جستجو

تبلیغ در سایت های پر بازدید

(9 رای)
به روز رسانی: 14 آبان 1398 ساعت 18:43:53
تاریخ ثبت: 21 مهر 1398 ساعت 22:48:39
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/19413

تبلیغ در سایت های پر بازدید


ms6


امروزه تبلیغ در سایت های پر بازدید به هر نوع فعالیت تبلیغاتی یا بازاریابی در اینترنت تلقی می شود که بازخورد آن بیشتر دیده شدن کسب و کار و یا خدمات ارائه شده توسط شماست. این روش از تبلیغات در عصر ارتباطات بهترین روش برای افزایش مشتری و سود بیشتر است.


به کمک تبلیغ در سایت های پر بازدید شما می توانید ظرف مدت کوتاهی کسب و کار خود را به شمار وسیعی از افراد نشان داده و مشتریان و بازدیدکنندگان خود را به راحتی چندین برابر کنید.


اگر شرکت یا برند شما سالهاست که دارای اعتبار و معروفیت است و در بازار تجارت جایی برای خود دارد و یا اگر دارای یک کسب و کار نوپا یا کوچک هستید که به تازگی شروع به فعالیت نموده یا هنوز گستردگی مورد نظر شما را ندارد، تبلیغ در سایت های پر بازدید این امکان را برای شما فراهم می کند تا به راحتی مشتریان خود را افزایش دهید و به همین ترتیب به سوددهی بیشتر کسب و کار هم کمک می کند.


لازم به ذکر است که تبلیغ در سایت های پر بازدید به روش های گوناگونی قابل انجام است که متناسب با وضعیت و جایگاه کسب و کار و تجارت شما انتخاب می شوند تا بیشترین پیشرفت را برای شما به همراه داشته باشند. اما اینکه چه نوع وب سایتی برای تبلیغات شما مناسبتر است تا تبلیغ پر بازده تری را برای شما به همراه داشته باشد و اینکه تبلیغ مناسب شما به چه مواردی بستگی دارد ملزوماتی  هستند که در ادامه تعدادی از آنها را شرح خواهیم داد:



ملزومات تبلیغ در سایت های پر بازدید:


1- قیمت تبلیغات و اینکه حاضرید چه میزان برای تبلیغ در سایت های پر بازدید هزینه کنید!


Advertising_Cost


همانطور که مطلع هستید هزینه تخصیص داده شده به موارد مختلف، اکثرا یکی از چالش های اصلی یک کسب و کار است. بحث قیمت در تبلیغات هم یکی از همین چالش های مهم است که اهمیت ویژه ای را به خود اختصاص داده است. باید تبلیغ در سایت های پر بازدید برای شما به نحوی باشد که حداقل به همان میزان پرداخت پول، بازدید کننده هم داشته باشید.


شاید اگر از یک سایت بسیار شلوغ از لحاظ تبلیغات، دارای ترافیک بالا در موتورهای جستجو و البته با هزینه های هنگفت برای تبلیغ خود استفاده کنید کسب و کار شما رونق زیادی پیدا نکند. استفاده از سایتهای رایگان تبلیغاتی هم به همین گونه است. ممکن است با استفاده از این نوع وب سایتها هم به آمار بازدید مورد نظر خود دست پیدا نکنید چرا که اکثرا دارای ترافیک و بازدید زیادی در موتورهای جستجو نیستند. اما از طرفی هم ممکن است وب سایت هایی وجود داشته باشند که با توجه به هزینه معقول و تعداد کمتر تبلیغات، ترافیک زیادی را در موتورهای جستجو به خود اختصاص داده باشند.


پس در بحث تبلیغ در سایت های پر بازدید، نکته اول در نظر گرفتن مبلغ اختصاص یافته به تبلیغات است. براساس کسب و کار خود، وب سایتی را انتخاب کنید که با هزینه های شما هم سازگاری داشته باشد و البته توانایی بالا بردن بازدید کنندگان و مخاطبان شما را هم داشته باشد.



2- مخاطبان اصلی کسب و کار شما چه افرادی هستند!


Concept of targeting people


در نظر داشته باشید که شما قصد تبلیغ در سایت های پر بازدید را دارید اما آیا سایت های پر بازدیدی مانند دانلود نرم افزار کامپیوتری یا اپلیکیشن موبایلی برای این کار مناسب هستند؟ سایت های پر بازدیدی مانند انواع دانلود رایگان چطور؟ مطمئنا افرادی که از این وب سایتها بازدید می کنند به قصد دانلود رایگان وارد سایت شده اند. پس تبلیغ در این سایتها کاربرد خیلی زیادی برای شما نداشته و مطمئنا هدر دادن وقت و هزینه است.


بنابراین با مشخص کردن مخاطب کسب و کار خود بهتر می توانید سایت هدف را برای تبلیغ مشخص کنید چرا که معمولا مخاطب به مطالعه تبلیغی که به موضوع مورد جستجویش مرتبط است علاقه بیشتری نشان می دهد.


هم چنین کسب و کار یا خدمات ارائه شده توسط شما ممکن است مربوط به قشر خاصی از جامعه یا محدوده سنی مشخصی باشد بنابراین تبلیغ در سایت های پر بازدید زمانی برای شما سودمند است که مخاطب هدف خود را به درستی انتخاب کرده باشید.



3- وب سایت تبلیغ جدید است یا قدیمی!


1


تصور کنید که گزینه های هزینه و مخاطب هدف برای تبلیغات خود را به خوبی شناسایی کرده اید. یک وب سایت خوب با هزینه معقول هم برای تبلیغ خود پیدا کرده اید. طبق بررسی شما این سایت از ترافیک نسبتا بالایی هم برخوردار است به همین دلیل امکان دیده شدن کسب و کار شما در موتورهای جستجو هم افزایش پیدا می کند و بنابراین احتمال سود دهی برای شما بالا می رود. اما این سوال پیش می آید که این وب سایت یک سایت پر بازدید خوب برای تبلیغ هست یا خیر؟


تحقیقات نشان داده اند که وب سایتهای پر بازدید اما با طراحی قدیمی برای تبلیغات مناسب نیستند. دلیل این موضوع طراحی ثابت است که برای مخاطب شناخته شده است. کاربر دقیقا می داند هر فیلد و آیتم وب سایت دقیقا کجای آن قرار دارد. بنابراین هرچقدر که پر بازدید هم باشد. امکان دیده شدن تبلیغ در آن کم است چرا که کاربر معمولا به نتایج جستجوی خود توجه دارد. پس وب سایتی را برای تبلیغ انتخاب کنید که حتی اگر طراحی ساده ای داشته باشد اما بروز رسانی داشته باشد.



حرف آخر:


تبلیغ در سایت های پر بازدید امری همه جانبه شده که تقریبا شمار وسیعی از کسب و کارها در حال انجام آن هستند. تبلیغ در سایت می تواند طیف وسیعی از انواع تبلیغات را برای شما به ارمغان آورد که انجام آنها در دنیای ارتباطات و تکنولوژی امروزی از ضروریات است. تبلیغی که از یک وب سایت انجام می شود در هزینه و وقت شما هم صرفه جویی زیادی را دارد. دنیای ارتباطات دنیایی است که با خیال راحت می توانید در محیط کار یا منزل خود و تنها با چند کلیک تبلیغ کسب و کار خود را انجام دهید.


نقش تبلیغات در وب سایت های پر بازدید هم روز به روز از قبل پر رنگ تر شده است به طوری که هم اکنون تبلیغ در سایت های پر بازدید به بزرگترین زمینه تبلیغاتی دنیا تبدیل شده است.

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

بک لینک چیست و چرا وب سایت به آن نیاز دارد

با کشف اهمیت بک لینک‌ها برای رشد وب‌سایت خود. یاد بگیرید بک لینک‌ها چیستند و چرا وب‌سایت شما نمی‌تواند بدون آن‌ها...

نحوه کار با وب سایت

(دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد)

سایت مزایده آنلاین کالا

امکان برگزاری مزایده آنلاین در سایت سلفری

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد