جستجو

روش های تبلیغات در فضای مجازی

(39 رای)
به روز رسانی: 03 آذر 1399 ساعت 16:21:27
تاریخ ثبت: 09 آبان 1399 ساعت 02:01:25
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/41211
تبلیغات در فضای مجازی یکی از موثرترین راه ها برای معرفی و فروش محصولات و خدمات محسوب می شود. بسیاری از ما به دنبال معرفی محصول یا خدمت خودمان به مشتریان هستیم. با پیشرفت فناوری های نوین و دسترسی همه افراد در هر مکان و هر سنی به اینترنت، روش های تبلیغات در فضای مجازی به مراتب گسترده‌تر و آسان‌تر شده است.

تصور کنید که در یکی از بهترین خیابان های فرانسه، ویترین فروشگاهی جذاب دارید که در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۳۶۵ روز سال باز است. این چیزی است که کم و بیش اتفاق می افتد وقتی که شما در تبلیغات اینترنتی سرمایه گذاری می‌کنید: شما به طور خودکار توسط هزاران نفر دیده می‌شوید. افرادی که تمام زندگی خود را به دنبال شما می گشته اند و حتی نمی دانسته اند که شما موجودیت دارید!

علاوه بر این، روش‌های تبلیغات در فضای مجازی و آنلاین هم برای مشاغل بزرگ و هم برای کسب و کارهای کوچک بسیار مهم است، زیرا فقط با چند دلار می توانند دید بهتری نسبت به بازار و درخواست ها داشته باشند، که با بررسی و بهینه سازی فرایندها مطمئناً به افزایش بازدید از وب سایت و افزایش فروش آنلاین منجر خواهد شد. بنابراین اکنون می دانید چرا باید اندکی از پول خود را برای تبلیغات در فضای مجازی سرمایه گذاری کنید. روش های مختلفی برای تبلیغات در فضای مجازی وجود دارد که ما سعی می‌کنیم در این مقاله همه آن‌ها را به شما آموزش دهیم.

۱- تبلیغات در موتورهای جستجو


یکی از متداول ترین روشهای تبلیغات اینترنتی و در فضای مجازی، بازاریابی موتور جستجو (SEM) است و البته گوگل بهترین موتور جستجو می‌باشد. در واقع، غول بزرگ فناوری از روشی استفاده می‌کند تا شما بتوانید جایگاه خود و وب سایت خود را از طریق ابزارهای موجود در آن ارتقا دهید. بنابراین شما می توانید تبلیغات خود را با حمایت مالی در گوکل ادوردز (Google Ads) به آسانی به نمایش گذارید.

مزیت اصلی این نوع تبلیغات این است که آنها می توانند موقعیت وب سایت شما را از طریق تبلیغات پولی بهبود دهند. از این طریق، برای مثال با استفاده از تکنیک های SEM، می توانید محصولات، خدمات یا محتوای خود را از طریق سرویس تبلیغات Google یا سایر موارد تبلیغ کنید. کاربران به راحتی شما را پیدا می کنند، زیرا تبلیغات شما در نتایج جستجوی مربوط به کاربر نمایش داده می شود. این نوع تبلیغات معمولاً با پرداخت هر کلیک (PPC) انجام می شود. به این معنی که شما فقط هزینه هر کلیک روی تبلیغات خود را پرداخت می‌کنید. شما می‌توانید حداکثر کلیک‌هایی را که می‌خواهید برای یک کلمه خاص پرداخت کنید، انتخاب نمایید.

از نظر قالب، فقط حداکثر چهار خط متن پشتیبانی می شود و به روش زیر توزیع می شود: ۲۵ حرف در عنوان، ۷۰ حرف در متن و ۳۵ آدرس برای URL. به عنوان مثال، فرض کنید می خواهید ماه آینده اتاقی را در هتلی در جزایر فیجی رزرو کنید و در Google جستجو کنید: "بهترین هتل ها در جزایر فیجی". همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، در نتایج جستجوی بالا تبلیغات وجود دارد که از طریق تکنیک های SEO در این سطح قرار گرفته شده است. در مورد استفاده از آنها ، تبلیغات موتور جستجو بیشتر توسط تبلیغاتی که هدف اصلی آن دریافت ترافیک وب و تبدیل آن است، مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا با این نوع تبلیغات به کاربرانی می‌رسید که محصولات شما را جستجو می‌کنند. علاوه بر این، این یکی از ساده ترین و کارآمدترین تکنیک های تبلیغاتی در فضای مجازی است.

۲- تبلیغات در شبکه های اجتماعی


این احمقانه است که از قدرتی که شبکه های اجتماعی در کمک به شما برای دستیابی به یک تجارت موفق دارند غافل شوید. این ابزار قدرتمند نه تنها در استراتژی بازاریابی دیجیتال شما موثر است، بلکه تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به لطف اثربخشی خود به طور فزاینده ای طرفداران بیشتری پیدا کرده است.

در حقیقت، اکثر شبکه‌های اجتماعی امکان ایجاد تبلیغات را در سیستم عامل خود فراهم می‌کنند، خواه تبلیغات پیام و محتوا باشد یا ایجاد تبلیغات خاص درFacebook ، Twitter ، LinkedIn ، Instagram و YouTube  که فقط برخی از آنها هستند.

بعلاوه، آنها به شما اجازه می دهند تا هدف عمومی خود را تقسیم بندی کنید و با این کار می توانید به گروهی از افراد که خودتان می‌خواهید دسترسی پیدا کنید. با این کار و با پیام های تبلیغاتی خواهید توانست به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید، در جایگاه بالاتری قرار بگیرید و گزینه‌های بیشتری برای دستیابی به نتایج موفق داشته باشید. اگر می خواهید حضور خود را در شبکه های اجتماعی به حداکثر برسانید، شناخته شدن و هدایت بازدید به سمت پروفایل های اجتماعی و وب سایت خود گزینه خوبی برای شماست.

۳- بنرها


احتمالاً بنرها بهترین و شناخته شده ترین شکل تبلیغات در فضای مجازی و  آنلاین هستند و بیشتر به این دلیل است که آنها اولین تبلیغاتی بودند که در اینترنت ظاهر شدند. آنها شامل قرار دادن استراتژیک تبلیغات با قالب‌ها، اندازه‌ها و طرح های مختلف در یک صفحه وب هستند. کاربرانی که روی تبلیغات کلیک می‌کنند، به سایتی که انتخاب می‌کنید منتقل می‌شوند. اگرچه مسئله این است که امروزه ما آنقدر از تبلیغات اشباع شده ایم که به سختی به آنها توجه می‌کنیم، بنابراین، اگر می خواهید تبلیغات اینترنتی کنید، ابتدا باید گزینه های دیگر مانند Google AdWords یا تبلیغات در شبکه های اجتماعی را در نظر بگیرید.

به عنوان مثال، اگر در حال خواندن یک مقاله خبری در یک روزنامه آنلاین هستید، تبلیغاتی از این دست را مشاهده خواهید کرد.

۴- پنجره های باز شو (Pop up)


بدون شک شما ده ها تبلیغ پاپ آپ را هنگام استفاده از اینترنت بسته اید (احتمالاً خیلی بیشتر از این) و این اتفاقاً در مورد تبلیغات آنلاین نیز عادی است و همچنین بسیار آزار دهنده نیز است.

پاپ آپ‌ها پنجره‌هایی هستند که ظاهر می‌شوند و شما را به وب سایتی متفاوت از آنچه که اخیراً مشاهده می‌کردید می‌رسانند، گرچه سالها پیش این روش کاملاً کارآمد بود، اما امروزه در اینترنت بدون ممنوعیت هرچه بیشتر و استفاده بیشتر و بیشتر آن، محبوبیت خود را از دست داده است. البته درج یک پنجره بازشو در وب سایت خود که کاربران را به ثبت نام، اشتراک یا وارد کردن ایمیل خود به منظور دریافت اطلاعات کاملا رایگان دعوت می کند، می‌تواند نمونه‌ای از پاپ آپ‌های مفید باشد. چیزی به همین سادگی می تواند به شما در دستیابی به چشم انداز، افزایش پایگاه داده و نتایج بهتر کمک کند.

۵- تبلیغات در وبلاگ ها


ما به تبلیغاتی که در هر وبلاگ ظاهر می شود اشاره نمی کنیم - از آنجایی که این امر همراه با بنرها یا تبلیغات گوگل است - بلکه به نوعی تبلیغات غیرمستقیم نیز محسوب می‌شود که معمولاً از طریق داستان سرایی و محتوای مارک دار ایجاد می شود و ایجاد یک تبلیغ پیرامون یک تجربه، داستان یا بازتاب است. این یک روش نسبتاً جدید است و بنابراین بسیاری از مشاغل هنوز از مزایای آن بی اطلاع هستند.

این شامل یک نوع تبلیغات مشترک است و برای بهره گیری از پتانسیل آن باید افراد تاثیرگذار در حوزه موردنظر یا بخش مرتبط با خود را انتخاب کنید تا در ازای نوشتن مقاله ای که در آن از محصولات یا خدمات شما بسیار صحبت می کنند، به آنها پول بدهید. "پرداخت" ما نه تنها به شکل پول می تواند باشد، بلکه شما همچنین می توانید محصولات و خدمات خود یا موارد دیگری را که هر دو می توانید از آنها بهره مند شوید به آنها ارائه دهید.

اگر از قبل می دانید که کدام وبلاگ توسط عموم مخاطبان شما دنبال می شود، این گزینه بسیار خوبی برای کشف و بازدید بیشتر است.به عنوان مثال TheFashionSpot یکی از معروف ترین وبلاگ های مد و زیبایی است که تمایل دارد در مورد محصولات و خدمات مختلف صحبت کند همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید:

۶- بازاریابی ایمیلی


سالهاست که این شکل از تبلیغات بر اینترنت مسلط است و آزار دهنده، مزاحم و البته بی تأثیر هم نیست. این نوع تبلیغات در فضای مجازی، تبلیغات گسترده ایمیل هستند. در واقع، روزانه ایمیل‌های زیادی دریافت می کنیم که به نوعی از تبلیغات ایمن شده ایم و برای ارسال مستقیم به پوشه Spam به دو ثانیه بیشتر نیاز نداریم.

بازاریابی از طریق پست الکترونیکی هیچ ارتباطی با این موضوع ندارد، بلکه فراتر از این است و می تواند بخشی اساسی از استراتژی بازاریابی دیجیتال شما باشد. بازاریابی از طریق پست الکترونیکی کل محصول یا خدمت را پوشش می دهد (احتمالاً موارد بیشتر) اما برای این منظور، در مورد تبلیغات صحبت کنید و با اشاره به تبلیغات در هر روز، پیام های دوستانه و ارزشمندی را ارسال کنید که کاربر نمی خواهد آنها را حذف کند.

این یک شکل قابل تحمل و دوستانه تبلیغات است و شما قطعاً باید از آن استفاده کنید اما آن را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال خود در نظر بگیرید نه به عنوان شکلی از تبلیغات.

به عنوان مثال، اپل یکی از شرکت هایی است که تمایل دارد مرتباً از بازاریابی ایمیلی استفاده کند تا تبلیغات خود را به اشتراک بگذارد، بدون اینکه کاربران آن را فقط به عنوان یک تبلیغ ببینند، حتی دکمه "خرید" را مستقیماً در ایمیل اضافه می کند.

۷- تبلیغات ویدئویی


ما بیشتر و بیشتر محتوای ویدئویی مصرف می کنیم و این باعث می شود تبلیغات ویدیویی پادشاه پادشاهان باشد.

فیلم های زنده و واقعی و در لحظه در حال رشد هستند و حتی شبکه های اجتماعی فقط برای فیلم هایی مانند YouTube یا Vine تعیین شده است. در واقع، این سیستم عامل ها می توانند به یک روش عالی برای تبلیغ کالا و خدمات شما تبدیل شوند. با استفاده از تبلیغات ویدیویی YouTube ، Dailymotion ، Vimeo و Vine ، قبل از شروع پخش ویدئو، محصول یا خدمت شما به کاربر نشان داده می شود. حتی می توان آنها را در وب سایت و نتایج جستجو قرار داد.

علاوه بر این، این شکل از تبلیغات همچنین شامل بنرها و تبلیغاتی است که می تواند به عنوان یک ویدیو در یک وب سایت درج شود. نتایج نشان داده شده است که این تبلیغات نسبت به متن ساده یا تصاویر تعداد کاربران را دوبرابر به خود جلب می کند. به عنوان مثال ، اگر ما در YouTube "بازاریابی آنلاین" را جستجو کنیم، اولین نتیجه ای که ظاهر می شود یک تبلیغ است.

۸- تبلیغات در تلفن های همراه


این بدون شک یکی از استراتژی های تبلیغاتی در اینترنت است که در سالهای گذشته محبوبیت بیشتری پیدا کرده است، زیرا عملا هر فردی در هر جای دنیا دارای یک تلفن هوشمند یا نوع دیگری از دستگاه تلفن همراه است که به طور منظم با آن ارتباط برقرار می کند.

این امر باعث می شود که شرکت های بیشتر و بیشتر ترجیح دهند تبلیغات خود را با سریعترین رشد وفق دهند. برخلاف آنچه مدت ها پیش اتفاق افتاد، هنگامی که اکثر تبلیغات موبایلی فقط سازگاری ساده ای از تبلیغات رایانه ای بود، اکنون تبلیغات بیشتر با هدف مشاهده از طریق تلفن هوشمند بدون ایجاد مزاحمت انجام می شود. اعم از متن، فیلم یا تصویر.

این تبلیغات می توانند در هر دو شبکه اجتماعی و همچنین Google AdWords، بنرها یا سایر اشکال تبلیغاتی باشند. بنابراین، باید به خاطر داشته باشید که کاربران از تلفن های هوشمند و رایانه به یک روش استفاده نمی‌کنند، بنابراین یک طراحی پاسخگو را انتخاب کنید، طراحی را متناسب کنید و مطمئن شوید که صفحه شما برای دیدن در تلفن همراه سازگار است. و مهمتر از همه، اطمینان حاصل کنید که زمان بارگیری خیلی طولانی نباشد.

در این مثال می توانید تبلیغات Orbitz را در Facebook مشاهده کنید که به طور انحصاری برای مشاهده از طریق تلفن های هوشمند ایجاد شده است.

۹- بازاریابی مجدد


بازاریابی مجدد یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی برای تبلیغ کنندگان کوچک و بزرگ است.

این فقط نوعی تبلیغات نیست، بلکه ویژگی بسیار خوبی دارد که به شما امکان می‌دهد تبلیغات را شخصی سازی کنید. به این شکل که کاربرانی که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده‌اند اما هیچ عملی انجام نداده‌اند، را نشان می‌دهد.این راه حل در Google AdWords ، غول تبلیغات آنلاین یافت می‌شود و عمدتا معطوف به بازگشت سرمایه است. بنابراین، اگر بسیاری از کاربران بدون خرید چیزی از سایت شما خارج می شوند، باید آن‌ها را انتخاب کنید. مراقب باشید زیرا استفاده کم از بازاریابی مجدد ممکن است تهاجمی به نظر برسد، اما با استفاده درست و اصولی اصلاً مضر نخواهد بود، حتی می تواند برای تجارت شما بسیار مفید و سودآور نیز باشد.

حتی اگر این اشکال اصلی تبلیغات در فضای مجازی باشد، موارد دیگری وجود دارد و حتی می توانید آنها را با هم مخلوط کرده و یک استراتژی تبلیغات در فضای مجازی و آنلاین را که شامل انواع مختلفی از تبلیغات است، انتخاب کنید. بنابراین، همانطور که گفته شد، مهم است که قبل از شروع تبلیغات در فضای مجازی، اهداف روشنی داشته باشید. در زیر ما به شما ۱۰ نکته را ارایه می‌دهیم که هنگام تبلیغات آنلاین باید در خاطر داشته باشید.

۱- یک وب سایت خوب باشید.


در واقع مهم نیست که چه نوع تبلیغاتی را منتشر می کنید: باید بتوانید افراد را وادار به کلیک بر روی وبسایت خود کرده و آن‌ها را به صفحه ای که شما انتخاب کرده اید، هدایت کنید.

به همین دلیل شما باید از داشتن یک وب سایت خوب اطمینان حاصل کنید، این وب سایت به سرعت بارگیری می شود، طراحی خوبی دارد و تجربه کاربری خوبی را تضمین می‌کند. وقت لازم را برای تعیین اینکه کاربر هنگام ورود به صفحه چه اطلاعاتی را می بیند اختصاص دهید و مطمئن شوید که مفید و جذاب است.

۲- واقعاً بازار خود را بررسی کنید.


شما می توانید بهترین تبلیغات را در کل جهان داشته باشید، اما اگر مردم را گیج کنید، به درد شما نمی خورد. بنابراین بازار خود را بررسی کنید، هدف عمومی خود را مشخص کنید، آنها را تقسیم بندی کنید و واقعاً روشن کنید که چه کسی را هدف قرار داده اید تا بتوانید تبلیغاتی را طراحی کنید که تأثیرگذار باشد.

۳- مشخص کنید که از چه نوع تبلیغاتی استفاده خواهید کرد.


به این فکر کنید که مشتری های بالقوه شما می‌توانند کجا باشند و پس از یافتن آن‌ها، نوع تبلیغاتی را که مناسب آنها است انتخاب کنید. مخاطبان شما در فیس بوک هستند؟ سپس کمپین‌های تبلیغات فیس بوک را انتخاب کنید. آیا مشتریان بالقوه شما، فیلم تماشا می‌کنند؟ تبلیغات خود را در YouTube به حداکثر برسانید.

۴- به هدف تبلیغات اینترنتی بیندیشید.


برای اینکه بتوانید تبلیغات موثری ایجاد کنید، تعریف آنچه می‌خواهید با تبلیغات آنلاین خود به دست آورید بسیار مهم است. بنابراین، تصمیم بگیرید که آیا می خواهید بازدید بیشتری داشته باشید، فروش بیشتری داشته باشید، تصویر برند خود را بهبود ببخشید یا هر آنچه را می‌خواهید انجام دهید یا خیر و سپس تبلیغات خود را بر روی این اهداف متمرکز کنید.

۵- زمان لازم را برای طراحی تبلیغات خود اختصاص دهید.


به یاد داشته باشید که شما فضای بسیار کمی برای استفاده برای آنچه می خواهید منتقل کنید و نحوه انجام آن دارید. بنابراین در مورد کلماتی که استفاده خواهید کرد، اینکه چه عناصر بصری را تأکید خواهید کرد و چه فراخوانهایی را برای انجام اقدامات به حداکثر می رسانید، بسیار فکر کنید. مدت زمانی که شما برای طراحی تبلیغات خود سرمایه گذاری می‌کنید، می‌تواند نتایج شما را سه برابر و حتی چند برابر کند.

۶- بسیار واضح و موجز باشید.


برخلاف آنچه در بازاریابی محتوا اتفاق می‌افتد، با تبلیغات اینترنتی شما فضای کافی برای تلاش برای متقاعد کردن مخاطبان خود ندارید. بنابراین، وقتی می‌توانید سه کلمه بگویید ، از ۱۰ کلمه استفاده نکنید. تبلیغات آنلاین احساس فوریت می‌دهد و این شامل توانایی شما در مختصر بودن و فقط برجسته کردن موارد مهم است. به این فکر کنید که چرا مخاطبان شما باید روی تبلیغات شما کلیک کنند. با این کار خیلی آسان‌تر می توانید عمل کنید.

۷- از یک دعوت به عمل خوب استفاده کنید.


برای اینکه مخاطبان شما عملی مصمم را انجام دهند باید به آنها بگویید. و اینجاست که فراخوان برای اقدام یا CTA به بازی در می آیند، بنابراین همیشه آنها را در تبلیغات خود بگنجانید تا مخاطب شما را کلیک کند.

۸- به عناصر بصری توجه کنید.


ما به عنوان یک انسان بصری هستیم و این ناگزیر به این معنی است که برداشت اول همه چیز است. در مورد تبلیغات آنلاین، این یک فاکتور بسیار مهم است، به این دلیل که اگر تبلیغات شما از طراحی غلط، املایی و یا اشتباهات دستوری برخوردار باشد، تصاویر با وضوح ضعیف یا عناصر نامناسب بکار گرفته شود، یک فرصت بزرگ را برای جذب مخاطب و اعتماد به برند شما از دست داده‌اید.

۹- تصویر برند خود را فراموش نکنید.


تصویر برند شما بسیار مهم است. بنابراین مطمئن شوید که آرم شما در تبلیغات شما گنجانده شده است، برند شما با رنگ های تجاری شما همسان باشند و در مورد آنچه می خواهید منتقل کنید کاملاً مشخص بیان شوند.

به تصویر کشیدن تصویر نام تجاری که اعتماد به نفس، خوش بینی و مسئولیت را منتقل می‌کند، بسیار مهم است و البته شما می توانید از طریق تبلیغات خود به همه اینها برسید.

۱۰- کاملاً همه چیز را اندازه بگیرید.


در آخر، و مهمتر از همه، اندازه گیری عملکرد تبلیغات در زمان واقعی، تجزیه و تحلیل دقیق کمپین‌ها برای تغییر و بهبود به شما کمک می‌کند تا مسیر کسب و کار شما به لطف این معیارها بهتر و بهتر شود.

با وجود اینکه دنیای تبلیغات در فضای مجازی گسترده است و به زمان و منابع نیاز دارد، با مطالعه این مقاله برای شروع کار شما می‌تواند بسیار مفید باشد. شما دنیایی پر از فرصت در نوک انگشتان خود دارید! این شما هستید که می توانید از آن استفاده کنید.

آیا این راهنمای تبلیغات در فضای مجازی مفید بود؟ آیا شما در استراتژی آنلاین خود از آن استفاده می‌کنید؟ آیا می‌خواهید سرمایه خود را در تبلیغات پولی و به حداکثر رساندن تبلیغات خود شروع کنید؟ نظرات خود را برای ما ارسال کنید و البته، اگر با خواندن این مقاله چیز جدیدی یاد گرفتید، در به اشتراک گذاشتن آن با دوستان خود دریغ نکنید تا آنها نیز در مورد چگونگی به حداکثر رساندن تجارت خود اطلاعات بیشتری کسب کنند.

 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

0 تا 100 ساخت اکانت چت جی پی تی با شماره مجازی

با ساخت اکانت چت جی پی تی همانند یک قایقران در اقیانوسی بیکران، آماده‌ی کشف جزیره‌ای نهفته خواهید بود که سفری...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

چطور میتونم ویدیوهای آموزشی و فایل های دیجیتالی خودم رو بفروشم؟

فروش ویدیوهای آموزشی در هر حوزه و فایل های دیجیتالی از طریق سایت رایگان بفروش (سلفری)

کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی

در حال حاضر تغییر چشمگیری در دنیای دیجیتال رخ داده است. از آنجایی که دیگر مانند گذشته، مصرف کننده ها جذب هر محتوایی...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد