بهتر است اول از همه براي شما عزيزان درباره سئو (Search Engine Optimization) توضيحاتي را بيان کنيم تا آن را بهتر درک کنيد. سئو در لغت به معناي بهينه سازي براي موتورهاي جستجو گر است در واقع ساده تر بگوييم سئو سايت شما را در رتبه هاي بالاتر جستجو در گوگل يا جستجوگرهاي ديگر قرار مي دهد. بسياري از منابع خارجي و ايراني سئو بيان داشتند که سايت با 200 فاکتور معلوم مي شود که چه جايگاهي در نتايج جستجو داشته باشد.همانطور که مي دانيد سئو براي تمامي موتورهاي جستجوگر مي باشد ولي به دليل استفاده بسيار از گوگل تمرکزها بر روي نتايج اين جستجوگر مي باشد. برخلاف تفکر عموم که سئو در واژه و معني ساده است ولي داراي تکنيک و اصول بسيار پيچيده اي مي باشد که اگر دقت لازم بعمل نيايد سايت شما به رتبه بالاي گوگل نخواهد رسيد و حتي در صورت اشتباه در اين موارد ممکن است گوگل سايت شما را جريمه و از نتايج حذف کند.
هدف از سئو ديده شدن سايت شما و در نتيجه رونق کسب و کارتان مي باشد. بذارين يک مثال براتون از سئو بزنيم. اين تصور را بکنيد که صاحب يک مغازه در يک منطقه بي رفت و آمد و خلوت هستيد يا به عبارتي يک مغازه در بيابان بي آب و علف داشته باشيد که هيچ فردي از آنجا رد نمي شود، اين مانند سايتي مي باشد که سئو نشده و هيچ رتبه اي در نتايج گوگل ندارد، پس بنابراين هيچ کاربري سايت شما را پيدا نخواهد کرد که بخواهد مشتريتان شود. در مقابل آن تصور کنيد که يک مغازه در يک خيابان شلوغ و پر رفت و آمد در مرکز شهر داريد، اين دقيقا شبيه سايتي است که به روش درست سئو شده باشد و در نتياج گوگل در جايگاه مناسبي قرار گرفته است که کاربران زيادي به آن سر ميزنند. در ئاقع اهميت سئو در ثبت آگهي شما در گوگل بسيار حائز اهميت است. بر اساس تحقيقات بيشتر کاربران پس از سرچ کلمات کليدي خود فقط وارد وب سايت هاي صفحه اول نتايج جستجو مي شوند از آن تعداد اغلب آن ها تنها روي سه تا پنج لينک اول کليک مي کنند. بنابراين هدف خود براي ثبت آگهي در گوگل را تنها روي صفحه اول و آن هم روي سه تا پنج لينک بالاي صفحه بگذاريد. اما اگر خروجي سئو شما به اين نتيجه مطلوب برسد راندمان بسيار سريعي از سايتتان خواهيد ديد. نکته مهم اينجاست که به صرف سرعت بالا براي رسيدن به هدف مورد نظر از انجام سئوي اصولي پرهيز کنيد و مهم استفاده از الگوريتم هاي گوگل براي سئوي استاندارد است تعا بتوان رتبه اي ثابت و ماندگار داشته باشيد.
يکي از موارد بسيار حائز اهميت سئو آپديت بودن علم سئوکاران است، زيرا الگوريتم هاي گوگل مدام در حال تغيير مي باشند، و ازين رو سئوکاران وب سايت sellfree نسبت به اين تغييرات آگاهي پيدا مي کنند.
کارشناسان سئوي سايت sellfree با استفاده از سئوي استاندارد به شما کمک مي کنند تا در بهترين مدت زمان نتيجه دلخواهتان را از سايتتان بگيريد.
کارشناسان سلفيري هيچوقت از سئو کلاه سياه براي سايت هاي خود استفاده نمي کنند. زيرا ممکن است اين روش يک راه پر سرعت براي نتيجه شما باشد ولي بهترين روش نيست و ممکن است باعث حذف سايتتان از نتايج جستجوي گوگل شود.
تيم سلفيري در راه و روش کار خود صادق است و شما مي توانيد از روند سئوي سايت خود اطلاعات کامل کسب کنيد.
تيم سئوي سلفيري هيچگاه براي سايت هاي خود از اسپم و لينک هاي اسپم استفاغده نمي کند. به اين دليل است که مشتريان ما بعد از کسب نتيجه خود در آن رتبه باقي خواهند ماند.
کافي است با شرکت دارکوب تماس گرفته و سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسيد تا جواب کامل خود را دريافت کنيد.
شما مشتريان محترم ميتوانيد از طريق راه هاي ارتباطي با سايت sellfree با کارشناسان سئو در ارتباط شويد و براي باهترين راه سئو براي سايت خود از آن ها مشاوره بخواهيد.
تيم سئو سلفيري هفتگي يا ماهيانه بنا به درخواست مشتريان خود به آن ها گزارش کلي سئو و رتبه سايتشان را در کلمات کليدي مد نظرشان اعلام ميکند تا مخاطبشان آمار روند رشد سايتشان را از دست ندهد. 
سايت sellfree يک تيم حرفه اي براي توليد محتوا سئو خود دارد که به شما آموزش هاي لازم براي فاکتورهاي مورد نياز توليد محتوا سئو را ميدهند.
در صورت تمايل با گروه سلفيري تيم سئوي آن محتواي سايت شما را در دست گرفته و آن را بهينه مي نمايد.
آپديت يک سايت يک فاکتور اساسي و بسيار مهم در سئو مي باشد، که تيم سلفيري بهترين روش براي بروز رساني سايت شما در پيش خواهد گرفت.
گروه sellfree با ارائه پشتيباني دائم به مشتريان و مخاطبان خود ميزان رضايت بالايي را از ايشان کسب نموده است.
در دنياي امروز يکي از پر اهميت ترين روش ها براي آگهي و تبليغات ثبت آن در گوگل است. با توجه به اينکه روند افزايش افرادي که در اينترنت به عنوان کاربر جديد شناخته مي شوند در حال زياد شدن است. که اين موضوع باعث افزايش بازدهي در کسب و کار ايشان مي شود. آگهي ها براي ثبت در گوگل مثل ديگر موتورهاي جستجوگر، بايد بهينه سازي تبليغ شوند. که يکي از روشه هاي بهينه سازي در تبليغات محتواي منحصر به فرد و يونيک مي باشد به طوري که متن آن تکراري نباشد. در نوشتن متن آگهي خود هميشه سعي کنيد ازادبيات ساده استفاده کنيد تا مخاطب شما با خواندن مجذوب محتواي شما شود. درج و ثبت آگهي در گوگل به طريق مختلفي انجام مي شود که يکي از اين موارد ثبت آگهي در وب سايت هاي درج آگهي در گوگل مانند خريد و فروش يا سايت هاي کاريابي و غيره مي باشد. در اين قسمت نحوه ثبت آگهي در گوگل را بررسي خواهيم کرد:
با توجه به اين بايد با تاريخچه درج و ثبت کسب و کار در گوگل آشنا شويم. در ضمن بايد راه هاي مختلف درج آگهي در گوگل را بررسي شود و آموزش ثبت آگهي در گوگل ديده شود تا بتوان يک آگهي مناسب و خوب در گوگل منتشر کرد. به زبان ساده تر بايد بگوييم تبليغ کسب و کار در گوگل از کانال اينترنت به عنوان راه و روشي براي معرفي کسب و کار خود استفاده کرده ايم. همچنين نمايش علائم تجاري به همراه شعارهاي تبليغاتي و تصاوير و نام ها در وب سايت هاي پر بازديد گوگل را ثبت تبليغات در گوگل مي گويند.
مزيت تبليغات در گوگل چيست؟
در دنياي امروز تبليغات اونم از نوع اينترنتي خط اصلي معرفي يک محصول و شغل مناسب است. در واقع اگر قصد معرفي کسب و کار خود را به افراد واجد شرايط را داريد گوگل بهترين پايگاه است. امروزه بهره وري از اينترنت به عنوان يک پايگاه قوي و مناسب براي تبليغات کسب و کار در گوگل به حساب مي آيد. زيرا بيشتر مردم اکثر کارهاي خود را به وسيله اينترنت مي چرخانند.
ثبت آگهي در صفحه اول گوگل راه و روش هاي گوناگوني دارد که اغلب آن ها رايگان نيستند. ولي وب سايت هايي نيز هستند که رايگان مي باشند ولي خب براي لينک اول گوگل شدن کار سختي را در پيش دارند. دليل آن را اين است که هر تبليغ و آگهي در وب سايت احتياج به بهينه سازي، لينک سازي، محتوا نويسي و غيره مي باشد. اما بحث در مورد ويژه بودن آگهي ها متفاوت است زيرا توسط متخصصان اين زمينه تصوير سازي و توليد محتوا مي شود. که موجب افزايش بازديد خواهد شد.
مسلما ثبت آگهي در گوگل شامل امتيازاتي مي باشد که ممکن است هر کسي از آن اطلاع نداشته باشد که در زير آن موارد را شرح مي دهيم:
اگر مي خواهيد که يک کسب و کار آنلاين داشته باشيد و در 24 ساعت يا کمتر لينک اول گوگل بشويد و ترافيک بيشتري دريافت کنيد بهترين راه تبليغ در گوگل است.با آگهي کردن در Google ads سايت خود را جذاب تر و و فروشتان را بيشتر کنيد. دپارتمان گوگل يک تيم حرفه اي دارد که براي تبليغات در Google ads به طور حرفه اي به شما کمک مي کند تا کسب و کارتان توسعه پيدا کند.
تبليغات گوگل خدماتي براي مخاطبينش درنظر گرفته که عبارتست از:
امتيازاتي که باعث محبوبيت تبليغات در گوگل شده است چيست؟
از کوچکترين فروشگاه ها يا شرکت ها گرفته تا بزرگترين و معروف ترين آن ها مانند Amazon، eBay و غيره همگي از گوگل بهرهمند مي شوند. پس بنابراين از کوچکترين تا بزرگترين شرکت ها، توليدي ها و غيره با هر درجه اهميتي با ثبت آگهي در  Google ads کمک شاياني به کسب کارشان خواهد کرد.
رتبه هاي نخست تا چهارم گوگل مختص تبليغات مي باشد.
متناسب با هزينه شما، چند برابر درآمدتان بيشتر مي شود.
در 24 ساعت شبانه روز اين امکان فراهم است که متوجه شويد چند نفر تبليغ شما را بازديد کردند و چند نفر کليک کرده اند.
در نظر داشته باشيد براي کليک کردن روي آگهي شما فقط هزينه پرداخت خواهيد کرد و نمايش تبليغ شما هزينه اي ندارد.
سرعت تبليغات در گوگل بسيار سريع است.
استفاده از Google Ads مستلزم داشتن دانش بالايي مي باشد که کارشناسان ما در اين زمينه به کمک شما مي آيند.
هر فردي يک اکانت مخصوص به خود دارد.
در واقع گوگل بين کاربران ايراني بسيار محبوب است. بديهي است که براي ثبت آگهي در گوگل براي کسب کار خود بهتر است در صفحه اول گوگل باشيد زيرا اين کار کسب و کارتان را دگرگون مي سازد. يعني اگر شرکت يا توليدي شما در موارد مربوط به محصولات يا خدماتتان در حين جستجوي کاربرها در صفحه اول گوگل باشد، در نتيجه تماس هاي زيادتري با شما گرفته مي شود و فروشتان به نسبت بيشتر خواهد شد. دلیل اهمیت داشتن صفحه اول گوگل همین است.
با درج آگهي در گوگل مي توانيد فروش خود را زياد کنيد در اينجا ما ترفندهاي ثبت تبليغات در گوگل را به شما خواهيم گفت:
1- ثبت تبليغات در گوگل به وسيله گوگل مپ :
يک گزينه در گوگل مپ وجود دارد به نام add a missing business که به وسيله آن خيلي راحت مي توان ثبت آگهي در گوگل را انجام داد. اين گزينه يعني اضافه کردن کسب و کار گم شده که يعني شما تجارتي را انجام مي دهيد که گوگل از آن خبر ندارد. بعد از پرسيدن يک سري سوال که بايد به درستي و دقت به آن ها پاسخ دهيد که بعد از آن با سرچ کلمه مورد نظر در گوگل در قسمت نقشه آن نمايش داده مي شود. اين روش يکي از ساده ترين روش ها براي ثبت تبليغات در گوگل است.
2- درج آگهي به صورت رايگان با ساخت وبلاگ :
حتما نام وبلاگ به گوشتان خطور کرده است، شما با کمک وبلاگ بدون اينکه هزينه اي براي ساخت يک وب سايت پرداخت نماييد مي توانيد يک صفحه اينترنتي داشته باشيد. فقط کافي است که داخل وبلاگتون در مورد کار مورد نظرتان مقاله بگذاريد.
 ممکن است بخاطر آشنا نبودن با اصول سئو نوشتن مقاله براي شما دشوار باشد، ولي اگر اين راه براي شما سخت بود حتما راه هاي ديگر را امتحان کنيد.
 3- درج آگهي رايگان به کمک انجمن هاي پرسش و پاسخ :
با ورود به يک سري وب سايت ها که کارشان فقط پرسش و پاسخ مي باشد وقتي يک شخصي سوال مهمي را مطرح مي کند که سوال خيلي هاي ديگر هم هستند و افراد مختلف به آن پاسخ مي دهند. اين گونه سايت ها توسط يک مدير کنترل و اداره مي شود که کيفيت آن را مشخص مي کند و همچنين افراد مختلف به کيفيت پرسش و پاسخ ها امتياز مي دهند. بيشتر اين وب سايت ها به مخاطبان و کاربران خود اين امکان را مي دهند که شماره تماس، وب سايت، وبلاگ و غيره را جهت درج تبليغات قرار دهند. البته به شرطي که به سوال ديگر اعضاي مجموعه پاسخ صحيح داده شود.
4- در سايت هاي ثبت آگهي رايگان درج آگهي کنيد :
بعضي وب سايت ها مانند وب سایت ثبت آگهی رایگان Sellfree.ir به شما اين اجازه رو مي دهند که بعد از ثبت نام به صورت رايگان درج آگهي کنيد که بدون پرداخت هزينه در آن وب سايت مي توانيد کسيب و کار و خدمات خود را تبليغ کنيد.
5- با امکانات لوکال بيزينس گوگل مي توانيد در گوگل به صورت رايگان ثبت آگهي کنيد :
سيستم لوکال بيزينس را گوگل چند سالي است که ارائه داده است و طريقه کار با آن به اين طريق است که افراد به راحتي مي توانند در نزديکي محل زندگي خود به صورت رايگان ثبت آگهي کرده و جذب مشتري کنند.
در زمان ثبت آگهي در گوگل ادز گوگل يک نمره کيفي از 1 تا 10 براي آن تبليغ در نظر مي گيرد که به آن "Quality Score" يا امتياز کيفي ميگويند.
با استفاده ازين امتياز گوگل معين مي کند که جايگاه نمايش آگهي شما در گوگل کجاست و مقدار هزينه اي که براي هر کليک بايد پرداخت نماييد چقدر است. در واقع هرچقدر ميزان اين اين امتياز بالاتر باشد. به نسبت آن هزينه هر کليک کمتر مي شود و و آگهي درج شده شما رتبه بالاتري خواهد گرفت. اين امتياز يک نوع رتبه بندي گوگل است که به تبليغات PPC و کلمات کليدي مرتبط است. اين امتياز براي مشخص شدن هزينه به ازاي هر بار کليک کردن (CPC) به کار مي رود و در بيشترين پيشنهاد (maximum bid) ضرب مي شود. تا رتبه تبليغات (AD rank) در مزايده تبليغات مشخص نمايد.
رتبه کيفي شما به چند مورد بستگي دارد که عبارتند از:
موارد بالا در واقع قسمت هاي اصلي براي کسب امتياز کيفي هستند.
کسي در خارج از گوگل دقيق نمي داند که هر عاملي در تبليغات چقدر در الگوريتم امتياز کيفي گوگل داراي اهميت مي باشد. اما ما از آن خبر داريم که نرخ کليک نسبت به رتبه (CTR) مهمترين قسمت است.زيرا وقتي افراد بيشتري تبليغات شما را پس از ثبت آگهي در گوگل ببينند و بيشتر روي آن کليک کنند اين کار به گوگل نشان خواهد داد که تبليغات شما براي مخاطبان و کاربران چقدر مربوط و مهم است.
پاداش گوگل در قبال امتياز بالايي که شما دريافت ميکنيد از قرار زير است:
مزيت هاي افزايش ارتقاء رتبه گوگل با تبلیغات کسب و کار در گوگل:
با بررسي هزاران حساب PPC به اين موضوع پي برديم که امتياز کيفي ،رابطه مستقيمي با موفقيت شما در آگهي هاي گوگل دارد. با بهينه کردن امتيازات کيفيت مي توان بازدهي سرمايه گذاري بالاتري را کسب نمود. دليل اين امر اين است که امتياز بيشتري به همراه هزينه کمتري در ازاي هر تبديل (Cost per conversation) مربوط مي باشد. نکته قابل توجه اين است که هزينه ها به ازاي هر تبديل با هزينه در برابر هر دفعه کليک (Cost Per Click) متفاوت است. معني هزينه در ازاي هر تبديل اين نيست که مبلغي را براي هر کليک پرداخت نماييد. بلکه هزينه عملياتي است که شخصي براي شما انجام دهد، لذا اين عمل مي توان خريد يک کالا، ثبت نام يک آزمايش رايگان و غيره باشد. به دليل اينکه با هر بار کليک کردن منجر به تبديل نمي شود، پس هزينه هاي به ازاي هر تبديل معمولا بالاتر از هزينه هاي به ازاي هر بار کليک است. لازم به ذکر است که امتيازات بالاي نزديک به نمره 10، موجب مي شود هم هزينه ها در ازاي تبديل و هم در ازاي هر بار کليک کاهش پيدا کند.
روش محاسبه امتياز کيفي درج آگهي در گوگل:
امتياز کيفي، با مشاهده هر دفعه کلمه کليديتان محاسبه مي شود. به نوعي ديگر امتياز کيفي و رتبه آگهي تان به تعداد دفعات زياد در روز و بر اساس تعداد دفعات نمايش کلمه هاي کليديتان محاسبه مي شوند. به ياد داشته باشيد که هر يک از کلمات کليدي يک امتياز کيفي مخصوص خودش دارد و گوگل فقط به شما اجازه خواهد داد تا نمره هاي کيفي در سطح کلمه کليديتان را مشاهده بکنيد.
براي امتياز دادن گوگل به تبليغات شما 3 تا معيار وجود دارد که عبارتند از: 1- نرخ کليک 2- تجربه کاربر از صفحه فرود 3- مرتبط بودن تبليغات
اگر کلمات کليدي انتخابي شما جديد باشد که حجم سرچ زيادي هم نداشته باشد نمره کيفيت براي شما شما محاسبه نخواهد شد.
کلمات کليدي مختلف نمره هاي کيفيت مختلف دارند. نمره کيفيت يا Quality score براي کلمات کليدي برند بين 8 تا 10 و براي کلمات کليدي با رقابت بالا بين 7 تا 9 نمره مطلوب و خوبي است.
گوگل ادز يک سيستم تبليغاتي براي شرکت گوگل است که افراد براي درج آگهي در گوگل از طريق وب سايت ها و ابزارهاي مختلف گوگلريا، تبليغات کسب و کار خود را به اطلاع مشتريان مي رساند، که در اين روش کسي که درج آگهي مي کند کلمه هاي کليدي خود را وارد گوگل ادز مي کند تا آگهي هايش براي کساني که به دنبال آن آگهي خاص مي گردند و سرچ مي کنند نشان داده شود.
زماني يک فرد در گوگل سرچ مي کند موتور جستجوگر گوگل درخواستش را پردازش کرده و مزايده را اجرا مي کند تا موقعيت تبليغ و هزينه پرداختي هر تبليغ کننده اي را مشخص کند.