جستجو

بهترین روش های تبلیغ

(12 رای)
به روز رسانی: 13 مهر 1399 ساعت 21:47:34
تاریخ ثبت: 06 مهر 1399 ساعت 21:32:47
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/38181
تبلیغات

امروزه هر کسی به دنبال بهترین روش های تبلیغ در حوزه ی کاری مربوط به خود است. تبلیغ کننده مانند گذشته دیگر نمی تواند با هر شکل تبلیغات مخاطب را تسلیم و بی اراده در نظر بگیرد. و به راحتی  هر چیزی را به خوردش بدهد.

فریب دادن ما دیگر کار آسانی نیست چون هم قابل پیش بینی نیستیم و هم سطح توقع ما بالا تر رفته است. حرفه ای ها برای حل این مسئله وادار شده اند در جست و جوی یافتن راه حل  های جدیدی برای برقراری ارتباط با مصرف کننده باشند تا کارشان مؤثرتر از رسانه های همگانی قدیمی باشد و بتوانند با جلب توجه بیشتر مصرف کننده او را به سوی خود جذب کنند.

تبلیغات


بنابراین اغلب به دنبال بهترین روش های تبلیغ هستند تا به جای عرضه ی ساده ی پیام، ما را به کشف معنی نهفته در آن تبلیغ تشویق کنند. نشان های معروف تجاری،با تحریک سرشت کنجکاو آدمی نسبت به هر نوع جدید ارتباط جمعی که از راه می رسد، سعی دارند تأثیر منفی افت تبلیغات سنتی را خنثی کنند.

صنعت تبلیغات دیوانه نشده است. امروزه این رفتار جنون آمیز، عاقلانه ترین کاری است که می توانیم انجام دهیم.یعنی برای کشف بهترین روش های تبلیغ باید دست به کار های جدید بزنیم، بیننده را متعجب کنیم تا سوالاتی در ذهنش شکل بگیرد، کنجکاو شود.

روش های سنتی تبلیغاتی، کانال های تلویزیونی، رادیو، مجلات، روزنامه ها، تابلو های تبلیغاتی همه پر از آگهی هایی شده اند که برای ارائه ی پیام های خود به مخاطب، هم زمان در حال عرضه ی تبلیغات بی شماری هستند. درنتیجه این گونه روش های سنتی از راه بندان بسیار سنگینی رنج می برند و همگی در یک دور مارپیچ نزولی بیش از پیش به بن بست نزدیک می شوند و در وضعی هستند که باید با صرف زمان، هزینه و تلاش بیشتر به نتیجه ای مؤثر و دلخواه برسند. در نتیجه اگر میخواهیم به سوی دیده شدن برویم باید با در نظر گرفتن جایگاه کسب و کارمان روش های تبلیغی را که مؤثر واقع می شوند و جذاب هستند را به کار ببریم.

متأسفانه از دیرباز در جامعه ی ما به تبلیغات توجه چندانی نمیشد، با در نظر گرفتن مبلغ ناچیزی در نظر داشتند کسب کار موفق هم داشته باشند و یا مهم ترین بخش کسب کار خود یعنی تبلیغات را به دست افراد آماتور و بدون دانش قرار می دادند. در شروع هر کسب و کاری قدم اول برای موفق شدن انجام تبلیغات درست و به جا است.

هر کسب و کاری شیوه ی تبلیغاتی خاص خود را میطلبد. و گزینه ی بهترین روش های تبلیغ وجود ندارد که همه ی کسب و کار ها باتوجه به آن به سوی بهترین شدن گام بردارند، منظور از این جمله این است که برای تبلیغات انواع مختلفی وجود دارد که ممکن است یکی از راه ها برای کسب و کار شما مفید نباشد اما برای کسب کاری دیگری بسیار مفید واقع شود، باید با توجه به حوزه ی فعالیتتان بهترین روش های تبلیغ را بیابید. کسی که فکر می کند کارش ارزش برند شدن را دارد باید درصدد این برآید که با متخصص ها مشورت کند تا به چشم انداز کارآفرین موفق شدن برسد. من در این مقاله سعی دارم تبلیغ در فضای مجازی که امروزه یکی از روش های مورد علاقه ی کارآفرینان و حتی متخصصان حوزه ی تبلیغات است را به شما معرفی کنم و برای بهترین شدن، مزایا و معایب آن را در نظرتان روشن کنم.

تبلیغات رایگان

تبلیغات رایگان


امروزه با گسترش فضای اینترنتی اکثرا به دنبال بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ هستند، یکی از مزیت های این روش با روش های دیگر بازاریابی و تبلیغات رایگان و میزان قابل توجهی مخاطب است. اما حتی در بحث دیجیتال مارکتینگ هم نیاز به متخصص دارید تا بازار هدف را بشناسد با تولید محتوای مناسب مخاطبین را جذب خرید کند برای مثال : یک متخصص میداند چه چیزی را به چه کسانی باید بفروشد و چه عواملی در آن مؤثر است و بدین گونه بهترین روش های تبلیغ مربوط به حوزه ی فعالیت شما را می بابد.

1- زمانبندی مناسب

⭕️ شاید زمانبندی بازاریابی و تبلیغات  آنقدر مناسب باشد که مخاطب ما مجبور شود در یک لحظه تصمیم بگیرد. برای مثال  مخاطب ما می افتد و زانویش زخم میشود. ما به این مخاطب چسب زخم و قرص مُسکن میفروشیم. این فروش چقدر سخت بود؟ یا دکتر به یک شخصی میگوید “زود وزن کم کن!” و ما به طور اتفاقی دمنوش لاغری به او میفروشیم. یا حتی بهتر از آن رئیس مشتری تان سر او داد میزند، همکار او در محل کار ناخن هایش را سوهان میزند و کاری نمیکند، به علاوه مشتری شما در ترافیک بین محل کار و خانه گیر افتاده است… این مشتری الان آماده اقدام کردن است. بله زمانبندی همه چیز است!

2- رابطه و اعتماد

⭕️ ما مشتری مان را میشناسیم و با تضمین کالا و خدماتمان اعتماد او را بدست می آوریم. تصمیم گیری سریع درمورد پیشنهاد کسی که به او اعتماد داریم کار آسانی است. مشتری  ها از کسی که به او اعتماد دارند خرید میکنند. اما اگر مشتری مان حرفمان را باور نکند یا به ما اعتماد نداشته باشد هیچ اتفاقی نمی افتد.

⭕️ پیشنهاد یک فروشنده می تواند بهترین گزینه دنیا برای ما باشد ولی وقتی به او اعتماد نداشته باشیم تا جایی که ممکن است تصمیم گیری نهایی درمورد صحبت های او را به تأخیر می اندازیم. پس به یاد داشته باشید که متخصصان حرفه ای همیشه روی بهتر کردن تکنیک های ایجاد رابطه و اعتماد خود، کار میکنند چون خرید بدون چون و چرا به دلیل اعتماد مشتری ها بسیار دلپذیر است.

? متاسفانه وقتی در ابتدا کار بازاریابی و تبلیغات را بدون یک متخصص شروع میکنیم، مهارت زیادی نداریم. موضوعات و مسائل مختلفی برای یادگیری وجود دارند که ما در روز اول کارمان به آنها تسلط نداریم.

مشتری ها بلافاصله از ما خرید نمیکنند. چرا؟

1.زمانبندی بد

⭕️ شاید پیشنهاد ما عالی باشد اما مشتری در شرایط خیلی بدی قرار دارد.

2- حواس پرتی

? شاید ایمیلی به دست مشتری برسد و او فراموش کند که به وبسایت ما مراجعه کند. یا بدتر ، تلفن او زنگ میخورد و بچه اش از آن طرف خط درخواستی فوری از او دارد ، یا زنگ خانه او را میزنند. در چنین شرایطی پیشنهاد شما به سرعت در این حواشی محو خواهد شد و هرگز دوباره در نظر گرفته نمیشود.

3- پرزنت بد برای فروش

?مشتری به محصول یا خدمات ما نیاز دارد ولی پرزنت ما آنقدر غیر حرفه ای و افتضاح است که او پیشنهاد ما را نمی پذیرد. شاید مرتکب یکی از گناه های پرزنت شده باشیم که ما را از مشتری مان دور میکند :
طوری مطالب معرفی را از روی پاور پوینت یا کاتالوگ خوانده ایم که انگار او سواد ندارد.

⭕️ یک فیلم تبلیغاتی را به مشتری نشان میدهیم. اگر مشتری ما تحمل نگاه کردن به 30 ثانیه آگهی بازرگانی بین برنامه تلویزیون را ندارد مجبور کردن او به تماشای فیلم 10 دقیقه ای معرفی شرکت میتواند کارتان را نابود کند.

⭕️ همه چیز را در مورد خودمان، واقعیت کارمان، فوق العاده بودن محصولات و خدماتمان، تاریخچه شرکت و گذشته زندگی خودمان به مشتری میگوییم ولی حتی یک بار هم روی نیازهای او تمرکز نمیکنیم.

⭕️ به روشی غیر حرفه ای مشتری مان را در بن بستی قرار میدهیم که آن را توهین به خود می داند.

4- نداشتن مهارت کافی

? فرض کنید سوار هواپیما شده اید و خلبان میگوید “خوش آمدید، من نمیدانم چطور باید این هواپیما را کنترل کنم اما در این کار نگرش خوبی دارم و خیلی با انگیزه هستم”. آیا با این هواپیما سفر میکنید؟ البته که نه.

? مشتری ها بی کفایتی ما را بو میکشند. اگر ناشی و مردد باشیم، آنها از معامله با ما اجتناب میکنند.

? مشتری ها به شدت علاقه مند هستند از کسی پیروی کنند که میداند به کجا میرود و مهارت های لازم برای رسیدن به آنها را دارد. تعداد مشتری هایی که آماده همراهی با افراد بی کفایت هستند زیاد نیست.

فضای مجازی

تبلیغ در فضا های رایگان


دو ابزار قدرتمند و پر از مخاطب را به شما معرفی میکنم که بسیار با آن ها سر و کار دارید و شناخته شده هستند و در بعض مشاغل جز بهترین روش های تبلیغ به حساب می آیند و از فضای های تبلیغات رایگان هستند، اینستاگرام و تلگرام، که البته بابد با اشراف کامل وارد این فضا ها شوید محصول خود را بشناسید، مزیتش را به مخاطب نشان دهید، کیفیت محصول و خدماتتان را تضمین کنید و پشتیبانی کامل انجام دهید تا از رقبایتان پیشی بگیرید.

به نظر من به عنوان یک مخاطب، اعتماد در صدر همه ی این ها قرار دارد و گرنه تمام تبلیغات شما نتیجه ی عکس می دهد. یکی از مسائل مهمی که در بحث تبلیغات رایگان و آنلاین مطرح است عکس های ژورنالی است که محصول را ویرایش شده در صفحه ی خود بار گذاری میکنند وقتی مخاطب سفارش خود را ثبت میکند و محصول به دستش می رسد میبیند تفاوت از زمین تا آسمان است، با این شکل فروش، شما هر روزه تعداد قابل توجهی مخاطب را از دست می دهید و همانطور که شما به راحتی در بستر اینستاگرام  کسب و کار خود را تبلیغ میکنید مشتری های ناراضی شما هم خیلی راحت صفحه ای مبنی بر این که خدمات و محصولات شما ناکارآمد هستند میسازند و شما را یک کلاهبردار معرفی می کنند و این حس بی اعتمادی باعث ضربه به این فضا می شود نه تنها کسب و کار شما رو به نابودی می رود بلکه بقیه ی کسب و کار ها هم دستخوش این بی تدبیری می شود و به کل اعتماد مردم نسبت به خرید اینترنتی از بین می رود. پس برای بهترین شدن در حوزه ی کسب و کارمان راستگو بودن، تضمین کیفیت باعث گردآوری مجموعه ای از مشتری های وفادار می شود که هر روز بر تعدادشان افزوده می شود.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

چطور میتونم ویدیوهای آموزشی و فایل های دیجیتالی خودم رو بفروشم؟

فروش ویدیوهای آموزشی در هر حوزه و فایل های دیجیتالی از طریق سایت رایگان بفروش (سلفری)

بهترین سایت سازهای رایگان

در این مقاله قصد داریم به چند مورد از بهترین سایت سازهای رایگان ایرانی و خارجی بپردازیم. برای دانستن اطلاعات بیشتر...

قوانین فروشگاه های اینترنتی (قوانین فروش آنلاین کالا)

قوانین فروشگاه های اینترنتی به اندازه کالایی که ارائه می دهند مهم است. در واقع یکی از مهم ترین مواردی که یک کسب...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد