به روز رسانی: 09 آذر 1399 ساعت 13:38:01
تاریخ ثبت: 04 آذر 1399 ساعت 12:12:02
قبل از این که به معرفی
کتاب های دیجیتال مارکتینگ بپردازیم بهتر است بدانید که حضور کسب و کار های مختلف در دنیای دیجیتال روز به روز بیشتر می شود، به همین دلیل در بازار فضای آنلاین رقابت سختی به وجود آمده است. از طرفی فعالیت موثر شرکت ها و برند های مختلف در بستر بازاریابی به روش آنلاین، نیازمند درک و شناخت کاملی از علم دیجیتال مارکتینگ است. در حقیقت شرط ماندگاری کسب و کار ها و دیده شدن پیوسته آن ها نزد مشتریان خود در این فضا، همراه شدن با تغییرات پیوسته بازاریابی دیجیتال و دنبال کردن آموزش های آن به صورت مستمر است.
معرفی برخی از بهترین کتاب های انگلیسی دیجیتال مارکتینگ
یکی از بهترین منابع آموزشی در این زمینه مطالعه
کتاب های مرتبط با دیجیتال مارکتینگ است که ما در این مقاله قصد داریم بهترین کتاب های نوشته شده در این حوزه را به شما معرفی کنیم. پس ما را همراهی کنید تا با افزایش دانش خود در حوزه بازاریابی دیجیتالی، موفقیت کسب و کار خود را تضمین کنید. لازم به ذکر است برخی از کتاب های معرفی شده در زیر دارای نسخه ترجمه شده نیز می باشند.
۱- کتاب انگلیسی Subprime Attention Crisis (بحران توجه فرعی)
نویسنده این کتاب تیم هوانگ است که با اشاره به تبلیغات در فضای اینترنت و بحران توجه به این فضا، مشکلات را بررسی می کند. این کتاب فوق العاده توسط یکی از معروف ترین نویسندگان به نام رابین اسلوندر توصیه شده است.
۲- کتاب انگلیسی SHOPPER MARKETING DIGITAL MEADIA (بازاریابی خریدار و رسانه های دیجیتال)
این کتاب دیجیتال مارکتینک نوشته شده توسط FM. DADEاست. نویسنده با معرفی روش های شش ستون سعی دارد که برنامه های دیجیتالی را هر چه ساده تر جلوه دهد و بازاریابی مدرن را بیشتر توضیح می دهد.
۳- کتاب انگلیسی digital marketing made easy (بازاریابی دیجیتال آسان است)
بازاریابی دیجیتال آسان است توسط دو نویسنده به نام های کوین و ویلسون نوشته شده است. در این کتاب در رابطه با اصطلاحات و نکات کلیدی دیجیتال مارکتینک صحبت می شود و این که چگونه می توان با استفاده از استراتژی های موجود در فضای دیجیتال به رشد و پیشرفت کسب و کار کمک کرد.
۴- کتاب انگلیسی THE TOOLS ANA MODULES OF DIGITAL MARKETING (ابزار ها و ماژول های بازاریابی دیجیتال)
ویشاو دیپاک نویسنده معروف انگلیسی در این کتاب، به خوبی بازاریابی دیجیتال را برای افراد مبتدی توضیح می دهد.کتاب ابزار ها و ماژول های بازاریابی دیجیتال، برای دانشجویانی که به صورت تخصصی در بازاریابی دیجیتال تحصیل می کنند بسیار مناسب است.
۵- کتاب انگلیسی DIGITAL MARKETING (بازاریابی دیجیتال)
کتاب DIGITAL MARKETING یکی از بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود که نوشته شده توسط ساگار سونی است. این کتاب یک راهنمای کامل برای مدیران کسب و کار هایی است که قصد دارند با تمامی مفاهیم و استراتژی های بازاریابی دیجیتال از صفر تا صد آشنا شوند. از طرفی مهارت های لازم جهت موفقیت مشاغل در بازاریابی دیجیتال به خوبی پوشش داده شده است.
۶- کتاب انگلیسی BANKING DIGITAL GROWT (بانک داری در مورد رشد دیجیتال)
جیمز رابرت لی نویسنده کتاب BANKING DIGITAL GROWTH ، در رابطه با موضوعاتی مانند بازاریابی استراتژیک برای تغییر مارک های مالی صحبت می کند.
۷- کتاب انگلیسی B2B DIGITAL MARKETING STRATEGIES (استراتژی بازاریابی دیجیتال B2B)
نویسنده کتاب استراتژی بازاریابی دیجیتال B2B سیمون هال است.در این کتاب راهنمای استفاده از چارچوب ها و مدل های جدید برای دستیابی به رشد به صورت کامل توضیح داده شده است
۸- کتاب انگلیسی DIGITAL MARKETING ANALYTICS (آنالیز و بررسی بازاریابی دیجیتال)
کوین هارتمن در کتاب DIGITAL MARKETING ANALYTICS به تجزیه و تحلیل داده ها در دنیای دیجیتال می پردازد. این کتاب دیجیتال مارکتینگ برای افرادی که به یک تجزیه و تحلیل کامل و اساسی از بازاریابی دیجیتال نیاز دارند بسیار مناسب است و توصیه می شود حتما مطالعه کنند.
۹- کتاب انگلیسی See You on the internet (شما را در اینترنت می بینم)
See You on the internet توسط اوری سوارتز نوشته شده است. نویسنده در این کتاب توضیح می دهد که چگونه می توان یک تجارت کوچک با دیجیتال مارکتینگ راه اندازی کرد.
۱۰- کتاب انگلیسی DIGITAL MARKETING FOR RESULTS (بازاریابی دیجیتال برای نتایج)
Chris N. Cheetham-West نویسنده کتاب بازاریابی دیجیتال برای نتایج، ایده های جدیدی را معرفی می کند و به بحث بیشتر در رابطه با این موضوع که چگونه می توان روی آنچه که مهم است متمرکز شوید می پردازد.
۱۱- کتاب انگلیسی Tribes – We Need You to Lead Us (قبایل- به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی)
کتابTribes – We Need You to Lead Us یکی دیگر از بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود و نویسنده آن ست گودین است. می توانید نسخه فارسی این کتاب را به اسم قبایل تهیه کنید که توسط امیر انصاری ترجمه شده است. موضوع مورد بحث در این کتاب مرتبط با اجتماعات انسانی و وجود رهبر است.
۱۲- کتاب انگلیسی Non-Obvious: How to Think Different, Curate Ideas & Predict The Future (چگونه می خواهیم متفاوت فکر کنیم)
چگونه می خواهیم متفاوت فکر کنیم یکی از بهترین کتاب هایی است که مطالعه آن به همه افرادی که قصد فعالیت در حوزه دیجیتال مارکتینک را دارند توصیه می شود. نویسنده این کتاب روهیت بهار گاوا ، اقدامات مورد نیاز برای دیده شدن خدمات یا محصولات کسب و کار ها را به خوبی توضیح می دهد.
۱۳- کتاب انگلیسی Made to Stick – Why Some Ideas Survive and Others Die (ایده عالی مستدام)
ایده عالی مستدام نوشته فیلیپ کاتلر و ترجمه شده توسط بهمن فروزنده است. در این کتاب درمورد ایده هایی صحبت می شود که توسط آن ها می توانید ارتباطات قوی تری داشته باشید.
۱۴- کتاب انگلیسی Convert! Designing Web Sites to Increase Traffic and Conversion (طراحی وب سایت برای افزایش ترافیک)
نویسنده کتاب Convert بی هانت است که به توضیحاتی در رابطه با محتوای مناسب برای کسب و کار های مختلف می پردازد.
۱۵- کتاب انگلیسی Launch HOW TO QICKLY PROPEL YOUR BUSINESS BEYONO THE COMPETITION (چگونه کسب و کار خود را به سرعت در معرض رقابت با دیگران قرار دهیم)
نویسنده کتاب Launch، مایکل استلنسر، به موضوع توجه به نیاز مشتری می پردازد و سعی دارد روشی را به مخاطب معرفی کند که در نهایت منجر به خرید محصول یا خدمات شرکت ها می شود.
جمع بندی
در حال حاضر کتاب های دیجیتال مارکتینگ زیادی به زبان انگلیسی و فارسی وجود دارد که معرفی تک تک آن ها در این مقاله امکان پذیر نبود. به همین دلیل سعی کردیم منابعی را به شما معرفی کنیم که شامل کامل ترین توضیحات در حوزه بازاریابی به روش آنلاین است و با مطالعه آن ها می توانید به درک کاملی از روش های بازاریابی دیجیتال برسید و موفقیت کسب و کار خود را تضمین کنید.