جستجو

سایت های فروش اقساطی کالا

(13 رای)
به روز رسانی: 03 آبان 1399 ساعت 14:42:03
تاریخ ثبت: 14 مهر 1399 ساعت 23:04:48
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/39189
چرا به سایت های فروش اقساطی کالا نیازمندیم ؟ حتماً برای شما هم این روز ها پیش آمده که وقتی برای خرید کالا به فروشگاهی مراجعه می کنید، آرزو می کنید که یک نفر از در فروشگاه وارد شود و در خرید کالای مورد نیازتان به شما کمک کند. زیرا قیمت ها بسیار بالاست و امکان خرید در آن لحظه ممکن است برای شما فراهم نباشد.

از طرفی به قدری قیمت ها در نوسان است که حتماً رغبت زیادی به خریدن آن کالا در شما به وجود می آید چرا که از خود می پرسید که " آیا اگر امروز این کالا را نخرم، فردا با چه قیمتی باید آن را تهیه کنم ؟ " .

از این رو به نظر می رسد که باید با سایت های فروش اقساطی کالا آشنا شویم.

آشنایی با سایت های فروش اقساطی کالا :


در گذشته فروشگاه های محلی به کسانی که می شناختند و از اعتبار خوبی برخوردار بودند، بدون پرداخت وثیقه، اجناسی را می فروختند و اصطلاحاً به آن فروش نسیه می گفتند.

صاحبان فروشگاه یک دفتر حساب و کتاب هم داشتند که نام و میزان طلب خود را از خریداران، داخل آن می نوشتند. با آمدن اینترنت و امکان خرید آنلاین، قضیه ی قسطی خریدن، طور دیگری شده است که در این مقاله سعی می کنیم در مورد آن توضیحاتی بدهیم.

خرید توسط کارت اعتباری :


یکی از روش های خرید از سایت های فروش اقساطی کالا ، قسطا کارت است. قسطا به همت گروهی از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف، برای آسان کردن خرید قسطی و منصفانه برای تمامی افراد جامعه، ایجاد شده است. برای سفارش قسطا کارت ابتدا ثبت سفارش کرده و سپس تعداد اقساط و مقدار باز پرداخت در هر ماه را خودتان تعیین می کنید و سپس ثبت سفارش را نهایی می نمایید.

البته در این روش نیاز به یک برگ چک خالی (صیادی) دارید که در صفحه بارگذاری کنید و تصویر کارت ملی ملی خودتان را هم در اولین سفارش، باید بارگذاری نمایید.

وقتی کارشناسان قسطا کارت مدارک تان را بررسی کردند، در کم ترین مدت با شما تماس گرفته تا برای تحویل چک اصلی، زمانی را هماهنگ کنند. در این جا یا به صورت حضوری چک را تحویل می دهید و یا چک را به آدرس آن ها ارسال می کنید و در مرحله ی آخر، قسطا کارت برای شما ارسال می شود.

این کارت به مقدار مورد نظر شما شارژ شده و شما می توانید از هر فروشگاهی در سراسر کشور، خریدتان را انجام داده و هزینه ی آن را به صورت اقساطی بپردازید.

البته باید توجه داشته باشید که از سایت اصلی قسطا کارت، استفاده کنید و مراقب باشید که گرفتار کلاهبردارانی که اقدام به ایجاد سایت های مشابه قسطا کارت می کنند، نشوید.

مزایای قسطا کارت :



  • نیازی به مراجعه حضوری ندارید.

  • با قسطا کارت می توانید از تمامی فروشگاه ها خرید کنید.

  • نیازی به ضامن و چک کارمندی ندارید.

  • از تمامی درگاه های اینترنتی هم می توانید با قسطا کارت خرید کنید.

  • با دستگاه های POS هم از تمامی پایانه ها می توانید با قسطا کارت خرید کنید.

  • گروه اعتبار سنجی قسطا خیلی سریع کارت را برای شما صادر می کنند.


سایت فروش اقساطی قسطی کارت

پرداخت وام در سایت های فروش اقساطی کالا :


کالا قسطی نخستین سامانه خدمات اعتباری در سراسر کشور است. فروشگاه های آنلاین کالا قسطی (که به عنوان یکی از سامانه های فروش اعتباری و اقساطی مشغول به کار هستند) به عنوان مجری طرح اعطای وام خرید کالا انتخاب شده اند. مقدار وام در نظر گرفته شده حداکثر 20 میلیون تومان می باشد.

با مراجعه به سایت آن ها می توان با شروطی این وام را دریافت کرد. البته این خرید هم بدون ضامن و پیش پرداخت می باشد.

در این طرح حتی در صورت نداشتن کالا با برند خاص مورد نظر، کالای مورد نیاز شما در اسرع وقت تهیه شده و در اختیار شما قرار می گیرد.

البته لازم به تذکر است که باید خریداران مواظب قبول کردن پیشنهاد های مشابه و خرید آنلاین از سایر سایت های مشابه ولی با مقاصد کلاهبرداری باشند و به دقت از آدرس سایت مربوط به این فروشگاه ها خرید خود را نهایی کنند.

خرید اقساطی با ثبت نام در اپلیکیشن :


دیجی کالا یکی از سایت های فروش اقساطی است. این سایت با طراحی اپلیکیشن دیجی پی توانسته است محصولی جدید برای آسان خرید کردن مشتریان خود، فراهم کند.

شرکت نو آوران پرداخت تجاری ایرانیان، این اپلیکیشن را طراحی کرده و آن را برای خرید اقساطی به خدمت گرفته است. با اپلیکیشن فوق به راحتی می توان پرداخت های موبایلی را انجام داد و اقساطی کالا خرید.

البته باید در این اپلیکیشن ثبت نام کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.

دیجی پی به جز مشتریان معمولی، با عقد قرارداد با شرکت ها و سازمان ها اجازه داده است که کارمندان هم از بزرگ ترین فروشگاه آنلاین به صورت قسطی کالا خریداری کنند و اقساط آن را به صورت ماهانه پرداخت نمایند.

مزایای دیجی پی :



  • پرداخت اقساط به میزان خرید کاربر (مقدار اعتبار مالی در نظر گرفته شده برای شما تاثیری در اقساط ندارد)

  • دریافت اعتبار مجدد پس از پرداخت کامل اقساط

  • دریافت اعتبار و یا خرید اقساطی بدون مراجعه حضوری

  • دریافت اعتبار خرید بدون نیاز به ضامن و سپرده

  • افزایش اعتبار در صورتی که کاربر خوش حسابی باشید

  • ثبت چند خرید اقساطی مختلف در بازه های زمانی متفاوت


سایت فروش اقساطی دیجی پی

خرید با کارت اعتباری بدون چک و ضامن :


یکی از سایت های فروش اقساطی کالا ، لندر (Lender) است. لندر با نام "ایران رنتر" از سال 94 شروع به کار کرد. این سایت ابتدا در زمینه ی اجاره ی تجهیزات نمایشگاهی فعالیت می کرد. شرکت هوشمند آرمان گستر آریا با توجه به نیاز رو به رشد خرید های اقساطی توسط کاربران، تصمیم گرفت که سرویس های ایران رنتر را به دو بخش تقسیم کند.

به این ترتیب اجاره ی وسایل و تجهیزات را به سایت "نوین رنتر" سپرد و امکان خرید اقساطی را به صورت آنلاین بدون ارائه چک و ضامن با ایده ی کارت اعتباری خرید اجرا کرد.

این شرکت برای بالا بردن کیفیت خدماتش با همکاری سایت های فروش آنلاین توانسته است در حالی که کاربران از فروشگاه های آنلاین دیگر خرید می کنند، اقساط ماهانه خود را در لندر بپردازند.

خرید اقساطی سیم کارت با پیش پرداخت :


"مای رُند" یکی از سایت های فروش اقساطی کالا در حوزه ی سیم کارت است. در این سایت هم عموم مردم می توانند سیم کارت رُند مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقساطی خریداری نمایند. شرایط خرید این سیم کارت ها به این صورت است که باید 40 درصد مبلغ سیم کارت به صورت نقدی پرداخت شود و مابقی به انتخاب کاربر در اقساط چهار، پنج یا حداکثر شش ماهه پرداخت شود.

از شرایط خرید این سیم کارت ها، عقد قرارداد اجاره به شرط تملیک است. البته در این خرید نیاز به ضامن وجود ندارد و سیم کارت هم زمان با عقد قرارداد در تملیک شما قرار می گیرد ولی پس از پرداخت اقساط مالکیت سیم کارت به طور کامل به شما منتقل می شود.

خرید با استفاده از کارت اعتباری با پرداخت کارمزد :


"اسنوا" هم یکی از سایت های فروش اقساطی کالا است. در این شرکت با استفاده از کارت اعتباری که به مشتریان خود تحویل می دهد، آن ها می توانند لوازم خانگی را به طور اقساطی خریداری کنند.

مبلغ کارت اعتباری در این شرکت از 20 تا 50 میلیون تومان است. تعداد اقساط در طرح کارت اعتباری 36 ماهه می باشد. البته کارمزد 12 تا 16 درصد هم دریافت می شود.

این کارت های اعتباری را از بانک های توسعه تعاون، حکمت، صادرات، آینده، ملت، دی و رفاه کارگران می توان دریافت کرد.

خرید کالا های دیجیتال با پیش پرداخت و با پرداخت با چک :


سایت " قسطی آنلاین " هم یکی از سایت های فروش اقساطی کالا است. در این فروشگاه اینترنتی شرایط فروش برای کاربران به صورت زیر است :

اگر کاربران مایل اند تا مبلغ هفت میلیون تومان خرید داشته باشند باید به عنوان پیش پرداخت یک سوم را پرداخت کرده و مابقی را به صورت اقساطی بپردازند.

در صورتی که کاربری بالای هفت میلیون تومان تا سقف 20 میلیون تومان خرید داشته باشد، باید نصف مبلغ را به صورت پیش پرداخت بپردازد.

کاربرانی که با مبالغ بالای 20 میلیون تومان خرید دارند، باید حداقل 60 درصد پیش پرداخت را بپردازند و شرایط اقساط هم از سه تا 14 ماه با کارمزد 3.5 درصد روی مانده مبلغ است.

از موارد دیگری که باید توجه کرد این است که باز پرداخت اقساط فقط با چک آزاد یا کارمندی مقدور می باشد. حداکثر مبلغ هر چک هم دو میلیون تومان است و برای هر دو ماه هم می توان یک فقره چک پرداخت کرد. حساب کاربر باید بدون سابقه ی برگشتی باشد و نوع چک هم از نوع چک های صیادی است.

از جمله سایت های فروش اقساطی کالاهایی نظیر تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و ... می توان به سایت " قسطیکو " مراجعه کرد که فروشی نظیر قسطی آنلاین دارد.

مراحل ثبت نام سایت های فروش اقساطی کالا

خرید اقساطی با سفته :


بای چک فروشگاه موبایل، لپ تاپ و ... و قسطی کلاپ فروشگاه لوازم خانگی از جمله این فروشگاه ها هستند. سایت های " قسطی کلاب " و " بای چک " از سایت های فروش اقساطی کالا هستند که خدمات خود را با دریافت سفته به جای چک انجام می دهند.

بای چک از فروشگاه هایی است که برای کسانی که دسته چک ندارند، امکان خرید آنلاین با سفته را فراهم کرده است. در این فروشگاه کاربران می توانند با سفته تا مبلغ نامحدود و متناسب با گردش حساب و موقعیت کاری خود خرید کنند.

مشتری در بخش نحوه ی خرید در هنگام ثبت نام باید توجه داشته باشد که قسمت " خرید با سفته " را انتخاب کند و پس از ثبت نام و دریافت تاییدیه با هماهنگی فروشگاه مورد نظر اقدام به خرید نماید.

فروشگاه هم پس از حساب و کتاب به ازای کل اقساط او، یک برگ سفته همراه با تعهد پرداخت اقساط از مشتری دریافت می کند. مشتری تعهد می کند که در موعد مقرر اقساط را به حساب معرفی شده در فرم تعهد واریز کند و شرکت را از واریز کردن خود مطلع سازد. او می تواند پس از پایان اقساط سفته خود را از فروشگاه پس بگیرد.

خرید اقساطی با سفته به همراه پیش پرداخت :


فروشگاه اینترنتی " آترا مارت " یکی از سایت های فروش اقساطی کالا است که در آن علاوه بر سفته، پیش پرداخت هم توسط کاربر پرداخت می شود. کاربر ابتدا کالای اقساطی را از سایت انتخاب کرده، در محاسبه گر اقساط وارد می کند و پس از دریافت فرم تعهد نامه و دریافت برگه ی تعهد پرداخت اقساط می تواند کالای خود را از فروشگاه تهیه کند.

یادتان باشد که فرم اطلاعات شما باید به دقت پر شود و مدت باز پرداخت اقساط از حداقل 1 الی حداکثر 24 ماه است. این شرکت برای خرید اقساطی حداقل 25 درصد مبلغ فاکتور را به صورت پیش پرداخت نقدی دریافت می کند. حتی گاهی اوقات کاربر می تواند تا 30 درصد هم پیش پرداخت را افزایش دهد.

به محض پرداخت 25 درصد، کالا برای شما رزرو خواهد شد و اگر واریز انجام نشود، در روز های بعد ارزش کالا با نرخ جدید برای شما محاسبه می شود.

لازم به تذکر است که این فروشگاه از سرویس هایی به نام " آترا پوینت " برای خرید های ویژه استفاده می کند و در صورت خرید اقساطی، این سرویس ها را به کاربر ارائه نمی دهد.

طرح اقساط بدون چک به مدت محدود :


از سایت های فروش اقساطی کالا فروشگاه سامسونگ سنتر است که کالاهای خود را با سفته و به مدت محدودی ارائه می دهد. این کالا ها بدون چک و ضامن به صورت قسطی فروخته می شود. البته این نوع خرید برای دانشجویان بسیار مناسب است.

" فروشگاه اینترنتی نوزده کالا " در اقدامی مشتری مدارانه شرایط ویژه فروش اقساطی بدون نیاز به چک و ضامن را فراهم کرده است. این فروشگاه گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت، کالاهای دیجیتال دیگر و لوازم خانگی را شامل این نوع از فروش خاص کرده و تقسیط آن را بر اساس توان مالی و میزان درآمد تعیین نموده است. اما مدت محدودی را برای این فروش در نظر می گیرد.

نکته ی مهم نهایی :

دیجی قسطی و قسطی کلاپ هم از سایت های فروش اقساطی کالا هستند که بدون پیش پرداخت کالاهای خود را در اختیار کاربران قرار می دهند اما توجه داشته باشید که حتماً با آدرس درست وارد این سایت ها شوید و اجازه ندهید که سایت های مشابه کلاه تان را بر دارند.

 

 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

ثبت آگهی فروش خودرو

در گذشته بسیار افرادی بودند که بدون اطلاع از قیمت خودرو خریدو فروش می کردند و یا چه بسیار کسانی که برای مطلع شداز...

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

بک لینک چیست و چرا وب سایت به آن نیاز دارد

با کشف اهمیت بک لینک‌ها برای رشد وب‌سایت خود. یاد بگیرید بک لینک‌ها چیستند و چرا وب‌سایت شما نمی‌تواند بدون آن‌ها...

تأثیر خرید و فروش کالای دست دوم بر اقتصاد کشور

خرید و فروش کالای دست دوم یا همان کالا های استفاده شده و کار کرده، یکی از عوامل مهم در اقتصاد کشور محسوب میشود. این...

فروش کالای دست‌ دوم

فروش کالای دست دوم، یعنی فروش کالا هایی که پیش تر توسط شحص دیگری استفاده شده اند، یک صنعت روبه رشد و پرطرفدار در...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد