جستجو

چگونه اکانت قبلی اینستاگرام را برگردانیم؟

(15 رای)
به روز رسانی: 03 آذر 1399 ساعت 16:08:37
تاریخ ثبت: 17 آبان 1399 ساعت 18:45:20
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/42903
بازیابی اکانت قبلی اینستاگرام یکی از دغدغه های کاربران اینستاگرام شده است. بسیاری از ما هنگام استفاده از شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام به دنبال راهی هستیم تا اکانت قبلی اینستاگرام را بازیابی کنیم. در این مقاله ما به شما کمک می کنیم تا با استفاده از تعدادی روش بتوانید اکانت قبلی اینستاگرام خود را تحت شرایطی که در ادامه ذکر می کنیم، برگردانید.

اخیراً، اینستاگرام می تواند بایگانی از فعالیت ها و اطلاعات شخصی شما را در طول دوره فعالیت شما در اینستاگرام انجام دهد. این شامل اطلاعات نمایه، عکس ها و فیلم های منتشر شده و غیره است. این در حال حاضر یک مرحله مهم است، حتی اگر یکی از تعهدات ذکر شده در آیین نامه برای حفاظت از اطلاعات شخصی انتقال آسان داده ها از یک حساب به حساب دیگر نقض شود. در آنصورت امکان انتقال داده ها را در یک حساب جدید به آسانی می دهد.

این یک گام بزرگ به جلو برای حفظ حریم شخصی افراد خواهد بود. اما متأسفانه، به نظر می رسد ما به اندازه کافی کافی هستیم تا شاهد تحقق آن باشیم. اگر حساب اینستاگرام خود را پاک کرده اید و نمی دانید چگونه اکانت قبلی اینستاگرام خود را برگردانید و می خواهید آن را بازیابی کنید، باید توجه داشته باشید که مطابق با خط مشی اینستاگرام، نمی توانید حساب خود را دوباره فعال کنید یا نام کاربری را که قبلاً استفاده کرده اید بازیابی کنید. اما اگر به طور موقت آن را غیرفعال کرده باشید، می توانید دوباره اکانت قبلی اینستاگرام خود را برگردانید. دلایل بسیاری وجود دارد که باعث شده می خواهیم اکانت قبلی اینستاگرام خود را برگردانیم.

پاک شدن اکانت اینستاگرام می تواند به دلایل زیر باشد:


- هک شدن اکانت

- غیرفعال کردن موقت توسط کاربر

- پاک یا دیلیت کردن عمدی اکانت اینستاگرام توسط کاربر

- فراموش کردن رمز عبور

در زیر راه حل هریک را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید به بازیابی اکانت قبلی اینستاگرام خود اقدام کنید.

۱) هک شدن اکانت اینستاگرام


حساب شما حدود یک ماه پیش هک شده است. شما متوجه شدید که اینستاگرامتان پس از بازگشت از سفرتان هک شده و دوستانتان به شما پیام دادند که چرا نام کاربری تان تغییر کرده است. وحشت می کنید و سعی می کنید وارد سیستم شوید اما نام کاربری، گذرواژه، ایمیل و شماره تلفن شما تغییر کرده است.

همچنین، توییتر و فیس بوک شما از برنامه قطع شده است. پس چه باید کرد؟ در اینجا چند مرحله آسان (قدیمی) برای بازگشتInstagram شما وجود دارد.

۱- به صفحه راهنمای اینستاگرام در صفحه اصلی بروید و گزارشی ارسال کنید. نه یک گزارش بلکه بسیاری گزارش ارسال کنید. از نامه های الکترونیکی مختلفی استفاده کنید، شاید حدود ۳ بار یا بیشتر این کار را تکرار کنید.

۲- صبر کنید. اینستاگرام برای پاسخگویی به زمان نیاز دارد (به نظر می رسد). اینستاگرام هر ۲۴–۷۲ ساعت نامه شما را ممکن است برگشت زند و این بسیار ناامید کننده است، اما تسلیم نشوید. اگر مصمم باشید باید حدود یک هفته طول بکشد.

۳- اینستاگرام از شما عکسی با کد نوشتاری می خواهد. ساده به نظر می رسد، درست است؟ خوب کدی که می خواهند، برای آنها ارسال کنید، با این حال، ممکن است آنها با ایمیل ناامیدکننده ای پاسخ دهند که شما خودتان نیستید ... هرچند که از عکسهایتان کاملاً مشخص است که خودتان هستید.

۴- برای مثال یکی از کاربران اعلام کرد که من پاسخ دادم وحدود ۳۰ بار ایمیل ارسال کردم. آنها گفتند که هنوز من نیستم. ایمیل دیگری را امتحان کردم و عکس مشابهی را برای آنها ارسال کردم. مطمئن شوید که عکس واضح است و کد و نام کاربری شما بسیار واضح نوشته شده است.

۵- آنها سرانجام پس از ۴–۵ روز به کاربر پاسخ دادند و از وی خواستند كه برای آنها اطلاعاتی ارسال کند. به سوالات آنها پاسخ دهید و اگر نام کاربری قبلی داشته اید، مطمئن باشید که آنها را درج کرده اید.

۶- سرانجام آنها به شما پاسخ می دهند. با ارسال پیوندی که به شما اجازه دسترسی به اکانت هک شده شما داده می شود. پیشنهاد می کنیم بعد از ورود به سیستم همه فاکتورهای تأیید اعتبار را روشن کنید. این به این معنی است که هر بار که وارد سیستم می شوید، کدی برای تلفن همراه شما یا ایملتان ارسال می شود.

۲- بازیابی اکانت قبلی اینستاگرام پس از پاک یا دیلیت کردن


اگر حساب اینستاگرام خود را پاک کرده اید و می خواهید آن را بازیابی کنید، همانطور که در بالا ذکر شد، دقت کنید اگر حساب اینستاگرام شما باید به صورت موقت پاک شده باشد، امکان بازیابی وجود دارد و اگر اکانت اینستاگرام خود را برای همیشه پاک کردید، امکان بازیابی آن وجود ندارد.

حساب Instagram را دوباره فعال کنید.

۱- برنامه Instagram خود را باز کنید. برای فعال سازی مجدد حسابی که به طور موقت غیرفعال شده است، باید فقط دوباره وارد حساب خود شوید. این عمل بسیار ساده به نظر می رسد، اما می تواند پیچیده تر از آن باشد که به نظر می رسد.

اینستاگرام در مورد فعال سازی مجدد حساب ها بسیار سختگیرانه عمل می کند. همچنین باید در نظر داشته باشید که اگر حساب خود را به طور موقت غیرفعال کنید، اینستاگرام فقط برای یک هفته آن را غیرفعال می کند.

۲- نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. اگر این کارها با موفقیت حساب غیرفعال شده شما را بازیابی کنند، این بدان معنی است که حساب شما دوباره فعال است! از طرف دیگر، اگر این مرحله جواب نداد و نتوانستید وارد سیستم شوید، باید گذرواژه خود را بازنویسی کنید.

۳- اگر با ورود به سیستم نمی توانید حساب خود را دوباره فعال کنید، می توانید گزینه دوم را امتحان کنید: رمز عبور خود را بازنشانی کنید. در واقع، اگر رمز عبور خود را به خاطر نمی آورید، همچنین می توانید آن را بازیابی یا برای آینده تغییر دهید.

با کلیک بر روی لینک رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ زیر دکمه ورود به سیستم، نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را که برای ایجاد حساب اینستاگرام خود استفاده شده است وارد کنید. اگر اطلاعات را به درستی وارد کنید، ایمیلی با مراحل تنظیم مجدد رمز عبور خود دریافت خواهید کرد. نحوه بازیابی رمز اکانت قبلی اینستاگرام به شرح زیر است:

الف- بازیابی اکانت قبلی اینستاگرام از طریق Facebook: اگرحساب اینستاگرام شما به نمایه فیس بوک شما متصل است، می توانید از طریق فیس بوک به صفحه خود بروید و نیازی به تأیید هیچ چیز نیست.

ب- برگرداندن اکانت قبلی اینستاگرام از طریق شماره تلفن: اگر در طی مراحل ثبت نام شماره تلفنی را وارد کرده اید و (به احتمال زیاد) همچنان به آن دسترسی دارید، سعی کنید صفحه خود را از طریق پیام کوتاه بازیابی کنید. خیلی راحت است برای بازیابی حساب کافیست نام کاربری و شماره تلفن خود را در فرم مشخص کنید. پس از آن، شما یک پیام کوتاه با کدی دریافت می کنید که باید در پنجره ظاهر شده وارد کنید.

ج- نحوه بازیابی حساب اینستاگرام بدون استفاده از آدرس ایمیل: اگر آدرس ایمیل خود را فراموش کرده اید و حساب شما به یک نمایه فیس بوک پیوند داده نشده است، سعی کنید آدرس ایمیل را تغییر دهید. اما برای انجام این کار باید با تیم پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید و از دست دادن آدرس ایمیل را گزارش دهید. با انجام این کار، دوباره قادر خواهید بود به صفحه خود دسترسی پیدا کنید.

نکات طلایی برای کاربران اینستاگرام


آیا فرصتی برای بازیابی اکانت کاربری اینستاگرام پس از حذف آن وجود دارد؟ دو عملکرد از سوی اینستاگرام وجود دارد: حذف کامل یک صفحه و مسدود کردن آن به طور موقت. اگر شک دارید که آیا دوباره به حساب خود احتیاج دارید، بهترین راه حل مسدود کردن موقت آن است. بنابراین شما همیشه می توانید آن را بازیابی کنید.

اگر صفحه خود را کاملاً غیرفعال کرده باشید، بازیابی آن غیرممکن است. اگر به طور تصادفی حساب خود را غیرفعال کرده اید، چگونه می توان صفحه اینستاگرام را بازیابی کرد.

اینستاگرام حق مسدود کردن حساب هایی را دارد که از آنها با استفاده از حق نسخه برداری عکس ها و فیلم های دیگران محافظت می شود. معمولاً آنها حساب را برای اولین بار مسدود می کنند، اگر اولین بار باشد و برای یک ماه حساب اینستاگرام مسدود می ماند.

در صورت مسدود شدن چندگانه، یک حساب برای همیشه غیرفعال می شود، بدون اینکه حق بازیابی آن را داشته باشید. اگر صفحه اینستاگرام خود را باز کردید و دیدید که به اشتباه غیرفعال شده است، سعی کنید فرم را با درخواست بازگرداندن آن پر کنید.

فرمول نمونه: سلام! حساب اینستاگرام من به طور تصادفی غیرفعال شد، اما من هیچ قانونی از انجمن را نقض نکرده ام. چگونه می توانم دوباره به آن دسترسی پیدا کنم؟ متشکرم.

سعی کنید از اتهامات، لحن تند و توهین خودداری کنید، هنگام ادب را رعایت کنید و با صبر منتظر تصمیم باشید.

برای آشنایی بیشتر قوانین اینستاگرام را در زیر مطالعه کنید:


با انتشار فیلم ها یا عکس هایی که با دستورالعمل های ایجاد شده توسط این سیستم عامل مطابقت دارند، می توانید از غیرفعال شدن حساب خود جلوگیری کنید. اینها بخشی از آنها هستند:

  • عکس ها و فیلم هایی را که متعلق به شما هستند، ارسال کنید، یعنی محتوایی که می توانید به عنوان دارایی خود ادعا کنید.

  • هر عکس یا ویدیویی که بارگذاری می کنید باید برای همه سنین مناسب باشد. محتوای جنسی یا خشونت آمیز یا تصاویر برهنه را به اشتراک نگذارید. علاوه بر این، از محتوایی که می تواند خودزنی را تشویق کند خودداری کنید.

  • به سایر اعضای اینستاگرام احترام بگذارید.

  • هرزنامه یا اسپم ارسال نکنید: نظرات تکراری مجاز نیستند، همچنین دستکاری سرویس برای اهداف تجاری، کد تخفیف یا صفحات وب مجاز نیست.


از نقض شرایط استفاده اینستاگرام خودداری کنید، اگر از قوانین زیر پیروی نکنید، اینستاگرام می تواند حساب شما را بدون اطلاع قبلی ببندد:

  • شما باید حداقل ۱۳ سال داشته باشید.

  • شما نباید حساب خود را به شخص دیگری بفروشید یا منتقل کنید.

  • برای دسترسی به سایر حساب ها نباید اطلاعاتی را بخواهید.

  • شما نمی توانید محتوای خشونت آمیز، تبعیض آمیز یا جنسی ارسال کنید.

  • شما نباید هرزنامه را برای کاربران دیگر ارسال کنید.

  • با استفاده از روشهای غیر مجاز مانند رباتها یا دستگاههای خودکار حساب ایجاد نکنید.

  • شما نباید کاربر دیگری را در استفاده از اینستاگرام محدود کنید.

  • شما نباید هیچ ویروس یا کدی مخربی را به سیستم عامل اینستاگرام منتقل کنید.

  • شما نباید به API خصوصی اینستاگرام دسترسی داشته باشید.

  • هرگز از اینستاگرام برای اهداف غیرقانونی استفاده نکنید.

  • شما مسئول هر اقدامی هستید که از طریق حساب کاربری شما اتفاق می افتد.

  • هرگز رمز ورود خود را با کسی به اشتراک نگذارید، از جمله ابزارها: برخی از برنامه ها به شما کمک می کنند تا محتوای خود را برنامه نویسی کنید، اما برخی ممکن است، رمز عبور را از شما بخواهند، این ایمن نیست.


اگر بعد از دنبال کردن این مراحل حساب اینستاگرام شما را برگردانده نشد، چه اتفاقی می افتد؟


اگر بعد از انجام همه این مراحل نتوانستید به حساب اینستاگرام خود دسترسی پیدا کنید، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که مستقیماً با اینستاگرام تماس بگیرید تا از جریانات مطلع شوید. این کار را از طریق زیر می توانید انجام دهید:

  • از اینترنت وارد مرکز راهنمایی اینستاگرام شوید: می توانید ویژگی های عدم کارکرد را در اینجا گزارش دهید، دستورالعمل ها را پیدا کنید.

  • از حساب کاربری خود می توانید روی گزینه "چیزی کار نمی کند" ضربه بزنید. اگر نمی توانید وارد حساب خود شوید، روی "نمی توانم وارد شوم" کلیک کنید تا دستورالعمل های بازیابی حساب خود را پیدا کنید.

  • دسترسی به مرکز حفظ حریم خصوصی و ایمنی و کلیک بر روی گزینه "گزارش چیزی" تا بتوانید مشکل را با سایر کاربران یا حساب کاربری خود گزارش دهید.

  • صفحه فیس بوک اینستاگرام را باز کنید. می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:


www.facebook.com/instagramEnglishمراجعه کنید. این بهترین روش برای ارسال پیام مستقیم است، زیرا ایمیل پشتیبانی وجود ندارد.

برای اطمینان از اینکه از اینستاگرام پاسخی دریافت می کنید، نکاتی وجود دارد که باید هنگام نوشتن پیام به آنها توجه کنید:

  • سعی کنید ناراحت به نظر نرسید: احتمال بیشتری وجود دارد که در صورت ارسال پیام واضح و بی طرفانه پاسخی دریافت کنید.

  • خاص باشید: به سادگی نگویید "من نمی توانم وارد سیستم شوم". سعی کنید روشن و واضح باشد و مشکل و اقدامات انجام شده برای حل مشکل را بیان کنید.

  • اضافه کردن یک صفحه نمایش با مشکل: این به تیم پشتیبانی کمک می کند تا مشکل را درک کند.

  • حتماً نام کاربری خود را وارد کنید (اما گذرواژه خود را اضافه نکنید).


آیا حساب اینستاگرام خود را پس گرفتید؟ اگر بعد از تمام این مراحل موفق به بازیابی حساب اینستاگرام خود شدید و می خواهید حساب کاربری شما باورنکردنی باشد، نکات زیر را به خاطر بسپارید:

  • آمار اینستاگرام خود را اندازه بگیرید: به این ترتیب شما خواهید فهمید که استراتژی شما چگونه کار می کند و اگر لازم است چیزی را در آن تغییر دهید.

  • گزارشات ماهانه را برای مقایسه دوره های زمانی و پیگیری دریافت کنید.

  • محتوای خود را طوری برنامه ریزی کنید که مضمون پست های شما برای پیروان شما جالب باشد و مجبور نشوید روز به روز وقت خود را تلف کنید.


هر زمان که تصمیم به استراحت در اینستاگرام گرفتید، بهتر است بجای حذف کامل اکانت خود، آن را موقتاً غیرفعال کنید. دلیل این امر این است که، برخلاف حذف حساب، شما همچنان می توانید تمام تصاویر، لایک ها و نظرات، گفتگوها و سایر داده های خصوصی خود را در برنامه حفظ کنید. نمایه اینستاگرام شما نیز تا زمانی که غیرفعال شده باشد، در نمایش داده های جستجو پنهان خواهد ماند و بنابراین برای سایر کاربران قابل مشاهده نخواهد بود. داده های اینستاگرام شما فقط زمانی حذف می شوند که حساب را برای همیشه پاک کنید.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

0 تا 100 ساخت اکانت چت جی پی تی با شماره مجازی

با ساخت اکانت چت جی پی تی همانند یک قایقران در اقیانوسی بیکران، آماده‌ی کشف جزیره‌ای نهفته خواهید بود که سفری...

چگونه بک لینک بسازیم

بک لینک سازی و دریافت بک لینک با کیفیت یکی از مهمترین تکنیک ها در بهبود رتبه در موتور جست و جو است اما چطور این کر...

رپورتاژ خبری چیست و چگونه به بهبود کسب و کار کمک می کند؟

همه ما عبارت رپورتاژ خبری را بارها و بارها شنیده ایم. اما واقعا می دانیم که رپورتاژ آگهی چیست و چرا در دنیای تجارت...

با ساخت ربات اینستاگرام در دنیا دیده شوید

با ساخت ربات اینستاگرام می توان به راحتی کسب و کار اینترنتی خود را توسعه داد. فالوورهای بیشتری جذب و درآمد بالاتری...

نحوه بازیابی رمز اینستاگرام چطور است؟

آیا تاکنون برایتان پیش آمده است که رمز اکانت اینستاگرام خود را فراموش کنید؟ این اتفاق ممکن هنگام عوض کردن گوشی...

چگونه فالوور اینستاگرام را افزایش دهیم؟

افزایش فالوور در اینستاگرام می تواند تأثیر بسیار مثبتی را روی رونق کسب و کار شما بگذارد. شما به عنوان یک عضو فعال...

چگونه وب سایت پر درآمد داشته باشیم؟

امروزه مدیریت یک سایت پر درآمد و تبدیل کردن آن به منبع درآمد کمی دشوار شده است. شما می توانید با رعایت اصول و نکات...

چگونه بازدید پست های اینستاگرام را افزایش دهیم؟

افزایش بازدید اینستاگرام یکی از موارد حائز اهمیت برای افراد، شرکت ها و سازمان ها است زیرا امروزه اینستاگرام به...

بازیابی رمز اینستاگرام با ایمیل

بازیابی رمز عبور اینستاگرام از طریق ایمیل یکی از مسائلی است که افراد بسیاری با آن مواجه شده اند. شاید این مسئله...

ساخت فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام

در حال حاضر قابلیت ساخت فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام، یک مزیت فوق العاده برای کسب و کار های تجاری محسوب می شود...

اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

اینستاگرام مارکتینگ یا بازاریابی اینستاگرام امروزه بسیار معروف شده است. در واقع می توان گفت بازاریابی اینستاگرام...

آنفالویاب اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین نرم افزارهای اندروید و ios است که افراد بسیاری در رنج های مختلف سنی از آن استفاده می...

دانلود استوری اینستاگرام

اینستاگرام از سال 2016 ویژگی استوری را به بستر خود اضافه کرده که طرفداران زیادی دارد و دانلود استوری اینستاگرام یکی...

نحوه تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام روشی است برای تبلیغ محصولات شما در بستر اینستاگرام برای دسترسی به مخاطبان بیش تر و هدفمند. در...

ساخت اکانت جدید در اینستاگرام

اگر می خواهید به میلیون ها نفری که در رسانه اینستاگرام حساب کاربری دارند بپیوندید، می توانید به صورت رایگان یک...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد