جستجو

سایت های فروش اقساطی کالا

(13 رای)
به روز رسانی: 02 شهریور 1398 ساعت 18:59:20
تاریخ ثبت: 01 شهریور 1398 ساعت 04:22:20
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/16870
فروشگاه های اینترنتی امروزه یکی از پرطرفدار ترین مکان ها در دنیای اقتصاد آنلاین می باشد طوری که می توان گفت مراجعه کننده گانش از فروشگاه های حقیقی هم بیشتر است، در واقع مسئله اینجاست که خیلی ها نمی توانند در بازار شلوغ و پرازدحام بدون مشکلی دنبال کالای مد نظرشان بگردند و امکان دارد حتّی یک روز وقت شان را بگیرد. برخی هم دسترسی به فروشگاه ندارند و این موضوع شرایط را برایشان بیش از بیش سخت تر می کند. در نتیجه فروشگاهی که تنها با اینترنت موبایل تمامی وسایل مورد نظر را مقابلتان قرار میدهد و با بسیاری از آپشن های خاص خودش، شما را سرگرم می کند می تواند بهترین گزینه مورد نظر باشد.
اما مهم تر از آن نوع خرید می باشد مانطور که می دانید قوانین مبادلات در دنیای حقیقی راه خود را به اقتصاد آنلاین هم باز کرده و در این بین جایگاهی برا خودش دارد. اکثر فروشندگان دنبال فروش نقدی هستند چون به آسانی تمام پولشان را به صورت یکجا دریافت می کنند در نتیجه نه حرفی می ماند و نه موضوع مبهمی و همه چیز در یک مبادله سریع پایان می یابد. اما عده ای دیگر که می خواهند سود دو چندانی کنند فروش قسطی را به مشتریان پیشنهاد می دهند که این خود یک راه افزایش مشتری هم در دنیای اقتصاد آنلاین و هم اقتصاد روز می باشد. چرا که همه افراد نیازمندی هایی دارند اما گاهی اوقات از مشکلات روزمره زندگی فشاری را متحمل می شوند که به طور مثال باعث می شود آن طور که باید و شاید نتوانند تمام مبلغ مورد نظر را به صورت یکجا پرداخت کند. در اینجا راه خرید قسطی هم به داد مشتری می رسد هم به داد فروشنده تا بتواند کالایش را به فروش برساند. این روش در واقع به مبادله بلند مدت هم نیز معروف است. یعنی بخشی از مبلغ مورد نظر به فروشنده پرداخت می شود و درحالی که کالا در اختیار خریدار قرار میگیرد باقی مبلغ در طی اقساط چند ماهه با مدت تعیین شده توسط طرفین، به فروشنده واگذار می شود.
این نوع فروش یک تامین سرمایه در حال گردش برای فروشندگان است و به دنبالش اعتماد و اطمینان خریدار را برای معاملات بعدی در پیش دارد. فروشنده دیر یا زود به تمام مبلغ خود می رسد اما این روش باعث افزایش مشتریان بعدی و در نتیجه فروش بیشتر را به دنبال دارد.
خریداران هم درحالی که از کالای مد نظرشان استفاده می کنند به راحتی می توانند با پس انداز کردن پول خود در زمان تعیین شده رفته رفته مبلغ را به صفر برسانند و فشار کمتری هم بر رویشان قرار دارد.
در دنیای اقتصاد آنلاین دو نوع فروشگاه وجود دارد که از چنین قوانینی پیروی می کنند دسته اول مختص فروشگاه هایی می شود که خودشان کالا را اقساطی به فروش می رسانند و گاهاً هم این امکان برای کاربران وجود دارد تا کالایشان را در فروشگاه به ثبت برسانند و در معرض فروش قرار دهند. اما دسته دوم شامل فروشگاه هایی می شود که درواقع خود پایبند فروش اقساطی نیستند در عوض با یک مرجع معتبر قرار داد میبندند تا افراد با خرید یک کارت اعتباری که نقش کد تخفیف را ایفا میکند بتوانند به صورت اقساط کالای مد نظرشان را خرید یا به فروش برسانند. هر دو روش ویژگی های مخصوص خود را دارد و همینطور بسیاری از سایت ها هم از قوانین خاص خودشان پیروی میکنند پس پیشنهاد دادن یک کدام از این موارد کار حساب شده ای نیست اما برای راحت تر کردن تصمیم گیری شما عزیزان به گزینه های معتبر در هر دو روش می پردازیم تا آسان تر بتوانید به نتیجه مطلوبی برسید.
دسته اول: سایت هایی که به صورت مستقل کالا ها را به فروش می رسانند.
قسطی کلاب

28pne1uk7lgax0750ye65f3mn8yh6j5lbghx7n5bca6ykb10bc

سایت قسطی کلاب از جمله سایت هایی است که در کمترین بازه زمانی بیشترین بازخورد مثبت را از مشتریان دریافت نموده و جای خود را به خوبی در بین فروشگاه های دیگر پیدا کرده است. تیم قسطی کلاب فعالیت خود را از فروردین ماه سال 1396 با برند کلاب رنتر در حوزه اجاره کالا با سایت www.clubrenter.com آغاز نموده است و توانسته به یکی از معتبرترین سایت های فروش کالا به صورت اقساط خود را معرفی کند. در ادامه فعالیت ها و با گسترش اجاره به شرط تملیک واحد فروش اقساطی خود را در تیر ماه 1397 با نام قسطی کلاب راه اندازی می کند. این سایت قوانین خاصی را وضع کرده تا فعالیت های کاربرانش راحت تر انجام شوند و بتوانند با رضایت کامل از امکانات قرار داده شده استفاده کنند.اگر کاربری تمایل به خرید کالای زیر 5 میلیون داشته باشد می تواند بدون نیاز به پیش پرداخت در قسط های 3 تا 12 ماه صاحب کالا شود ولی اگر مبلغ کالای مورد نظر بالای 5 میلیون تومان باشد. نیاز است که 30% از مبلغ به عنوان پیش پرداخت در هنگام تحویل کالا پرداخت شود. و میزان مبلغ پیش پرداخت و همینطور تعداد اقساط به عهده خود کاربران می باشد و بنا بر وسعت توانایی شان می توانند انتخاب کنند. در پایان این را هم باید افزود که قسطی کلاب فقط در بخش فروش کالا فعالیت ندارد و کاربران می توانند با سرمایه گذاری و اعتماد به قسطی کلاب به سود هنگفتی دست پیدا کنند و نام خود را به عنوان یک سرمایه گذار هم در این مجموعه به ثبت برسانند.

کیمیا آنلاین

companies_logo_300xauto

کیمیا آنلاین یک سایت معتبر و پیشرفته در حوزه فروش کالا می باشد که کاربران در فضای مجستیک سایت به آسانی می توانند از امکانات آن استفاده کنند این فروشگاه در زمینه قطعات اصلی کامپیوتر، انواع لپتاپ و تبلت و انواع تلفن همراه و لوازم جانبی و همینطور عرضه کامپیوتر های شخصی به صورت تخصصی با توجه به نیاز های افراد فعالیت می کند. کاربران می توانند با عضویت در کیمیا آنلاین کالاهای مورد نیاز را به سبد خرید خود اضافه کنند و همینطور با آگاهی از شرایط گارانتی کالا ها که در قسمت منوی سایت قرار دارد محصولات را به صورت اقساط خرید کنند. در قسمت شرایط اقساطی سایت ذکر شده کاربران که می توانند بدون نیاز به ضامن همینطور بدون نیاز به چک کارمندی از خدمات سایت استفاده کنند در کیمیا آنلاین تنها باید 25% از قیمت اصلی کالا را به صورت پیش پرداخت و ما بقی پول را به صورت اقساط 24 ماهه پراخت شود. اگر کاربری امکان ارائه چک به تعداد اقساط کالا را نداشته باشد می تواند به ازای هر دو یا سه قسط یک چک ارائه دهد. بازه زمانی شرایط اقساطی حداقل 3 ماه و حداکثر 24 ماه وضع گردیده که علاوه بر تمام کالاهای سایت شامل کالاهای خارج از لیست سایت هم می باشد.

دیجی قسط

0 as Smart Object-1

سایت دیجی یکی دیگر از فروشگاه های خوش نام است که علاوه بر فروش کالاهای دیجیتال و تخصصی در زمینه بیمه، ورزشی و سرگرمی و همینطور طلا زیور آلات هم فعالیت دارد و می تواند متناسب با نیاز کالاهای به روز و با قیمت مناسب را در اختیار کاربران قرار دهد. شرکت آتیه پاسارگاد تاسیس کننده سایت دیجی قسط می باشد که در طی سال های طولانی فعالیت های متعددی در بخش های حوزه فناوری داشته در بخش توضیحات سایت آمده که شرکت همراهان آتیه پاسارگاد از بدو تاسیس در سال 1388 کار خود را با انجام پروژه های طراحی و پیاده سازی سامانه های اتوماسیون اداری و تجهیز سخت افزاری سازمان های دولتی و خصوصی آغاز نموده است. همینطور در بخش تامین تجهیزات سخت افزاری از قبیل سرور رایانه و لپ تاپ فعالیت داشته و در حال حاضر به عنوان یکی از معتبر ترین فروشگاه های آنلاین در سطح کشور فعالیت دارد و در راستای گسترش امکانات سایت برای رضایت مندی کاربران قدم بر میدارد.

گوشی شاپ

260x140_111214-Jiring-GooshiShop-Logo

همانطور که در بالا ذکر شد برخی از سایت ها هستند که امکانات فروش اقساطی را در اختیار کاربران قرار می دهند و سایت گوشی شاپ از جمله یکی از آن فروشگاه ها می باشد. این فروشگاه در سال 1384 به عنوان اولین وب سایت اطلاع رسانی و فروشگاه تخصصی گوشی موبایل آغاز به کار کرد و در آستانه یازدهمین فعالیت خود اقدام به بازنویسی نسخه نرم افزاری سایت نموده است و همینطور افتخار دارد که با بهره مندی از تیم متخصص نرم افزاری، اولین پلت فرم فروشگاهی هوشمند کاملاً ایرانی را بنیان نهاده است. کسب نماد اعتماد دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیک حضور در هیات موسس و عضویت در هیات مدیره انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی و موفقیت در استمرار حضور ده ساله از افتخارات گوشی شاپ به شمار میرود. همینطور این سایت فرصت های شغلی هم برای افراد قرار داده تا بتواند به نوبه خود در بهینه سازی یکی دیگر از مشکلات اقتصادی جامعه را بر طرف کند. شما عزیزان تنها با مراجعه به انتهای صفحه سایت در قسمت رده بنده گوشی شاپ می توانید بر روی گزینه فرصت های شغلی وارد صفحه تکمیل فرم شوید و با ارائه دادن مشخصاتی که از شما می خواهد و همینطور رزومه کاری تان شغل مورد نظرتان را انتخاب کنید تا بعد از پیگیری کارکنان به درخواستتان پاسخ داده شود و بنا بر مهارتتان از شما استفاده شود.

دسته دوم: سایت هایی که با فروشگاه های اینترنتی قرار داد میبندند تا امکان خرید یا فروش کالاهای اقساطی را برای کاربران فراهم سازند.

ایران رنتر

15022919_xl

این سایت در حقیقت برند شرکت دانش بنیان ((هوشمند آرمان گستر آریا)) و از نماد الکترونیکی دو ستاره برخوردار می باشد که در سال 1394 تاسیس شد. خرید اقساطی از ایران رنتر با اعتبار سنجی خود مشتریان انجام می شود و کاملاً آنلاین و بدون چک و ضامن است. خریداران می توانند با تهیه کارت اعتباری خرید از سایت ایران رنتر از ده ها فروشگاه آنلاین به صورت اقساطی خرید کنند و اقساط ماهانه را در سایت ایران رنتر پرداخت کنند. ایران رنتر سرمایه گذاران را به خریداران متصل میکند و در این بین نقش یک واسطه را دارد حالا چطور؟ سرمایه گذاران با تامین وجه برای درخواست خریداران می توانند در این سامانه سرمایه گذاری کنند و یک فرایند هوشمند و مدرن را به سرانجام می رسانند. برای راهنمایی بهتر و واضح تر کافی است در مرورگر خود نام ایران رنتر را سرچ کنید و بعد از ورود به سایت در انتهای همان صفحه ی اول چندین زبانه درباره (به ترتیب) راهنمای سفارش، راهنمای کارت اعتباری، خدمات سرمایه گذاران، راهنمای سرمایه گذاران و ایران رنتر قرار دارد که بهتر راهنمایی کردن کاربران از این سایت می باشد. در واقع برای شروع کار کافی است همان زبانه اول را لمس کنید تا چندین گزینه مقابل تان قرار بگیرد اولین گزینه مشخص شده یعنی مراحل سفارش را انتخاب کنید تا صفحه راهنما آپلود شود حالا به راحتی می توانید از مطالب درج شده که به صورت تیتروار و توضیحات مختص هر قسمت هم همراهش می باشد استفاده کنید. تمام سوالاتی که امکان دارد در ذهن تان به وجود بیاید از قبیل کارت اعتباری خرید چیست؟ چگونه می توانم از آن استفاده کنم؟ تا چه زمانی کاربرد دارد؟ چطور باید به عنوان یک سرمایه گذار در سایت فعالیت کنم؟ و... همگی در سایت به آنها جواب داده شده است و تنها با کمی دقت می توانید به جوابتان دست پیدا کنید.

intro

 

حالا برای دسترسی به سایت هایی که ایران رنتر با آنها قرار داد بسته است تنها کافی است در قسمت منوی سایت نوار سفیدی که در بالای صفحه قرار دارد یعنی گزینه لیست فروشگاه ها را لمس کنید و چندین زبانه مقابلتان قرار میگیرد که به ترتیب شامل دیجیتال (هر نوع کالای دیجیتالی)، مد و استایل (سایت های فروش پوشاک)، بلیط هتل و تور (سایت های فروش بلیط یا تور گردشگری)، خانگی و اداری (تمام لوازم مورد نیاز خانه و اداره جات)، بیمه و خدمات (سایت های خرید بیمه و همینطور دیگر لوازم خدماتی) و تخصصی (لوازم تخصصی در زمینه موسیقی، کتاب، ورزش و...) هستند. که با لمس کردن هر یک از این زبانه ها لیست فروشگاه های مرتبط مقابلتان قرار میگیرد تا بتوانید به راحتی انتخاب کنید به طور مثال وقتی گزینه سایت دیجی کالا در رده بندی دیجیتال را لمس میکنید. صفحه ای مقابلتان قرار میگیرد که اطلاعات فروشگاه از قبیل سودفروشگاه، آدرس سایت همینطور رزومه خود سایت را در اختیارتان قرار می دهد تا با آگاهی تصمیم مناسبی بگیرید. در قسمت پایین تر نوشته مبلغ خرید اقساطی بر روی کادر کوچکی قرار دارد که شما می توانید با استفاده از دو گزینه مثبت و منفی در دو طرف محور میزان سقف مبلغ را انتخاب کنید تا در نمودار زیرینش مبلغ پرداخت ماهانه و همین طور پایان دوره را با توجه به تعداد ماه ها برایتان مشخص کند و تا از روند معامله با خبر شوید.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

ثبت آگهی فروش خودرو

در گذشته بسیار افرادی بودند که بدون اطلاع از قیمت خودرو خریدو فروش می کردند و یا چه بسیار کسانی که برای مطلع شداز...

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

بک لینک چیست و چرا وب سایت به آن نیاز دارد

با کشف اهمیت بک لینک‌ها برای رشد وب‌سایت خود. یاد بگیرید بک لینک‌ها چیستند و چرا وب‌سایت شما نمی‌تواند بدون آن‌ها...

تأثیر خرید و فروش کالای دست دوم بر اقتصاد کشور

خرید و فروش کالای دست دوم یا همان کالا های استفاده شده و کار کرده، یکی از عوامل مهم در اقتصاد کشور محسوب میشود. این...

فروش کالای دست‌ دوم

فروش کالای دست دوم، یعنی فروش کالا هایی که پیش تر توسط شحص دیگری استفاده شده اند، یک صنعت روبه رشد و پرطرفدار در...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد