جستجو

خرید لوازم کودک به صورت آنلاین

(10 رای)
به روز رسانی: 31 شهریور 1398 ساعت 20:39:14
تاریخ ثبت: 25 شهریور 1398 ساعت 01:29:45
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/18025
کودکان نیز مثل آدم‌های بزرگسال به لوازمی نیاز دارند. حتی در بیش‌تر مواقت لوازمی که کودکان نوپا به آن احتیاج دارند، بسیار بیش‌تر از جوانان و بزرگ‌سالان است. از این رو بازار عظیمی حول‌محور لوازم کودک ایجاد شده است. اینترنت نیز به این بخش ورود پیدا کرده و انجام این کار را ساده‌تر از همیشه نموده است. دیگر نیازی نیست برای خرید کوچک‌ترین لوازم وقت زیادی اختصاص دهید، تنها باید به تلفن همراه و اینترنت دسترسی داشته باشید تا فروشگاه‌های اینترنتی بی‌شماری در اختیارتان قرار بگیرد. به این ترتیب هم می‌توانید بهترین کالاها را در کم‌ترین زمان خریداری نمایید و هم از نظر اقتصادی خریدی خوب را تجربه خواهید کرد. با کمک فروشگاه‌های اینترنتی کاربران می‌توانند به مقایسه قیمت‌ها بپردازند و بهترین کالاها را خریداری کنند. اما آیا بهترین سایت‌ها برای خرید لوازم کودک به‌ صورت آنلاین را می‌شناسید؟ اصلا بهترین سایت‌ها برای خرید لوازم کودک کدام‌ها هستند؟ اگر می‌خواهید به این سوال پی ببرید، در ادامه با ما همراه باشید.

خرید لوازم کودک به صورت آنلاین

امروزه سایت‌ها نقش تسهیل‌دهنده و تثبیت‌کننده در زندگی را بازی می‌کنند. برای این‌که بتوانید راحت‌تر و در بعضی از موارد با قیمتی بهتر لوازم مورد نیاز کودک دل‌لبندتان را تهیه کنید، سایت‌هایی برای خرید این محصولات تشکیل شده که در زیر بهترین آن‌ها را لیست کرده‌ایم و به بررسی آن‌ها پرداخته‌ایم.

نی نی لازم

Untitled

اگر می‌خواهید با قیمتی مقرون‌به‌صرفه کالاهای مورد نیاز کودک‌تان را خریداری نمایید، حتما به نی نی لازم سر بزنید. در این سایت طیف وسیعی محصولات گنجانده شده که کیفیت‌ها و قیمت‌های مختلفی دارند. در حقیقت در هر دسته‌ای می‌توانید صدها کالا را پیدا کنید که به آزادی عمل شما می‌افزایند. ۷ روز ضمانت بازگشت نیز برای کاربران در نظر گرفته شده تا در صورت ناراضی بودن، محصولات را باز گردانید. در نی نی لازم بهترین برندها جمع شده‌اند تا کودکان شما برترین کالاها را بپوشند و مصرف نمایند. خوشبختانه نی نی لازم هر چند وقت یک‌بار تخفیفات بسیاری ارائه می‌دهد. خبر خوب این‌جاست که نی نی لازم بیش‌تر اوقات هزینه‌ای برای ارسال محصولات از شما نمی‌گیرد. پشتیبانی فروشگاه اینترنتی نیز در بیش‌تر اوقات به سوالات شما پاسخ می‌دهد. در سایت نی نی لازم گزینه‌های بسیاری برای برقراری ارتباط مثل واتسآپ، اینستاگرام و تلگرام قرار داده شده است. کار کردن با رابط کاربری سایت نیز بسیار آسان است و خوشبختانه نی نی سایت با موبایل نیز رابطه خوبی دارد. پروسه خرید سریعا انجام خواهد شد و باگ‌های کمی دیده می‌شود.

رامینا

Untiaatleds

رامینا یکی از غنی‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران فعال در بخش لوازم کودک شمرده می‌شود. در واقع این سایت محصولات بسیاری را شامل می‌شود که از بین آن‌ها می‌توان به اتاق کودک تا لوازم مادر نام برد. با کمک کارشناسان رامینا می‌توانید بهترین کالاها را خریداری نمایید و اتاق کودکان را به‌ شکلی نو طراحی کنید. نمی‌خواهید از کالاهای بی‌کیفیت استفاده کنید؟ پس به سایت رامینا سر بزنید. در این سایت با این‌که شاهد محصولات مختلف چینی هستیم، اما در کنار آن کالاهایی باکیفیت و اروپایی نیز قرار گرفته که گفته می‌شود در کم‌تر جایی دیده می‌شوند. نیاز به راهنمایی در هنگام خرید لوازم کودک‌تان دارید؟ برای همین گزینه پشتیبانی آنلاین برای‌تان در نظر گرفته شده تا در هر زمانی قادر به پرسیدن سوالات خود باشید. مجله‌ای اینترنتی نیز در نظر گرفته شده تا از جدیدترین تخفیفات و بررسی کیفیت کالاها باخبر شوید. خوشبختانه در سایت رامینا به‌ صورت روزانه تخفیفات شگفت‌انگیزی قرار خواهد گرفت تا با پرداخت مبلغی کم‌تر، کالای مورد نظرتان را خریداری نمایید. گزینه‌ای در گوشه سمت چپ صفحه به‌عنوان تقویم هفته به هفته بارداری نیز قرار گرفته که در هیچ سایتی دیده نمی‌شود. در این‌جا هفته‌های مختلف درج شده که با کلیک بر روی آن‌ها می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری از وضعیت فرزندتان در آن زمان داشته باشید. در ضمن در این صفحه توصیه‌های غذایی نیز نوشته شده است.

بیبی پرو

Untiasatleds

بیبی پرو جزو وب‌سایت‌های برتر بخش فروش اینترنتی لوازم کودک است. در این وب‌سایت دسته‌بندی‌های زیادی دیده می‌شود که شما بدون مراجعه به وب‌سایت‌های دیگر و حتی بازار بتوانید محصولات مورد نظرتان را خریداری نمایید. فرش اتاق، تزئینات ریز اتاق کودک و حتی برخی از لوازم مادر نیز در بیبی پرو جمع‌آوری شده تا این دوره از زندگی را راحت‌تر طی کنید. وبلاگی نیز در صفحه اصلی وب‌سایت قرار گرفته که در آن به‌ صورت هفتگی یا روزانه پست‌های مفیدی منتشر می‌شود که با استناد بر آن‌ها می‌توانید بهترین کالاها را خریداری نمایید یا در مورد بارداری بیش‌تر بدایند. در واقع در هر زمان از شبانه‌روز می‌توانید از گزینه پشتیبانی در بیبی پرو استفاده کنید و سوالات خودتان را مطرح نمایید. ۷ روز ضمانت بازگشت نیز در اختیارتان قرار گرفته تا بدون مشکل کالاهای خراب را مرجوع دهید. تحویل سریع و امنیت در پرداخت جزو ویژگی‌های سایت بیبی پرو محسوب می‌شود و مطمئن باشید از خرید در این سایت پشیمان نخواهید شد. با عضو شدن در خبرنامه نیز می‌توانید از آخرین تحفیفات و محصولات بیبی پرو آگاه شوید. یک فروشگاه لوازم کودک دارید؟ شما نیز می‌توانید به‌عنوان فروشنده در بیبی پرو محصولات خود را به فروش برسانید.

دیجی‌کالا

tslessdss

با این‌که دیجی‌کالا به عنوان فروشنده کالاهای دیجیتال شناخته می‌شود، اما چند وقتی‌ست که به بخش‌های مختلفی نیز وارد شده و محصولات گوناگون به فروش می‌رساند. لوازم کودک نیز جزو همین کالاها است. همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید، در این فروشگاه بخشی مخصوص به سیسمونی و لوازم کودک در نظر گرفته شده که به شما کمک می‌کند تا خریدی بهتر داشته باشید. با مراجعه به این بخش می‌توانید از راهنماهای کارشناسان دیجی‌کالا بهره‌مند شوید. در این صفحه نیز قادر به خرید لوازم کودک ازجمله لباس و اسباب بازی کودک هستید. خوشبختانه دیجی‌کالا به صورت روزانه تخفیفات بسیاری را برای محصولات خود در نظر می‌گیرد و برای همین شما می‌توانید با عضو شدن در خبرنامه دیجی‌کالا از جدیدترین سیز‌ن‌های آف باخبر شوید. هزاران محصول نیز در اختیارتان قرار دارد تا با آزادی عمل بسیار لوازم کودکان‌تان را خریداری نمایید. به طور کلی دیجی‌کالا یکی از بهترین سایت‌هایی‌ست که پشیتبانی خوبی دارد و گزینه‌ای عالی برای خرید لوازم کودک به صورت آنلاین شمرده می‌شود. همچنین کالاها دارای ویژگی تحویل سریع (البته اگر محصول در انبار دیجی‌کالا موجود باشد) هستند و دیگر لازم نیست چندین روز برای رسیدن محصولات صبر کنید.

نی نی کالا

Untiassatleds

پشتیبانی یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی است و نی نی کالا نیز از این ویژگی بهره می‌گیرد. برای این‌که بتوانید در هر ساعتی اقدام به برقراری ارتباط با فروشگاه کنید و سوالات خودتان را مطرح کنید، سیستم پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته در نظر گرفته شده که این امکان را به شما می‌دهد تا به‌راحتی و بدون زنگ زدن یا پیام دادن در پیام‌رسان‌ها، از خدمات نی نی کالا استفاده کنید. کالاها و دسته‌بندی‌های بسیاری نیز در این سایت دیده می‌شود که همگی هم باعث افزایش آزادی عمل شما خواهند شد و هم سردرگمی کاربران را در پی دارند. اما نی نی کالا برای برطرف کردن سردرگمی کاربران نیز راه‌حلی را ارائه می‌دهد. در همین راستا مجله‌ای اینترنتی در نظر گرفته شده که در آن به صورت هفتگی مطالبی در خصوص محصولات و بررسی کیفیت‌ آن‌ها منتشر می‌شود. همچنین در این وبلاگ مطالبی در مورد بارداری نیز منتشر خواهد شد. بخشی به‌ نام پیشنهادات شگفت‌انگیز در صفحه اصلی نی نی کالا درج شده است که در آن می‌توانید از بهترین تخفیفات این سایت باخبر شوید و محصولاتی با ارزش خرید بالا خریداری نمایید. نی نی کالا حتی برای مادران نیز راه‌حل‌هایی را ارائه داده و مثلا می‌توانید از این سایت لباسی برای دوران بارداری خریداری نمایید.

مادرآن

tleds

به‌قول صاحبان کسب و کار مادرآن، این سایت رکوردار سرعت تحویل سفارشات است. همین موجب شده تا دیگر لازم نباشد چندین روز برای رسیدن سفارش خود صبر کنید. اما برای خانواد‌ه‌ها قیمت و تنوع محصولات ارزش بیش‌تری از سرعت تحویل سفارشات دارد. در این زمینه نیز مادرآن عملکرد خوبی از خود نشان داده و دسته‌بندی‌های بسیاری را پیش‌روی‌تان گذاشته است. این دسته‌بندی‌ها از اتاق کودک شروع می‌شوند و با لوازم مادر را نیز در بر می‌گیرند. نمی‌توانید بهترین محصولات را بشناسید؟ نیاز به کمک در زمینه خرید لوازم کودک دارید؟ در این راستا فروشگاه اینترنتی مادرآن بخشی به‌ نام نقد و بررسی ویدیویی محصولات در نظر گرفته که با مراجعه به آن می‌توانید به تماشای بررسی کالاها مشغول شوید و سپس انتخاب بهتری داشته باشید. خبرنامه پیامکی یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های سایت مادرآن است. با عضو شدن در این خبرنامه بهترین تخفیفات و سیزن‌های‌‌ آفر برای شما ارسال می‌شود. از این موضوع که بگذریم، اگر هر روز به سایت مادرآن سر بزنید، می‌توانید کالاهایی با تخفیفات بالای ۵ درصد را خریداری نمایید. پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته نیز برای‌تان در نظر گرفته شده تا در هر ساعت قادر به پرسیدن سوالات خود باشید.

کودکو

tsledss

کاربران به‌ دنبال تجربه خریدی راحت هستند و برای به‌ دست آوردن چنین تجربه‌ای حاضرند از فروشگاه اینترنتی جدیدی خریداری نمایند و به برندی تازه اعتماد کنند. کودکو نیز با در نظر گرفتن این موضوع اقدام به توسعه سایتی مدرن و ساده کرده که در بیش‌تر موارد از رقیبان عملکرد بهتری دارد. پروسه خرید با بیش‌تری سرعت ممکن انجام می‌گیرد و شاهد باگ‌های اندکی در سایت کودکو هستیم. همچنین این وب‌سایت با موبایل‌ها و تبلت‌ها نیز رابطه خوبی دارد. اما تنوع محصولات در کودکو چگونه است؟ گفته می‌شود این فروشگاه اینترنتی دارای کالاهای متنوعی است که از اسباب بازی شروع می‌شوند و به لوازم مادر ختم خواهند شد. در این سایت شاهد بخشی به نام مهد و مدرسه هستیم که در آن‌جا می‌توانید کالای مورد نیاز کودکان‌تان را برای مدرسه و مهد خریداری نمایید. ۷ روز ضمانت بازگشت نیز برای‌تان در نظر گرفته شده تا در صورت خراب بودن محصولات، آن‌ها را مرجوع دهید. ارسال سریع مرسولات نیز یکی از ویژگی‌های کودکو محسوب می‌شود. مجله‌‌ای اینترنتی نیز در کنار فروشگاه اینترنتی کودکو فراهم شده تا به‌راحتی قادر به خرید بهترین کالاها باشید و در مورد دوره بارداری بیش‌تر بدانید. همچنین در این مجله اینترنتی مطالبی در مورد چگونگی تربیت کودکان نیز درج شده است.

سیسمونی

tsleds

اگر به دنبال بهترین لوازم کودک هستید و می‌خواهید بهترین‌ها را خریداری نمایید، حتما سری به سایت سیسمونی بزنید. در این وب‌سایت دسته‌بندی‌های مختلفی برای‌تان در نظر گرفته شده که در هر کدام آن‌ها صدها و هزاران محصول قرار گرفته است. همچنین به‌ صورت روزانه نیز تحفیفات مختلفی در سایت قرار داده می‌شود تا کالاهای مورد نظرتان را با قیمتی بسیار کم‌تر خریداری نمایید. بخشی نیز به‌ نام فروش ویژه در نظر گرفته شده که در آن محصولاتی تخفیف‌دار قرار گرفته‌اند. پس هر زمان که نیاز به خرید کالا برای کودکان‌تان داشتید، می‌توانید به این بخش مراجعه کنید و با بهترین قیمت محصولات را خریداری نمایید. اما یکی از قابلیت‌های مهم سیسمونی، بخش راهنمای آن است که در آن می‌توانید از پزشکان مربوطه به صورت آنلاین پرسش‌های‌ خود را بپرسید. ۷ روز ضمانت بازگشت کالا نیز در نظر گرفته شده تا در صورت خراب بودن محصولات، آن را با خاطری آسوده مرجوع دهید. در سایت کودکو لیستی نیز تحت عنوان لوازم مورد نیاز کودک و مادر و بیمارستان نیز درج شده است. خوشبختانه فروشگاه اینترنتی سیسمونی مجهز به برنامه اندرویدی و iOS است که با آن می‌توانید راحت‌تر محصولات مورد نظرتان را خریداری نمایید.

مای نی نی

tslesdss

به وب سایت آخر لیست رسیدیم. مای نی نی یکی از فروشگاه‌های اینترنتی خوب در بخش فروش آنلاین لوازم کودک یا همان سیسمونی محسوب می‌شود. در این فروشگاه دسته‌بندی‌های بسیاری دیده می‌شود که هر کدام آن‌ها دارای ده‌ها و صدها محصولات هستند. بخشی به نام حراجی‌ها نیز در نظر گرفته شده که با مراجعه به آن می‌توانید بهترین محصولات را با بهترین قیمت‌ها خریداری نمایید. برای اطلاع از آخرین تخفیفات نیز می‌توانید عضو خبرنامه مای نی نی شوید. تقریبا هر فصل نیز تخفیفات مختلفی در این سایت آغاز می‌شود تا خریدی مقرون‌به‌صرفه را خریداری نمایید. یکی از نقاط قوت این سایت، تحویل رایگان مرسولات است. در نتیجه اگر نمی‌خواهید مبلغ زیادی برای ارسال کالاها بپردازید، حتما به سایت مای نی نی سر بزنید. ضمانت بازگشت کالا نیز در نظر گرفته شده تا در صورت خراب بود محصولات، آن‌ها را بدون دردسر و به‌ راحتی باز گردانید. پرسشی در مورد پروسه خرید دارید؟ برای همین پشتیبانی ۲۴ ساعته در نظر گرفته شده تا در هر ساعتی سوالات خود را مطرح نمایید. ارسال سریع نیز یکی از ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی مای نی نی محسوب می‌شود.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

چرا باید از تولیدی مبل به صورت مستقیم خرید کرد؟ (10 نکته مهم )

برای آشنایی با تولیدی مبل چهاردانگه و انواع مبلمان ما کافی است با ما همراه شوید

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

چرا خرید بک لینک کار اشتباهی است

دلایلی را کشف کنید که چرا خرید بک ‌لینک اشتباه است و تأثیر منفی آن را بر رتبه سایت شما در موتورهای جستجو بررسی کنید....

تأثیر خرید و فروش کالای دست دوم بر اقتصاد کشور

خرید و فروش کالای دست دوم یا همان کالا های استفاده شده و کار کرده، یکی از عوامل مهم در اقتصاد کشور محسوب میشود. این...

سایت مزایده آنلاین کالا

امکان برگزاری مزایده آنلاین در سایت سلفری

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

قوانین فروشگاه های اینترنتی (قوانین فروش آنلاین کالا)

قوانین فروشگاه های اینترنتی به اندازه کالایی که ارائه می دهند مهم است. در واقع یکی از مهم ترین مواردی که یک کسب...

خرید کالای اساسی از اینترنت

اگر به یکی از فروشگاه های اینترنتی بزرگ کشور مراجعه کنید، خواهید دید که در بخشی از آن قسمتی وجود دارد که می توانید...

خرید و فروش سهام آنلاین

خرید و فروش سهام آنلاین یکی از سوالات رایجی است که این روزها همه با آن مواجه می شوند. با توجه به جذاب شدن بازار سرمایه...

راه اندازی کسب و کار آنلاین

راه اندازی کسب و کار به صورت آنلاین یکی از پر طرفدارترین راه ها برای شروع کار به صورت آنلاین است. شروع یک تجارت آنلاین...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد