جستجو

فالوئر بگیر اینستاگرام

(11 رای)
به روز رسانی: 03 آذر 1399 ساعت 16:28:14
تاریخ ثبت: 26 آبان 1399 ساعت 20:59:41
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/43705
جذب فالوئر در اینستاگرام یکی از دغدغه های اصلی همه افرادی است که در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند. اینستاگرام به طور طبیعی مکانی عالی برای در معرض دید قرار گرفتن مارک ها در هر شکل و اندازه است، با این حال، افزایش یک مخاطب متعهد و وفادار در برنامه کار ساده ای نیست.

معرفی اینستاگرام


در حالی که احساس می کنم این پلتفرم نیازی به معرفی ندارد، ممکن است برخی از شما با آن تازه کار باشید. بنابراین، می خواهم چند واقعیت سریع را برای شما بیان کنم. اینستاگرام یک برنامه تلفن همراه به اشتراک گذاری عکس است. این برنامه در سال ۲۰۱۰ به عنوان یک برنامه رایگان راه اندازی شد. بسیاری از برنامه های عکس دیگر وجود داشت، اما اینستاگرام به نقطه شیرین رسید و رشد نمایی کرد. آنها به قدری سریع و ارگانیک رشد کردند که فیس بوک علاقه مند شد و آنها را به قیمت یک میلیارد دلار در آوریل ۲۰۱۲ خریداری کرد.از آوریل سال ۲۰۱۷ ، اینستاگرام ماهانه بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر فعال دارد.

تکامل اینستاگرام


اینستاگرام قبلاً یک برنامه اساسی بود. شما یک عکس می گرفتید، یک فیلتر روی آن قرار می دادید (برای بهتر دیده شدن خود) و سپس آن را با دنبال کنندگان کوچک اینستاگرام خود به اشتراک می گذاشتید.

امروز، اینستاگرام با تعداد زیادی ویژگی از ویژگی های اتوماسیون تا فیلترهای خارق العاده پر شده است. هنگامی که Snapchat شروع به جذب میلیون ها دنبال کننده کرد و برنامه هایی مانند Periscope از ویدئوی زنده استفاده کردند، اینستاگرام برای ارائه این ویژگی ها نیز عجله کرد.

به عنوان مثال، می توانید به جای تکیه بر فیلترهای داخل Instagram ، با استفاده از ویژگی های پیشرفته تر ویرایش عکس، عکسها را ویرایش کنید. همچنین می توانید Stories را ارسال کنید. داستان ها در بالای خبرهای دوستان شما نشان داده می شوند و فقط ۲۴ ساعت در آنجا نشان داده می شوند.

اگر می خواهید داستانهای خود را گسسته نگه دارید، می توانید آنها را فقط برای انتخاب دوستان یا گروه های سرپرستی ارسال کنید. می توانید تصاویر خود را با متن، نقاشی و جلوه های ویژه دیگر ویرایش کنید، دقیقاً مانند  Snapchat ویژگی Live Video اینستاگرام نیز در حال جلب توجه است. مانند اکثر سیستم عامل های ویدیوی زنده نیست زیرا به محض اینکه جریان را متوقف کنید، ویدیو ناپدید می شود.

فقط در حین فیلمبرداری می توانید برنامه زنده تماشا کنید. هدف ما در این مقاله این است که چگونگی جذب فالوور اینستاگرام را آموزش دهیم. هنوز هم، مهم است که از این ویژگی ها آگاهی داشته باشید، زیرا با افزایش هزاران مخاطب در هفته، از آنها استفاده خواهید کرد.

چگونه فالوئر ها را در اینستاگرام بدست آوریم؟


گرفتن فالوئر در اینستاگرام سوالی است که ذهن هر بازاریاب را به خود جلب می کند. متأسفانه، اکثر مقالات منتشر شده در مورد این موضوع بسیار مبهم و یا کاملاً خاص هستند و اکثراً دو ایده کم تأثیر و / یا تمام وقت گیر را ارائه می دهند.

علاوه بر این، استراتژی های رشد پیروان اینستاگرام تقریباً به دفعات بروزرسانی الگوریتم رتبه بندی اینستاگرام باید به روز شوند. این احتمال وجود دارد که نکاتی که در سال ۲۰۱۷ به اشتراک گذاشته شده اند، بسیار قدیمی باشند، زیرا، اینستاگرام در ۲ سال گذشته تغییر زیادی کرده است.

وقتی نوبت به نحوه جذب فالوور در اینستاگرام می رسد، زمان بندی همه چیز است. بله، یک سری فعالیت ها وجود دارد که می توانید برای افزایش دنبال کردن خود انجام دهید. با این حال، رفتن ناگهانی و پر سرعت با همه آنها نتیجه قابل توجهی نخواهد داشت، زیرا اثربخشی هر اقدام پس از رسیدن به یک نقطه عطف پیرو خاص تغییر می کند.

به عنوان مثال، خرید یک پست به حساب خود در ازای ۱۰۰ دلار از یک اینفلوئنسر بزرگ در حالی که ۱۰ دنبال کننده دارید، فایده ای ندارد. بله، ممکن است برخی از دنبال کنندگان را از این طریق بدست آورید، اما قیمت هر دنبال کننده به طور نامعقولی بالا خواهد بود. وقتی قبلاً در اینستاگرام هویتی قوی ایجاد کرده اید و به دنبال سرعت بخشیدن به فالوئرهای خود هستید، بسیار موثرتر خواهد بود. بیایید به راهنمای واقعی بپردازیم: چگونه پیروان را در اینستاگرام جذب کنیم:

مرحله ۱: در حال رشد از ۰ به ۱۰۰ فالوئرهای اینستاگرام


بنابراین شما اکنون یک حساب کاربری کاملاً جدید دارید و باید آن حرکت اولیه را ایجاد کنید و پیروان خود را در اینستاگرام جذب کنید.اگر قبلاً دارای مشاغل یا مارک تجاری با جامعه ای تا حدودی تاسیس شده هستید، کسب چنین افرادی به عنوان فالوئرهای اولیه نباید چندان چالش برانگیز باشد.

برای مشتریان فعلی خود یک خبرنامه ارسال کنید و از آنها دعوت کنید تا شما را در اینستاگرام دنبال کنند. به یاد داشته باشید وقتی می خواهید مردم کاری انجام دهند، باید به آنها انگیزه بدهید. در این صورت، تخفیف محصولات شما برای ۱۰۰ دنبال کننده اول می تواند بسیار خوب کار کند.

اگر یک لیست ایمیل به اندازه کافی بزرگ دارید، می توانید پیشنهاد را تقسیم کنید تا ابتدا ۱۰۰ دنبال کننده ۳۰٪ تخفیف بگیرند ، ۱۰۰ نفر بعدی ۲۰٪ تخفیف بگیرند و غیره، تا کسانی که احتمالاً بعداً ایمیل را باز کرده اند از دنبال کردن شما دلسرد نشوند.

قبل از اینکه ایمیل را ارسال کنید، مطمئن شوید که در حال حاضر چند پست جذاب دارید تا ایده ای از نام تجاری خود ارائه دهید. اگر جامعه مشتری / دنبال کننده فعلی ندارید، می توانید به دوستان، خانواده یا همکاران خود مراجعه کرده و از آنها بخواهید شما را دنبال کنند.

این یکی از موارد مورد علاقه شخصی من است، زیرا شما می توانید پایه پیروان اولیه را به راحتی و بدون ارسال هیچ محتوایی به راحتی دریافت کنید (با این حال، من هنوز هم برای شروع پیشنهاد می کنم حداقل یک پست در آنجا داشته باشید) و اگر شما هم یکی از این موارد هستید افراد با یک خانواده بزرگ و یک گروه دوست بزرگ دارید، شما ممکن است خیلی سریع به گرفتن۱۰۰ فالوئرها نزدیک شوید.

همچنین، اگر وب سایت نام تجاری دارید، می توانید با افزودن دکمه جذب فالوئر در اینستاگرام، بازدیدکنندگان سایت را جذب کنید تا مطمئن شوید مخاطبان شما می دانند در شبکه های اجتماعی کجا شما را پیدا می کنند! البته اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به خوبی بهینه سازی شده و توسط یک وب سایت ساز قابل اعتماد ساخته شده است.

پس از اتمام این مرحله اولیه، نوبت به انتخاب استراتژی برای جذب فالوئر در اینستاگرام و رشد این پایگاه به حداقل ۱۰۰ فالوئر می رسد.

استراتژی ۱: چیزی در حال آمدن است.


اگر به زودی نوعی اعلامیه داشته باشید. یک وب سایت جدید، یک محصول، یک نسخه تبلیغاتی و غیره - این بهترین حالت خواهد بود.

یک عکس نمایه جذاب و یک بیوگرافی جذاب و شوخ طبع ایجاد کنید. از این نترسید که برخی از اشکال را به در آنجا قرار دهید، اگر به چیزی تبدیل می شود که مورد توجه مخاطبان شما قرار می گیرد

اگر پیوندی به صفحه اصلی، صفحه اشتراک ایمیل یا به معنای واقعی کلمه هر لینک مارک تجاری دیگری دارید که به طور بالقوه می تواند رابطه با پیروان شما را گسترش دهد، قطعاً آن را نیز اضافه کنی. حتی اگر هنوز سایت خود را به درستی راه اندازی نکرده اید، این اعتبار به نام تجاری شما می افزاید.

این به مخاطبان شما نشان می دهد که در مورد نام تجاری خود جدی هستید که فراتر از این اقدام کرده و دامنه ای خریداری کرده اید. در حالت ایده آل، شما باید حداقل یک صفحه با عنوان "به زودی" تنظیم کنید. اما عجله نکنید. صفحه اینستاگرام شما با داشتن پیوند در بیوگرافی لزوماً سریعتر رشد نمی کند.

در این مرحله، شروع یک حرکت به سمت کسب درآمد از مخاطبان شما بیشتر جالب است، که در مراحل بعدی نیز کاملاً می توانید این کار را انجام دهید. هنگام نوشتن بیو اینستاگرام، اطمینان حاصل کنید که حساب شما در مورد چه موضوعی خواهد بود.

اگر قصد راه اندازی تجارت الکترونیکی دارید، آن را بگویید. اگر به شما مشاوره رایگان بازاریابی می دهید، به آنها اطلاع دهید. شاید شما در حال راه اندازی یک پیشنهاد برای 100 دنبال کننده اول هستید؟ آنها باید در مورد آن بدانند.

به مردم انگیزه دهید تا شما را دنبال کنند، حتی اگر فعلا چیزی ندارید. اگر می خواهید یک قدم جلو بروید (و همیشه باید این کار را انجام دهید)، حداقل یک پست زیبا منتشر کنید که  پیام برند شما را منتقل کند.

این به شما کمک می کند تا فالوئرهای خود را در اینستاگرام به دست آورید، زیرا به دنبال کنندگان بالقوه اجازه می دهد تا بدانند از چه چیزی صحبت می کنید، چه نوع پست هایی می توانند از شما انتظار داشته باشند و آنها را از نام تجاری آینده شما هیجان زده می کند.

به یک بازاریاب کمک کنید تا بتوانید فالوئر در اینستاگرام بگیرید. متأسفانه، فقط تنظیم حساب کاربری به شما کمک نمی کند فالوئرهای خود را در اینستاگرام دریافت کنید. حساب هایی را جستجو کنید که در جایگاه شما قرار دارند یا در یک مکان مشابه با حساب شما قرار دارند و از قبل افراد قابل توجهی دارند (هرچند من از حساب های دارای 10 هزار نفر پیرو بالاتر نخواهم رفت).

پس از شناسایی این حساب ها، حداقل ۱۰ مورد از آنها را دنبال کنید و مطمئن شوید که حدود ۵۰ نفر از دنبال کنندگان آنها را نیز دنبال می کنید. اگر می خواهید مسافت بیشتری را طی کنید (و باز هم باید این کار را انجام دهید)، می توانید قبل از اینکه آنها را دنبال کنید، حساب آن ۵۰ دنبال کننده را بررسی کنید تا مطمئن شوید که در واقع با مخاطب مورد نظر شما متناسب است.

این نکته مهم است، اطمینان حاصل کنید که با حساب هایی که به طور منظم دنبال می کنید تعامل داشته باشید! مانند آخرین پست هایشان، در مورد آنها نظر بگذارید، به داستانهای اینستاگرام آنها پاسخ دهید و یا فقط یک پیام مستقیم برای آنها بنویسید که در آن خودتان را در یک جمله معرفی کنید و ذکر کنید که یک حساب جدید ایجاد کرده اید و باعث افتخار خواهد بود که فالوئر شما باشند.

رویکرد شخصی پیام مستقیم در ترکیب با تعامل منظم، یک روش عالی برای جذب فالوئر در اینستاگرام است. به خصوص اگر حسابی خیلی بزرگ انتخاب نکرده باشید و در واقع پیام خود را ببینید. شما باید تمام این کارها را در مراحل بعدی نیز انجام دهید ، اما این امر مخصوصاً در زمانی که هنوز یک حساب جدید هستید بسیار مهم است.

استراتژی ۲: یک ستاره در حال ظهور


از طرف دیگر، اگر واقعاً چیز بزرگی پیش رو ندارید یا اگر علاقمند به ایجاد نام تجاری شخصی (مدل ها، عکاسان، بلندگوها و غیره) هستید، به دنبال این یکی بروید. هر آنچه در استراتژی 1 بحث کردیم همچنان مفید است.

شما باید روی شرح زندگی خود کار کنید، توضیح دهید که چه کسی هستید و حساب شما چیست، با سایر حسابهای موجود در طیف خود تماس بگیرید و با پیروان آنها درگیر شوید. تفاوت عمده در اینجا این است که شما باید قبل از انجام اقدامات ارتباطی تغذیه خود را افزایش دهید. به یاد داشته باشید، شما افراد را به سمت پیشنهاد آینده خود برای جذب فالوئردر اینستاگرام سوق نخواهید داد. آنها را به سمت پست های خود سوق خواهید داد. این سوال بزرگ است:

قبل از شروع فعالیت جدی در اینستاگرام، چند پست باید منتشر کرده باشید؟


به نظر من حداقل 9-12 پست نقطه شروع خوبی خواهد بود. این بدان معناست که وقتی شخصی روی نمایه شما فرود می آید، محتوای کافی برای به تصویر کشیدن شما و / یا نام تجاری شما وجود دارد. به خاطر داشته باشید که پست های شما باید مکمل یکدیگر باشند تا یک شبکه منسجم ایجاد کنند و زیبایی را تغذیه کنند.

داشتن یک طرح خوب برای تصاویر شما واقعاً مهم است. بله، هر تصویر جداگانه برای ایجاد تعامل با دنبال کنندگان موجود اینستاگرام شما که پست ها را در فیلد خود مشاهده می کنند، کار می کند. با این حال، نگاه کلی به شبکه یکی از مهمترین موارد (اگر نه مهمترین) در کمک به شما برای جذب فالوئر در اینستاگرام است.

این نشان می دهد که شما برند خود را جدی می گیرید و به آنها اجازه می دهد بدانند که می توانند به طور مداوم انتظار محتوای با کیفیت مشابه را داشته باشند. اگر هنوز در انتخاب سبک برای خوراک خود تصمیم نگرفته اید، برای الهام گرفتن از این مقاله دیدن کنید.

اگر تصمیم دارید با 12 پست اولیه شروع کنید، پیشنهاد می کنم آنها را حداقل در عرض 2-3 روز ارسال کنید. این بستگی به این دارد که شما در آینده چند بار می خواهید پست ارسال کنید، اما من شخصاً فکر می کنم که انتشار هر 12 پست در یک روز به نظر طبیعی نیست.

در هر پست، هشتگ های مختلف (30 مورد برای هر پست) زیاد داشته باشید تا پست های اولیه شما برای دنبال کنندگان بالقوه قابل کشف باشد. مهم است که از همان ابتدا در پست های خود تعامل خوبی داشته باشید. من پیشنهاد می کنم هم هشتگهایی را انتخاب کنید که اشتراک پست بسیار کمی دارند (شاید ۲۰ کا) و هم موارد بسیار محبوب (10 میلی لیتر).

احتمال این وجود دارد که دنبال کنندگان Instagram را از این فعالیت به تنهایی شروع کنید! مهمترین نکته ای که باید بخاطر بسپارید این است که هشتگهای شما با محتوای پست شما مرتبط هستند.

برای نکات بیشتر در مورد هشتگ، به این موارد مراجعه کنید:

  • یک بیوگرافی جذاب با انگیزه ای برای دنبال کردن ایجاد کنید.

  • با افراد و مارک هایی که ممکن است به محتوای شما علاقه مند باشند به طور منظم درگیر شوید.

  • روی اولین پست های خود کار کنید تا سبک / طرح خود را توسعه دهید.

  • هرچه بیشتر درباره هشتگ های محبوب تحقیق کنید، تا آنجا که می توانید موارد مرتبط را انتخاب کنید و از آنها در پست های خود استفاده کنید.


مرحله ۲: در حال افزایش به ۱۰۰۰ فالوئر اینستاگرام


هنگامی که این کشش اولیه را داشتید، استراتژی زیر واقعاً باعث افزایش فالوئر در اینستاگرام می شود. آنچه شما انجام می دهید این است.

  • برخی از حسابهای بزرگتر (۵۰ کا + دنبال کننده) را که مشابه حساب شما هستند یا در همان صنعت با همان مخاطب موردنظر قرار دارند شناسایی کنید.

  • بررسی کنید که پیروان آنها واقعی هستند (برخی از ابزارهای عالی برای آن Fameaudit SocialAuditPro ).

  • اگر اکثر پیروان آنها واقعی هستند، لیست پیروان آنها را باز کنید و شروع به دنبال کردن این حساب ها کنید (من شخصاً پیشنهاد می کنم به جای آرم، از حساب هایی که در عکس پروفایل دارای یک انسان واقعی هستند پیروی کنید).

  • بررسی کنید چه کسی شما را دنبال نمی کند و این حساب ها را لغو دنبال کنید. برنامه های زیادی برای این منظور دقیقاً برایAndroid و iOS وجود دارد . فقط کافی است آن را جستجو کنید.


در حالت ایده آل، حداقل ۲۰٪ از افرادی که شروع به دنبال کردن آنها کرده اید، باید شما را دنبال کنند. هرچه تعداد فالوئرهای شما بیشتر باشد، درصد پیگیری بیشتر نیز بیشتر خواهد بود.

افراد تمایل بیشتری به دنبال کردن حساب های اینستاگرام دارند که:

  • واقعی به نظر برسید.

  • دنبال کنندگان بیشتری نسبت به حساب کاربری خود داشته باشید.

  • پیروان زیادی داشته باشید.

  • پست هایی با زیبایی طراحی شده داشته باشید.


علاوه بر استراتژی follow / unfollow ، باید با این حساب های بزرگتر ارتباط برقرار کنید (البته به شرطی که رقبای مستقیمی نباشند). ابتدا اعلان های پستی را برای این حساب ها روشن کنید. هر وقت مطلبی را ارسال کردند ، اولین نفری باشید که لایک می کند و نظر می دهد.

در حال حاضر به دلیل ربات های اشتراک گذاری، بسیاری از نظرات "This is so true" ، "That's dope man" ، "Post Awesome" بسیار زیاد است. تشخیص آنها بسیار آسان شده است و اکثر کاربران اینستاگرام می دانند که اصیل نیستند، بنابراین سعی کنید چیزی مربوط به زیرنویس یا پست بنویسید. هر چه کاربران بیشتری سوالات خاصی بپرسند یا نظر خود را اضافه کنید، شما رتبه بهتری دریافت می کنید.

این امر به سایر کاربران اینستاگرام در جامعه شما نشان می دهد که شما واقعاً علاقه مند هستید. برای رسیدن به ۱۰۰۰ دنبال کننده، پیشنهاد می کنم استراتژی follow / unfollow را با استراتژی های گام قبلی ترکیب کنید! ثانیا ، وقتی شروع به رسیدن به علامت ۱۰۰۰ دنبال کننده می کنید، بهتر است به فکر برنامه ریزی برای ارسال های اینستاگرام خود باشید.

با این کار فرصت بیشتری برای ایجاد محتوا، تعامل با مخاطبان و ادامه جذب فالوور در اینستاگرام خواهید داشت. برنامه ریزی و مدیریت محتوای اینستاگرام خود با Hopper HQ به این معنی است که می توانید مستقیم از دسک تاپ خود پست ارسال کنید، از نظر بصری خوراک اینستاگرام خود را برنامه ریزی کنید و در وقت خود صرفه جویی کنید و فالوئر بیشتری در اینستاگرام جذب کنید.

عکس ها، فیلم ها، پست های چرخ فلک، زیرنویس ها، اولین نظرات همه می توانند از قبل برنامه ریزی شوند. بنابراین دیگر نیازی به عجله برای ارسال های آخرین لحظه نیست. امروز برای یک آزمایش آزمایشی 14 روزه رایگان ثبت نام کنید. دیگر نمی خواهید به کارهای دستی برگردید.

مرحله ۳: در حال رشد به ۵۰۰۰ فالوور


اکنون که پایه خوبی برای رشد در اینستاگرام دارید، زمان آن رسیده است که حتی سریعتر شتاب بگیرید. نمی گویم شما باید کاری را که قبلاً انجام داده اید متوقف کنید. من فکر می کنم این روشها عالی هستند. حتی اگر از مرز ۲۰۰۰۰ فالوئر عبور کرده باشید.

در مرحله اول، شما باید شروع به استفاده از گروه های اشتراکی کنید. اگر در مورد آنها چیزی نشنیده اید، باید مقاله های مرتبط را بخوانید تا بفهمید که گروه های اشتراکی چیست و چگونه کار می کنند: دسترسی ارگانیک خود را در Instagram با گروه های اشتراکی افزایش دهید.

ثانیا، سرمایه گذاری در تبلیغات را در نظر بگیرید. اگر در حال ساختن نام تجاری هستید (و نه فقط ارسال عکس از گربه خود)، تبلیغات اینستاگرام در این مرحله کاملاً مفید خواهد بود.

ثالثاً، به طور قطع زمان بندی پست های اینستاگرام خود را شروع کنید. هنگامی که به این مرحله رسیدید، هر دقیقه برای حساب اینستاگرام خود سرمایه گذاری می کنید

برای اجرای تبلیغات در اینستاگرام، باید به یک حساب کاربری بروید. اگر هنوز آن را ندارید (یا اگر نمی دانید آن را دارید یا نه)، یک راه آسان برای فعال کردن آن وجود دارد: به نمایه خود بروید و روی دکمه تنظیمات کنار ویرایش نمایه کلیک کنید به پایین بروید تا تغییر وضعیت در نمایه کسب و کار را مشاهده کنید (اگر قبلاً یک حساب کاربری دارید ، بازگشت به حساب شخصی خود را مشاهده خواهید کرد.

روی آن کلیک کنید و دستورالعمل ها را برای تنظیم نمایه کسب و کار دنبال کنید. به یک صفحه Facebook نیاز دارید که مدیر آن هستید. می توانید پست های موجود خود را تبلیغ کنید یا حساب خود را به فیس بوک پیوند دهید و از پنل مدیر تبلیغات فیس بوک یک تبلیغ ایجاد کنید.

گزینه های مختلف هدف گیری را امتحان کنید و ببینید کدام یک از آنها فالوئرهای سریعتر را در اینستاگرام جذب می کنند یا میزان تعامل را افزایش می دهند (بستگی به پست و هدف دارد).

من پیشنهاد می کنم تبلیغات ویدیویی کوتاه ایجاد کنید و Instagram Stories را به عنوان محل تبلیغ انتخاب کنید. این هنوز جایگذاری نسبتاً کم کاری است، که احتمالاً نسبت به پست های معمول بازخورد بهتری خواهد داشت.

اگر در اجرای تبلیغات به هرگونه کمک نیاز دارید، یک فریلنسر استخدام کنید. سرانجام، اگر با تأثیرگذاران اینستاگرام ارتباط برقرار کرده اید، آنها را فراموش نکنید.  اینفلوئنسرها افراد واقعی هم هستند! اگر می خواهید در مورد کار مشترک به یک تأثیرگذار نزدیک شوید، واقعاً به آنچه در زندگی آنها می گذرد علاقه مند باشید.

اگر خجالتی نیستید، یک فیلم کوتاه از خود به عنوان شروع کننده مکالمه ضبط کنید و آن را به عنوان پیام مستقیم برای آنها ارسال کنید. قطعاً از حساب های دیگری که ممکن است با آنها مکالمه داشته باشند متمایز خواهید بود.

اگر چندین حساب را به عنوان گیرنده انتخاب کردید، حتما چت گروهی ایجاد نکنید، بلکه آن را جداگانه برای آنها ارسال کنید. در غیر این صورت، خیلی شخصی به نظر نمی رسد. ممکن است بپرسید، "این چگونه به من کمک می کند فالوورهای خود را در اینستاگرام جذب کنم"؟
خوب، در واقع کاملاً ساده است. وقتی اعلان های خود را در اینستاگرام مشاهده می کنید، یک برگه زیر را مشاهده خواهید کرد. این جایی است که مردم برای جاسوسی در مورد دوستانشان در اینستاگرام می روند. چه عکس هایی را دوست دارند، چه حساب هایی را شروع کرده اند دنبال می کنند، چه نظراتی را گذاشته اند و غیره.

اگر قبلاً از آن استفاده نکرده اید، باید هر چه سریعتر شروع کنید. من شواهد محکمی برای پشتیبانی از این موضوع ندارم، اما مقالهBuzzFeed نشان می دهد ۶۷٪ از کاربران اینستاگرام از آن استفاده می کنند. اگر این حساب های تأثیرگذار همچنان در مورد پست های شما پسندیده و نظر دهند، احتمال زیادی وجود دارد که پیروان آنها را ببینند.

این یک روش عالی برای کمک به شما در به دست آوردن فالوور در اینستاگرام است، زیرا به طور طبیعی، مردم می خواهند بدانند که دوستان و ایده ال هایشان چه هستند، بنابراین آنها می روند و آن را بررسی می کنند.

اگر به هر حال محتوا مشابه آنچه قبلاً دوست داشته اند باشد، احتمالاً شروع به دنبال کردن شما نیز می کنند.

مرحله ۴: در حال رشد به ۱۰ هزار فالوور اینستاگرام


زدن علامت ۱۰۰۰۰ دنبال کننده در اینستاگرام جادویی است. این عدد آنقدر بزرگ است که در فضای اختصاصی جای نمی گیرد.  علاوه بر این، این مزیت عظیم را دارید که می توانید پیوندهایی به Instagram Stories خود اضافه کنید. این فرصتی شگفت انگیز برای شروع کسب درآمد از حساب اینستاگرام شما ایجاد می کند.

برای جذب فالوور در اینستاگرام، تمام کارهایی را که تاکنون انجام داده اید ادامه دهید. البته، اگر به نظر می رسد چیزی بازدهی ندارد، انجام آن را متوقف کنید و روی چیزهایی که بیشترین تأثیر را دارند تمرکز کنید!

شما باید در هر مرحله از این راهنما مجدداً از استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود بازدید کنید تا مطمئن شوید که در مسیر خود قرار دارید. اکنون، از آنجا که شما یک پایگاه پیروی بسیار خوبی دارید، باید به روش هایی فکر کنید تا بتوانند به شما در ارتقا کمک کنند:

الف) دوستی را تگ کن: یکی از بهترین راه ها برای جلب توجه مردم به تبلیغ محتوای شما این است که از آنها بخواهید دوستانشان را برچسب گذاری کنند. این کار در واقع با هر پستی که می توانید انجام دهید. این با محتوای احساسی قدرتمند، نقل قول ها، فیلم های خنده دار و / یا الهام بخش ، پست های مربوط به حیوانات و غیره به خوبی کار می کند.

در زیرنویس پست خود، می توانید مواردی مانند "دوست خود را نشان کنید" ، "شخصی را که به شما الهام می دهد نشان دهید" ، "شخصی را نشان دهید باید این کار را انجام دهد "و غیره.

هر چند محتوا باید واقعاً خوب باشد. این کلید اینجاست. اگر از نظر احساسی حرکتی نداشته باشد، به احتمال زیاد افراد دیگران را برچسب گذاری نمی کنند.

ب) میزبانی کن جایزه ای را پیشنهاد کنید که پیروان شما نمی توانند آن را رد کنند: این می تواند کتاب، اسباب بازی، کلاه، پیراهن، کارت هدیه آمازون، محصولی باشد که می فروشید و غیره. من نمی خواهم جزئیات زیادی در این مورد ارائه دهم،

مرحله ۵: در حال رشد به ۲۰۰۰۰ فالوور اینستاگرام و فراتر از آن


همانند نقاط عطف قبلی، مطمئناً از همه مواردی که قبلاً توضیح دادیم می توان برای رشد حساب کاربری خود استفاده کرد و به شما کمک کرد فالوورهایی در اینستاگرام بگیرید. با این حال، می خواهیم پیشنهادات نهایی خود را ارائه دهیم که دیدیم بازده خوبی دارد، به ویژه هنگامی که حساب خود را بیش از ۱۰ هزار دنبال کننده افزایش داده اید.

همانطور که گفتیم، داشتن شماره فالوور حساب اینستاگرام خود بیش از ۱۰ کا  جادویی است. این باعث ایجاد اعتبار می شود و شما قطعاً دیگر یک حساب تصادفی دیگر نیستید. همانطور که گفته شد، باید به فکر ایجاد صدا در خارج از اینستاگرام باشید.

داشتن بیش از ۱۰ هزار دنبال کننده فرصت کسب درآمد را فراهم می کند و شما باید از این فرصت استفاده کرده و به جای ایجاد یک حساب کاربری در اینستاگرام، به ایجاد حضور آنلاین خود بپردازید. منظور این است که شما مطمئناً می توانید این کار را انجام دهید، اما این به بازی آخر شما برمی گردد.

اینستاگرام خود را به عنوان یک تجارت شروع کنید. چه مشکلی را حل می کنید؟ چه ارزشی تحویل می دهید؟ پیروان شما از پست های شما چه چیزی می گیرند؟ وقتی این موارد را شناسایی کردید، در جایی که مخاطب بالقوه شما در آن قرار دارد، جستجو کنید و ارائه ارزش را شروع کنید. در اینجا چند ایده وجود دارد که باید انجام شود:

  • به نظرات مربوط به YouTube پاسخ دهید.

  • به افراد در زیرمجموعه های Reddit مربوطه کمک کنید.

  • به سوالات مربوط به Quora پاسخ دهید.

  • با افراد در گروه های مربوطه در فیس بوک صحبت کنید.

  • ارسال محتوا در انجمن های مربوطه

  • برای وبلاگهایی مقالاتی بنویسید که مخاطبان شما ممکن است آنها را دنبال کنند.


اینها فقط چند نمونه از این موارد است که چگونه می توانید به پروفایل خود مراجعه کرده و برای جذب فالوور در اینستاگرام تلاش کنید. همانطور که وارن بافت گفت، "هرگز به یک جریان درآمد واحد وابسته نشو".

پس چرا برای جذب فالوور در اینستاگرام فقط باید به الگوریتم رتبه بندی اینستاگرام وابسته باشید؟ در حال حاضر، این ممکن است در ابتدا کار زیادی به نظر برسد. اما همین که شروع کنید، این کار نسبتاً آسان می شود. متناوباً، شما می توانید اکثر این موارد را برون سپاری کنید.

گرفتن فالوور زیاد هنگامی که حساب شما هنوز کوچک است، می تواند گران و کاملاً بی فایده باشد. شروع تبلیغ حساب های دیگر در حالی که حساب کاربری شما هنوز در مراحل اولیه است، چندان منطقی نیست.. با این حال، اگر با کسی رابطه نزدیک برقرار کرده باشید و محتوای وی با شما برای کاربران جذاب شود، برای هم تبلیغ مشترک کنید که این موضوع برای پیروان شما نیز احساس ارگانیک تری خواهد داشت.

در غیر این صورت، ۱۰ کا نقطه شروع خوبی برای ورود به دنیای اینفلوئنسرهاست. می توانید نوعی توافق را تنظیم کنید، اما در بیشتر اوقات، مجبورید هزینه را بپردازید. با حساب های مختلف صحبت کنید تا متوجه شوید ارزش آنها چقدر است.

ممکن است تبلیغ از یک حساب با ۱۰۰ هزار دنبال کننده حدود ۲ میلیون تومان برای شما هزینه داشته باشد. همچنین، تعداد فالوورهای جدیدی که از یک اینفلوئنسر دریافت خواهید کرد به محتوای شما، بیوگرافی، تعداد فالوور، نسبت فالوور به زیر و غیره بستگی دارد.

نتیجه گیری


در نهایت چگونه می توان فالوورها را در اینستاگرام به دست آورد! طبق آمار statista ، اینستاگرام اکنون ماهانه بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال دارد. این یک اثبات گسترده اجتماعی است که آنها موفق به ایجاد بستری شده اند که مردم واقعاً آن را دوست دارند.

در نتیجه، تعداد فزاینده ای از مارک ها، مشاغل و فریلنسرهایی را که می خواهند حضور خود را افزایش دهند و از Instagram به عنوان یک کانال برای فروش بیشتر استفاده می کنند، بوجود امده است. با وجود این، بارزتر شدن از همیشه دشوارتر است..

بسیاری از بازاریابان احتمالاً در این مورد با ما مخالف خواهند بود، اما اخیراً متوجه شده ایم که ارسال مطالب بیشتر لزوما باعث رشد سریع حساب شما نمی شود. تعامل با دیگر Instagrammers باعث جذب فالوور بیشتر خواهد شد.

در مورد ارسال مطالب بیشتر اینقدر استرس نداشته باشید. چند بار در هفته ارسال کنید، اما این پست ها را کاملا عالی کنید. از تصاویر / فیلم ها با کیفیت بالا استفاده کنید و زیرنویس های طولانی تر بنویسید که جذاب و مفید هستند.

برای اینکه روند تولید محتوا در طی یک هفته کاری که قبلاً شلوغ است کمتر طاقت فرسا شود ، حداقل یک بار در هفته چند ساعت را برای تهیه یک محتوای برنامه ریزی شده اینستاگرام اختصاص دهید. امیدواریم این مطلب مفید برای شما باشد و ایده های جدید و عملی تری در مورد نحوه جذب فالوور در اینستاگرام به شما ارائه دهد.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

با ساخت ربات اینستاگرام در دنیا دیده شوید

با ساخت ربات اینستاگرام می توان به راحتی کسب و کار اینترنتی خود را توسعه داد. فالوورهای بیشتری جذب و درآمد بالاتری...

نحوه بازیابی رمز اینستاگرام چطور است؟

آیا تاکنون برایتان پیش آمده است که رمز اکانت اینستاگرام خود را فراموش کنید؟ این اتفاق ممکن هنگام عوض کردن گوشی...

چگونه فالوور اینستاگرام را افزایش دهیم؟

افزایش فالوور در اینستاگرام می تواند تأثیر بسیار مثبتی را روی رونق کسب و کار شما بگذارد. شما به عنوان یک عضو فعال...

چگونه بازدید پست های اینستاگرام را افزایش دهیم؟

افزایش بازدید اینستاگرام یکی از موارد حائز اهمیت برای افراد، شرکت ها و سازمان ها است زیرا امروزه اینستاگرام به...

بازیابی رمز اینستاگرام با ایمیل

بازیابی رمز عبور اینستاگرام از طریق ایمیل یکی از مسائلی است که افراد بسیاری با آن مواجه شده اند. شاید این مسئله...

ساخت فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام

در حال حاضر قابلیت ساخت فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام، یک مزیت فوق العاده برای کسب و کار های تجاری محسوب می شود...

اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

اینستاگرام مارکتینگ یا بازاریابی اینستاگرام امروزه بسیار معروف شده است. در واقع می توان گفت بازاریابی اینستاگرام...

آنفالویاب اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین نرم افزارهای اندروید و ios است که افراد بسیاری در رنج های مختلف سنی از آن استفاده می...

دانلود استوری اینستاگرام

اینستاگرام از سال 2016 ویژگی استوری را به بستر خود اضافه کرده که طرفداران زیادی دارد و دانلود استوری اینستاگرام یکی...

نحوه تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام روشی است برای تبلیغ محصولات شما در بستر اینستاگرام برای دسترسی به مخاطبان بیش تر و هدفمند. در...

ساخت اکانت جدید در اینستاگرام

اگر می خواهید به میلیون ها نفری که در رسانه اینستاگرام حساب کاربری دارند بپیوندید، می توانید به صورت رایگان یک...

خرید فالوور اینستاگرام

شما می توانید برای حساب اینستاگرام خود فالوور خریداری کنید. خدمات ارزان بسیاری وجود دارد که به شما امکان می دهد...

چگونه اکانت قبلی اینستاگرام را برگردانیم؟

بازیابی اکانت قبلی اینستاگرام یکی از دغدغه های کاربران اینستاگرام شده است. بسیاری از ما هنگام استفاده از شبکه...

استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام

تولید محتوا در اینستاگرام استراتژی های متفاوتی دارد که اگر بدرستی انتخاب و اجرا شود می تواند به مشاهده بیشتر اکانت...

تبلیغات ویدیویی در اینستاگرام فروش شما را افزایش می‌دهد!

امروزه اپلیکیشن اینستاگرام به یکی از محبوبترین شبکه ‌های اجتماعی تبدیل شده است. این اپلیکیشن توانسته است بیش از...

افزایش تعداد لایک ها در اینستاگرام

افزایش تعداد لایک در اینستاگرام همیشه از دغدغه های افراد بوده است. اهمیت تعداد لایک به دلیل افزایش اعتبار پیج...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد