جستجو

چطور آگهی در دیوار بگذاریم؟

(61 رای)
به روز رسانی: 11 شهریور 1402 ساعت 16:24:07
تاریخ ثبت: 23 مهر 1399 ساعت 23:30:52
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/40075
در این راهنمای جامع، یاد بگیرید که چگونه به طور موثر ثبت آگهی در دیوار کنید و تلاش‌های تبلیغاتی آنلاین خود را به حداکثر برسانید.

قبل از اینکه به وب سایت دیوار برسیم قبلش میخوام راجب وب سایت رایگان بفروش بهتون بگم.

تیم طراحی سایت دارکوب در کنار تیم وب سایت رایگان بفروش یک وب سایتی برای تبلیغات کسب و کار در گوگل شما طراحی و در دسترس قرار داده اند که شما به راحتی در این سایت انجام پذیر است. 

وب سایت رایگان بفروش یکی از بهترین سایت های ثبت آگهی است که به شما در خرید و فروش کالای دست دوم و تبلیغات رایگان کسب و کار شما کمک میکند. و شما در این سایت میتوانید ثبت آگهی در سراسر ایران داشته باشید.

شما در این سایت به راحتی با ثبت آگهی رایگان میتوانید تبلیغات خود را در وب سایت ما به ثبت برسانید. تبلیغات در هر حوزه ای در این وب سایت مجاز است.

یکی از قابلیت های این سایت در کنار ثبت آگهی رایگان این است که با پرداخت 50 هزار تومان میتوانید آگهی خودتون رو ویژه سازی بکنید و آگهی شما بالاتر از بقیه نمایش داده.

آشنایی با دیوار (دیوار چیست؟)

اگر شخصی از شما بپرسد، "چطور آگهی در دیوار بگذاریم؟" احتمالا می دانید که منظور او دیوار مدرسه نیست! دیوار بزرگ ترین سایت نیازمندی های آنلاین ایرانیست. از نقاط قوت این سایت، رابط کاربری ساده، دسته بندی نیازمندی ها و وضوح مراحل ثبت آگهی و تبلیغ می باشد. شما می توانید علاوه بر ثبت معاملات خرید و فروش، از مطالب وبلاگ دیوار نیز استفاده کرده و آن را در شبکه های اجتماعی دیگر، دنبال کنید و همچنین اپلیکیشن دیوار برای گوشی های اندروید و آیفون در دسترس می باشد. علاوه بر آن شما قادر هستید از کسب و کار خود در این سایت تبلیغ کنید. می توانید محصول، خدمات یا حرفه ی خود را به طیف وسیعی از بازدید کنندگان نشان دهید و از این طریق به مشتریان غیرحضوری یا حضوری دست پیدا کنید. پس می توان این سایت را به عنوان یک بستر تبلیغاتی رایگان، برای رونق شغلی و کسب درآمد، به حساب آورد.

 اپلیکیشن سایت دیوار سایت دیوار در شبکه های اجتماعی

دیوار به دلیل سابقه ی مشخص از سال 1392 و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت (در حال بررسی)، دارای اعتبار کافی بوده و شما می توانید با اطمینان در این سایت به خرید و فروش بدون واسطه بپردازید. اما با این حال، رعایت تمام نکات امنیتی بر عهده ی کاربران می باشد و سایت دیوار، مسئولیتی را بر عهده نمی گیرد.

 نمادهای اعتبارسنجی سایت دیوار

برای ثبت آگهی در سایت دیوار، مراحل بسیار ساده هستند. شما با کمترین امکانات و دانش، با انتخاب چند گزینه و پر کردن مشخصاتی اندک، در کمترین زمان ممکن از این بستر برای خرید و فروش کالای مورد نظر، ارائه یا دریافت خدمات و همچنین تبلیغ محصول یا حرفه ی خود، استفاده می کنید. با آموزشی ساده و تصویری از ابتدا تا انتهای فرآیند، همراه شما هستیم.

 امکانات ثبت آگهی در سایت دیوار

نحوه ی ثبت آگهی و تبلیغ رایگان در سایت دیوار

تیم طراحی سایت دیوار سایتی با عنوان درج آگهی رایگان طراحی کرده اند که برای خرید و فروش کالا و ارائه خدمات است. و در رتبه بندی گوگل رتبه خوبی از طریق بهینه سازی وب سایت بدست آورده است.

برای گزاشتن آگهی در سایت دیوار ابتدا باید یک برنامه برای ثبت آگهی های خود داشته باشید تا به یک تبلیغات موفق در اینترنت برسید. برای ثبت آگهی در دیوار باید از مراحل زیر پیروی بکنید.

در ابتدای کار وقتی شما سایت دیوار را در گوگل جست و جو می کنید، با صفحه ی زیر روبرو می شوید. برای شروع کار، روی گزینه ی مشخص شده در تصویر زیر، کلیک نمایید. ثبت رایگان آگهی در سایت دیوار بعد از آن به صفحه ی زیر منتقل می شوید، که می بایست نوع کالا یا خدمات خود را مشخص نمایید. کار بسیار ساده است، یکی از گزینه ها را که مد نظرتان است، انتخاب نمایید. برای مثال اگر کالای ما موبایل باشد، ابتدا دسته ی لوازم الکترونیکی، سپس دسته ی موبایل و تبلت و در نهایت عنوان موبایل را انتخاب می کنیم. البته نگران نباشید، در صورت اشتباه در انتخاب نوع دسته بندی، برای شما پیغامی حاوی اشاره به دسته ی درست، ارسال می شود.

 انتخاب دسته بندی مناسب برای درج آگهی در سایت دیوار

در صفحه ی بعدی، فیلدهایی را باید پر نمایید. از جمله اینکه شهر خود را انتخاب کنید و در صورت تمایل می توانید محدوده ی آگهی را نیز تعیین نمایید. به این ترتیب افرادی که از نظر جغرافیایی به شما نزدیک هستند، می توانند حضوری از کالای شما دیدن کنند و کسانی که در شهرهای دیگر هستند، راه ارسال پستی را پیش می گیرند.

 پر کردن اطلاعات برای ثبت آگهی در سایت دیوار

به جای جذاب کار رسیدیم. بر خلاف اینکه شما می توانید برای کالا یا خدمات خود عکسی درج نکنید، اما به شدت توصیه می شود این کار را انجام دهید. گذاشتن عکس، افراد بیشتری را جذب آگهی و تبلیغ شما می کند. در واقع بیشتر اوقات قدرت بیان یک تصویر از متن بیشتر است. اگر کالای شما یک گوشی موبایل است که قصد فروش آن را دارید، عکس هایی شامل پشت و روی موبایل، جعبه ی موبایل، لوازم جانبی و هر چیزی که همراه آن است، تهیه نمایید. به این ترتیب، کالا یا محصول شما به نحوی موثرتر تبلیغ می شود. اگر چه بیشتر عکس ها در این سایت، معمولی و بدون چینش خاصی گرفته می شوند اما نکات زیر را به شما پیشنهاد می کنیم:

  • تا آنجا که امکان دارد از موبایل یا دوربینی با وضوح بالا برای عکس برداری، استفاده کنید.
  • کالای خود را قبل از عکس گرفتن، تمیز و مرتب نمایید. زیرا یک وسیله ی قدیمی می تواند خریدار داشته باشد اما به ندرت یک وسیله ی خاک گرفته به فروش می رسد.
  • مکان مناسبی را برای عکس گرفتن انتخاب کنید. به وسایل دیگری که در عکس قرار میگیرند، توجه کنید.
  • میزان روشنایی محیط عامل مهمی در عکس برداری است، آن را فراموش نکنید.
  • از جهات مختلف از کالای خود و متعلقات آن عکس بگیرید. این کار از سوالات احتمالی افراد خریدار می کاهد.
  • تا آنجا که می توانید به یک عکس بسنده نکنید. هر چه تعداد عکس ها بیشتر باشد، تبلیغ شما کاملتر بوده و شما را سریع تر به خریدار واقعی می رساند.
  • می توانید افکت های ساده به عکس ها اضافه کنید اما تا آنجا که اصل عکس تغییر نکند.

قرار دادن عکس برای درج آگهی در سایت دیوار

بعد از اضافه کردن عکس ها، نوبت به گزینه های انتخابی دیگر می رسد که در تصویر زیر، آنها را مشاهده می کنیم. در تصویر زیر سه فیلد وجود دارد که با توجه به مثال ما که گوشی موبایل می باشد، آن ها را پر می کنیم. ابتدا می بایست سازنده یا برند آن را مشخص کنیم. مورد بعدی وضعیت کالا می باشد که گزینه های نو، در حد نو، کار کرده و نیاز به تعمیر را با رعایت اصل صداقت، انتخاب می کنیم. در فیلد بعدی قیمت کالا را به معقول ترین شکل، طبق واحد تومان انتخاب می کنیم. اگر مایل به معاوضه ی کالا هستید، آن را تیک بزنید. 

ثبت مشخصات کالا برای درج آگهی رایگان در سایت دیوار

حال نوبت درج شماره ی موبایل شماست که در تصویر بعدی نشان داده ایم. لازم است در این مورد به نکات زیر دقت بفرمایید:

  • برای ثبت فرآیند در سایت، قرار نیست پیامکی به منظور پرداخت وجه جهت انتشار، برای شما ارسال شود. در صورت دریافت چنین پیامی آن را حذف نمایید.
  • از طرف سایت، کد تأیید به شماره موبایل شما ارسال خواهد شد. از آن برای تکمیل فرآیند استفاده کنید.
  • تماس و چت شما با خریداران احتمالی، با همین شماره صورت می پذیرد، در نتیجه آن را در دسترس نگه دارید.

اگر وقت چک کردن زود به زود کادر چت را ندارید، می توانید گزینه ی چت را غیر فعال کنید. در غیر اینصورت آن را فعال کنید، زیرا تجربه نشان داده است، مردم به مکانی که در لحظه بتوانند تعامل کنند، استقبال بیشتری نشان می دهند. افراد زیادی هستند که در حال زیر و رو کردن سایت برای کالای مناسب هستند، آنها ترجیح می دهند سریع و رایگان سوال پرسیده و پاسخ دریافت کنند. بنابر تصمیم خود، نمایش یا عدم نمایش شماره ی موبایل را نیز می توانید تعیین نمایید. اما دقت کنید که نمی توانید هم گزینه ی چت را غیر فعال کنید و هم گزینه ی عدم نمایش شماره موبایل را.

 ثبت اطلاعات تماس برای درج آگهی در سایت دیوار

برای آگهی، عنوانی کامل، واضح و با ذکر جزئیات مهم بنویسید. از نوشتن جمله ای طولانی خودداری نمایید. از این فیلد برای نوشتن عباراتی مانند: در حد نو یا قیمت قبلی فلان و غیره خودداری نمایید. مثلا هدف همان گوشی موبایل باشد، می نویسیم: گوشی آیفون 11 پرومکس 256 گیگ. در کادر توضیحات، می بایست جزئیات و نکات مربوط به کالا را به گونه ای که از ابهامات بکاهد و روشن گری بیشتر تبلیغ را، در پی داشته باشد، بنویسید. قصه نویسی نکنید و از درج شماره ی موبایل در آن بپرهیزید. اگر شما قصد فروش کالا یا ارائه ی خدماتی را دارید، از تملق و اضافه گویی جدا خودداری کنید و سعی نکنید چیزی ورای کالایی که قصد فروش آن را دارید، عنوان کنید. زیرا صداقت، اعتبار یک معامله یا تبلیغ است. حال وقت آن است که گزینه ی ارسال را انتخاب کنید. 

ارسال آگهی های رایگان در سایت دیوار

در گام بعدی، شما پیش نمایشی از آنچه را تاکنون انجام داده اید، در صفحه ی مدیریت آگهی مشاهده خواهید کرد که البته امکان ارتقا، ویرایش و یا حتی حذف آن برای شما فراهم است. آگهی به مدت حدودا دو ساعت در صف انتظار قرار می گیرد و پس از انتشار، لینک مربوط به آن را نیز دریافت خواهید کرد. در قسمت ارتقا، می توانید با پرداخت هزینه ای اندک، به مدت سه روز برچسب فوری به آگهی خود بزنید، تا توجه بیشتری نصیب شما شود.

 مدیریت آگهی در سایت دیوار ارتقای آگهی ثبت شده در سایت دیوار

 کار تمام است. اکنون شما می توانید با رفتن به بخش دیوار من، لیست تمام آگهی ها همراه با وضعیت نمایش آنها و آمار بازدید را مشاهده و مدیریت نمایید. همچنین از قسمت چت، به همه ی کادرهای گفتگو مربوط به خرید و فروش، دسترسی پیدا می کنید. بعد از اینکه از وضع انتظار به انتشار رسیدید، از طرف سایت برای شما پیامی مبنی بر انتشار آگهی، ارسال می شود و باز هم به شما تاکید می کند، به هر گونه پیامک مبنی بر پرداخت وجه اعتماد نکنید. اگر به شکل زیر دقت کنید، شرایط ارتقا افزایش یافته و امکان تمدید و برچسب فوری برقرار است. این قسمت به سلیقه ی شما و اینکه چقدر فاکتور زمان برای شما مهم است، انتخاب می شود.

 افزایش سطح ارتقای آگهی در سایت دیوار

با گذشت زمان، گزینه های بیشتری مربوط به افزایش ارتقا، شامل حال شما می شود. علی رغم اینکه هزینه ی زیادی ندارند ولی به شما امکان دیده شدن سریع تر و گسترده تر را می دهند. 

امکان هزینه کردن برای ارتقای آگهی در سایت دیوار

همانطور که مشاهده کردید می توانیم در این سایت بدون پر کردن فرم ثبت نام طولانی و کسل کننده، کالا، خدمات یا کسب و کار خود را رایگان تبلیغ کنیم. پس همین حالا اگر قصد خرید کالا یا دریافت خدماتی با قیمت مناسب تر را دارید و همچنین در طلب بستری رایگان برای فروش کالا، تبلیغ محصول و کسب و کار خود هستید، شانس خود را در این سایت امتحان کنید.

فواید ثبت آگهی رایگان در اینترنت

هزینه و زمان بسیار پایین

امروزه با توجه به مشکلات و گرونی های کشور تبلیغات کسب و کار هزینه های بسیار زیادی دارد و برای تبلیغات با بازدهی بالا باید وقت  و هزینه زیادی باید صرف کرد.

اما سایت هایی که با عنوان های ثبت تبلیغات رایگان مثل ثبت آگهی در شیپور، دیوار و یا رایگان بفروش در صرفه جویی زمان و هزینه کمک بسیار زیادی کرده اند تا تبلیغات راحت تر و کم هزینه تر و بدون مشکل انجام بشود.

بازار کار گسترده تر

در تبلیغات زمان های گذشته که به صورت سنتی انجام میشد محدود به یک زمان و مکان بود و دسترسی سراسر به مکان های کشور نبود اما امروزه با پیشرفت علم و به وجود آمدن سایت های تبلیغاتی رایگان با ثبت اعلامیه کمک های بسیاری به مردم کرده است و این باعث شده است تا محدودیت ها برداشته بشود.

شما با تبلیغات در این وب سایت ها به بازار بسیار گسترده ای از کسب و کار خودتون درسترسی خواهید یافت که بازدهی بسیار خوبی برای شما خواهد داشت.

معرفی برند به افراد بیشتر

این نوع تبلیغات به شما کمک میکند تا دسترسی به کاربران زیادی دسترسی داشته باشید و کسبو کار خود را ب افراد خیلی بیشتری معرفی بکنید و از این معرفی به سود بسیار زیادی برسید.

هر کسب و کاری در اول کار خود و به قولی نوپا بودنش لازم دارد تا خود را به مردم بیشتری معرفی بکند و در اینده به سر زبان ها بیافتد.

این سایت ها فرصت های خوبی هستند که باعث میشوند تا شما در راه اندازی کسب و کار خود راحت تر به مردم معرفی بشید و بهره ببرید از تبلیغات در این سایت ها.

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت آگهی در گوگل

ثبت آگهي در گوگل موجب پيشرفت شاياني در کسب و کارتان مي شود.

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

رپورتاژ آگهی چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا بهبود دیده شدن آنلاین خود را می‌خواهید؟ با قدرت رپورتاژ آشنا شده و یادگیری کنید که چگونه می‌تواند حضور آنلاین...

انتشار آگهی رایگان

انتشار آگهی رایگان بطور حتم برای کسب و کارهای متفاوت کارایی بسیار بالایی خواهد داشت. فضای اینترنت برای ثبت و انتشار...

ثبت آگهی فروش خودرو

در گذشته بسیار افرادی بودند که بدون اطلاع از قیمت خودرو خریدو فروش می کردند و یا چه بسیار کسانی که برای مطلع شداز...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد