جستجو

سریع ترین روش بازاریابی آنلاین

(12 رای)
به روز رسانی: 03 آبان 1399 ساعت 13:04:34
تاریخ ثبت: 22 مهر 1399 ساعت 01:32:15
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/39730
سریع ترین روش بازاریابی آنلاین کدام است؟ آیا تفاوتی بین سریع ترین روش ها و پربازده ترین آنها وجود دارد؟

با کمی دقت در این مقوله، شباهت و هم پوشانی بسیاری بین شیوه های سریع و روش های پربازده و موثر پیدا می کنیم. قبلا در مقاله ای مستقل، درباره ی مفهوم و بسترهای تبلیغات آنلاین با بازدهی بالا صحبت کرده ایم. بیایید فاکتور سرعت را به عامل کارآمد بودن روش ها اضافه کرده و تاثیرگذارترین شیوه ها را از دل بازاریابی آنلاین، بیرون بکشیم.

هر صاحب کسب و کاری، رویای موفقیت یک شبه را در سر می پروراند. آنلاین مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی می تواند با استراتژی ها و اجرای صحیح، شما را به آن رویا نزدیک کند. چه این کار را به تنهایی انجام دهید یا با متخصصان حرفه ای کار کنید، بازاریابی اینترنتی می تواند باعث تسریع در رشد کسب و کار باشد.

در واقع بازاریابی آنلاین نوعی استفاده از کانال های مبتنی بر وب برای پخش پیام در مورد برند تجاری، محصولات یا خدمات یک شرکت به مشتریان است. سریع ترین روش ها و تکنیک های مورد استفاده برای این بازاریابی شامل ایمیل، رسانه های اجتماعی، تبلیغات نمایشگر، بهینه سازی موتور جستجو، Google AdWords و موارد دیگر است.
پذیرش گستردگی اینترنت برای تجارت و استفاده شخصی، کانال های جدیدی را برای تبلیغات و مشارکت در بازاریابی ایجاد کرده است. مزایا و چالش های زیادی نیز در بازاریابی اینترنتی وجود دارد که در درجه اول از رسانه های دیجیتال برای جذب و تبدیل بازدید کنندگان مجازی به مشتری استفاده می کند.
بازاریابی اینترنتی با بازاریابی سنتی متفاوت است، که در طول تاریخ رسانه هایی مانند تبلیغات چاپی، بیلبورد، تلویزیون و رادیو را شامل می شده است.
قبل از ظهور کانال های بازاریابی آنلاین، هزینه بازاریابی محصولات یا خدمات غالبا گران بود و اندازه گیری آن به طور سنتی دشوار بود. امروزه هرکسی با مشاغل آنلاین (و همچنین اکثر مشاغل آفلاین) می تواند با ایجاد یک وب سایت و ایجاد کمپین های جذب مشتری با هزینه ای کم در بازاریابی اینترنتی شرکت کند.

بازاریابی آنلاین

مزایای استراتژی های بازاریابی آنلاین


ابتدا به زبان ساده بررسی کنیم که چرا بازاریابی اینترنتی بسیار سریعتر از بازاریابی سنتی است؟

  • افزایش آگاهی از برند


اینترنت 2.8 میلیارد کاربر دارد، به این معنی که وقتی به صورت آنلاین بازاریابی می کنید، مخاطبان بالقوه شما طیف وسیعی را شامل می شوند. مهم نیست که از چه استراتژی هایی در کمپین بازاریابی اینترنتی خود استفاده می کنید، همه ی آنها می توانند به افزایش آگاهی از برند شما کمک کنند. آگاهی از برند تجاری با آنلاین ماررکتینگ به دلیل تعداد زیاد کاربران اینترنت، افزایش می یابد و این اتفاق زمانی می افتد که محتوای مفیدی را به اشتراک بگذارید، در شبکه های اجتماعی فعال باشید و در سیستم عامل هایی مانند Google AdWords، کمپین های آنلاین ایجاد کنید.

  • درآمد بیشتر


وقتی با بازاریابی اینترنتی به مخاطبان خود می رسید، می توانید درآمد کلی خود را افزایش دهید. به عنوان مثال اگر شما یک شرکت تجهیزات پزشکی دارید که می خواهد از بازاریابی آنلاین برای افزایش بازده و فروش خود استفاده کند، می توانید این کار را با استفاده از استراتژی هایی مانند بازاریابی محتوا و سئو، با سرعت و مقرون به صرفه، انجام دهید.

  • معاملات سریعتر


اینترنت پویا و دائماً در حال تغییر است. اینترنت همان بستری است که می توانید خیلی سریع تر سود کسب کنید. چه از طریق یک تبلیغ موتور جستجو، یک ایمیل یا یک وبلاگ، به راحتی می توانید به وب سایت خود لینک دهید. از آن طرف، مشتریان می توانند سریعتر از همیشه آنچه را که می خواهند انتخاب کرده و خریداری کنند.

حتی اگر شغل شما در حیطه ی تجارت الکترونیکی نیست، همچنان می توانید بازدیدکنندگان سایت را جذب کنید تا در خبرنامه هایتان ثبت نام کنند، نرم افزار دانلود کنند یا برای دریافت خدمات با چند کلیک و چند تایپ با شما تماس بگیرند. این امر بدون توجه به تخصص شما، با سرعت و به صورت آنلاین پیش می رود.

  • دسترسی گسترده تر


در اینترنت هیچ مرزی وجود ندارد. استفاده از بازاریابی اینترنتی به این معنی است که شما می توانید از هر طرف شهر تا آن سوی جهان به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید. تنها کاری که شما باید انجام دهید اجرای صحیح استراتژی های بازاریابی آنلاین است.

روش های بازاریابی اینترنتی مانند بهینه سازی موتور جستجو (SEO) باعث می شود کسب و کار شما در کانال هایی که مشتریان شما بیشتر از همه استفاده می کنند به راحتی پیدا شود. افراد بیشتر احتمال دارد گزینه هایی را که ابتدا در نتایج جستجو ظاهر می شوند، بررسی کنند. بنابراین به احتمال زیاد آنها با شما ارتباط برقرار می کنند و حتی از شما خرید می کنند.

  • ساعات کاری بیشتر


اکثر کسب و کار ها شب ها فعالیت ندارند. اما در بازاریابی آنلاین، وب سایت شما تمام روز و شب آماده به خدمت است و باعث رونق کسب و کار شما می شود. استراتژی های بازاریابی اینترنتی چرخه ی جذب مشتری و فروش محصول را به سرعت می چرخاند. با این حال، این امر بدون داشتن یک برنامه ی جامع بازاریابی اینترنتی و آگاهی از تمامی کانال ها و رسانه های تبلیغاتی، که برای موفقیت آنلاین ضروری است، اتفاق نمی افتد.

استفاده از ابزارهای بازاریابی آنلاین برای رشد سریع تر


اکنون که برخی از مزایای بازاریابی آنلاین را دانستید، زمان شروع استفاده از آنها فرا رسیده است. استراتژی های بازاریابی زمانی موفقیت بیشتری کسب می کنند که مبتنی بر یک برنامه محکم و اهداف مشخص باشند. یکی از اهداف شما رشد سریع است و اجرای روش های زیر می تواند به موفقیت شما کمک کند.
تعدادی ابزار وجود دارد که می تواند برای ساخت و حفظ یک برنامه قوی بازاریابی آنلاین مورد استفاده قرار گیرد:

سئو Search Engine Optimization (SEO)


اگرچه بهینه سازی موتور جستجو یا SEO برای نشان دادن نتایج، مدتی طول می کشد، اما یکی از بهترین راه ها برای رشد کسب و کار شماست. SEO فرآیند بهبود وب سایت شماست به طوری که در صفحات نتایج موتور جستجو یا SERPS رتبه بالایی را کسب می کند و کلیک بیشتری از کاربران موتور جستجو را دریافت می کند.

سئو از ابزارهای سریع در بازاریابی آنلاین

یک وب سایت داینامیک ایجاد کنید.


بهترین وب سایت ها اطلاعات، سطح تعامل و کارهای جالبی را ارائه می کنند. سایتی ایجاد کنید که جزئیات مربوط به شغل شما و فرصت های تماس با شما را ارائه دهد، مانند صفحه تماس یا فرم ثبت نام که بازدیدکنندگان می توانند برای ایمیل یا محتوای برتر آن را پر کنند. فراموش نکنید که دکمه های ثبت نام را در جایی که از طریق ایمیل یا رسانه های اجتماعی با شما در تماس باشند، قرار دهید. امنیت سایبری، نگرانی عمده ی خریداران است.

همان طور که ذکر شد، یکی دیگر از سریع ترین راه های محبوبیت در بازاریابی اینترنتی، ایجاد وب سایتی است که قابل اعتماد باشد. گوگل وب سایت های قابل اعتماد را در میان صفحات اول نتایج جستجو، قرار می دهد. اگر وب سایت شما قبلا منبع معتبری نبوده است، از امروز طبق آن معیار ها عمل کنید.
برای مثال باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به جای قالب معمول HTTP در قالب HTTPS ظاهر شود. زیرا مشتریان به احتمال زیاد از وب سایت هایی با قالب دوم، بیشتر بازدید می کنند.

پرداخت به ازای هر کلیک Pay-per-click (PPC)


PPC یا تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک، یکی از بهترین راه های جذب بازدید وب سایت و مشتری، به جهت رشد کسب و کار شماست. همچنین به دلیل اینکه روی سیستم پیشنهادی کار می کند، بسیار مقرون به صرفه است. در این سیستم فقط در صورت کلیک کاربر بر روی تبلیغ، هزینه ی آن را باید پرداخت کنید.

پرداخت به ازای هر کلیک، از ابزارهای سریع در بازاریابی آنلاین

یک وبلاگ راه اندازی کنید.


در برخی موارد، مشتریان مشاوره و اطلاعاتی راجع به چیزهایی که می فروشید، می خواهند. پس وبلاگی را راه اندازی کرده و به سوالات مشتریان خود پاسخ دهید. البته وبلاگ را به میدان فروش محصولات تبدیل نکنید، فقط بر آنچه خوانندگان تمایل به دانستن دارند، تمرکز کنید، نه آنچه را که خودتان می خواهید آنها بدانند. هر وبلاگ را با یک فراخوان پایان دهید تا برای کسب اطلاعات بیشتر با شما تماس بگیرند و لینک هایی به سایر صفحات مانند صفحات محصول یا سایر مطالب وبلاگ، قرار دهید.

بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)


بازاریابی از طریق ایمیل بسیار قدرتمند است زیرا یک کانال مستقیم ارتباطی بین کسب و کار شما و مشتریان فعلی و بالقوه است. این کار با بدست آوردن آدرس ایمیل مشتری شما شروع می شود. اما پس از آن شما باید دقیقا بفهمید که چگونه برای همه ی افرادی که در لیست شما هستند، بازاریابی موثری داشته باشید.
وقتی افراد برای دریافت ایمیل از شما، ثبت نام می کنند، نشانه ی آن است که آنها به کسب و کار شما علاقه مند هستند. با در تماس ماندن از طریق خبرنامه ی ایمیل به آن علاقه، بها دهید. داستان هایی درباره ی محصولات جدید، مشتریان راضی و سایر اخبار جالب درباره شرکت خود بنویسید.

بازاریابی رسانه های اجتماعی (Social Media Marketing)


حتی با وجود ابزارهای تعاملی در وب سایت، مکالمه هنوز کاملا یک طرفه است. در مقابل، رسانه های اجتماعی به مشتریان فعلی و بالقوه تالار گفتگو می دهند تا درباره ی کسب و کار شما صحبت کنند. این نه تنها بینش ارزشمند مصرف کننده را فراهم می کند، بلکه باعث افزایش وفاداری و آگاهی از برند شما نیز می شود. در رسانه های اجتماعی، تا زمانی که مطالب جدید را به طور منظم ارسال می کنید، ورق به نفع شما برمی گردد.

رسانه های اجتماعی از ابزارهای سریع در بازاریابی آنلاین

کمپین گوگل ادوردز (Google Adwords) را تست کنید.


سریع ترین راه برای جذب مشتری استفاده از Google Adwords است. به معنای واقعی کلمه در عرض چند ساعت از راه اندازی کمپین Adwords شما می توانید فروش داشته باشید. با کمال تعجب، اکثر شرکت ها اصلاً بازاریابی Adwords انجام نمی دهند.
می توانید یک کمپین Adwords را با قیمت نه چندان زیاد امتحان کنید. اگر جواب داد، بودجه ی خود را افزایش دهید، در غیر این صورت هزینه ی زیادی برای شما نداشته است.

بازاریابی محتوا (Content Marketing)


ایجاد محتوا بخشی اساسی از هر استراتژی بازاریابی اینترنتی است، زیرا به کاربران دلیلی برای بازدید از سایت شما می دهد و به موتورهای جستجو چیزی برای تحقیق و فهرست بندی می دهد.

مهم نیست که چه نوع محتوایی ایجاد می کنید، همیشه باید برای مخاطبان هدف شما مفید و جالب باشد. وقتی خوانندگان، اطلاعات شما را مفید می دانند، به احتمال زیاد آنها را به اشتراک می گذارند. محتوای شما می تواند به اشکال مختلفی از جمله محتوای نوشتاری، اینفوگرافیک ها و فیلم ها باشد.

پست های وبلاگ، برای بازاریابی محتوا به خوبی کار می کنند زیرا به راحتی در شبکه های اجتماعی قابل اشتراک هستند.

تولید محتوا از ابزارهای سریع در بازاریابی آنلاین

وبینارها و رویدادها (Events & Webinars)


از آنجا که بازاریابی با هدف معرفی برند تجاری و کسب بازار، به یافتن مشتری بالقوه و فروش محصول و خدمات می انجامد، نکته ای برای افزایش سریع فروش آنلاین وجود دارد. در وبینار استفاده از یک سمینار آنلاین برای ارتباط با مخاطبان بیشتر و ارتقا کسب و کار شما مهیاست.

وبینارها معمولاً شامل یک سخنرانی و پس از آن جلسه ی پرسش و پاسخ هستند. از آنجا که آنها یک رسانه ی تصویری هستند، می توانند به ارائه دهندگان در ارتباط سریع با شرکت کنندگان کمک کنند.

وبینارها اصولاً دوره های کوتاه آنلاین هستند. آنها می توانند اشکال بسیار خوبی از محتوا باشند، به خصوص اگر شما به دنبال بازار هدف برای یک محصول دیجیتال هستید.
اول از همه، برای داشتن یک وبینار و شروع سریع فروش آنلاین، باید یک لیست بازاریابی از طریق ایمیل یا هر نوع پلتفرم دیگری داشته باشید که بتوانید با آن بازاریابی کنید. مثلا در LinkedIn ،Facebook ،Twitter ،Instagram و سایر شبکه های اجتماعی باشد. فالوورهای شبکه های اجتماعی ممکن است برای یک وبینار ثبت نام کنند یا نکنند. اگر دنبال کننده یا فالوورهایی دارید که شما را برای پست های وبلاگ هایتان پسندیده اند، احتمالا در وبینار شرکت می کنند.
اگر مخاطب نداشته باشید و لزوما هیچ دنبال کننده ی شبکه اجتماعی نداشته باشید، مسیر کار شما طولانی خواهد بود. وبلاگ نویسی و بازاریابی محتوا بهترین گزینه ی شما هستند، مگر اینکه بودجه ی کافی و قدرت انجام برخی تبلیغات پولی گوگل و فیسبوک و... را داشته باشید.
حالا زمان ایجاد نوع مناسب پیشنهاد، برای افزایش بازدهی خدمات، در وب سایت است. برای تقویت آن در وب سایت، باید رویدادی ایجاد کنید که افراد بخواهند محصول یا خدمات شما را انتخاب کنند و سپس در این باره اطلاع رسانی کنید. بنابراین مراحل یکی از سریع ترین شیوه های فروش آنلاین به ترتیب زیر است:

  1. بفهمید قصد ارائه چه خدماتی را دارید.

  2. وبینار پر محتوایی تدارک ببینید.

  3. آن را در مقابل چشم مخاطبان قرار داده و از آنها بخواهید که ثبت نام کنند.


بازاریابی ویدیویی (Video Marketing)


فیلم ها امروزه یکی از موثرترین اشکال محتوا هستند. ویدیوها جذاب هستند و بازدیدکنندگان را ترغیب می کنند که وقت بیشتری را در صفحات شما بگذرانند. اغلب اوقات، کاربران بیشتر از آنکه از متن لذت ببرند، بیشتر درگیر ویدئو هستند. استفاده از فیلم ها یکی از سریع ترین روش ها برای بازاریابی آنلاین در کسب و کارهاست.

ویدیو مارکتینگ از ابزارهای سریع در بازاریابی آنلاین

کارآمد ترین و سریع ترین رسانه های اجتماعی برای بازایابی و تبلیغات آنلاین


تبلیغ کالا بصورت آنلاین امری ضروری است، زیرا احتمال دستیابی به مشتریان بالقوه را چند برابر می کند. تمام مشاغل، برای پیشرفت باید لیست اولویت های بازاریابی آنلاین را بررسی و انتخاب کنند. این امر باعث افزایش شناخت برند تجاری و ارتقا کسب و کار شما می شود.

ما در دوره ی رسانه های اجتماعی زندگی می کنیم، جایی که بسیاری از مردم جهان همیشه در حال استفاده از تلفن، تبلت و کامپیوترهای خود هستند. با ایجاد یک پروفایل برای کسب و کار خود در برخی از سایت های رسانه های اجتماعی، اطمینان حاصل کنید که افراد پروفایل شما را مشاهده می کنند و در این راه مشتریان جدیدی را به دست می آورید.

برخی از این سایت های رسانه های اجتماعی شامل LinkedIn ،Google Plus ،Twitter ،Facebook و Pinterest هستند و سریع ترین راه های تبلیغات آنلاین محصولات را به شما ارائه و تضمین می کنند. پروفایل کسب و کار شما باید توصیف بسیار خوبی از خود شما و خدمات تان داشته باشد و نیز لینکی به وب سایت شما درج شود تا مشتریان بتوانند به راحتی به شما دسترسی پیدا کنند. از این جهت، رسانه های اجتماعی به ابزاری عالی برای رشد سریع انواع مشاغل، تبدیل شده است.

موارد زیر چند روش پربازده و سریع هستند که می توانید برای بازاریابی اینترنتی محصول خود استفاده کنید. پیشنهاد می کنم مقاله ی تبلیغات آنلاین با بازدهی بالا را، که در آن به شرح کامل لیست زیر پرداختیم، مطالعه نمایید.

  • FaceBook


رسانه ی اجتماعی فیسبوک از روش های سریع در بازاریابی آنلاین
شما می توانید از صفحه ی فیسبوک خود برای تبلیغ محصول خود به مخاطبان هدف استفاده کنید، زیرا میلیاردها نفر در فیسبوک حضور دارند. فیسبوک یک بستر تبلیغاتی است که به شما امکان می دهد از روشی سریع برای بازاریابی آنلاین خدمات خود استفاده کنید.

وقتی صحبت از استراتژی های بازاریابی اینترنتی می شود، تبلیغات فیسبوک به دلیل عملکرد خوبی که در حال حاضر دارند یکی از اولین استراتژی های ذکر شده خواهد بود.

  • Pinterest


رسانه ی اجتماعی پینترست از روش های سریع در بازاریابی آنلاین

یک بستر آنلاین برای خرید و فروش محصولات است. بسیاری از افراد از Pinterest برای خرید محصولات و افزودن محصولات در لیست خواسته ها استفاده می کنند. بنابراین هنگام تبلیغات با استفاده از این پلتفرم مطمئنا مشتریان بالقوه خواهید داشت. فقط اطمینان حاصل کنید که از محصولات خود، عکس هایی عالی می گیرید که بینندگان را به خود جلب می کند. برای اینکه در کمترین زمان ممکن، تعداد زیادی پین به دست آورید، پست خود را وقتی افراد زیادی آنلاین هستند، ارسال کنید و از داشتن عکس های جذاب در تبلیغات، اطمینان حاصل کنید.

  • Twitter


رسانه ی اجتماعی توییتر از روش های سریع در بازاریابی آنلاین

توییتر یک تجربه ی شخصی ارتباط با مشتریان را ارائه می دهد. بوسیله ی آن شما قادر خواهید بود به طور مستقیم و سریع با مشتریان بالقوه ی خود در تماس باشید، آنها را از محصول خود آگاه کنید و بتوانید به صورت جداگانه به سوالات آنها پاسخ دهید.

  • Instagram


رسانه ی اجتماعی اینستاگرام از روش های سریع در بازاریابی آنلاین

با میلیون ها کاربر که همیشه فعال هستند، این شبکه برای تبلیغ سریع محصولات ایده آل است. اینستاگرام گزینه هایی را در اختیار شما قرار می دهد که چگونه می توانید محصولات خود را تبلیغ کنید. این گزینه ها شامل استفاده از عکس های جذاب از محصولات، استفاده از داستان ها یا Story های اینستاگرام، ارائه یک فیلم یا استفاده از کسانی که در اکانت های پربازدید خود تبلیغ محصول شما را می کنند، هستند.

  • LinkedIn


رسانه ی اجتماعی لینکدین از روش های سریع در بازاریابی آنلاین

این پلتفرم به همه اجازه می دهد تا پروفایل شما را مشاهده کنند و مشتریان را قادر می سازد که لینک وب سایت شما را دنبال کنند. LinkedIn هم برای استارت آپ ها و هم برای مشاغل بزرگ، برای تبلیغ محصولشان روشی سریع و ایده آل است.

  • YouTube


رسانه ی اجتماعی یوتیوب از روش های سریع در بازاریابی آنلاین

ایجاد یک کانال YouTube که بتوان محصولات خود را به شیوه ای موثر تبلیغ کرد، کمک بزرگی به شما می کند. لزوما ایجاد یک ویدیوی معمولی تنها گزینه برای نتیجه گیری در YouTube نیست، ارائه محتوای خلاقانه و جذب کننده و عنوان جذاب به بازاریابی آنلاین آن کمک می کند تا محصول شما به سرعت شناخته و عرضه شود. این سایت با بیش از 1 میلیارد کاربر، امکان رویارویی تعداد زیادی از مشتریان بالقوه به محصول شما را، تضمین می کند.

 جمع بندی


با توجه به تمامی مطالب ذکر شده، اینطور به نظر می رسد که انتخاب سریع ترین روش بازاریابی آنلاین، به عواملی همچون نوع کسب و کار یا خدمات، مشتریان هدف، توانایی مالی و بودجه و میزان قابلیت شما در گسترش خدمات بستگی دارد. بعد از مشخص شدن این موارد، به راحتی می توان یکی از روش هایی که پیش تر ذکر شد را انتخاب کرد. سپس بر اساس نوع خدمات، محتوایی مناسب و ارزشمند برای تبلیغات در نظر گرفت.

برای مثال فرض کنید، شما شغلی دارید که مشتریانتان به جای خواندن محتوای متنی، به پادکست یا ویدیو رغبت بیشتری نشان می دهند. پس شما می بایست محتوای تبلیغات خود را بصورت پادکست یا ویدیو تهیه نمایید.

برای انتخاب بهترین رسانه یا سایت های اجتماعی، به در دسترس بودن آن سرویس برای مشتریان خود توجه کنید. برای مثال در ایران، استفاده از تلگرام برای تبلیغات و بازاریابی، بیشتر از یوتیوب و پیام رسان فیسبوک نسبت به کشوری مثل امریکاست.

 

 

 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

سایت مزایده آنلاین کالا

امکان برگزاری مزایده آنلاین در سایت سلفری

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

قوانین فروشگاه های اینترنتی (قوانین فروش آنلاین کالا)

قوانین فروشگاه های اینترنتی به اندازه کالایی که ارائه می دهند مهم است. در واقع یکی از مهم ترین مواردی که یک کسب...

خرید و فروش سهام آنلاین

خرید و فروش سهام آنلاین یکی از سوالات رایجی است که این روزها همه با آن مواجه می شوند. با توجه به جذاب شدن بازار سرمایه...

راه اندازی کسب و کار آنلاین

راه اندازی کسب و کار به صورت آنلاین یکی از پر طرفدارترین راه ها برای شروع کار به صورت آنلاین است. شروع یک تجارت آنلاین...

ارزان‌ترین روش بازاریابی به‌صورت آنلاین

آنلاین شدن کسب‌وکارها در این روزگار تبدیل به واقعیتی جدانشدنی شده است. به‌طورکلی در مقایسه با تبلیغات آفلاین...

روش های جدید تبلیغات کدامند؟

تبلیغات را می توان یکی از شیوه های ارتباطی بین صاحبان کسب و کار با مشتریان بالقوه و بالفعل در بازاریابی تعریف کرد....

دیجیتال مارکتینگ چه روش هایی دارد؟

دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال به مهم ترین عضو تبلیغاتی در پیشرفت کسب و کار ها تبدیل شده است. اخیراً مدیریت...

روش های افزایش فروش اینترنتی

افزایش فروش اولین دغدغه و مشکل برای فروشگاه های آنلاین است. آن ها باید سعی کنند محصولات خود را به صورت آنلاین به...

بازاریابی موتورهای جست و جو

بازاریابی موتورهای جست و جو توسط دنی سالیوان در سال ۲۰۰۱ عنوان شد. او یک کارآفرین آمریکایی است. سالیوان در یکی از...

خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی از چه زمانی مورد توجه قرار گرفت؟ این سوالی است که ممکن است بارها برای ما پیش...

بهترین کتاب بازاریابی

برای اینکه بتوانید در زمینه بازاریابی به مهارت دست پیدا کنید و یک بازاریاب حرفه ای شوید، هیچ چیزی به اندازه مطالعه...

انواع روش های دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهایی که می خواهند در بازار دیجیتال مرتبط و رقابتی باقی بمانند، یکی از ضروریات شده...

بازاریابی شبکه ای باینری

برنامه های جبران باینری یک محصول اصلی در صنعت فروش مستقیم است و به طور کلی، هیئت منصفه تقریباً به طور یکسان در مورد...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد