جستجو

پر فروش ترین بازی ها در آمریکا

(17 رای)
به روز رسانی: 02 مهر 1398 ساعت 03:06:07
تاریخ ثبت: 16 مرداد 1398 ساعت 16:27:00
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/15990

اگر قصد خرید بازی برای رایانه یا کنسول هایتان کردید و می خواهید بدانید جدیدترین و پرطرفدار ترین بازی ها کدامند در این مقاله با ما همراه باشید تا به شما این بازی ها را معرفی کنیم. حتما می دانید که  بزرگترین شرکت های سازنده بازی بعد از ژاپن در کشور آمریکا قرار دارد که برترین بازی ها ساخت این شرکت ها می باشد و هم چنین طبق آمارها آمریکایی ها بیشترین هزینه را برای خرید بازی در جهان می کنند؛ پس حال می توانیم با بررسی پرفروش ترین بازی ها در کشور آمریکا به مقصود خودمان یعنی یافتن پرطرفدارترین بازی ها برسیم.


طبق آمارهای موسسه تحلیل NPD، پرفروش ترین بازی سال 2019 در ایالات متحده که تا کنون رکورد زده بازی Super Mario Maker 2 می باشد. بازی Mortal Kombat 11 که در ماه گذشته عنوان پرفروش ترین بازی را به خود اختصاص داده بود با انتشار دو بازی Super Mario Maker 2 و Crash Team Racing به رتبه سوم از لحاظ فروش تنزل پیدا کرد. در ادامه به ده بازی پر فروش سال 2019 در ایالات متحده می پردازیم:


1- بازی super Mario maker 2
بازی super Mario maker 2 توسط یک طراح ژاپنی شیگهفومی هینو و روی پلتفرم نینتندو سوئیچ به بازار عرضه شد.
super mario maker 2
طبق آماری که نینتندو اعلام کرده بعد از حدود یک ماه عرضه بازی، گیمر ها تاکنون بالای 4 میلیون مرحله برای این بازی طراحی کرده اند، این یعنی یک استقبال بی نظیر از بازی هینو طراح ژاپنی بازی ماریو.
این بازی با سبک طراحی مرحله / پلتفرمر می باشد که مانند سری قبلی خود یعنی سوپر ماریو مارکر 1 گیمر در نقش طراح مراحل بازی‌های ماریو قرار می‌گیرد. به این ترتیب که با قرار دادن ابزار ساخت مرحله، گیمر می‌تواند هر مرحله‌ای را با هر مکانیکی که دوست دارد، طراحی کند و آن را با دیگران به اشتراک بگذارد. مفهوم اولیه بازی در سوپر ماریو میکر ۲ نیز دقیقا همین باقی مانده‌است. با این تفاوت که اضافه کردن ویژگی‌های جدید و همچنین افزودن یک بخش داستانی که شامل حدود ۱۰۰ مرحله ساخته شده توسط نینتندو می‌شود، بازی را به اثری کامل‌تر تبدیل کرده است.


2- (Crash Team Racing (Nitro-Fueled


یک بازی ویدئویی در سبک مسابقه‌ای است که توسط شرکت بیناکس توسعه یافته  که برای کنسول های نینتندو سوئیچ، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان وارد بازار شد. این بازی نسخه ارتقا یافته بازی کراش تیم ریسینگ به‌شمار می‌رود که در ابتدا و در سال ۱۹۹۹ به وسیله شرکت ناتی داگ برای کنسول پلی‌استیشن توسعه یافته بود.


از قابلیت‌هایی که به این بازی اضافه شده می‌توان به امکان ارتقا دادن و تغییر ماشین‌ها، گرافیک بهبود یافته، اضافه شدن مراحل و شخصیت‌های جدید، حرکات نمایشی شخصیت‌ها در حین رانندگی، اضافه شدن حالت آنلاین و... اشاره کرد.


crash team racing


3- Mortal Kombat 11
بازی مورتال کامبت 11 که طرفداران زیادی در سراسر جهان به خصوص در آمریکا به خود اختصاص داده است همچنین در ایران این بازی طرفداران بیشتری دارد تا بازی سوپر ماریو. بازی مورتال کامبت 11 از لحاظ فروش در ایالات متحده هم اکنون در رده سوم است. این بازی در 23 آوریل 2019 برای پلتفرم‌های مایکروسافت ویندوز، نینتندو سوئیچ، اکس‌باکس وان و پلی استیشن ۴ عرضه شد. این بازی یازدهمین نسخه اصلی از مجموعه بازی‌های مورتال کامبت و دنباله مورتال کامبت اکس(2015) به‌شمار می‌رود.


باراکا در مورتال کامبت 11


این بازی بر خلاف بازی سوپر ماریو مارکر که سبکی فانتزی و دوست داشتنی دارد، سبک بازی مورتال مبارزه ای است و برای آن دسته افراد که عاشق هیجان و روحیه بازی های جنگجویی را دارند بسیار مناسب است. در این بازی گیمر ها می توانند مبارزان خود را با انواع پوسته ها و تجهیزات و توانایی های ویژه هر مبارز سفارشی سازی کنند. این بازی تجریه ای منحصر به فرد و بسیار هیجان انگیز در اختیار گیمر می گذارد.

4- Days Gone
یک بازی ویدئویی در سبک اکشن ماجراجویی است که توسط استودیو SIE Bend ساخته شده و به وسیله ی Sony Interactive Entertainment  (شرکت چند ملیتی در آمریکا متخصص در زمینه صنعت بازی رایانه ای وابسته به شرکت سونی) در آوریل ۲۰۱۹، به‌طور انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد. داستان بازی دو سال پس از یک بیماری کشنده همه‌گیر جهانی اتفاق می‌افتد و یک بازیکن به نام شخصیت دیکن که یک شکارچی است که برای بقای زندگی خودش دچار کشمکش هایی می شود.

Days Gone


MLB The Show 19 -5
یک بازی ویدئویی بیس بال توسط استودیوی SIE San Diego ساخته شد و توسط شرکت Sony Interactive Entertainment برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد. از ویژگی های این بازی می توان به گرافیک بالای آن اشاره کرد که تجربه ای لذت بخش برای علاقه مندان بازی های سبک ورزشی می دهد.

MLB The show 19


6-  Tom Clancy's The Division 2

یک بازی ویدئویی منتشر شده در سبک  اکشن است، که توسط استودیو بازی و سرگرمی مسیو توسعه یافته و به وسیله ی شرکت UBISOFT ، در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۱۹، برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر شد. داستان این بازی جنگی داخلی که در واشنگتن رخ می دهد.

تام کلنسی دی دیویژن 2


7- Super Smash Bros. Ultimate

یک بازی با سبک مبارزه ای است  و برای پلتفرم نینتندو سوئیچ منتشر شده است . این بازی در واقع جانشین برادران Super Smash برای 3DS و Wii U  شده بود. تا ژوئن سال 2019 ، این بازی بیش از 14.7 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رسانده بود و  این بازی جنگی switch  به سرعت توانست به عنوان پرفروش ترین بازی در آن زمان برسد.

super smash bros


8- Grand Theft Auto V (تلخیص:GTA V)

بازی اتومبیل دزدی بزرگ 5 عنوان یک بازی ویدئویی به سبک اکشن-ماجراجویی است که توسط راک‌استار نورث توسعه یافته و راک‌ استار گیمر آن را منتشر کرده‌است. این بازی ۱۷ سپتامبر ۲۰۱۳ برای پلی‌استیشن ۳ و اکس‌باکس و در ۱۴ نوامبر ۲۰۱۴ برای پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر شده، و در ۱۴ آوریل ۲۰۱۵ نیز برای مایکروسافت ویندوز عرضه شد. ساخت این بازی حدود ۲۷۰ میلیون دلار هزینه برداشت، که دومین بازی پرهزینه تاریخ محسوب می‌شود.

اتومبیل دزدی بزرگ 5


9-  Sekiro: Shadows Die Twice


سایه‌ها دو بار می‌میرند عنوان  این بازی ویدئویی در سبک اکشن-ماجراجویی است که توسط شرکت فرام سافتور توسعه یافته شده و به وسیله ی اکتیویژن در ۲۲ مارس ۲۰۱۹ برای پلتفرم های مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان منتشر شد. این بازی برخلاف بازی های قبلی تک نفره است و داستان بازی روایتی از افسانه ای ژاپنی است.


sekiro


10- Call of Duty: Black Ops 4

این بازی پانزدهمین قسمت مجموعه بازی های ندای وظیفه و به عنوان چهارمین نسخه در زیر مجموعه بلک آپس می باشد که به صورت یک بازی ویدئویی چندنفره در سبک تیر اندازی اول شخص  است که توسط استودیوی تری‌ آرک توسعه یافته و به وسیله ی اکتیویژن در تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۱۸، برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر شد.‌

داستان بازی در آینده در سال ۲۰۴۲ میلادی می‌گذرد. در بخشی از بازی  بازیکنان می‌توانند به تنهایی و یا با ۳ همراه دیگر این بخش را اجرا کنند. بخش شخصی سازی نیز در بازی وجود دارد که بازیکنان در آن می‌توانند ظاهر و جنسیت شخصیت خود را تعیین کنند. در هر مسابقه صد بازیکن در هر نقشه وارد شده و با جمع آوری منابع اسلحه و مهمات در نقشه، بازی را به پیش برده و حریف خود را از میان بردارند.

call of duty

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

ثبت آگهی فروش خودرو

در گذشته بسیار افرادی بودند که بدون اطلاع از قیمت خودرو خریدو فروش می کردند و یا چه بسیار کسانی که برای مطلع شداز...

تأثیر خرید و فروش کالای دست دوم بر اقتصاد کشور

خرید و فروش کالای دست دوم یا همان کالا های استفاده شده و کار کرده، یکی از عوامل مهم در اقتصاد کشور محسوب میشود. این...

فروش کالای دست‌ دوم

فروش کالای دست دوم، یعنی فروش کالا هایی که پیش تر توسط شحص دیگری استفاده شده اند، یک صنعت روبه رشد و پرطرفدار در...

استراتژی‌های فروش

همه کسب و کارها دوست دارند تا یک فروش موفق داشته باشند ولی برخورداری از یک فروش موفقیت ‌آمیز، استراتژی ‌ها و تکنیک‌...

قوانین فروشگاه های اینترنتی (قوانین فروش آنلاین کالا)

قوانین فروشگاه های اینترنتی به اندازه کالایی که ارائه می دهند مهم است. در واقع یکی از مهم ترین مواردی که یک کسب...

خرید و فروش سهام آنلاین

خرید و فروش سهام آنلاین یکی از سوالات رایجی است که این روزها همه با آن مواجه می شوند. با توجه به جذاب شدن بازار سرمایه...

ثبت آگهی رایگان خرید و فروش

بسیاری از مردم برای معرفی خود و کسب و کارشان اقدام به ثبت آگهی رایگان در وب سایت های ارائه دهنده خدمات مربوط به آگهی...

روش های افزایش فروش اینترنتی

افزایش فروش اولین دغدغه و مشکل برای فروشگاه های آنلاین است. آن ها باید سعی کنند محصولات خود را به صورت آنلاین به...

نحوه فروش کالا های دسته دوم در اینترنت

خرید و فروش کالا های دست دوم در اینترنت به یک منبع کسب درآمد تبدیل شده است. گاهی اوقات شما کالا هایی را که نو نیستند...

بهترین بازی های اندروید

امروزه بازی های موبایل بهتر از هر تکنولوژی دیگری که قبل از انها بودند، ارتقا پیدا کرده اند. در ادامه این مقاله قرار...

تبلیغات ویدیویی در اینستاگرام فروش شما را افزایش می‌دهد!

امروزه اپلیکیشن اینستاگرام به یکی از محبوبترین شبکه ‌های اجتماعی تبدیل شده است. این اپلیکیشن توانسته است بیش از...

ساده ترین و برترین تکنیک های بازاریابی و فروش برای جلب نظر مشتری

 آگاهی از تکنیک های بازاریابی و فروش می‌تواند به افزایش فروش و جلب نظر مشتریان کمک بسیار زیادی بکند. امروزه کسب...

کلیدی ترین اصول تولید محتوا برای سایت جهت افزایش چشمگیر مخاطب

محتوا پادشاه است. حتما شما هم این جمله مشهور بیل گیتس رو شده اید. وقتی دنیای کسب و کار را بررسی می‌کنیم، متوجه می‌شویم...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد