هستیم که کاربران و مشتریان عاشق تخفیف هستند. شما اگر در کمپین‌های تبلیغاتی خود تخفیفاتی جذاب ارائه دهید، نه‌تنها کاربران بیش‌تری جذب خواهید کرد، بلکه می‌توانید در بودجه خود نیز صرفه‌جویی کنید. چراکه مشتریان علاقه زیادی به اشتراک‌گذاری تخفیفات هستند و به این ترتیب اطرافیان خود را به استفاده از خدمات یا محصولات شما تشویق می‌کنند.

موج‌سواری کنید


امروزه به‌لطف شبکه‌های اجتماعی و اینترنت می‌توانیم با یک کلیک در لپ‌تاپ‌مان یا یک لمس در اسمارت فون خود به آخرین اخبار و اتفاقات دنیا دسترسی داشته باشیم. در نتیجه قادرید به‌راحتی اطلاعات مورد نظرمان را به اشتراک بگذاریم و در عین حال از دیگر دیتاهای موجود بهره ببریم. این موج اطلاعات، در واقع ترندها را تشکیل داده است. موضوعات داغ یا همان ترندها می‌توانند رمز موفقیت شما در دنیای آنلاین باشند. چراکه با آن‌ها می‌توانید تبلیغات هدفمند و خلاقانه داشته باشید. برای مثال فرض کنید که افراد جامعه در حساب‌های شبکه‌های اجتماعی خود در مرود تغییرات اقلیمی صحبت می‌کنند. در این زمینه شما نیز قادرید به ثبت نظر و محتواهای جذاب مختلف در این مورد بپردازید یا هر موضوع داغ دیگری. در قرن بیست‌ و یکم موج‌سواری بر روی ترندها یکی از اصلی‌ترین روش‌های بازارایابی اینترنتی است.

کمپین‌های هدفمند و خلاقانه ایمیل مارکتینگ


bestemailmarketingservices


این روش همیشه یکی از متودهای جذب کاربران جدید بوده و احتمالا خواهد بود. اما شما می‌توانید با استفاده از ترفندهایی کمپین‌های خلاقانه‌ای رقم بزنید که نظر هر کاربری را به‌سمت خود جلب می‌کنند. مثلا کمپانی‌ها قادرند با تشخیص سلایق و علاقه‌مندی‌های کاربر محصول مورد نظر آن‌ها را به ایمیل‌شان ارسال کنند و برای آن‌ها تخفیفات مختلف در نظر بگیرند. به این ترتیب دیگر نیازی نیست کاربران وقت خود را به گشتن در اینترنت برای یافتن کالای دل‌‌خواه‌شان هدر دهند، از آن‌جا که شما محصول مورد نظر آن‌ها را در ایمیل برای‌شان ارسال کرده‌اید و تازه تخفیفی نیز ارائه می‌دهید. این موضوع موجب می‌شود تا بیش از پیش کاربران به برند شما علاقه‌مند شوند و به یک مشتری تبدیل گردند.

گذشته از روش‌های بازاریابی اینترنتی، خوب است به موارد زیر نیز توجه کنید تا بتوانید شانس موفقیت‌تان را در دنیای کسب‌وکار امروز بیش‌تر کنید.

ارزش پیشنهادی برندتان را بولد کنید


اگر می‌خواهید تبلیغاتی هدفمند و خلاقانه داشته باشید، در ابتدا باید با محصولات و خدمات خود به‌طور کامل آشنا شوید. برای مثال فرض کنید شما به فروش کالای دیجیتال می‌پردازید. در این‌جا باید به این سوال پاسخ دهید که چرا باید کاربران از شما خرید کنند. با جواب دادن به چنین پرسشی می‌تواند درک بهتر و عمیق‌تری از کسب‌وکار خود داشته باشید. ارزش پیشنهادی در واقع چیزی‌ست که مشتری با خرید محصولات یا استفاده از خدمات شما به‌دست می‌آورد. با بولد کردن و نشان دادن این ارزش‌ها ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد استارتاپ و شرکت‌تان قادرید نظر مشریان را به‌سمت برند خود جلب نمایید. گاهی پیش می‌آید که کمپانی‌های نوپا فاقد هرگونه قابلیت‌های جذاب و خاص هستند، در این موقعیت شما باید به‌دنبال خلق ارزش‌های پیشنهادی باشید و تبلیغات‌تان را حول‌محور آن‌ها تنظیم نمایید. به این ترتیب حتی ساده‌ترین نوع تبلیغات نیز جذاب خواهند شد، از آن‌جا که شما چیزی را به کاربران خود ارائه می‌دهید، که هیچ شرکتی (لااقل در منطقه) آن را عرضه نمی‌کند. در نتیجه به فکر ایجاد تجربه‌های جدید باشید تا با رقبای متمایز شوید.

کاربران خود را بشناسید


تبلیغات هدفمند و خلاقانه

برای داشتن تبلیغات هدفمند و خلاقانه باید به‌صورت کامل با مشتریان و کاربران خود آشنا باشید. برای درک بهتر این موضوع بیایید یک مثال را بررسی کنیم. تصور کنید که صاحب یک کسب‌وکار در زمینه فروش بازی‌های کامپیوتری هستید. به این ترتیب با مشتریانی سروکار دارید که عاشق گیم‌های ویدیویی هستند و به این زمینه علاقه دارند. از این رو می‌توانید تبلیغات خود را با تم بازی‌های کامپیوتری و همین‌طور استفاده از شخصیت‌های مختلف گیم‌ها طراحی کنید. مثلا بنرهایی را توسعه دهید که حال و هوای بازی‌های کامپیوتری دارند. اگر با کاربران خود آشنا نباشید، در نتیجه نمی‌توانید تبلیغات هدفمند و خلاقانه‌ای داشته باشید. چراکه تبلیغات شخصی‌سازی نشده‌اند و مشتریان با آن ارتباطی برقرار نخواهد کرد. هرچه تبلیغاتی جذاب‌تر و خاص داشته باشید، شانس موفقیت‌تان در دنیای آنلاین به‌طور چشم‌گیری افزایش می‌یابد.

تیمی حرفه‌ای و خلاق تشکیل دهید


بدیهی‌ست برای داشتن تبلیغات هدفمند و خلاقانه در اینترنت باید تیمی خلاق نیز برای انجام این کار داشته باشید. تنها در این صورت است که می‌توانید بنرهایی جذاب، انیمیشن‌های شگفت‌انگیز و محتواهای زیبا خلق کنید. سعی کنید به تیم‌تان آزادی‌عمل بدهید تا ایده‌های خود را عملی کنند. صحبت از ایده شد. خوب است ذکر کنیم که استفاده از روش توفان ذهنی یکی از بهترین متودها برای داشتن ایده‌های خلاقانه و جذاب است. شما با کمک افراد متخصص و حرفه‌ای می‌توانید کمپین‌های موفقیت‌آمیزی را رقم بزنید که شمار کاربران‌تان را افزایش می‌دهند و موجب بیش‌تر شدن فروش‌تان خواهند شد. پس به یاد داشته باشید افرادی مناسب را به‌عنوان همکار یا دوست انتخاب کنید تا بتوانید از پتانسیل آن‌ها برای ایجاد تبلیغاتی منحصربه‌فرد استفاده نمایید. ناگفته نماند با استخدام و بهره‌گیری از افراد غیرمتخصص و کسانی که هیچ خلاقیتی ندارند، موجب کاهش محبوبیت شما خواهد شد و مطمئن باشید تبلیغات‌تان دیده نمی‌شوند.

از بهترین کانال‌ها استفاده کنید


تبلیغات هدفمند و خلاقانه

می‌خواهید تبلیغات هدفمند و خلاقانه‌ای در اینترنت داشته باشید که چشم هر کاربری را خیره کند و آن‌ها را به‌سمت کسب‌وکارتان جذب نماید، در نتیجه باید از بهترین کانال‌ها برای ارسال پیام خود استفاده کنید. شبکه‌های اجتماعی یکی از بهترین کانال‌های تبلیغاتی هستند. این فضاهای مجازی در سال‌های اخیر به محبوبیت بی‌نظیر دست یافته‌اند و تقریبا هر کسی از آن‌ها بهره می‌برد. کاربران ایرانی نیز در این زمینه فعالیت زیادی دارند. در واقع می‌توان گفت تقریبا نیمی از جمعیت کشورمان از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند و لااقل یک‌بار در روز به حساب‌های خود سر می‌زنند.

به این ترتیب شما هم می‌توانید با استفاده از این شبکه‌های اجتماعی (مخصوصا اینستاگرام) تبلیغات هدفمند و خلاقانه‌ای داشته باشید. در زمینه خلاقیت، قادرید اینفلوئنسرهایی را انتخاب کنید که محتوایی جذاب و خلاق تولید می‌کنند. اگر هم به‌دنبال داشتن تبلیغاتی هدفمند هستنید، می‌توانید تنها به پیج‌ها و کانال‌هایی تبلیغ‌‌تان را ارائه دهید که عکس‌ها، ویدیوها و متونی را به اشتراک می‌گذارند که مطابق با فعالیت شرکت شماست.

استفاده از محتواهای نوین و خیره‌کننده


دنیای آنلاین پراز شگفتنی‌های مختلف است. در حقیقت هر ساله تکنولوژی‌های جدیدی به بازار عرضه می‌شوند که موجی که از ترندها و خلاقیت را در پی دارند. شما هم می‌توانید از این فن‌آوری‌ها در جهت داشتن تبلیغات هدفمند و خلاقانه بهره ببرید. مثلا استفاده از کارتون‌ها یکی از راه‌حل‌های شماست. سعی کنید داستان برندتان را توضیح دهید و کاربران با خود همراه کنید. انیمیشن روشی مناسب برای انجام این کار است.

همچنین می‌توان از پروموشن‌هایی بهره برده که از دیزاین مدرن و چشم‌گیری بهره می‌برند. این ویدیوهای کوتاه نظر هر کسی را به‌سمت خود جلب می‌کنند و مطمئنا مشتریان نمی‌توانند نسبت به آن‌ها بی‌توجه باشند. از طرفی بنرهای تک‌رنگ و ساده نیز به‌تازگی محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. دیگر دوره المان‌های متعدد و شلوغ در بنرها به پایان رسیده و تصاویری نظر کاربران را جلب می‌کنند که دارای سادگی و عناصری فلت داشته باشند. جالب است بدانید بهره‌گیری از قابلیت نرم‌افزارهای مختلف نیز مثل استوری اینستاگرام می‌‌تواند باعث افزایش مشتریان شما شود. چراکه تمامی این‌ها روش‌هایی هدفمند و خلاقانه برای تبلیغات هستند.

تبلیغات هدفمند و خلاقانه

کلام آخر


تبلیغات رگ حیاتی هر کسب‌وکاری محسوب می‌شود. اما هر تبلیغاتی باعث موفقیت نخواهد شد. شما باید محتوایی را ارائه دهید که هدفمند و خلاقانه باشد و نظر کاربران را جلب نماید.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی

در حال حاضر تغییر چشمگیری در دنیای دیجیتال رخ داده است. از آنجایی که دیگر مانند گذشته، مصرف کننده ها جذب هر محتوایی...

تبلیغات دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ در طی سال‌های اخیر میزان استفاده از اینترنت و حضور مردم در فضای مجازی بسیار زیاد شده است. اصطلاح...

خرید کالای اساسی از اینترنت

اگر به یکی از فروشگاه های اینترنتی بزرگ کشور مراجعه کنید، خواهید دید که در بخشی از آن قسمتی وجود دارد که می توانید...

روش های جدید تبلیغات کدامند؟

تبلیغات را می توان یکی از شیوه های ارتباطی بین صاحبان کسب و کار با مشتریان بالقوه و بالفعل در بازاریابی تعریف کرد....

تولید محتوا کلید تبلیغات اینترنتی

امروزه تبلیغات اینترنتی و تولید محتوا به بخش جدا نشدینی از یک کسب و کار تبدیل شده است. هدف از تولید محتوا کسب رتبه...

نحوه فروش کالا های دسته دوم در اینترنت

خرید و فروش کالا های دست دوم در اینترنت به یک منبع کسب درآمد تبدیل شده است. گاهی اوقات شما کالا هایی را که نو نیستند...

خرید کالا های دست دوم در اینترنت

در این مقاله قصد داریم شما را با کاربرد های خرید کالاهای دست دوم در اینترنت آشنا کنیم. گاهی اوقات شرایط باعث می شود...

کسب درآمد از طریق دیدن تبلیغات

کسب درآمد از اینترنت چگونه ممکن است؟ دیدن تبلیغات چگونه باعث می شود کسب درآمد کنیم؟ چطور می توانیم درآمد دلاری...

خرید عمده کالا از اینترنت

خرید عمده کالا از اینترنت یکی از اصطلاحاتی است که این روزها زیاد به گوش می خورد. اما منظور از این عبارت چیست؟ چه...

خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی از چه زمانی مورد توجه قرار گرفت؟ این سوالی است که ممکن است بارها برای ما پیش...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد